Şimdi Ara

Note 4 Şebeke Sorunu (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
986
Cevap
24
Favori
176.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Abi tam vatan bilgisayara gidecektim cihazı almak için yorumlara bakınca vazgeçtim biraz daha bekliyecem umarım sorunu çözerler ayrıca acaba her cihazda bu sorun varmıdır?
  • HER CİHAZDA YOK. KARDEŞİMDE ALDI NOTE 4 YANYANA KOYUYORUM ONUN Kİ MİS GİBİ ÇEKİYOR AQ
  • O ZAMAN BU SIKINTI DONANIMSALMI ARKADAS GÜNCELLEMEYLE FLN DÜZELMİYCEK Mİ YANİ SERVİSE GÖNDERENLERİNKİDE GELİYOR SORUN YOK DİYE NE YAPMALI
  • Bana da donanımsal gibi geliyor ama işte samsung teknik servis bunu anlayabilecek kapasitede adamlar çalıştırmıyor demekki. Şimdi gelde Apple'ı eleştir. Adamlar ürün satışında ve teknik servisinde vasıfsız eleman çalıştırıyor. Adamlar ile konuşurken bile yoruluyorum. Sadece masa başı memur ne bilmesi gerekiyorsa onu biliyorlar. O kadar. Bir Note vardı yenilikçi modeli, onunda canına okudular.
  • Arkadaşlar kesinlikle sorun donanımsal. Ben kıbrısta öğrenciyim kttcell kullanıyorum turkcellin kıbrıs hattı. Telefon elimdeyken kesinlikle hat cekmiyor. Telefonu yatağın üstüne bırakıyorum hat çekmeye başlıyor. Sanki elim bile sinyal engelliyormuş gibi oluyor. Telefona farklı hatlar taktım yok yani. Arkadaşım siyahını ben beyazını aldım yok ikimizin de hatlar çekmiyor. Telefonları ne zaman bıraksak koltuğa yatağa masaya hat çekmeye başlıyor ben böyle bişi görmedim ya. Onun dışında telefon hiç bir sorun çıkartmadı. Kesinlikle telefon mükemmel ama bu hat hatasıyla olmuyor ya :( Sınırsız internet paketi var sağda solda wi fi arıyoruz!
  • Aynı sorun ben de yaşıyorum. İlk sayfada yazmıştım..

    Hafta içi Turkcell'i aradım, durumu anlattım. Hattıma bir sinyal gönderip, şebeke bağlantısıyla ilgili sanırım bir reset'leme işlemi yaptılar. Bu işlemden sonra telefonumu 5 dakika süreyle kapatmamı istediler. Lakin sorun çözülmedi.
    Bunun üzerine dün, telefonu aldığım Turkcell İletiişm Merkezi'ne gidip, durumu onlara da anlattım. Kullandığım SIM kartın kesilmiş SIM kart olması durumunda bu tür bir sorunla karşılaşılabileceğini söylediler. Oysa ki kullandığım SIM kart orijinal Micro SIM karttı ve bunu kendileri de gördü.
    Yine de bir SIM kart değişikliği yaptık, yeni SIM Kart aldım ama sorun yine çözülmedi.
    Bu durumda sanırım son çare olarak Android 5.0.1'in çıkmasını bekleyeceğim. Sorunu o da çözmezse servise teslim edeceğim. Servise teslim etmeden önce diğer tüm seçenekleri denemek istedim ve geriye sadece Android 5.0.1'in çıkmasını beklemek kaldı.

    24 ay cihaz taahhüdüm var. Mecburen cihazı kullanacağım. Ancak bu sürenin bitiminde bir daha Samsung telefon kullanmak istemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alibaba

    LTE/WDCMA/GSM Auto sorunlu , WDCMA/GSM Auto da da durum aynı. Avea ya geçince bakacağız.

    Selamlar.

    "LTE/WDCMA/GSM Auto" kısmı benim telefonda yok?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_emo

    Arkadaşlar kesinlikle sorun donanımsal. Ben kıbrısta öğrenciyim kttcell kullanıyorum turkcellin kıbrıs hattı. Telefon elimdeyken kesinlikle hat cekmiyor. Telefonu yatağın üstüne bırakıyorum hat çekmeye başlıyor. Sanki elim bile sinyal engelliyormuş gibi oluyor. Telefona farklı hatlar taktım yok yani. Arkadaşım siyahını ben beyazını aldım yok ikimizin de hatlar çekmiyor. Telefonları ne zaman bıraksak koltuğa yatağa masaya hat çekmeye başlıyor ben böyle bişi görmedim ya. Onun dışında telefon hiç bir sorun çıkartmadı. Kesinlikle telefon mükemmel ama bu hat hatasıyla olmuyor ya :( Sınırsız internet paketi var sağda solda wi fi arıyoruz!

