Şimdi Ara

LG SERVİS REZİLLİGİ OLMAZ BU KADAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pazartesi cihazımı izmir cankaya lg türkiye servisine verdim.
    Verdikleri sitede bulamadım sonradan farkına vardım yukarda ufak bir site varmış izmir icin ayrıymış. sorguladıktan sonraki manzara

    Cihazın Durumu : ONARIMI TAMAMLANDI
    Marka / Model : LG LGD802 32gb
    Garanti Durumu : GARANTI DIŞI
    Ucret : TL
    Aciklama :

    17.11.2014 16:40:38 İşemri Açıldı
    22.11.2014 14:31:00 cihaz 32gb
    22.11.2014 14:36:40 cihaz 32gb
    22.11.2014 14:36:44 Malzeme Eklendi Stok Kodu : EBR78092517, PCB ASSY 32GB
    22.11.2014 14:36:51 Malzeme Eklendi Stok Kodu : ACQ87040901, FRONT COVER BLACK YENİ KOD
    22.11.2014 14:36:56 cihaz 32gb
    22.11.2014 14:37:19 1379.44 TL için darbeli.kapak kırık.lg yazısında kapanıyor Onay Verilmedi - İade istendi
    22.11.2014 14:37:42 Cihaz Statusu Değişti: IADE Tamir Kodu: T4-Musteriye aciklama yapildiKapanisSonucu: IADE Not:DARBE TESPİT EDİLEN CİHAZ.ONARIM ÜCRETİ EKONOMİK MALİYET DEОžERİNİ AŞTIОžI İÇİN TAMİRSİZ İADE EDİLDİ.
    22.11.2014 14:37:46 Kalite kontrol tamamlandı.
    22.11.2014 14:48:45 dokunamtik üst ve sağ yan çatlak

    cihaz yükseltme hatalarını geri yükleme yaparken cihaz kapandı ve lg yazısından sonra kapanıyor gibi oluyor ama ekran acik ledler calısıyor. cihazı kapattım. servise verdim. kadın zaten ilgisizdi. p2 acılmıyor diye yazmış derdimi dinlemedi desem yeridir. yazılımsal bir sorun nasıl böyle bi hale gelebilir catlak nerden cıktı arkadaş "dokunamtik" nasıl catlak olabilir ben bu cihazi saglam verdim bunlara tamamen düzgün calısıyordu dokunmatigi. yarın kan cıkcak gibi görünüyor hele bide inatlaşırlarsa bide müşteriye acıklama yapmışlar ne acıması yahu kimse aramadı beni

    Bügün gittim ve cihazda ben verirken olmayan çatlaklar vardı 2 yerinde. biri üstünde biri sag tarafında. dokunmatikle alakası yok nasıl bir acıklamaysa... Telefonu acarken Catlatmış bildigin orda calısan kadın ya da düşürmüşler. ve bide utanmadan bana bu catlakları göstererek bu cihaz darbeli ve ben bunu tamir etmem diyor. anakart darbe almış mı diyom hayir diyor. ne alaka diyom olmaz diyor. Lg istanbuldaki yetkili teknikerle konuştum. cihazin ana kartı darbe almamış ve root tespit etmezsek ben degistiririm diyor. yarın yollicaz cihazı istanbula. Bide teknik servis dedikleri yeri görseniz iciniz ciz eder nasıl biraktım diye dusunuyom bu telefonu. Telefon acmaya calistigimda lg yazısı 5-10sn duruyor ve gidiyor. bilgisayara bagladıgımda bir sürü disk geliyor ve bicimlendir diye secenek geliyor. en üstteki disk 60mb cıvarında yeri var 11mb i dolu icinde yazılımla ilgili bişiler mevcut.

    Cihazda root yok ben bu cihaza yazılım atabilir miyim benim yapabilcegim bişi var mı yöntemi bilen lütfen bana ulaşsın hic lgle ugrasmayalım.







