Şimdi Ara

BU IZDIRAP SONUNDA BİTTİ -- Golf 7 2014 Comfortline 1.2TSI 105 hp. (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
270
Cevap
2
Favori
16.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: meganers


    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: tramp.life

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    Siz fiyat yazarken liste fiyatlarıyla kıyaslıyorsunuz galiba?

    Kia ceed comfort kampanyalı satış fiyatı 53.500tl, dizeli 59.500tl.

    Garantisi 5yıl, golfte extra 2 yıl garanti 2bin tlcik.
    Ceed comfortta hız sabitleme var, golf alanların çoğu bunun için 1500tl para veriyor.
    Kia'da pazarlık payı büyük, 2-3bin indirim almak mümkün.

    Yani aynı paraya 1.6 dizel 128hp, 265nm torklu ceed alabiliyorsunuz. 1.2 tsi 105hp, 175nm torklu golften hem performanslı, hem ekonomik olur.

    Yine liste fiyatı 56.200tl olan hyundai i30.
    Style donanımına lütfen bir bakın. Keşke golfte de olsa diyeceğiniz ne donanımlar olacak.(kendiliğinden kararan dikiz ayna, katlanır aynalar, bluetooth, usb, sensör vs vs)
    Style donanımlı dizel i30'u golf 1.2 tsi ile yakın fiyatlara alabilmek mümkün.

    Hem daha güçlü, hem daha ekonomik, hem daha donanımlı, servisi vs daha uygun aynı segment bir araç...

    Siz kendinizi kandırmaya, avutmaya devam edin.

    Keşke okuduğunuzu anlamayabilme yeteneğiniz de olsaydı. Neyse bu zevk meselesi sonuçta, siz kia veya hyundai alırsınız umarım.

    @underdog nickli arkadaş durumu güzel özetlemişti esasında:

    "Yahu adam almış golfü sevdiği için yok mantıksız seçim yok şuda var buda var cılar bi bitmediniz. Restoranda canınız levrek çekse yanınızdaki arkadaşınız ya saçmalama mezgit daha iyi daha ucuz onu ye dese deli diye bakarsınız. Aynı şey bence."

    Araba işini restorandaki balıkla bir mi tutuyorsunuz? Çok saçma bir örnek olmuş. İki restoranın birinde levrek uygun, diğerinde çipura. Hangi restorana gitseniz oradaki uygun olanı yersiniz.

    Ayrıca zevk meselesidir, beğenir alır bir şey demem ama burada golfü mantıklı göstermeye çalışmanızı eleştiriyorum. Ben zevkimden golf aldım en mantıklısı golf diyemezsiniz. Madem mantık çerçevesinde yaklaşıyorsunuz zevkinizi ikinci plana atın, öyle önerin. Herkesin zevki farklı.

    Ayrıca konu sahibi araba almamış, kapora vermiş.

    ya mantiga gel Hocam hem diyorsun ki; cipura levrek hangisi hangisinde ucuz sonrada is zevk meselesine gelmis.isin ozu bu tamam ornek cok uc olmus olabilir ama golf lufer astra levrek i30 istavrit ceed palamut. ben lufer seviyorum neden mevzuyu bu kadar uzatiyosunuz ki? balikciya gidip hamsi soylesen arkadasin sana ; ulen somon ayni para hamsi ne yiyosun! demesiyle ayni sey bu

    Arabayla lokanta örneği üzerinden gidiyorsun hala. Çok saçma ve alakasız. Birisi 10 -20tl, diğeri 60bin tl. Lokantada her gün canın ne çekerse onu yersin ama arabayı bir kere alıyor birkaç sene kullanıyorsun.

    Sen araba alırken bu benim zevkime hitap etti, sar oradan bir golf mü diyorsun? Hiç fiyatına, donanımına rakiplerine bakmıyor musun? Eline 3-5 kuruş para geçince polo alan bayanlar gibi araba mı alıyorsun?

    Ben araba alırken verdiğim parayla bana sunduklarına bakıyorum. Rakipleriyle kıyaslıyorum. En ideali hangisiyse onu alıyorum.

    Auris ilk geldiğinde golf 1.2 tsi ile arasındaki fark 2500tl idi, ne oldu da fark 8bine çıktı açıklayabilir misiniz?