    Şu an ben de denedim ve hakikatten de öyle. Elime aldım ve seviye sıfıra düştü. Tekrar geri bıraktım fulledi. Elimizle kullanamayacağız bu telefonu anlaşıldı..

    edit: bu konu hakkında samsunga bir mail ilettim. siz de buradan şikayetinizi dile getirin arkadaşlar.
    http://www.samsung.com/tr/info/contactus.html#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aazam -- 11 Ocak 2015; 14:38:01 >




  • Arkadaslar ben telefonu garantiye verdim İphone 4 vardı çekmecede yillanan mecburen onu kullanıyorum idareten sunu gördüm telefonun şebekesinin arada gitmesini geçtim note 4 çekmiyormuş :) . Note 4 un 2 kademe çektiği yerde aynı koşullarda 3G açık İphone 4 full çekiyor .30 gün olmadan servise verdiginiz de farklı acıdan değerlendiriliyor Ariza o yüzden arızayı fark eder fark etmez garantiye verin arkadas lar iade hakkınız var 30 dolmamış note 4 Ler için geçerli. 30 gunü geçitimi her Zaman ki senaryo kısır döngü süreci başlıcak Ariza görülmedi diye gidip gelıcek tekrar benim tavsiyem arkadaslar şu ben ekran alıntısı verdim şebeke yokken çekilmiş birsuru pek kayle almadılar . Ariza görülmedi diye gelirse s4 mini var aynı şebekeyi takip video cekicem yan yana araçla hareket halindeyken videoyu vericem siz en basından bunu yapın zaman kaybetmeden . Ve sunu da eklemek istiyorum bu arızanın farkında olmayan yüzlerce daha note 4 kullanıcısı daha olduğunu düşünüyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi euraka -- 11 Ocak 2015; 19:00:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar root deniyen varmı

    http://forum.donanimhaber.com/m_99056795/tm.htm

    bunla çözülürse yeni gelicek yazılımlada çözülür.
  • bende appledan samsunga geçenlerdenim ama şebeke sorunu olup olmadığını nasıl anlıcam? aradım çekio 3g ile nete hızlıda girio
  • moscaltar25 M kullanıcısına yanıt
    En kolayı hareket halindeyken otobüste mesala şebekeyi takip et uzun süreli gelmemezlik yapıyorsa şebeke aynı sorun vardır. Ben İzmir'de yaşıyorum Avea kullanıyorum Avea'nın en iyi çekti yerlerde 15 km gidiyorum şebeke 0 a düşüyor ve tekrar gelmesi 3-5 dk sürüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi euraka -- 11 Ocak 2015; 23:44:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: euraka

    En kolayı hareket halindeyken otobüste mesala şebekeyi takip et uzun süreli gelmemezlik yapıyorsa şebeke aynı sorun vardır. Ben İzmir'de yaşıyorum Avea kullanıyorum Avea'nın en iyi çekti yerlerde 15 km gidiyorum şebeke 0 a düşüyor ve tekrar gelmesi 3-5 dk sürüyor.

    Yarin sabah deniorum cikmaz insallah bi problem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • moscaltar25 M kullanıcısına yanıt
    inşallah hadi bakalım benim 20 günlük telefon garantide şaka gibi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: euraka

    inşallah hadi bakalım benim 20 günlük telefon garantide şaka gibi .