  • Siz o cihazı sağlam verip , çatlak halde geri mi aldınız ???
    Sizden cihaz teslim alınırken , hasar durumu olan kısımda ne yazıyor , Örneğin cihazda çatlaklar var yazıyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KNTLG -- 24 Kasım 2014; 20:29:25 >
  • KNTLG kullanıcısına yanıt
    ilk verdikleri kagıtta yazmıyordu. alırken verdikleri kagıtta yazıyor.
  • Bu arada cihazi hard reset e aldim ve hard reset yaptırdım fakat cihaz acılmadı. Cihaz download mode gecmiyor gicik etti.
  • Servis kayıt için kağıt imzalatmaları lazım orada bazen çakallık yapmak için kılcal çizikler var yazılıyor, bir çok defa tertemiz cihazlarıma bu uygulamayı yaptı servisler, her seferinde bunu imzalamam diyerek telefonda veya pc de çizik çatlak olmadığını gösteriyorum ve yeni kağıtta cihazda kusur yoktur yazılı bir şekilde teslim ediyorum. Bu şekilde yaparsanız hiç bir şekilde size yanlış yapmaları mümkün olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SadiceOyun

    ilk verdikleri kagıtta yazmıyordu. alırken verdikleri kagıtta yazıyor.

    Malesef hatanız bu yazılanları okumadan imzalamanız, eğer oraya kasada kusur yoktur yazdırıp , cihazı öyle teslim etseydiniz bunlar başınıza gelmezdi, lütfen bir daha bir şeyler imzalarken kağıtta ne yazdığına iyi bakın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • KNTLG kullanıcısına yanıt
    derniere kullanıcısına yanıt
    keske yapsaydım diyom ama bilgisizdim nerden biliyim bu kadar hor kullandıkları dicek laf bulamıyom yarın istanbula yollancak cihaz ve ana kartada hasar vermediseler ana kart degisimi olcak. İnşallah yaparlar cünkü bu konuda suan hakkimi cok yiyorlar haram olsun diyom inşallah en kısa sürede bir yerden cıkar bunun cezası onlardan. Kadında pişkin pişkin konuştu gicik oldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kevin De Bruyne -- 24 Kasım 2014; 21:42:12 >
  • Umarım sorununuz çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çatlak olarak neden teslim aldınız ki ? İlk cihazı verirken öyle birşey yazmadılar ise kabahat onlarda. Cihazı teslim alırken mutlaka kontrol edin. Ben de Note2 kullanıyorum şu an serviste, sadece kapakta bir çizik var onu yazdılar ve kenar çerçevede kılcal çizikler mevcut yazıldı. Ben teslim alırken eğer boya atması v.s. ya da çatlak görürsem teslim almam ve ben cihazı bu şekilde teslim etmedim derim. Şu an serviste ama alırken bu şekilde davranacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SadiceOyun

    keske yapsaydım diyom ama bilgisizdim nerden biliyim bu kadar hor kullandıkları dicek laf bulamıyom yarın istanbula yollancak cihaz ve ana kartada hasar vermediseler ana kart degisimi olcak. İnşallah yaparlar cünkü bu konuda suan hakkimi cok yiyorlar haram olsun diyom inşallah en kısa sürede bir yerden cıkar bunun cezası onlardan. Kadında pişkin pişkin konuştu gicik oldum.

    İşte orada imzaladığın kağıt o kadar önemli ki, aslında bazı servisler cihaz servise girmeden önce fotoğrafını çekiyorlar(lenovo'nun bunu yaptığını gördüm.) Sizde böyle bir şey yapıldığını, benim telefonun servise girmeden önceki fotolarını göstermenizi istiyorum diyebilirsin, belki işine yarar. Umarım sorunun çözülür kısa zamanda.
  • Allah yardımcın olsun hocam düşman başına gelse üzülürüm, kötü bir durum.
    Belki telefonu verirken aldığın kağıtla dava falan açılabilir aklıma bir şey gelmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derniere

    quote:

    Orijinalden alıntı: SadiceOyun

    keske yapsaydım diyom ama bilgisizdim nerden biliyim bu kadar hor kullandıkları dicek laf bulamıyom yarın istanbula yollancak cihaz ve ana kartada hasar vermediseler ana kart degisimi olcak. İnşallah yaparlar cünkü bu konuda suan hakkimi cok yiyorlar haram olsun diyom inşallah en kısa sürede bir yerden cıkar bunun cezası onlardan. Kadında pişkin pişkin konuştu gicik oldum.

    İşte orada imzaladığın kağıt o kadar önemli ki, aslında bazı servisler cihaz servise girmeden önce fotoğrafını çekiyorlar(lenovo'nun bunu yaptığını gördüm.) Sizde böyle bir şey yapıldığını, benim telefonun servise girmeden önceki fotolarını göstermenizi istiyorum diyebilirsin, belki işine yarar. Umarım sorunun çözülür kısa zamanda.



