Saçlarım çok çabuk yağlanıyo :((
43 Cevap9990 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


203 Mesaj
17 Ekim 2006; 9:06:58 

Akşam yatmadan yıkıyorum saçları sabah kalkınca saç diplerimden yağlar çıkmaya başlıyo. Hele bide saçları taradımmı hepten bulaşıyo.. Elma sirkesi denedim oda fayda etmedi varmı bunun bi çözümü arkadaşlar?


_____________________________



313 Mesaj
17 Ekim 2006; 9:18:51 

nick tanıdık geldi biraz


_____________________________

Keşke düşündüğüm gibi konuşabilseydim



203 Mesaj
17 Ekim 2006; 9:20:38 

tanışıyormuyuz yoksa..

quote:

Orjinalden alıntı: silent scream

nick tanıdık geldi biraz



_____________________________



2536 Mesaj
17 Ekim 2006; 9:21:09 

valla çaresini bulamadım ama tek bildiğim yattığın odada ne kadar toz varsa okadar çabuk yağlanıyor. Şampuan olarak loreal in var onu kullanıyorum ben. Tabi bende sinir bozacak kadar yağlı değil belkide normaldir.


203 Mesaj
17 Ekim 2006; 9:31:12 

Yıllardır zeytinyağı sabunu ile yıkıyorum saçları. Her banyoda 4-5 kere yıkıyorum kafayı ve biraz sert yıkıyorum. Acaba bumu azdıyo yağ bezlerini


_____________________________



2536 Mesaj
17 Ekim 2006; 9:36:27 

quote:

Orjinalden alıntı: exantrick

Yıllardır zeytinyağı sabunu ile yıkıyorum saçları. Her banyoda 4-5 kere yıkıyorum kafayı ve biraz sert yıkıyorum. Acaba bumu azdıyo yağ bezlerini

yapmaman gereken 2 şeyi yapmışsın. çok fazla ve yağlı sabunla yıkamak. allah bilir şampuanı da fazla fazla döküyorsundur he bi yağlı saçlar için olan şampuandan bi gıdım döküp yıkamak lazım.


203 Mesaj
17 Ekim 2006; 9:44:08 

Şampuan kullanmıyorum hiç.. Gerçi önceden böyle bir sorunum yoktu ama en iyisi ben şu yağlı sabunu bırakıp başka bir sabuna geçeyim.


quote:

Orjinalden alıntı: ©oolermaste®

quote:

Orjinalden alıntı: exantrick

Yıllardır zeytinyağı sabunu ile yıkıyorum saçları. Her banyoda 4-5 kere yıkıyorum kafayı ve biraz sert yıkıyorum. Acaba bumu azdıyo yağ bezlerini

yapmaman gereken 2 şeyi yapmışsın. çok fazla ve yağlı sabunla yıkamak. allah bilir şampuanı da fazla fazla döküyorsundur he bi yağlı saçlar için olan şampuandan bi gıdım döküp yıkamak lazım.



_____________________________



 
2 Mesaj
17 Ekim 2006; 12:56:58 

sapka mı kullanıyosun yoksa ??


_____________________________



2007 Mesaj
17 Ekim 2006; 13:01:45 

Yatmadan önce yerine sabah yıkarsan saçını daha iyi olur. Ben jöle kullandığım zamanlar hem yatmadan önce şampuanlayıp yıkıyordum hem de sabah. Gerçi artık öyle yapmıyorum çünkü saçım epey uzun ve 2 günde 1 sabah yıkamak yetiyor.


_____________________________

Intel® Core� 2 Duo E6300 @ 1.86GHz | Asus P5LD2 SE Rev 2.0 | AXLE 9600GT 1GB | Kingston 1GB DDR2 667MHz X 2 | 80Gb Samsung Sata2 | Hyundai N91W 19" LCD | Asus AAM6000UG ADSL | Feel Hurricane | Asus 52x Cd-Rom | Samsung DVD-RW | Lc-Power 550W | Powercom IMD-625AP UPS


203 Mesaj
18 Ekim 2006; 14:18:25 

Bana yağlanmaya karşı etkili bir şampuan önerebilirmisiniz arkadaşlar? vazgeçtim bu sabun sevdasından


_____________________________



 
1665 Mesaj
18 Ekim 2006; 14:21:55 

bunu engelliyemezsin ki benim de cildim saçlarım yağlıdır yağlandığında yıkıyacaksın olay bu yani


_____________________________

..::ѕαкℓαηмα gєçмιşтєη, çıкış уσк вυ ¢єнєηηєм∂єη::..