    Ben açıklayayım. Doğuş oto baktı zam yapsa bile millet kuyrukta bekliyor, ben bunlara biraz daha geçireyim dedi. Siz de babanızın markası gibi savunmaya devam ediyorsunuz.

    golfü alan hiç kimse doğuş otoyu ve fiyat politikasını savunmaz hocam.
    bi ürün çok satılıyorsa ve kar marjını yükseltmenize imkan veriyosa bunu yaparsınız.
    çok basit bi ekonomik kuraldır bu.
    aurisle golfün fiyatının açılmasının yanıtı da çok basit.
    arz talep meselesi.
    toyota türkiye distribütörü aurisi golf fiyatına satabilecek olsa satmaz mı sanıyosunuz siz?
    demekki ederi o kadar.
    demekki liste fiyatından alan olmuyo ki indirim oluyo.
    golf bu fiyatlara en çok satıyosa golfün de ederi bu demekki.

    zorunuza gitmesin diycem ama gittiği çok açık.
    ısrarla golf alanlara doğuş geçirmiş, kazıklamış gibi basit ve kalitenizi belli eden tabirler kullanarak insanları rencide ediyosunuz. bu yaptığınız hiç hoş değil.




  • Uzmanlar( araç konusunda) hep diyorlar ki yıllık 25000 km ve üstü yapmıyorsanız dizel araç almayın diyorlar. Ama siz burda bakıyorumda arkadaşı benzinli araç tercih etti diye nerdeyse taşlayacaksınız. Arkadaş demiş zaten yıllık 15.000 km belki yaparım diye neyin derdindesiniz? Aynı paraya daha iyisi varsa siz alın o zaman. Yani adamı daha almadığı aracından soğutmaya mı çalışıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zarinca

     BU IZDIRAP SONUNDA BİTTİ -- Golf 7 2014 Comfortline 1.2TSI 105 hp.


    Motor gücüne bakmadan marka takıntısı olanlar 1.2 motora 60.000 verebilir .

    1.6 Motor seçenekli Golfu versinler bu fiyata düşünülebilir ama 1.2 hangi marka olursa olsun güçsüz motora bu kadar paraları ben vermezdim.

    1.6 Motor seçeneği olan bir çok alınası marka varken yukarıda arkadaşların görsterdiği gibi ama hala bu seçenklerden 1.2 Golf tercih etmek


    motor gücü denilince sizin aklınıza motor hacmi mi geliyor? :) 1.2 tsı turbo motordur ve 105 beygirdir. 175 tork var bu motorda ve 1750-4500 devir aralıklarında sürekli o torku alırsınız.
    o diğer araçlar atmosferik motorlara sahip bunu biliyo musunuz? ya torkları? beygir güçleri? pardon ya, bunlar önemli şeyler değil dimi? 1.6 olsun yeter :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topalkartal

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: meganers


    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: tramp.life

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    Siz fiyat yazarken liste fiyatlarıyla kıyaslıyorsunuz galiba?

    Kia ceed comfort kampanyalı satış fiyatı 53.500tl, dizeli 59.500tl.

    Garantisi 5yıl, golfte extra 2 yıl garanti 2bin tlcik.
    Ceed comfortta hız sabitleme var, golf alanların çoğu bunun için 1500tl para veriyor.
    Kia'da pazarlık payı büyük, 2-3bin indirim almak mümkün.

    Yani aynı paraya 1.6 dizel 128hp, 265nm torklu ceed alabiliyorsunuz. 1.2 tsi 105hp, 175nm torklu golften hem performanslı, hem ekonomik olur.

    Yine liste fiyatı 56.200tl olan hyundai i30.
    Style donanımına lütfen bir bakın. Keşke golfte de olsa diyeceğiniz ne donanımlar olacak.(kendiliğinden kararan dikiz ayna, katlanır aynalar, bluetooth, usb, sensör vs vs)
    Style donanımlı dizel i30'u golf 1.2 tsi ile yakın fiyatlara alabilmek mümkün.

    Hem daha güçlü, hem daha ekonomik, hem daha donanımlı, servisi vs daha uygun aynı segment bir araç...

    Siz kendinizi kandırmaya, avutmaya devam edin.

    Keşke okuduğunuzu anlamayabilme yeteneğiniz de olsaydı. Neyse bu zevk meselesi sonuçta, siz kia veya hyundai alırsınız umarım.

    @underdog nickli arkadaş durumu güzel özetlemişti esasında:

    "Yahu adam almış golfü sevdiği için yok mantıksız seçim yok şuda var buda var cılar bi bitmediniz. Restoranda canınız levrek çekse yanınızdaki arkadaşınız ya saçmalama mezgit daha iyi daha ucuz onu ye dese deli diye bakarsınız. Aynı şey bence."