    Almayıp ne yapabilirim diye düşündüm. sonra verdikleri kagıt üzerinde bir madde var. burda yapacagımız herhangi bir hasardan lg servisi sorumlu tutulamaz diye. bende ne diyim. fotograf kısmı aklıma geldi ama gerek yoktur heralde dedim ah kafam ah diyom suan ama. Allah larından bulsun diyom şikayet etcez ama fayda etmez gibi. cihaz kargoya verildi bügün yarın ya da ertesi gün ellerinde olur inşallah insaflı birinin eline gecerde anlar o anakartın o darbeyle o hale gelmedigini.

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Çatlak olarak neden teslim aldınız ki ? İlk cihazı verirken öyle birşey yazmadılar ise kabahat onlarda. Cihazı teslim alırken mutlaka kontrol edin. Ben de Note2 kullanıyorum şu an serviste, sadece kapakta bir çizik var onu yazdılar ve kenar çerçevede kılcal çizikler mevcut yazıldı. Ben teslim alırken eğer boya atması v.s. ya da çatlak görürsem teslim almam ve ben cihazı bu şekilde teslim etmedim derim. Şu an serviste ama alırken bu şekilde davranacağım.



    Almayıp biraksam ne olcak ki diye düşündüm kagıt üzerinde bir madde vardı o maddede servisteyken hic bir hasardan lg servisi sorumlu tutulamaz diye haliyle boşa kürek cekmekle ugrasmayip biran önce calısan halinde elime gecsin diye istanbula yolladık. bügün verildi inşallah insaflı birinin eline düşer ve anlar ki o catlakların ana kartın bu hale gelmesinden alakası olmadıgını


    quote:

    Orijinalden alıntı: thestell

    Allah yardımcın olsun hocam düşman başına gelse üzülürüm, kötü bir durum.
    Belki telefonu verirken aldığın kağıtla dava falan açılabilir aklıma bir şey gelmiyor.


    İnşallah hocam yaptıkları büyük sacmalık alakasız 2 catlak. tamam ben catlatmış olayım ama kurban olayım o ana kart o darbelerden dolayı bu hale gelmedi nasıl bir anlayıştır.

    Dün akşam hard reset falan olunca bir an sevindim ama 1 saniye sürdü sonra ne hard reseti dedim yazılım yok cihazda dedim sansımı denedim fakat olmadı işte. Tek istegim hak yerini bulsun. buda son lg cihazim olur gibi ya da bundan sonra alırsam izmir cankaya lg servisinin yanından bile gecmem. Cihaz tamir olursa gitcem o teknisyenin önüne 2-3 lafım olcak. pişman olur mu bilmem ama hakkımı bir kez yedi özür dileyecegine üste cıkmaya calıştı. Allah düşmanımın başına vermesin o kadar emekle alınan telefon böyle olmamalı. en kötü şuan ana kartın flashı degiscek cünkü ana kartın problemı yok yanan ana kartı olan cihaz hic acılır mı hatta hard reset ekranına girer mi? en en en olmadı bir hurda lg g2 bulcaz 200-300 lira ne kadar isterse ana kartını alıp biz takcaz. Hayırlısıyla hak yerini bulur inşallah...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kevin De Bruyne -- 25 Kasım 2014; 17:19:42 >




  • Hocam geçmiş olsun.. LG İstanbul Mecidiyeköy Şubesi dışında bir yere telefonlarınız göndermeyin.. Malum bulunduğunuz yerdeki servisler sadece yasal tüzük gereği var olması gerektiği için var olan servislerdir.. Bu sebepten sizin için üzüldüm. Siz normal bir şekilde telefonu vermişssiniz, ancak servisteki bilgisiz ve az para ile çalışan elemanlar maalesef bir iş kazası yapmışlar, kendi paralarından kesilmemesi için de suçu kabullenmiyorlar.. Klasik bir Türkiye Gerçeği..

    Ayrıca hangi servise cihaz veren insan o kağıtta kılcal çizikler var yazısına itiraz etsin ki? Arkadaş Burası Türkiye...!!! O servise günde 300 cihaz bırakılıyorsa, bu 300 cihazın %99'u bu şekilde bırakılmaktadır. Bu sebepten ötürü tamamen şansızlıktan ötürü başınıza gelenler oluşmuş..

    Umarım İstanbul sorununuzu çözer hocam.. Çok ama çok geçmiş olsun..




