Şimdi Ara

yeni mondeo motor secenekleri ve fiyat tahmini

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
1
Favori
2.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2015 yeni ford mondeo avrupa pazarına diğer ford modellerinde olduğu gibi tamamen adapte edilmiş şekilde çıktı. Ecoboost motor teknolojisi üzerinden giden firma, avrupa için sunduğu bu amiral gemisinde 1.5 litrelik ve 2.0 litrelik iki hacimde 3 farklı motor gücü sundu. Dizel cephesinde ise 1.6 tdci motora ek olarak econetic olarak adlandırdığı daha ekonomik turbo dizel motoru kullanan ford, sınırları zorlayan düşük tüketim verileri sunuyor. Bunlara ek olarak birde 2.0 litrelik benzinli motorda hibrit seçenek sunuluyor. Tüm motorlar start-stop sistemine sahip olarak geliyor. Yani şehir içinde düşük yakıt tüketimine sahip mondeo ile yollarda dolaşmaya hazır olun. Şanzımanı merak edenler için bu araçta 6 ileri manuel ve 6 ileri otomatik şanzıman seçenekleri sunuluyor.

    Son olarak yeni kasa ford mondeo Türkiye fiyatı ve ne zaman çıkacağı üzerine konuşalım. 2015 yılının Mart ayında Türkiye yollarına çıkması beklenen aracın tahmini fiyatlarını sizler için oluşturdum. Benzinli cephesinden başlayacak olursak 1.5 litrelik ecoboost modelinin 78.000 TL’den, 2.0 litrelik ecoboost versiyonun ise 130.000 TL ile 140.000 TL arasında motor seçeneğinde göre (230 ve 240 beygir olarak) fiyatlanacağını düşünüyorum. Tabi bunlara opsiyonlamalar dahil değil. Gerçi 2.0 litrelik ecoboost’un gelme durumu pek olur iş değil ama yinede bu aralıkta fiyatlanacağını belirteyim. Dizel cephesine geçecek olursak 1.6 TDCİ seçeneğinin 88.000 TL civarında başlayıp 120.000 TL’ye yakın üst paketinin olacağını düşünüyorum. 2.0 TDCİ versiyonları ise 135.000 TL ile 150.000 TL arasında fiyatlanacağını tahmin ediyorum. Olur da hibrit seçeneği de ülkemize dahil olursa bu aracın fiyatının da 135.000 lira olacağını düşünüyorum. Bu fiyatların hepsi tahmini değerler, fakat elime bilgi ulaşır ulaşmaz sizlere aktaracağım. Şimdi 2015 yeni kasa ford mondeo‘nun özelliklerine ve görsellerine geçelim.