    Araba işini restorandaki balıkla bir mi tutuyorsunuz? Çok saçma bir örnek olmuş. İki restoranın birinde levrek uygun, diğerinde çipura. Hangi restorana gitseniz oradaki uygun olanı yersiniz.

    Ayrıca zevk meselesidir, beğenir alır bir şey demem ama burada golfü mantıklı göstermeye çalışmanızı eleştiriyorum. Ben zevkimden golf aldım en mantıklısı golf diyemezsiniz. Madem mantık çerçevesinde yaklaşıyorsunuz zevkinizi ikinci plana atın, öyle önerin. Herkesin zevki farklı.

    Ayrıca konu sahibi araba almamış, kapora vermiş.

    ya mantiga gel Hocam hem diyorsun ki; cipura levrek hangisi hangisinde ucuz sonrada is zevk meselesine gelmis.isin ozu bu tamam ornek cok uc olmus olabilir ama golf lufer astra levrek i30 istavrit ceed palamut. ben lufer seviyorum neden mevzuyu bu kadar uzatiyosunuz ki? balikciya gidip hamsi soylesen arkadasin sana ; ulen somon ayni para hamsi ne yiyosun! demesiyle ayni sey bu

    Arabayla lokanta örneği üzerinden gidiyorsun hala. Çok saçma ve alakasız. Birisi 10 -20tl, diğeri 60bin tl. Lokantada her gün canın ne çekerse onu yersin ama arabayı bir kere alıyor birkaç sene kullanıyorsun.

    Sen araba alırken bu benim zevkime hitap etti, sar oradan bir golf mü diyorsun? Hiç fiyatına, donanımına rakiplerine bakmıyor musun? Eline 3-5 kuruş para geçince polo alan bayanlar gibi araba mı alıyorsun?

    Ben araba alırken verdiğim parayla bana sunduklarına bakıyorum. Rakipleriyle kıyaslıyorum. En ideali hangisiyse onu alıyorum.

    Auris ilk geldiğinde golf 1.2 tsi ile arasındaki fark 2500tl idi, ne oldu da fark 8bine çıktı açıklayabilir misiniz?

    Ben açıklayayım. Doğuş oto baktı zam yapsa bile millet kuyrukta bekliyor, ben bunlara biraz daha geçireyim dedi. Siz de babanızın markası gibi savunmaya devam ediyorsunuz.

    golfü alan hiç kimse doğuş otoyu ve fiyat politikasını savunmaz hocam.
    bi ürün çok satılıyorsa ve kar marjını yükseltmenize imkan veriyosa bunu yaparsınız.
    çok basit bi ekonomik kuraldır bu.
    aurisle golfün fiyatının açılmasının yanıtı da çok basit.
    arz talep meselesi.
    toyota türkiye distribütörü aurisi golf fiyatına satabilecek olsa satmaz mı sanıyosunuz siz?
    demekki ederi o kadar.
    demekki liste fiyatından alan olmuyo ki indirim oluyo.
    golf bu fiyatlara en çok satıyosa golfün de ederi bu demekki.

    zorunuza gitmesin diycem ama gittiği çok açık.
    ısrarla golf alanlara doğuş geçirmiş, kazıklamış gibi basit ve kalitenizi belli eden tabirler kullanarak insanları rencide ediyosunuz. bu yaptığınız hiç hoş değil.

    Ederi o değil tabii ki. Tamamen fırsatçılık yapıyor, buna da alet oluyorsunuz.

    Ben de diyorum ki biraz prensipli olun, 55binlik golfü 60bine almayın. Biraz talep düşse aynı golfü hepimiz daha uyguna alabiliriz. Bunu bile bile golf almak bencilliktir.

    Bu arada konu sahibinin ne olduğu belli oldu. Araba falan almayacak, klasik vw şakşakçılarından biriinin açtığı bilmem kaç bininci vw başlığı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topalkartal

    quote:

    Orijinalden alıntı: zarinca

     BU IZDIRAP SONUNDA BİTTİ -- Golf 7 2014 Comfortline 1.2TSI 105 hp.


    Motor gücüne bakmadan marka takıntısı olanlar 1.2 motora 60.000 verebilir .

    1.6 Motor seçenekli Golfu versinler bu fiyata düşünülebilir ama 1.2 hangi marka olursa olsun güçsüz motora bu kadar paraları ben vermezdim.