203 Mesaj
18 Ekim 2006; 14:24:17 

çok kötü bi olay ya, yüzüm yağlı değil ama dediğim gibi akşam yıkıyorum sabah kafa parlıyo resmen. hele bide elimi saçlarıma götürmeyeyim iyice bulaşıyo:( acaba dökülmeyi arttırırmı bu durum, gerçi şu an için böyle bir prob. yok..


quote:

Orjinalden alıntı: çaaari

bunu engelliyemezsin ki benim de cildim saçlarım yağlıdır yağlandığında yıkıyacaksın olay bu yani




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exantrick -- 18 Ekim 2006; 14:25:04 >


_____________________________



 
1665 Mesaj
18 Ekim 2006; 14:27:12 

saçın dökülecekse dökülür zaten

yağlanma ya da çok kuru olması etkilermez dökülür o ailende kelleşmişi biri varsa %80 senin de gider bu böyledir

akşam yıkamam ben saçımı sabah gün başlarken yıkarım her zaman
yağlanmanın çoğu gece oluyo zaten


_____________________________

..::ѕαкℓαηмα gєçмιşтєη, çıкış уσк вυ ¢єнєηηєм∂єη::..




36 Mesaj
18 Ekim 2006; 14:32:02 

1. si SABUN kullanma arkadaşım..

2.si tahminimce ev yapımı sabunlar kullanıyorsun,onları hiç tavsiye etmiyorum.. bende bi ara kullandım,saçım gürleşip,kalınlaşacağına,zayıflamaya başladı..! bıraktım artık..

yağlı sağlar için şampuanlar var... onlardan kullan.. marketlerde hep markanın şampuanı var.. özelliklerini oku,öyle al..

saçları çok yıkamakta iyi değildir.. saçların diplerindeki besin kaynağını alıp götürür her yıkama..

benimde yağlanır saçım.. 2 günde bir yıkarım..

geçmiş olsun şimdiden..


_____________________________

HAZRET-İ ÖMER (R.A.) BUYURUYOR Kİ:
• Fazla gülmeyi terk edene heybet verilir.
• Fazla konuşmayı terk edene, hikmet verilir.
• Fazla yemeği terk edene ibâdetin lezzeti verilir.
• Mizâhı terk edene, zarâfet verilir.
• Dünyâ sevgisini terk edene, âhiret sevgisi verilir.
• Başkalarının kusurlarıyla uğraşmayı terk edene, kendi kusurlarını ıslah etme imkânı verilir.



203 Mesaj
18 Ekim 2006; 14:40:18 

Çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için.. Allah'a şükür ne ailede nede akrabalarda kel biri yok:)
Haklısın bundan sonra bende sabah yıkayım saçları



quote:

Orjinalden alıntı: çaaari

saçın dökülecekse dökülür zaten

yağlanma ya da çok kuru olması etkilermez dökülür o ailende kelleşmişi biri varsa %80 senin de gider bu böyledir

akşam yıkamam ben saçımı sabah gün başlarken yıkarım her zaman
yağlanmanın çoğu gece oluyo zaten



_____________________________



 
1665 Mesaj
18 Ekim 2006; 14:46:07 

rica ederim

şunu da söyliyim saçın uzunluğuyla yağlanma süresi ters orantılıdır



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çaaari -- 18 Ekim 2006; 14:46:41 >


_____________________________

..::ѕαкℓαηмα gєçмιşтєη, çıкış уσк вυ ¢єнєηηєм∂єη::..




