Şimdi Ara

Nvidia Gameworks'ün Lords of the Fallen'a Kattıklarına Yakından Bakın

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •      Bu yılın sürpriz yapımlarından bir tanesi olan Lords of the Fallen, hem inceleme puanlarıyla hem de son anda erkene alınan çıkış tarihiyle bizleri şaşırtmıştı. Nvidia teknolojileri kullanılarak geliştirilen yapıma, Gameworks'ün ne kadar katkısı olmuş, gelin beraber bakalım.
     
         Aşağıdaki videoda görebileceğiniz gibi, Nvidia Gameworks ile eklenen PhysX desteği, partikül, kıyafet ve diğer dinamiklere ait efektlerle oyuna daha detaylı bir görünüm katıyor.








  • şu videoyu çıkış videosu diye koysalardı daha çok satarlardı

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • bende bir nvidia kullanıcısı olarak şu physx den hiç bir şey anlamadım tamam fark varda hep aynı orda bir bayrak sallanıyor toz parçaları biraz daha düzenli hareket ediyor buu zaten aksiyon halinde oynarken fark etmen imkansız bunun içinde dünya sistem istiyor daha gerekli şeyler üzerinde çalışsa daha çok işe yarar bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    bende bir nvidia kullanıcısı olarak şu physx den hiç bir şey anlamadım tamam fark varda hep aynı orda bir bayrak sallanıyor toz parçaları biraz daha düzenli hareket ediyor buu zaten aksiyon halinde oynarken fark etmen imkansız bunun içinde dünya sistem istiyor daha gerekli şeyler üzerinde çalışsa daha çok işe yarar bence


    Normalde göremeyeceğin gerçek zamanlı tonla parçacık fiziği, duman, kumaş fiziği ekliyor oyuna karakterin kıyafetine dikkat ettiysen eğer karakterden bağımsız haraket ettiğini görürsün normal physx olmadan, kıyafet karakterin üzerine yapışıktır. Benim gibi fiziklerin grafikten önceliği olduğunu düşünenler için kesinlikle güzel bir nimet bu physx. Kesinlikle oyunda aksiyon anlarında falanda göze hoş geliyor etrafa saçılan parçalanan objeler falan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: BSC Misafiri<br><br>bende bir nvidia kullanıcısı olarak şu physx den hiç bir şey anlamadım tamam fark varda hep aynı orda bir bayrak sallanıyor toz parçaları biraz daha düzenli hareket ediyor buu zaten aksiyon halinde oynarken fark etmen imkansız bunun içinde dünya sistem istiyor daha gerekli şeyler üzerinde çalışsa daha çok işe yarar bence</blockquote><br><br>Normalde göremeyeceğin gerçek zamanlı tonla parçacık fiziği, duman, kumaş fiziği ekliyor oyuna karakterin kıyafetine dikkat ettiysen eğer karakterden bağımsız haraket ettiğini görürsün normal physx olmadan, kıyafet karakterin üzerine yapışıktır. Benim gibi fiziklerin grafikten önceliği olduğunu düşünenler için kesinlikle güzel bir nimet bu physx. Kesinlikle oyunda aksiyon anlarında falanda göze hoş geliyor etrafa saçılan parçalanan objeler falan.


    bak demekki sende bana katılıyorsun ki %80 göremeyeceğimiz şeylerin fiziğini oluşturan bir sistem göremedikten sonra ben ne yapayım evet patlamada falan fark var fakat kıyafet olayı tamamen yalan veya fark edilemeyecek kadar bir fark çünkü kıyafet hiç bir amd kartta da artık yapışık durmuyor




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.