Şimdi Ara

Halo 5: Guardians'ın Seriye Getireceği Yeni Dinamikleri Açıklandı!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •      Geçtiğimiz günlerde sızdırılan videolarla birlikte, koşma, nişan alma gibi dinamiklerin duyurulacağını düşündüğümüz HaloFest etkinliğinde, daha fazlası gerçekleşti. Geliştiriciler, oyunda silah, bomba ve yakın dövüş üçlüsü yanında dördüncü bir dinamik sunacaklarını duyurdular.
     
         Bu özelliklerden Thurster, hareket kabiliyetinizi geliştirmesiyle ön plana çıkıyor.  Koşarken hızlıca nişan alabiliyor ve havadayken hızlıca yön değiştirebiliyorsunuz.
     
          Ground Pound ise oyuncuların beklediği özelliklerden bir tanesi diyebiliriz. Bu özellikle, zıpladığınızda yere hızlı bir şekilde inebilecek, momentumunuzla da düşmanlara zarar verebileceksiniz.
     
          Clamber, zıplama özelliğinizi güçlendirecek. Bu şekilde normal durumlarda zıplayamadığınız bölgelerden çıkıp, düşmanları arkadan yakalayabileceksiniz.
     
        Slide, koşarken belli bir süre geçtiğinde aktif olacak ve siperlere girmeniz için yarar sağlayacak. Ayrıca koşmaya devam edip, Charge özelliği ile bu hareketi düşmanlara zarar vermek için de kullanabilirsiniz.
     
         Oyundaki koşu özelliği, dengeleri sağlamak adına bir eksiye sahip. Eğer koşuyorsanız kalkanınız dolmuyor, bu da düşman gruplarına doğru koşmanızı engelleyecek bir etmen. 
     
         Son olarak oyunda Smart Scope özelliğinin de bulunacağını belirtelim.
         








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.