203 Mesaj
18 Ekim 2006; 15:05:20 

evet, şu anda saçlarım 2 numara ve çok yağlı..


quote:

Orjinalden alıntı: çaaari

rica ederim

şunu da söyliyim saçın uzunluğuyla yağlanma süresi ters orantılıdır



_____________________________



203 Mesaj
18 Ekim 2006; 15:12:00 

Farkındayım çok uzattım ama bişey daha danışmak istiyorum. Loreal Elseve şampuanı çok met ediyolar, kullanan varmı?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Ekim 2006; 15:12:26 

saç köklerinin zayıflığı ve küçüklüğü yüzünden saç derisinden çıkan yağlar saç telleri tarafından yeterince abzorbe olamaz ve '' fazla yağlı '' bir görünüm ortaya çıkar aslında insanların saç derinin orta tabakasından salgılanan yağ miktarı hemen hemen aynıdır. ancak yağlı saç görünümüne sebebiyet veren kişinin saç tellerinin azlığı ve inceliğidir. BU SAÇ DÖKÜLMESİNİN GÖSTERGESİDİR. kolay gelsin çözümü yoktur.


1695 Mesaj
19 Ekim 2006; 11:54:29 

SCHAUMA YAĞLI SAÇLAR İÇİN kesinlikle birebir yağlı saçlar için.


_____________________________

DH FORUMA KATILIM ZAMANI: KASIM 2002


 
1665 Mesaj
19 Ekim 2006; 12:26:49 


quote:

Orjinalden alıntı: exantrick

evet, şu anda saçlarım 2 numara ve çok yağlı..


quote:

Orjinalden alıntı: çaaari

rica ederim

şunu da söyliyim saçın uzunluğuyla yağlanma süresi ters orantılıdır




yanlış anladın ters orantılıdır dedim

yani saçın ne kadar uzunsa yağlanması o kadar erken olur dedim


_____________________________

..::ѕαкℓαηмα gєçмιşтєη, çıкış уσк вυ ¢єнєηηєм∂єη::..




1789 Mesaj
19 Ekim 2006; 12:34:54 

quote:

Orjinalden alıntı: exantrick

tanışıyormuyuz yoksa..



Gereksizlere takılan "egzantirig" den söz ediyor.


_____________________________

Benim yaradılışımda bir fevkalâdelik varsa, o da Türk olarak dünyaya gelmemdir.
Mustafa Kemal Atatürk

Forum Kuralları || İmza Kuralları || Şikayet Et Butonu || Nick Değişimi || SMS Onay Sistemi || Öneri ve Şikayetleriniz


203 Mesaj
19 Ekim 2006; 13:02:15 

Bugün loreal elseve "çabuk yağlanan normal saçlar" için olan şampuandan aldım.. Bakalım deneyip görücem iyi sonuç verir umarım aksi takdirde bunuda deneriz:)


quote:

Orjinalden alıntı: elcompany

SCHAUMA YAĞLI SAÇLAR İÇİN kesinlikle birebir yağlı saçlar için.



_____________________________



203 Mesaj
22 Ekim 2006; 10:36:27 

3 gündür düzenli Loreal şampuan kullanıyorum. Yağlanma büyük ölçüde azaldı. Hemen hemen hiç yok gibi..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exantrick -- 22 Ekim 2006; 10:36:42 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Ekim 2006; 11:09:02 

Head and soldiers nasıl ben onu kullanıyorum kepek yag hiç bişey kalmadı tavsiye ederim


735 Mesaj
22 Ekim 2006; 13:15:07 

bence şampuan kullan ama markası önemli değil (şu uyduruk şampuanlardan da alma) bir de kremsiz ince vaya yağlı saçlar için olanı olsun. akşamları değil sabahları yıka saçını ve bir kez kullan şampuanı. eğer illa ki akşam yıkaman gerekiyorsa sabah şampuan kullanmadan saçlarını yıka. bende de aynı sorun vardı bu şekilde biraz daha hafiflettim. ama şunu kesinlikle unutma: şampuanı çok fazla kullanmak kesinlikle zararlı oluyor.


_____________________________



338 Mesaj
25 Ocak 2007; 10:58:28 

bnde de aynı problem war nası loreal işe yaraadı mı onaa göre bn de alıp bi deniğim


_____________________________



2722 Mesaj
25 Ocak 2007; 11:09:17 


başlığı görünce balıklama atladım.. çünkü ben de aynı dertten muzdaribim...

saçımı yıkadıktan 1.5 gün sonra (2 bile değil) bakmayın haline. bu kadar da yağlanmaz ki... neyse kardeş sen şu loreal elseve bi kullan bakalım... olmazsa biz de ona geçeriz...


