Şimdi Ara

SUV almak için bir sebep daha :) [park içerir]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://www.facebook.com/video.php?v=10152554102141884




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreudeAmFahren -- 30 Ekim 2014; 22:44:04 >



  • Vw garajımıymış burası

    Ne güzel girdi adam çok serin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasil cikti arka teker duvara peki aciklicak biri var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı araçların davlumbaz seviyesi aracın kapı kısmından daha dışarıda duruyor.

    Tam sol yapıp duvara doğru verdiginizde on soL teker duvara tırmanmaya başlıyor

    Sonrası pilotaj meselesi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    Bazı araçların davlumbaz seviyesi aracın kapı kısmından daha dışarıda duruyor.

    Tam sol yapıp duvara doğru verdiginizde on soL teker duvara tırmanmaya başlıyor

    Sonrası pilotaj meselesi .



    Bu park olayı tamamen reklam amaçlı bir kurgu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamen reklam kokan hareketler. İstifini bile bozmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cumada araya girmeye çalışan dayı (Temsili)
  • daha önce çalışılmış hareketler bunlar. nedense kamera da tam ölü noktayı, köşeyi gösteriyor. ayrıca rampa olmadan şehir suvları o şekilde çıkamaz. arka koltuklatı ne ara indirdin. 3 sanıyede arabadan cıkıyor. ben o meyille 5 dakkada arabadan cıkamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu reklam da, size bir de hayatın gerçeklerini aktarayım...

    Bilkent'te okur iken, kar yağdı mı otoparkta izdaham yaşanırdı. Kar yağdı diye araçlarını bırakırlar (ki çok iyi yaparlar). Kış lastiği pek yaygın değildi o zaman. 4 mevsim lastik de gerçekten 4 mevsimdi. Karda temkinli temkinli gidilebilir lastiklerdi... Ancak, her araba aynı beceride değil, herkes otomobile meraklı değil. Riskli bulan arabayı bırakırdı. Bu da ertesi gün otoparkta ek bir yoğunluğa sebep olur. Otoparktaki karlar makinalar tarafından kürenir. bir-iki araçlık park yerine istiflenir. Bir iki araçlık park yerinde adam boyunda kar tepeleri oluşur.

    Ben okurken Chayenne yeni idi. Anasının-babasının SUV'unu kapan ertesi gün okula gelirdi. Otopark SUV galerisine dönerdi. Range-Rover, X5, Chayenne ve daha bilimum SUV. Ancak hiçbiri park yeri bulamadım diye o tepelere çıkarmaz arabasını. Tıpış tıpış geri döner, caddede veya yukarı tarafta park yeri arar. Çünkü X5, Chayenne vari aletler zaten süs kuçusu. İstese de tırmanamaz o tepeye. Range belki tırmanır; ama altı alçak. Bir de bakmayın, Range de süs kuçusu altındaki lastiklerle. Kim Range alıp arazi lastiği takıyor ki? Üstelik altı da çok yüksek değil Range'in. Ek olarak yüzbinlerce liralık araba. Yer mi kar tepesine tırmanmaya? Yemez. O yüzden Q5, Q7 gibi araçlar da bu kategoride. Hem arazi performansları iyi değil. Hem de alış fiyatı gereği kıyılacak araba değil. Üstüne de asfalt lastiği ile arazide zaten çöpler.

    Bilkent otoparkında ne olurdu? Lüks SUV'lar tıpış tıpış geri basardı. Ben otopark girişinde aracı 4 çeker LOW'a takıp 1'inci viteste ilerler. Ayağımı gazdan çekmeden kar tepesine tırmanır, ıslık çalarak oradan uzaklaşırdım. Bir kere sağ lastikler asfalta basarken , sol lastikler tepede kalacak şekilde bıraktım arabayı. Yanımdaki SUV'la benim tavan köşesi arasında 10cm var. Benim gibi hareketler yapan bir de eski kasa Land Cruiser'ı olan bir eleman vardı. SUV mantığı budur. Gerçek özgürlük istiyorsan kıyabileceğin bir araba olmalı bu bir. Asfalt lastiği ile bir halt yapılmaz bu iki. İkisini de yerine getirsen, Ağır şanzımanı olmayan, altı yüksek olmayan, arazi için optimize edilmemiş asfalt SUV'ları ile de bu iş olmaz bu üç. Gerçek SUV'un başlangıç noktası: çekme türünü kendin seçebilme, Ağır şanzıman (LOW) ve makul bir yerden yükseklik. İşin sonraki aşamalarında kilitli diferansiyeller, kısa şase, uzun amortisörler vs.vs. devam ediyor.

    O yüzden dikkat ederseniz, Süs kuçularının tamamına yukarıdaki gibi reklamlar yapıyorlar. Beton, asfalt, bilemedin çimen. Şehrin SUV'u geyikleri yapılıyor. Arkadaş şehrin SUV'u ne demek lan? Orman savaşına Tank'la gitmek gibi birşey bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 31 Ekim 2014; 10:42:47 >




  • Videoyu izleyemedik ama baska bi yerde olan varsa linkini paylasabilirmiyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suvmuş :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi INTRUDERTR -- 31 Ekim 2014; 10:52:35 >
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Hocam bu güzel örneklendirmeniz için teşeklürler. Gerçek SUV ile SUVcuklar arasındaki farkı muazzam anlatmışsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu videonun aslı var orada her şey gösteriliyor alt tarafa teker takılıyor. bulamadım şimdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    Bazı araçların davlumbaz seviyesi aracın kapı kısmından daha dışarıda duruyor.