    1.6 Motor seçeneği olan bir çok alınası marka varken yukarıda arkadaşların görsterdiği gibi ama hala bu seçenklerden 1.2 Golf tercih etmek


    motor gücü denilince sizin aklınıza motor hacmi mi geliyor? :) 1.2 tsı turbo motordur ve 105 beygirdir. 175 tork var bu motorda ve 1750-4500 devir aralıklarında sürekli o torku alırsınız.
    o diğer araçlar atmosferik motorlara sahip bunu biliyo musunuz? ya torkları? beygir güçleri? pardon ya, bunlar önemli şeyler değil dimi? 1.6 olsun yeter :)


    Ben sadece Golf demedim,tüm 1.2 motorlar dedim ve ben 1.2 turbo motoru kullandım.4 kişi bindiğinde ne turbo ne güç nede perfonmans kalıyor.

    1.6 motor bana göre atmosforik yada turbo olsun her zaman candır.Tek kusuru fazla yakabilir ama gülü seven dikenine katlanmalıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zarinca -- 29 Ekim 2014; 22:00:51 >




  • golf 7 1.2 tsi 105 comfortline
     BU IZDIRAP SONUNDA BİTTİ -- Golf 7 2014 Comfortline 1.2TSI 105 hp.
  • Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.
    9 bin km kadar Golf 1.2 tsi manuel araç kullandım. Donanım fakiri olması dışında bir sıkıntım yoktu.
    Genel ortalamam 6.2 lt idi.
    Daha sonra Mazda6 alıyorum diye arabamı satışa çıkardım. Arayandan durulmadı,telefonlar susmadı.
    Neyse Mazda 6 kısmet değilmiş.Ikinci el çok temiz donanım zengini Citroen C4 1.6 e-hdi exclusive paket mcp araç aldım.
    Masajlı koltuğuna,kör nokta uyarı sistemine kadar var.
    Yakıta gelince aynı yolda 5.6 lt ortalamam var.
    Benzinli manuel Golf 6.2,dizel mcp C4 5.6 yakıyor. Tamam daha az yakıyor ama atla deve değil. Mtv si Golf ün daha azdı.Yakıttan elde edeceğin kâr biraz daha azalıyor.
    Geçen Fr paket 1.4 tsi Leon alma sevdasıyla aracı satışa çıkardım. Emsalleri içinde uygun fiyatlı ve düşük km li aracımı 20 günde sadece 1 tane arayan oldu.Çokca 50 bin liraya alırım diye mesaj atan ölücü-galericiler oldu.
    Eğer acil nakite sıkışsan ayvayı yedin.Araban altından 5 bin lira ucuza gidecek.
    C4 kötü araba demiyorum ama herşey donanım değil bunu da araç seçerken göz önünde bulundurun.
    Golf 1.2 tsi için yazıyorum;alım maliyeti olarak pahalı olabilir ama hem kullanırken hem de satarken sahibini üzmeyecek bir araçtır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CHARGEN83

    quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    Filo olsam ben de gider golf alırım. 1 sene kiralar sonra aldığım fiyatın üzerine satarım, eğitim seviyemiz belli. Kakalarım gider. Zaten filolar uygun alıyor.

    Golfün çok satması onu mantıklı yapmaz. Linea da çok satıyor.

    Açın bir fiyatlarına bakın, sunduklarına bakın ondan sonra konuşun. 1500tl ye aldığınız donanımları diğer markalar nasıl veriyor bir bakın. 2bin liraya aldığınız extra garantiyi diğer markalar nasıl veriyor bir bakın.

    Doğuş kazığı yiyen arabasını premium zannediyor, yüceltmeye başlıyor. Forumdaki paralı, parasız şakşakçılar da tuzu biberi oluyor.

    İmzalarındaki araçlara bakınca neden laf attıkları ortada değil mi sence de ?

    Adam akıllı 1 tane mantıklı neden göstermiyorlar .Her şey donanım değilmiş sanki Golf de Bentley konforu var sanki Ferrari performansı var.

    Şehir içi fabrika verilerine bakarsak benim arabam da 7.5 litre gösteriyor giriyorum 25 km altındaki trafiğe oluyor 9 litre .

    Ha arkadaş almış hayırlı uğurlu olsun ama konu açıp siz yorum yapmayın sadece hayırlı olsun deyin deseydi onu yazar çıkardım . Konu açılmış , kendi görüşümü dile getiridim yani herkes Leon alacak diye bir şey yok ama en mantıklısı da Golf değil bu kadar basit olay.