_____________________________



3512 Mesaj
25 Ocak 2007; 12:05:05 

Aynı sorun bendede var yıkadığımın ertesi günü olmadan hemen yağlanıyor ben clear ın yağlı saçlara özel şampuanını kullanıyorum ama yinede şimdiye kadar banamısın demedi sen bir dene bakalım sonuç ne olacak


_____________________________

HEP DESTEK
TAM DESTEK



1789 Mesaj
25 Ocak 2007; 12:13:28 

Benim de saçlarım çabuk yağlanıyor.


_____________________________

Benim yaradılışımda bir fevkalâdelik varsa, o da Türk olarak dünyaya gelmemdir.
Mustafa Kemal Atatürk

Forum Kuralları || İmza Kuralları || Şikayet Et Butonu || Nick Değişimi || SMS Onay Sistemi || Öneri ve Şikayetleriniz


514 Mesaj
25 Ocak 2007; 12:28:56 

arkadaşlar yokmu şöyle adam gibi bir şampuan yağlanmaya karşı.


_____________________________

세르다르 비치크.
나는 반은 한국인이고 반은 터키인입니다.
L@ND@N€R- S€@UL-€R€ĞLİ
Uygarlık tarafından yokedilme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir uygarlık çağını yaşıyoruz.^Nietzsche^


67 Mesaj
25 Ocak 2007; 19:10:50 

1. kremsiz şampuan kullanacaksın
2. sık yıkamayacaksın
3. saçlarınla fazla oynamayacaksın
4. saçlarını saç kurutma makinası ile kurutmayacaksın
5. jöle-krem-sprey,köpük sürmeyeceksin



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tırtılcık -- 25 Ocak 2007; 19:35:24 >


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.

iyi de imzamda ve vardı ki :((


2722 Mesaj
25 Ocak 2007; 19:31:55 


quote:

Orjinalden alıntı: tırtılcık

1. kremsiz şampuan kullanacaksın
2. sık yıkamayacaksın
3. saçlarınla fazla oynamayacaksın
4. saçlarını saç kurutma makinası ile yıkamayacaksın
5. jöle-krem-sprey,köpük sürmeyeceksin


kardeş nasıl sık yıkamayalım... insan içine çıkmaya utanıyorum parıl parıl parlıyor...


_____________________________



67 Mesaj
25 Ocak 2007; 19:36:39 

briyantin sürdüm de


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.

iyi de imzamda ve vardı ki :((


2722 Mesaj
25 Ocak 2007; 20:30:04 


quote:

Orjinalden alıntı: tırtılcık

briyantin sürdüm de


tabi "başında" yok böyle dert geç dalganı bakalım...


_____________________________



985 Mesaj
25 Ocak 2007; 21:46:13 

dostum yaş kaç...???

benim de 24-25 yaşına kadar yağlanma problemi yoktu ..sonradan ne olduysa oldu ve yağlanma başladı..

ve sonuç::: yaş 29 gümübür gümbür parıl parıl bir kel adayıyım..

kafamın orta kısmı iyi ama önler iyice gitti..

ailende kimsenin kel olmaması senin de olmayacağın anlamına gelmez..

saç derisinin yağlanması ,saç köklerinin hava almasını engelleyerek dökülmesine sebep olur..

saç derini temiz tutmaya çalış..ama bu kaçınılmaz sonu engellemez..sadece geciktirir..
quote:

Orjinalden alıntı: exantrick

çok kötü bi olay ya, yüzüm yağlı değil ama dediğim gibi akşam yıkıyorum sabah kafa parlıyo resmen. hele bide elimi saçlarıma götürmeyeyim iyice bulaşıyo:( acaba dökülmeyi arttırırmı bu durum, gerçi şu an için böyle bir prob. yok..


quote:

Orjinalden alıntı: çaaari

bunu engelliyemezsin ki benim de cildim saçlarım yağlıdır yağlandığında yıkıyacaksın olay bu yani





_____________________________

ÜYE PROFİLİ GİZLİ OLANLARA KIL'IM!! CIA MİSİNİZ,FBI MISINIZ???


