Şimdi Ara

3 Gün Sonra Hattım Kapanıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba uzun bir süredir kardeşimin vodafone hattını kullanıyordum.Normalde avea kullanıcısıyım.. 6. ayını doldurduğun da sanırım aramalara kapanıyordu.. Aramalara kapanalı 2 3 ay oldu bugün hattımı taktım aramalara kapanmış 12 kasım da hattınız kapanıyor tarzın da birşeyler söylediler.Uzun bir süre tl yüklemediğim için telsiz kullanım ücreti 1.35 lira hattımdan alınmıyor haliyle.Şu an baya bir toplanmıştır o ücret.Hattım kapandığın da, bu biriken telsiz ücret borcu bana ilerleyen zamanlar da herhangi bir sıkıntı yaratır mı ?



  • Bir şey olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avea faturalı HY 2000 dk, 2000 SMS, 2 GB internet kullanıyordum.

    55 lira ödemek yerine, 23 liraya faturasız woops'a geçtim.

    Ama her ay ekstradan, eski tarifeden 2 GB yükleniyor. Bir sistem açığı var yani.

    Avea bayisi çalışanı arkadaş, hat faturasız olduğu için bir şey olmaz, dedi.

    Ben yine de nolur nolmaz kendimi ihbar ettim

    Kırmızı halı serdiler önüme, hediyeler verdiler

    Anlatıyorum müşteri hizmetlerine anlamıyorlar.

    3-4 kere aradım anlattım en sonunda bir bayan "evet burada bir hata var" dedi.

    Ben de "hele şükür" dedim içimden.

    Ben peşlerinden koşuyorum yani.

    Bonus gibi bir şey vermediler dediğim gibi




    Demek istediğim hat faturalı olsaydı tahsil edilirdi her ay. Ancak faturasız olunca biriken verginin tahsil edilmesi olasılığı düşük...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metafest


    Avea faturalı HY 2000 dk, 2000 SMS, 2 GB internet kullanıyordum.

    55 lira ödemek yerine, 23 liraya faturasız woops'a geçtim.

    Ama her ay ekstradan, eski tarifeden 2 GB yükleniyor. Bir sistem açığı var yani.

    Avea bayisi çalışanı arkadaş, hat faturasız olduğu için bir şey olmaz, dedi.

    Ben yine de nolur nolmaz kendimi ihbar ettim

    Kırmızı halı serdiler önüme, hediyeler verdiler

    Anlatıyorum müşteri hizmetlerine anlamıyorlar.

    3-4 kere aradım anlattım en sonunda bir bayan "evet burada bir hata var" dedi.

    Ben de "hele şükür" dedim içimden.

    Ben peşlerinden koşuyorum yani.

    Bonus gibi bir şey vermediler dediğim gibi




    Demek istediğim hat faturalı olsaydı tahsil edilirdi her ay. Ancak faturasız olunca biriken verginin tahsil edilmesi olasılığı düşük...

    Anladım hocam.Yani bişey yapmama gerek yok kullanmıyorum da zaten bu hattı.Kendi kendine kapansın gitsin o halde.Teşekkürler bilgilendirme için..




  • Bişey olmaz, ilerde lazım olur, kapanmasın diyorsanız, taşıyın hattınızı başka operatöre, böylece bir 6 ay daha kazanmış olursunuz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.