    Bir de sanki çok özel bir arabaymış gibi davranıyorlar. Altı üstü sıradan golf. O da golfün ucuz, torsiyon çubuklu, 105hp lik versiyonu. Birazcık basınca çok yakıyor ve yaktığı kadar da gitmiyor. Özellikle uzun yolda kullananlar şikayetçi 120km üstü hızlarda çok yakıyor diye. Donanım desen yok, sürüş zevki yok, garanti iki yıl, opsiyon fiyatları kazık arabanın kendisi de uygun değil. Buna rağmen yorumları okuyunca 60bine en iyi aracı aldın diyen bile var.

    Aynı fiyata alacağınız renault megane 1.5 gt-line dizelde fazla olan donanımlar
    17 jantlar(bence gereksiz ama yazıyorum),
    yağmur sensörü,
    far sensörü,
    karartılmış dikiz ayna,
    usb,
    bluetooth,
    katlanabilir aynalar,
    anahtarsız çalıştırma.

    Renault bende sevmem ama eğer araba alıyorsam verdiğim paraya değsin isterim, golfe her türlü tercih ederim.

    @BlizZard
    Madem almadınız, kapora verdiniz size başka araçlar öneririm. Renault megane gt-line, kia ceed, toyota auris, citroen c4, hyundai i30 gibi hem dizel hem de daha donanımlı araçlar alabilirsiniz. Bayiileri gezin, test sürüşü yapın, sonra pazarlık yapın. Vw'deki gibi 500-600tl değil 5-6bin indirim yapanlar bile olabilir. Bana c4 comfort plus mcp için 64bin fiyat vermişlerdi liste fiyatı 73bin civarındayken. Hepsini inceleyin, donanım fiyat ve yakıt kıyaslaması yapın öyle tercih edin. Golf ne kadar başarılı bir araç olsa da doğuş otonun kazık politikası o aracı öldürüyor. 60 bine donanımsız ve benzinli golf mantıklı değil.



    Önyargıları kırmak atom çekirdeğini parçalamaktan daha zordur diyenleri haklı çıkaran bir örnekle karşı karşıyayız.
    1.2 deyince daha cümle bitmeden yapıştırılır ....
    " Çekmez o..."
    'Golf', deyince hemen ardından ....
    "Benzinli arabaya verilir mi o kadar para?"
    ya da
    "o kadar para verecek olsam ikinci el BMW'ye binerim." sözlerini işitmeye hazır olun
    Herkes bilir kişi herkesin herşeyle ilgili fikri var.
    Toyota, Citroen, Alfa Romeo, Honda, Renault, Kia, Peugeot, Opel, Seat ya da Hyundai tüm bu markaları tanıyorum ve C segmentindeki araçların hepsinin testine çıktım
    Herkesin bir arabadan beklentileri farklı;
    beklentileri benzer olsa bile kendisine göre karar vereceği öncelikleri farklı
    öncelikleriniz aynı olsa bile öncelik sıralamanız farklı,
    Öncelik sıralamanız aynı olsa bile sıralamadaki kavramların anlamları/içerikleri farklı
    Aynı kavramlar olsa bile Renault'un güvenlik en alt donanım paketinde olanla Golf'tekileri karşılaştırınca fark ortaya çıkıyor.
    Herkeslerin boşline dedikleri Midline Plus'u Renault'un en donanımlı ve güçlü aracına tercih ederim.
    Aracı ayrı donanımını ayrı satmak yeni bir pazarlama hilesi; ancak donanıma göre araç değil araca göre donanım düşünmek daha doğru değil mi?
    Nihayetinde aldığınız donanım değil arabadır. Donanımı için araba almak ise rengini beğenip araba almakla aynı şeydir. Sonuçta donanımı taşıyan ve ana karakteristiği oluşturan arabanın kendisidir.
    Bana kalırsa Vw Golf'te Comfortline donanım paketine sahip aracın özellikleri ihtiyaçları karşılamada ve göz doyurmada gayet yeterli.
    Fakat aldığım iki opsiyonel donanım bana yetti arttı bile. Bi-Xenonları bir kez kullandıktan sonra geceleri gözlerimiz yorulması nedir unuttum.
    Tek yazıklandığım ve olmasını arzuladığım renkli arka camlar ile katlanabilir aynalar...
    Peki ya en çok satan ve fiyatına göre en çok donanımı sunan Linea varken Golf'e para vermek niye?
    Tüm donanımlarının toplamı bedavaya verseler de
    100 km hızda giderken frene sonuna kadar basmak zorunda kaldığınızda bu donanımlar işe yaramayacaktır;
    Linea fren mesafesi 42 metre
    Golfün 34.4
    Bu 7.6 metre önemli değil diyorsanız ya da olur o kadar diyorsanız araya iki araç girecek kadar ve bir hayat girecek kadar mesafe olduğunu hatırlatmama izin verin.
    Siz frene abanıp durması için dualar ederken ve hayatınız gözünüzün önünden kısa metraj film tadında geçerken
    dilerim 7" lik multimedya, anahtarsız çalıştırma ve bilumum donanımlar uğruna vazgeçtiğiniz Golf'ün sürücüsünün donanımsız Golfünde yaşamını sefil de olsa sürdüremeye devam edeceği kısmını atlamazsınız.