    Duzelir insallah kisa surede sizinde telefonunuz bilsem bole problem oldugunu almazdim ama apple ile cok gittim geldim.samsunga gecelim dedik hata etmemisizdir insallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • moscaltar25 M kullanıcısına yanıt
    Benim en çok kızdıgım nokta şu oldu Note 4 e 2300 tl ver son model telefon al sorun yaşa garantiye ver bekle gelsin diye ben şimdiye kadar garantiye telefon verdigimi hatırlamıyorum bundan önceki telefonum lg g2 di 1.5 sene kullandım artık sıkıldım degiştirdim ondan önceki iphone 5 di ondan önce note 2 çeşitli telefonlar kullandım ama samsung beni büyük hayal kırıklıgına ugrattı. Hadi şunu geçtim servis kabul etmeyecek arızayı ona yanıyorum bu kadar konu açılmış nette o kadar şikayet varken bunu göz ardı etmeleri çok saçma sonra bi güncelleme gelicek şebeke gittiginde otomatik ara diye o olucak.
  • Telefonu yeni alacak arkadaşlarada şunu söylemek isterim kolay iade alan firmalardan alın note 4 ü yasal olarak telefona sim kart takıldımı iadesi olmuyor kısır döngü burda işlemeye başlıyor sim kartı takmadan nasıl anlayacaksak telefonun sağlam olup olmadığını . Note 4 ü aldık simi taktık baktık şebeke sorunu var en kısa sürede telefonu aldıgınız firmayla sorunu çözmeye çalışın onlarda muhtemelen ayıplı mal olduguna dair servis raporu isteyecek sizden sıfır telefonu garantiye göndereceksiniz bu arada yine telefonsuz kaldınız. Servis size yaklaşık 10 gün sonra telefonunuzda bir sorun olmadığını söyleyecek yazılım vs bla bla dicek . Telefonu mecburen alıcaksınız. Bakıcaksınızki aynı bida gönder bida gönder derken 3 kez aynı arızadan gönderdim diyip tüketici haklarına başvuracaksınız. Tüketici hakları cihazın kontrolü için sizi bir yere yönlendiricek orda kontrol ettireceksiniz kapalı bir zarf vericek size onu tüketici haklarına vermek için bir sorun görülmedi yazan bir yazıyla. Hayırlısı olsun paranızla rezil oldunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi euraka -- 12 Ocak 2015; 0:35:03 >




  • ürünün donanımsal bir hatası olsa sebekesi hiç gelmez ama değilmi benim cihaz çok nadir yapıyo bu sebeke kesikliğini güncellemeyle düzelebilir yeni güncellemeyi bekliycez artık yapcak bişey yok
  • Tekrardan merhaba arkadaşlar,

    Yukarıda yazanlara bakarak birden fazla sorun var diyebilirim. Yada bir sorun var ama arkadaşların göz ardı ettiğin durumlar söz konusu.
    Benim yaşadığım problem ile ilgili analizimi tamamladım.

    Sorun yalnızca şu şekilde gerçekleşiyor;
    Wi-Fi açık ve Mobile Operatör'e 3G network'ü üzerinden bağlantı kurulmuş ise.
    Bu durumda belirsiz sıklıklarla, çağrı yönetme sorunu görülüyor. O esnada Wi-fi kapatıldığı zaman direk çağrıya cevap verilebiliyor.

    Eğer cihaza şebek ile iletişimini kesmiş olsa idi, wi-fi kapatıldıktan sonra tekrar bir attach (bağlanma) prosedürü başlatması gerkirdi ki bu durumda hemen ulaşmak mümkün olmazdı.

    Aşağıdaki durumlarda herhangi bir sorun olmuyor;
    Wi-fi kapalı 3G Açık Mobile Data Kapalı
    Wi-fi kapalı 3G Açık Mobile Data Açık
    Wi-fi kapalı 3G Kapalı Mobile Data Kapalı
    Wi-fi kapalı 3G Kapalı Mobile Data Açık
    Wi-fi Açık 3G Açık Mobile Data Kapalı
    Wi-fi Açık 3G Kapalı Mobile Data Açık
    Wi-fi Açık 3G Kapalı Mobile Data Kapalı

    Not: 3G Kapalı demek, 2G açık demektir.

    Şuan için Wi-Fi'yi açtığınız zaman mobil datayı kapatmak sorununuzu çözebilir fakat açık unutmanız durumunda bu sorunu tekrar yaşayacaksınız.

    Peki hangi seri numaraları ile, hangi note4'lerde bu patern yakalanıyor bunun cevabını Samsung'un vermesi gerekiyor.

    Son olarak tavsiyemaşağıdaki twitter adreslerine tweet bombardımanı yapmak.
    Direk olarak Samsung Türkiye ile iletişime geçilerek sonuç alınabileceğini sanmıyorum.

    @SamsungTurkiye @SamsungMobile @samsung




  • kpngl kullanıcısına yanıt
    Merhaba kpngl,

    Ben şu durumlarda da sorun yaşıyorum ;)

    Wi-fi kapalı 3G Açık Mobile Data Açık
    Wi-fi kapalı 3G Kapalı Mobile Data Kapalı
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.