Şimdi Ara

Artık yetti (çözüm- öneri bekliyorum)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler herkese.İstanbul avrupa yakasında oturuyorum.3 seneyi aşkındır superonline'ın fiber internetini kullanıyorum.Son 2-3 haftadır her akşam saatleri ping, download hızı problemleri (saat8 de 90 ping ile başlayıp, 12 gibi 350 pingi gördükten sonra düşmeye başlıyor) yaşıyorum.Bakınız:
     Artık yetti (çözüm- öneri bekliyorum)  Artık yetti (çözüm- öneri bekliyorum)
    Artık öyle bir psikolojiye gelmiştim ki ''Naapalım akşamları oyun oynamam'' bende diyordum.Duruma bakar mısınız?Mağduriyetimi çözmek yerine boyun eğiyordum.Peki nasıl bu hale geldim?

    Olay ilk başladığında düzenli olarak aramaya başladım.Her akşam arıyordum superonline teknik desteği.Kendilerinin tek yaptığı şey modemin ışıklarını söndürüp yakmak oldu.Her aradığım kişi bunu yaptı.Yine çözülmedi diyince aldığım cevaplar daha da ilginç olmaya başlamıştı.Hiç unutmam bi tane karı(afedersiniz) ''190 ping normaldir.'' dedi.Benim 1 ping aldığım sitede 190 ı görmem normal'miş.Yaklaşık 5-6 tanesi oyun sunucularına suçu attı(birden fazla oyunda yaşamama rağmen).Geçen hafta akk'yi doldurmam ile birlikte yeni moda ''AKKyi doldurduğunuzdan arıza kaydı oluşturamıyorum'' oldu.Tam diyordum ''daha bu adamları aramıyım aybaşı konuşurum.'' ki bugün aradığım adam(arada düzgün insanlar çıkıyor 20 kişide 3 tane falan çıktı şuana kadar) ''arıza raporunun AKK ile ilgisinin olmadığını, ilerleyen saatlerde sorun devam ederse tekrar arayabileceğimi ve arıza kaydı oluşturulabileceğini'' söyledi.Neyse işte, alıştığım gibi, hiçbirşey düzelmedi, bende tekrar aradım.Ama o ne?yaklaşık 20 kez 0850222022213221 kombinasyonunu yapmama rağmen (direk menüdeki kombolarıda ezberledim, otomatik sesteki kadın hattınız ile ilgili dediği anda 13221 teknik destek>internet bağlantısı>kablolu>modem5dk dır açık tuşlarını basıyor.) her müziğin 30. saniyesinden sonra 'tüm müşteri temsilcilerimiz doludur aradığınız için tşk' demeye başladı.Bakın yalanım varsa şuraya yığılayım, 20 kez aradım ya.Hayır neden 'lütfen bekleyiniz' demek yerine teşekkür ederiz diyip yolluyorsun?Neyse bu sırada pingimin (zaten olağan saatten erken başlamıştı bir bomba bekliyordum) 450(dörtyüzelli) yi görmesiyle ben delirdim.Burdan öncelikle söylüyorum:Superonline'da çalışıp işini layıkıyla yapmayan, insanları geçiştirmeye çalışan, müşteriye yalan söyleyen, gereken internet hizmetini vermeyip aldığı haram paralarla evine ekmek götüren, altyapı sorunlarını çözmeyi geçiştiren kim varsa verdiğim her kuruş haram olsun, doğacak evlatları gözleri önünde yok olsun, kendileri de acı çekerek kıvranarak ölsün. Belki bu laflarım ağır gelebilir ancak, azıcık inancı olan kimse haram para yiyen her insanın bu sözleri hakedeceğini bilir.Ha şu 1 ay içinde bana yardımcı olan o 3 teknik elemandan da Allah razı olsun.

    Size bir anımı anlatıyım, çalıştığım şirkette olmuş bir olay.80li yıllarda hisselerini yüksek meblalarla halka açıp satan bu şirket,2010 da fabrika üretimini durduruyor, haliyle hisselerde büyük bir düşüş yaşanıyor.Zamanında 1 ev parasını hisse koyan bir amcanın hisselerinin değeri bir elin parmaklarını geçmiyor.Sonra bu amca şirkete gelip, mali müşavire ve yanında çalışan oğluna getirdiği bıçakla saldırıyor, oğlanın bağırsaklar falan dökülüyor.Neyse işte oğlan kurtuluyor falan.Sonra hukuki sürece geçildiğinde oğlan şikayetçi olmuyor.Neden?Çünkü amca haklı.Amca mağdur.Amca hakkını arıyor...Peki şimdi ben ne yapayım?Bıçağı kapıp ilk bulduğum yetkiliyi mi doğrıyayım?Ne yapayım artık bir akıl verin.ben sadece günün her saati max 90 ping alıp oyun oynamak isteyen, videoları da 720p de izlemek isteyen bir insanım...







  • içine ettiler trde internetin. tüm siteler banlı. dns spoof vs neler yapıolarsa artık ondanda kayıp oluyordur. portlarda yetersiz ve arızalı olunca böyle oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salvador_Limones

    içine ettiler trde internetin. tüm siteler banlı. dns spoof vs neler yapıolarsa artık ondanda kayıp oluyordur. portlarda yetersiz ve arızalı olunca böyle oluyor.

    inşallah bu sene dersleri kayıpsız verirsem seneye yarı dönem amerika'ya gitmeyi düşünüyorum.Bi özgürlüğün kokusunu alalım.
  • Br00klyn28 kullanıcısına yanıt
    Artık neredeyse her sokağa kadar fiber kablolama altyapısı getirildi ancak, donanım altyapısında aynı oranda yenilemeye gitmediler. Vatanaş tabi ADSL yerine mümkünse Fiber tercih ediyor. Fiber 2-3 sene önceki kadar verimli değil artık.
    Muhtemelen TTNET daha iyidir sizin bulunduğunuz yerde.

    Bu yaşadığınız durum net olarak mağduriyet, ama Türkiye de bu durumu mağduriyet olarak kabul ettirmeniz nerere ise imkansız. Hak hukuk yerlerde gezdiği, lafta baskın olanın kazandığı güzide ülkemizde, hele bir de karşınızda süperonline gibi destek hizmetlerini bügün yarın hallolurcu taşeron bayilere yıkmış bir kurum varken çözüme gideceğiniz yol, taciz ve çığırtkanlıktan geçiyor.

    Vakit kaybetmeden yukarıdaki mesajınızı (vahşet içerek ısımları çıkararak, ekran görüntüleri - birden çok olacak şeklilde -) mutelif şikayet sitelerine yazmanız.
    Başka yollardan genel merkez gibi yerlerin telefonlarına ulaşmanız. Sorununuzu şu anda ciddiye almıyorlar, ancak ciddiye alsalar da eğer problemin kaynağı sizin binadaki altyapıdan değil de daha büyük cihazlardaki altyapı yetersizliğinden kaynaklanıyor ise çözüm üretmeleri çok zor.

    Umarım sorununuz çözülür.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.