    Arkadaşım söylediklerine aynen katılmakla beraber linea fren mesafesi 37-38 metre olduğunu biliyorum.
    Linea sahibi olduğum için dokundu galiba

    Fikirler konusunda ortak paydaya sahip olmayışımız,
    ortada bir ortak payda olmadığı için değil de ortak bir üslubumuz olmayışından
    Hele hele saldırgan ve seviye yoksunu bir mesaja 55 onay verilmesi benim için tümüyle anlaşılmaz.
    Onay verenler bu üslubu daha doğrusu üslup yoksunluğunu onaylıyorlar anlamına da geliyor.
    ve sizin bu yukarıdaki yazılanlardan müstesna ve olması gereken seviyeli üslubunuz dolayısıyla yanıt verme ihtiyacı hissettiğimden dolayı yanıtlıyorum.

    Hayallerinizi yıkmak istemem ama aşağıdaki yarı resmi Linea forumunda da resmi sitesinde de
    fren mesafesi maalesef 41/42 metre
    hatta bazı kaynaklar hepten insafsız: 50.7 metre
    http://crt.skil.in/eBooks_htmls/Hin_B4_7.html

    http://www.fiatlinea.org/fiat_linea_teknik_sorunlar/linea_daki_fren_sistemi-t1704.0.html
    http://www.traraba.com/2012/karsilastirma-fiat-linea-renault-fluence/

    Zaten Linea'daki önleri disk, arkaları kampana olan bir fren sistemi ile
    Golf'teki gibi önleri hava soğutmalı ya da hava kanalcıklı arkalar disk olan sistemin karşılaştırılması sonucunu tahmin etmek güç olmasa gerek.
    Elbette internette video izleyerek bilgili olunacağını düşünen; her izlediğinin doğru olduğunu düşünecek denli naif kişilere diyecek bir şey yok.
    Ancak asıl mesele düz yolda asfalt zeminde değil de bir ya da iki lastik ıslak ya da kaygan geri kalanlar düz ve kuru zeminde olduğu "karma zeminde" çok daha önemli
    Çünkü tam güçle frenleme her zaman test koşullarında olduğu gibi mükemmel hava, yol ve lastik koşullarını içeren durumlarda gerçekleşmeyebiliyor.
    Hatta çoğu zaman maksimum frenlemenin sağlanacağı optimum yol, lastik, disk, balata sıcaklığı ile tamamıyla kuru zeminde gerçekleşmiyor.
    Maksimum frenleme esnasında stabilite de en az kısa mesafede durmak kadar önemlidir.
    Golf 7'nin yakaladığı değerler, 1990'lı yıllarda spor otomobillerde yakalanabilirdi.
    Şimdilerde Audi R8 Spor otomobillerde bu 29 metrelere kadar düştü. Seramik ya da kompozit diskler ve yine özel malzemeden üretilen kaliper ve balatalar elbette bu değerleri yakalamayı mümkün kılarken
    uzay teknolojisinin elbette pahalı olduğunu söylemeye bilmem gerek var mı?
    Merak edenlere işte spor otomobillerde fren mesafeleri:
    http://www.motortrend.com/features/mt_hot_list/1112_22_cars_that_stop_from_mph_in_less_than_100_feet/audi_r8_and_corvette_zr1.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SILVERSHADOW -- 30 Ekim 2014; 6:48:51 >




  • Hiçbir golf 100km/h hızda 34metrede durmaz, duramaz normal test şartlarında.

    Yabancı kaynaklardan 60mph testleri bulup getirmişsiniz. 60mph 96km/h'ye tekabul ediyor. 96km/h ile 100km/h arasındaki fren mesafesi az değildir. O araçlar bile ancak durabilir 34 metrede.