1583 Mesaj
25 Ocak 2007; 21:50:54 

ya bendede çok kepek var banyo yaptıktan sonraki gun hayvan gibi kepek oluyo saçımda şampuanda kepek önleyici şampuan ama banyodan hemen sonraki gün ve bütün hafta çok kepek oluyo ya nasıl önleyebilirim acaba??


_____________________________

DH 2005

if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.


67 Mesaj
25 Ocak 2007; 22:04:07 


quote:

Orjinalden alıntı: emure

ya bendede çok kepek var banyo yaptıktan sonraki gun hayvan gibi kepek oluyo saçımda şampuanda kepek önleyici şampuan ama banyodan hemen sonraki gün ve bütün hafta çok kepek oluyo ya nasıl önleyebilirim acaba??



bilemiyorum,hiç bir şeyi değiştirmediğim halde bu hafta bende de kepek oldu. tatil bünyeye zarar

ama gitmek üzere çok şükür. sıcak su,tam durulanmamış saç kepek yapar. belki bunlar olabilir senin sebepler.

sana kaliteli bir şampuana başlayıp onda istikrarlı şekilde devam etmeni öneririm. şampuan değişikliği hakikaten kepek yapıyor.


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.

iyi de imzamda ve vardı ki :((

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Şubat 2009; 3:15:14 

Loreal elseve yi yarın alıyorum :=) bende


537 Mesaj
23 Şubat 2011; 22:10:24 

Loreal kullanan arkadaşlar sonuçları yazmamışsınız hala?


_____________________________

Life!


134 Mesaj
23 Şubat 2011; 22:50:43 


quote:

Orijinalden alıntı: Hekim

Loreal kullanan arkadaşlar sonuçları yazmamışsınız hala?


2006 konusu olduğundan olabiir mi belkide ölmüşlerdir Allah bilir


_____________________________





 
915 Mesaj
9 Ağustos 2011; 14:31:38 



_____________________________



1912 Mesaj
9 Ağustos 2011; 14:35:03 


quote:

Orijinalden alıntı: exantrick

Yıllardır zeytinyağı sabunu ile yıkıyorum saçları. Her banyoda 4-5 kere yıkıyorum kafayı ve biraz sert yıkıyorum. Acaba bumu azdıyo yağ bezlerini


4-5 kere mi? :S Saçlarını kaybediceksin oğlum yaaa.

Gün aşırı yıka saçlarını.Hergün yıkadığın için o kadar yağlanıyo.Clear'ın men serisini kullan saçında beklet
Veya Konazol şampuan ve türevlerini dene



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilgisayARDA -- 9 Ağustos 2011; 14:36:36 >


_____________________________



 
1 Mesaj
3 Aralık 2012; 15:18:33 

2 günde bir, 3 günde bir saçlarım yağlanıyor diyen arkadaşlar halinizden şikayet etmeyi bırakıp sevinin bence.:) Çünkü benim sabah yıkadığım saçlarım akşamüstü yağlanmaya başlıyor. Ertesi günü kesinlikle çıkarmıyor. Her türlü şampuanı, bitkisel yağları denedim. Bunun için doktora gittim fakat sorduğu şey ailende yağlı cilde sahip olan var mı? Babam , halam, teyzem yanıtını verince genetik, yapabileceğin pek bir şey yok dedi. Önerdiği şampuanı kullandım 3-4 ay o da hiçbir işe yaramadı. Kabullendim artık :) Eskisi kadar sıkıntı yaratmıyor alıştım her gün duş almaya. Bazı söylentilere göre 5-6 hafta boyunca haftada bir yıkayanlarda yağlanmada azalma olmuş. Öğrenciyim, insan içine çıkıyorum o saçlarla nasıl dışarı çıkayım ki? Haftasonları denedim bu yöntemi ama hiçbir işe yaramıyor.


_____________________________

Onların kendi hikayeleri yok,
Onlar sadece seyirci dünyada...
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Saçlarım çok çabuk yağlanıyo :((
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.281