Şimdi Ara

SEAT LEON STYLE 1.6 TDI DSG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi günler,bugün Seat Leon Style 1.6 TDI DSG C segmentinde bulunan kompakt hb modellini sizlere sunacağım.

    Otomobilin bir önceki kasasına göre,keskin,sportif hatlara büründüğünü ayriyetden yere daha yakınlaştırılmış bir sportif hb modelle karşılaştığımızı görüyorum.Aynı platformu paylaşan VW golf'ün müşterilerini hem fiyat yönünden,hemde standart donanımlarıyla birlikde tasarımının ön plana çıkması ve Seat Leon'nun avantajlarıyla VW Golf'ün bir hayli satışlarının düşürebileceğini, diğer ekstra avantajı ise Seat Leon'unun VW Golf ile aynı motorlara ve şanzımanlara sahip olmasına rahmen VW Golf'ün bariz şekilde fiyatlarından düşük olmasıyla Seat Leon modellinin satışında yükselmeler olacağını düşünüyorum.

    Otomobillin iç kısmı sade ve şık ,kumaş koltuklar bulunuyor.Sürücü koltuğunu manuel olarak ayarlayabiliyorsunuz,koltuğun derinliği ve destekleyici kısımları vücudunuzu sarıyor.Ön konsol panelli yumuşak mahzemeden üretilmiş ,üç kollu sportif direksiyonu ve direksiyon üzerindeki tuşların kullanımı gayet başarılı,yanlız direksiyon arkasında F1 vites kulakçıkları bulunmuyor,sadece vites üzerinden ayarlayabiliyorsunuz.Havalandırma kanallarının ve vites çerçevesinin krom kaplamalarıyla konbine edilmesi güzel bir görüntü ortaya çıkarmış.Orta bölümdeki bilgi ekranı biraz daha büyük ve gösterişli olabilirdi,ekranın dokunmatiğinde ve işlevinde bir sıkıntı göremedim.Alt bölümde çift bölgeli klima mevcut ,gayet başarılı ısıtma ve soğutma işlemini yapıyor.

    Elektronik el frenin olmayışı iç tasarımın görünüş zevkini bozuyor diyebilirim,ayriyetden bardaklık yerinin üstünde sürgülü kapaklık olmaması görüntü olarak hoş durmuyor,otomobilde yeterince eşya gözü koyma yeri mevcut.Ön kol dayamanın açma ve kapamadaki oluşan gıcırtı sesi insanın keyfini kaçırıyor.

    Otomobilin sürüş özelliklerine geçersek ,otomobille sustalı anahtarla giriş yapıyoruz marşa bastığımızda rolantideki motor sesinim dizel bir araç değilde benzinli bir araç havası yaratabilmesi güzel bir hissiyat oluşturabiliyor.Otomobilimiz dsg şanzıman sistemine sahip vites geçişleri sarsıntısız ve seri şekilde değişim yapıyor,mümkün merteme otomobilli yüksek viteslerde tutarak az yakıt sarfiyatı yapması için özen gösterdiğini söyleyebilirim.Otomobillin gaz tepkilerini güzel ayarlamışlar,torkunda etkisiyle en ufak dokunuşlarda otomobillin aniden hızlanması insanın hoşuna gitmiyor değil maalesef ülkemizdeki benzin fiyatları yüzünden pedalının altında yumurta varmış gibi sürmek eziyetden başka birşey olmadığını düşünüyorum.Otomobil 100-110 km hızlarda kabin içerisinde yol,motor,rüzgar sesi duymuyorsunuz,fren tepkileri normal şartlarda güzel,ani frenlerdeki tepkiyi yoğun trafikden dolayı deneyemedim,ESP sistemi en ufak kaymada devreye giriyor ,sizin en ufak kaymalarınıza dair izin vermiyor diyebilirim.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhangun1992 -- 5 Aralık 2014; 10:23:31 >







  • Guzel hos yazmissinda bikac resim koyaydin iyiydi ustam. Kuru kalmis yazi biraz

    Ayrica elektronik el freninin cok iyi bisey oldugundan emin degilim. Bazen el freniyle durmak veya bazi yerlerde kullanmak gerekebiliyor. Dolayisiyla kendim istegime gore kullaniyorum. Ama elektronikte cektinmi cekiyorsun. Baska secenek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FR modelin dizeli olsa süper olurdu. fr ın deri dikişler, koltuklar, iç malzeme farkı çok hoş bir hava yaratıyor. dizeli, hele bide baz versiyonu, biraz daha ucuzca görüntü veriyor içte.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.