    Siz yine inanmamaya devam edeceksiniz. Yok o öyle, bu böyle deyip golfü öne çıkarmaya çalışacaksınız. İnsan daha çok para verince daha çok övüyor herhalde bir şeyi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uurum -- 30 Ekim 2014; 9:16:15 >
  • uurum U kullanıcısına yanıt
    butun turkiyede talebi nasıl düşüreceksin? :) iki kisi vazgeçince fiyat mı düşecek? o dediğinizi yapan yani vw ye tepki koyup arac almayan yüzlerce kisi zaten vardır emin olun. sıra beklemek istemeyip vw ye kızıp baska arac alan cok kisi gordum ben.

    vw aldık diye prensipsiz olmuyoruz, onu da nerden çıkardınız? :) sunu farketmediyseniz hatırlatalım, bizim paramızda en az sizin kadar degerli :) belkide o yüzden golf alıyoruz hatta.

    bakın hemen yukarıda bi arkadaşımız golf c4 kıyaslaması yapmış. oda mı gol degil? ben arac alırken sadece etiket fiyatına bakmam, ikinci el değerine de bakarım. sen golfun rakiplerini daha ucuza alabilirsin ama acıl bi durumda olu fiyatına satmak zorunda kalabilirsin. 5 bin ucuza aldığın aracın 2. eli de 5 bin daha ucuzsa nerde kaliyo bunun o cok methettiginiz fiyat avantajı?

    bu arac en cok satıyorsa vardır "birçok" sebebi. tekrar söylüyorum, doğuşun fiyat politikasını asla savunmuyoruz savunmayız da. o ayrı bi mesele..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zarinca Z kullanıcısına yanıt
    tek kusuru fazla yakabilir mi? :)

    hocam 15 bin km kullandım ben bu aracı. sen kac km kullandın? motorun sürüş karakteristiğini bilmeden sürdüysen hata sendedir, motora çamur atmaya gerek yok. :)

    bizde yeri geldiginde aracı doldurup rampaya vuruyoruz. 5 kisi kullanıyoruz. normalde 1750-2000 bandında kullandığımız aracı 2000-2250 bandında kullanıyoruz o kadar. tekrar söylüyorum, 1.2 tsi o yukarıdaki butun motorlardan iyi performansa sahip.

    ha bu arada; o motorları tercih edip aracina tüp takmayacak babayiğit varsa beri gelsin.

    tüp takacaksanız o halleriyle kapışalım diycem ama pek kapisilacak halleri kalmiyo tuple



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topalkartal -- 30 Ekim 2014; 10:09:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topalkartal

    butun turkiyede talebi nasıl düşüreceksin? :) iki kisi vazgeçince fiyat mı düşecek? o dediğinizi yapan yani vw ye tepki koyup arac almayan yüzlerce kisi zaten vardır emin olun. sıra beklemek istemeyip vw ye kızıp baska arac alan cok kisi gordum ben.

    vw aldık diye prensipsiz olmuyoruz, onu da nerden çıkardınız? :) sunu farketmediyseniz hatırlatalım, bizim paramızda en az sizin kadar degerli :) belkide o yüzden golf alıyoruz hatta.

    bakın hemen yukarıda bi arkadaşımız golf c4 kıyaslaması yapmış. oda mı gol degil? ben arac alırken sadece etiket fiyatına bakmam, ikinci el değerine de bakarım. sen golfun rakiplerini daha ucuza alabilirsin ama acıl bi durumda olu fiyatına satmak zorunda kalabilirsin. 5 bin ucuza aldığın aracın 2. eli de 5 bin daha ucuzsa nerde kaliyo bunun o cok methettiginiz fiyat avantajı?

    bu arac en cok satıyorsa vardır "birçok" sebebi. tekrar söylüyorum, doğuşun fiyat politikasını asla savunmuyoruz savunmayız da. o ayrı bi mesele..

    Şartlar falan her zaman değişiyor. Önceki senelerde araba fiyatları çok hızlı artarken ocak ayından beri çoğu araca zam gelmedi. Hatta fiyatı düşen çok araç oldu.

    Yukarıda bir örnek var ama o örneğin tam tersi durumlar da var. Aylarca satılmayan golfler de var, aynı gün satılan tutulmayan araçlar da var.

    Önerdiğim araçlar zaten tutulmayan araçlar değil. İkinci elde golfle fazla farkları olmaz.

    Vw'lerin fiyatları diğer araçlara göre fazla zamlandı. Dediğim gibi auris ilk geldiğinde aralarındaki fark 2500ken golf 8bindi. Birer hafta arayla test ettim, golfe 4 ay sıra verdiler, aurisi de 39bine bıraktılar.

    2 sene önce vw alanlar avantajlı oldu. Ama bu şimdi golf alanlar için de avantaj sağlayacağı anlamına gelmiyor.