    2015 Yeni Kasa Ford Mondeo Teknik Özellikleri
    BENZINLI
    1.5 LT Ecoboost
    Motor: 1.5 lt 160 beygir 240 nm tork (turbo benzinli)
    Şanzıman: 6 ileri manuel
    Performans: 0-100 km/s: 9.2 saniye – Maksimum hız: 222 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 7.8 / 4.6 / 5.8 / 134 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    Motor: 1.5 lt 160 beygir 240 nm tork (turbo benzinli)
    Şanzıman: 6 ileri otomatik
    Performans: 0-100 km/s: 9.1 saniye – Maksimum hız: 214 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 8.7 / 4. 9/ 6.3 / 146 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    2.0 LT Ecoboost
    Motor: 2.0 lt 203 beygir 300 nm tork (turbo benzinli)
    Şanzıman: 6 ileri otomatik
    Performans: 0-100 km/s: 8.7 saniye – Maksimum hız: 232 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 10.2 / 5.6 / 7.3 / 169 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    Motor: 2.0 lt 240 beygir 340 nm tork (turbo benzinli)
    Şanzıman: 6 ileri otomatik
    Performans: 0-100 km/s: 7.9 saniye – Maksimum hız: 240 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 10.2 / 5.6 / 7.3 / 169 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    HYBRID
    Motor: 2.0 lt 177 beygir 300 nm tork (Benzin-Elektrik)
    Şanzıman: 6 ileri powershift otomatik
    Performans: 0-100 km/s: 9.2 saniye – Maksimum hız: 187 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 2.8 / 5.0 / 4.2 / 99 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm
    DIZEL
    1.6 TDCİ
    Motor: 1.6 lt 115 beygir 270 nm tork (turbo dizel)
    Şanzıman: 6 ileri manuel
    Performans: 0-100 km/s: 12.1 saniye – Maksimum hız: 192 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.8 / 3.8 / 4.2 / 109 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm
    1.6 TDCİ ECOnetic
    Motor: 1.6 lt 115 beygir 270 nm tork (turbo dizel)
    Şanzıman: 6 ileri manuel
    Performans: 0-100 km/s: 12.1 saniye – Maksimum hız: 192 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.1 / 3.3 / 3.6 / 94 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    2.0 TDCİ
    Motor: 2.0 lt 150 beygir 320 nm tork (turbo dizel)
    Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatik
    Performans: 0-100 km/s: 9.3 – 9.9 saniye – Maksimum hız: 215 – 213 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    2.0 TDCİ
    Motor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)
    Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatik
    Performans: 0-100 km/s: 8.3 – 8.6 saniye – Maksimum hız: 225 – 223 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    2.0 TDCİ ECOnetic
    Motor: 2.0 lt 150 beygir 320 nm tork (turbo dizel)
    Şanzıman: 6 ileri manuel
    Performans: 0-100 km/s: 9.4 saniye – Maksimum hız: 215 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.6 / 3.7 / 4.1 / 107 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    2.0 TDCİ ECOnetic
    Motor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)
    Şanzıman: PowerShift otomatik
    Performans: 0-100 km/s: 8.4 saniye – Maksimum hız: 225 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.6 / 3.7 / 4.1 / 107 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    1.6 TDCİ ECOnetic
    Motor: 1.6 lt 115 beygir 270 nm tork (turbo dizel)
    Şanzıman: 6 ileri manuel
    Performans: 0-100 km/s: 12.1 saniye – Maksimum hız: 192 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.1 / 3.3 / 3.6 / 94 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    2.0 TDCİ
    Motor: 2.0 lt 150 beygir 320 nm tork (turbo dizel)
    Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatik
    Performans: 0-100 km/s: 9.3 – 9.9 saniye – Maksimum hız: 215 – 213 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    2.0 TDCİ
    Motor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)
    Şanzıman: 6 ileri manuel / powershift otomatik
    Performans: 0-100 km/s: 8.3 – 8.6 saniye – Maksimum hız: 225 – 223 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 5.1 – 5.3 / 4.0 – 4.4 / 4.4 – 4.8 / 115 – 125 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    2.0 TDCİ ECOnetic
    Motor: 2.0 lt 150 beygir 320 nm tork (turbo dizel)
    Şanzıman: 6 ileri manuel
    Performans: 0-100 km/s: 9.4 saniye – Maksimum hız: 215 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.6 / 3.7 / 4.1 / 107 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    2.0 TDCİ ECOnetic
    Motor: 2.0 lt 180 beygir 340 nm tork (turbo dizel)
    Şanzıman: PowerShift otomatik
    Performans: 0-100 km/s: 8.4 saniye – Maksimum hız: 225 km/s
    Yakıt Tüketimi: Şehir içi / Şehir Dışı / Ortalama / Co2: 4.6 / 3.7 / 4.1 / 107 g/km
    Boyut: Uzunluk / Yükseklik / Genişlik: 4869 mm / 1476 mm / 1852 mm

    Son olarak 2 sorum var 6 ileri otomatik powershift degilse ne?

    Bur de ayni motorun econetic hali vat ne farki var start stop tarzi sistem farki mi?


     yeni mondeo motor secenekleri ve fiyat tahmini
     yeni mondeo motor secenekleri ve fiyat tahmini

    https://www.google.com.tr/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=r0hvVPjjB4TqyQPRxoG4Bw&url=http://www.otokokpit.com/2015-yeni-kasa-ford-mondeo-teknik-ozellikleri-ve-fiyati-aciklandi/&ved=0CBsQFjAB&usg=AFQjCNHNW8HWI558BoZPqdBO5XPC6LagPA&sig2=TrC8rxyv8mHNJzrpMu8YRQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ResenHareketEdenSAVCI -- 21 Kasım 2014; 16:14:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • su gibi benzin yakar o 1.5 kimse almaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyat deyince koşarak girdim yapılır mı bu ?