  • bazen13 kullanıcısına yanıt
    İnşallah biraktim catlakları artık ana kart düzelsin cihaz stabil şekilde calısır sekilde elime gecsin yeter diyom artık. MTV elektronik e yolladık olmazsa birisi daha dedi vintek mecidiyeköydekine yollayın diye oraya yolliyalım. Tamam cihaza hasar verdinde sen bu hasarları gösterip neden tamir etmiyon insafsiz kadın ayıptır günahtır hic mi Allah korkusu yoktur anlamıyom.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SadiceOyun

    İnşallah biraktim catlakları artık ana kart düzelsin cihaz stabil şekilde calısır sekilde elime gecsin yeter diyom artık. MTV elektronik e yolladık olmazsa birisi daha dedi vintek mecidiyeköydekine yollayın diye oraya yolliyalım. Tamam cihaza hasar verdinde sen bu hasarları gösterip neden tamir etmiyon insafsiz kadın ayıptır günahtır hic mi Allah korkusu yoktur anlamıyom.

    Hocam, Vintek ile konuştunuz mu durumu.. LG Türkiye'yi arayın diyeceğim de elinize hiçbir sonuç geçmez..

    Servislerle çözüm yoluna geçmeniz gerekecektir.. İnşallah hallolur. Valla zor bir durum..
  • bazen13 kullanıcısına yanıt
    MTV elektronikteki teknisyenle abim konuşmuş ana kartta darbe yoksa ve root yoksa ana kartı degistirmek zorundayız demiş. insaflı biridir inşallah halimizden anlarda degiştirir ana kartı. gerek bile kalmaz belki bence yazılımsal sorun cankayadaki teknisyen yazılım kabul etmiyor cihaz dedi. belkide o atamadi cihaz download mode gecmeyince birakti galiba. İnşallah hocam inşallah hallolur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kevin De Bruyne -- 25 Kasım 2014; 20:32:01 >
  • KARDEŞ ÖZELE GELSENE
  • Arkadaşlar telefon salı günü tamır edilip kargoya verilip çarşamba günü akşamı elime gecti. Demek ki ellerinde ana kart varmış. Cihazi dört dörtlük kutuluyup ambalajlayıp yolladılar. hava dolu sıkınca patlayan baloncuklar her neyse onada koymuşlar. baloncukları baya büyüktü ama hepsi patlaktı (: Cihazdaki catlakları sıkı bir kılıf kullanarak dahada acılmasını önlemeyi amaclıyom. Hatta catlaklar ele gelmemeye başladı. İşlerini on numara yapmışlar. İmei falan degişmiş sorun yaratmaz gibi ama sim kartı yuvasındaki imei eski imei yazıyor keşke degistirebilselerdi. Genelde servisler ordan işlem yapıyorlar. Dokunmatikta sorun yok olsaydı cankayadaki kadının kafasını koparırdım Benim anlamadıgım o catlakları nasıl dokunmatikle baglaştırmışlar. Yanindaki servis elemanların söylenişleri hayla kafamda yankılanıyor. Yarın lg türkiyeyi arayıp şıkayet etcez. Tüketici haklarınıda aricaz. lg büyük ihtimalle bizi haklı bulur cünkü o servis tamir etmiyor başka bir servis tamir ediyor haliyle müşteri memuniyeti icin bizi haklı bulur fakat onlara ne yapar bilmem. Tüketici haklarını arayıp nasıl üzerlerine yürebiliriz ona bakcaz. İnşallah hak yerini bulur bida kimseye böyle bişi yapmaya kalkışamazlar. Catlak fotografları bu akşam koyarım. Ucuz yırttım ama onlar yırtamıcaklar inşallah.




  • Lg servisini heleki izmirdikilerden hiç bahsetmeyin 2 yıl önce gittim tonla para istediler getirdim yine evde kendim yaptım , birşeyden anlamayan servis , sayelerinde yine lg aldım ama bu sefer ithalat adamı ürünlerden soğuturlar...
  • HumWE kullanıcısına yanıt
    Hocam alırken 300lira fazla verek ama muhattabimimiz lg olsun diye aldık. İzmirdekilerin böyle cıktıgını görünce degmedini anladım. Bida cihaz alırsam ithalat alırım. 1-2 sene daha kullanmayı planlıyom hatta kasma yapana kadar kullanırım belkide. onlara kalsa 1400 lira ( ekrana 600 cıkarsalar 800de ana karta cıkarmışlardır ) vermek lazım. Ben yanlarında muhendis kalırım. İstanbuldakiler adam gibi cıktı iyiki...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.