    Tam sol yapıp duvara doğru verdiginizde on soL teker duvara tırmanmaya başlıyor

    Sonrası pilotaj meselesi .



    Bu park olayı tamamen reklam amaçlı bir kurgu :)

    Deneyip basarmisligim var hoca. .
    ama bi daha yapmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kurgu :)
  • Aradığım mizah çok cool
  • Bence pek temsili değil Hemen hemen aynısı
  • Reklam bu studyo gibi biyer hatta ve ray gibi birşeyle çekiyolar kesinlikle reklamdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Bu reklam da, size bir de hayatın gerçeklerini aktarayım...

    Bilkent'te okur iken, kar yağdı mı otoparkta izdaham yaşanırdı. Kar yağdı diye araçlarını bırakırlar (ki çok iyi yaparlar). Kış lastiği pek yaygın değildi o zaman. 4 mevsim lastik de gerçekten 4 mevsimdi. Karda temkinli temkinli gidilebilir lastiklerdi... Ancak, her araba aynı beceride değil, herkes otomobile meraklı değil. Riskli bulan arabayı bırakırdı. Bu da ertesi gün otoparkta ek bir yoğunluğa sebep olur. Otoparktaki karlar makinalar tarafından kürenir. bir-iki araçlık park yerine istiflenir. Bir iki araçlık park yerinde adam boyunda kar tepeleri oluşur.

    Ben okurken Chayenne yeni idi. Anasının-babasının SUV'unu kapan ertesi gün okula gelirdi. Otopark SUV galerisine dönerdi. Range-Rover, X5, Chayenne ve daha bilimum SUV. Ancak hiçbiri park yeri bulamadım diye o tepelere çıkarmaz arabasını. Tıpış tıpış geri döner, caddede veya yukarı tarafta park yeri arar. Çünkü X5, Chayenne vari aletler zaten süs kuçusu. İstese de tırmanamaz o tepeye. Range belki tırmanır; ama altı alçak. Bir de bakmayın, Range de süs kuçusu altındaki lastiklerle. Kim Range alıp arazi lastiği takıyor ki? Üstelik altı da çok yüksek değil Range'in. Ek olarak yüzbinlerce liralık araba. Yer mi kar tepesine tırmanmaya? Yemez. O yüzden Q5, Q7 gibi araçlar da bu kategoride. Hem arazi performansları iyi değil. Hem de alış fiyatı gereği kıyılacak araba değil. Üstüne de asfalt lastiği ile arazide zaten çöpler.

    Bilkent otoparkında ne olurdu? Lüks SUV'lar tıpış tıpış geri basardı. Ben otopark girişinde aracı 4 çeker LOW'a takıp 1'inci viteste ilerler. Ayağımı gazdan çekmeden kar tepesine tırmanır, ıslık çalarak oradan uzaklaşırdım. Bir kere sağ lastikler asfalta basarken , sol lastikler tepede kalacak şekilde bıraktım arabayı. Yanımdaki SUV'la benim tavan köşesi arasında 10cm var. Benim gibi hareketler yapan bir de eski kasa Land Cruiser'ı olan bir eleman vardı. SUV mantığı budur. Gerçek özgürlük istiyorsan kıyabileceğin bir araba olmalı bu bir. Asfalt lastiği ile bir halt yapılmaz bu iki. İkisini de yerine getirsen, Ağır şanzımanı olmayan, altı yüksek olmayan, arazi için optimize edilmemiş asfalt SUV'ları ile de bu iş olmaz bu üç. Gerçek SUV'un başlangıç noktası: çekme türünü kendin seçebilme, Ağır şanzıman (LOW) ve makul bir yerden yükseklik. İşin sonraki aşamalarında kilitli diferansiyeller, kısa şase, uzun amortisörler vs.vs. devam ediyor.

    O yüzden dikkat ederseniz, Süs kuçularının tamamına yukarıdaki gibi reklamlar yapıyorlar. Beton, asfalt, bilemedin çimen. Şehrin SUV'u geyikleri yapılıyor. Arkadaş şehrin SUV'u ne demek lan? Orman savaşına Tank'la gitmek gibi birşey bu.

    söylediklerinizde tamamen haklısınız ama bu forumun b-suv lar üzerinden tartışma ortamı çıkarmasına anlam veremiyorum. Bu reklamdaki araç suvcuk değil suv olsa bu ülkede hakiki suv 'a dahi sahip insanların % kaçı böyle birşey yapmaya cesaret edebilir? kimse sanmıyorumki aracı böyle bir pozisyonda bırakmaya kıyamaz.
    Şuan sizin istediğiniz veya olması gereken tarzda suv kullanıpda % kaçı suv 'un hakkını veriyor ? %5 bile eminim değildir. Tanıdıklarımda x5 range rover gibi araçlar var hiç biri suv un hakkını vermiyor. Yani lafı bu kadar uzattım geleceğim nokta şu ki türkiye de suv sizin anlattığınız amaçla kullanılmıyor. Türkiye de suv yerden yüksek olmasının bi avantajını kullanarak satılıyor..

    Tekrar belirtiyorum söylediklerinizde sonuna kadar haklısınız ama dediğim etkenide göz önünde bulundurmayı unutmayın.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.