    Ben artık fiyat biçemiyorum modellere hepsi birbiriyle yarışıp benimki daha iyi diyerek veriyor coşkuyu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Hocam 1.6 otomatik hangi sanziman powershift degil.

    Bir de econetic ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 dizel otomatik gelmedigi surece satis adedinde pek bir artis olacagini sanmiyorum, ama alacak biri olarak heryerde gorulmeyen guzel bir tasarima binmek daha keyif verici



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emirio -- 21 Kasım 2014; 8:30:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 ve 2.0 turbo benzinli motorlarda powershift yok normal 6 ileri tam otomatik şanzıman olacak

    Econetic ise

    -Start-Stop
    -düşük yuvarlanma dirençli lastikler
    -gövde altı kaplaması
    -fren enerjisi geri dönüşüm sistemi
    -vites değişim zamanı göstergesi
    -yeni motor kalibrasyonu
    -daha alçak süspansiyon sistemi
    -yeni şanzıman oranları

    Yani tüketimi azaltmak için elden gelen herseyin yapıldığı modeller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emirio kullanıcısına yanıt
    1.6 dizel oto yu gelistirip yeni passat gibi perfirmans verseler alinir binilir, bi kapmanya yapip 2.0 180 hp titanium u 130 a verseler tadindan yenmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    O zaman onlar daha alinasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende diyorum neden tüketim ve 0-100 değerleri bu kadar fark ediyor, DSGde neredeyse hiç fark yok bu değerlerde, cevabımı aldım Powershift yerine tork konvertörlü şanzıman kullanılacakmış. Bilgiler ve tahminler için teşekkürler, fiyatlandırmanın sizinkine benzer olacağını düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacsız Kral Aragorn

    Hocam 1.6 otomatik hangi sanziman powershift degil.

    Bir de econetic ne

    6 ileri otomatik ps değil ise büyük ihtimalle tork konvektörlü 6 ileri tam otamatik duratork şanzumandır..
  • Güzel sanziman yani degerlere bakilirsa

    Ama neden dizellere gelmemis keske gelseymis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ResenHareketEdenSAVCI -- 21 Kasım 2014; 9:07:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D segmenti yapıyorsun dizel otomatik 1.6 getirmiyorsun. Ne strateji ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence mondeo ülkemizde hak ettigi yerde degil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • trust06 T kullanıcısına yanıt
    O degilde 6 ileri tam oto. Sanziman baya iyi gibi onu dizellere koyaylarmis iyiymis powershift guc kaybi yaratmis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başlık yanıltıcı olmuş. Fiyat tahminim diye yazarsanız daha doğru olur.
  • Araba şu an Avrupa'da satışta. TR'de satışı ise taaa Mart'ta başlayacak .

    Bu Otosan olduğu sürece Mondeo yerlerde sürünmeye devam eder.

    Göreceksiniz showroom'ların birçoğuna koymayacaklar bile Mondeo'yu.
  • Bu tork konvertörlü şanzıman kuga da kullanılandan mı ? Eğer oysa ben çok beğendim. Kağıt üstünde performanstan çalmamasıda iyi. 1.6 c180 den bir tık yavaş. Premiumlara iyi alternatif olur donanımıyla. Dizel otomatik bende istiyordumda 0–100 12 saniye yakışmayacak bu arabaya. Yani gelse bile alır mıydım bilmiyorum. 1.6 dizel otomatik d segmenti fikrine hala alışamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Araba şu an Avrupa'da satışta. TR'de satışı ise taaa Mart'ta başlayacak .

    Bu Otosan olduğu sürece Mondeo yerlerde sürünmeye devam eder.

    Göreceksiniz showroom'ların birçoğuna koymayacaklar bile Mondeo'yu.

    ben yerli plakalı yeni modeoyu geçen hafta gördüm Ankarada.
  • Fabrika verilerini 3 ile çarpıp 2'ye bölün sonra kdv'sini ekleyin.
  • HYBRID versiyonun son hizi niye bu kadar dusuk ? (187 km/s)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.