    Golfün fiyatı rakiplerinden kötü seviyede. Kullanım maliyetleri de yüksek(dizel benzin).

    Zaten servisten, kullanım maliyetinden zarar ediyorsun. 2 sene sonra golfün ikinci elinin dizel ceed ya da i30'dan üstün olacağını kestiremezsiniz. Tam tersi de olabilir. Yani şimdiden golf alın daha az zarar edersiniz diyemezsiniz. Belki 5-10 sene kullanacak? Belki seneye vergi sistemi değişecek?

    Golfün ikinci eli iyi mantığıyla golf almak yerine herkes verdiği paranın karşılığını en iyi aldığı otomobil almalı. Kullanmak için almalı, satmak için değil. Yarın ne olacağı belli olmaz. Ufak bir kazada bile aracın değeri çok düşebiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uurum -- 30 Ekim 2014; 10:31:47 >




  • uurum U kullanıcısına yanıt
    simdi de araçların ikinci el değerini onemsizlestirmeye çalışan bir mesaj yazmışsınız hocam. kaçak dovusuyosunuz. vw sahiplerini olaya tarafsız bakmamakla itham ediyorsunuz ama sizin durumunuz da cok farklı degil bence. yiğidi oldur hakkını yeme demişler. haksızlık ediyorsunuz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uurum

    quote:

    Orijinalden alıntı: topalkartal

    simdi de araçların ikinci el değerini onemsizlestirmeye çalışan bir mesaj yazmışsınız hocam. kaçak dovusuyosunuz. vw sahiplerini olaya tarafsız bakmamakla itham ediyorsunuz ama sizin durumunuz da cok farklı degil bence. yiğidi oldur hakkını yeme demişler. haksızlık ediyorsunuz..

    Önemsiz değil ama ilk etken de değil.

    Seat leon mesela. Konu sahibi tipini beğenmediği için önermedim. İkinci eli en başarısız c segment araçlardan birisiydi. Ama bu sene satışları çok arttı, en çok satan 3. c segment hb oldu. Neden? Çünkü fiyatına göre güzel şeyler sunuyor. Bu aracın ikinci eli de bu saatten sonra başarılı olacaktır.

    Şimdi leon alanlar golf alanlardan mantıksız bir şey mi yapmış oldu?

    Aynı fiyata daha güçlü, benzer tüketimleri olan, daha donanımlı bir araç alabiliyorlar(1.4 fr, donanıları kıyaslanmaz bile).

    Dizelini alan birisi daha uyguna style dizel leon alabiliyor(57.400tl liste fiyatı). 15bin km'de nereden baksanız 1500tl yakıt avantajı olur.

    Golf 1.2 tsi comfort + sürüş konfor paketi seat leon style kadar donanımlı olmuyor. 1.2 tsiler arasında pazarlıklı fiyatları 10bin civarı fark var. Leon + 10bin liralık dolar alan birisi ile golf alan birisi 2 sene sonra satsalar hangisi avantajlı olur sizce? Eğer kredi ile alınıyorsa 20bin kredi 2 yılda ödeniyorsa 30bin kredi 3 yılda ödenir ve o 10 bin faiziyle 12-13binlere gelir.

    Önemli olan ikinci eli, ilk alım fiyatı ne kadar yüksek olsa da golf almak mantıklı diyemezsiniz. Kazığı siz de görüyorsunuz. Style leonda olan donanımları bile golfte 1500tl ye satıyor. Bu bile bu aracı almamam için yeterli sebep benim için ama bizim millette tepki yok. O yüzden hakettiğimiz gibi yönetiliyoruz.

    Örnek leon verdim ama çoğaltmak mümkün. (Megane, c4, i30, ceed). Ki bu araçların dizelleri kısa vadede benzinli golften daha az zararla satılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uurum -- 30 Ekim 2014; 12:18:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: utkuyakar


    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    60 bin tl yi benzinli araca baglamak bence saka gibi. Benim 20 liraya katettigim yolu siz 40 liraya gideceksiniz. Bu paraya neden dizel arac bakmadiniz.

    Bu 20'ye 40 oranlamasi biraz sacma oldu. Senin 20'ye gittigin yeri golf 1.2 tsi 27'ye gider.

    nasıl saçma bütün golf forumlarında 10 lt den pek aşşağı düşmediği söyleniyor tsi nin. Ben 5 lt yakıyorum şehir içinde

    Şehir içinde 20-25 km/h ortalama hız ile 5lt yakıyorum diye gösterin otomobil forumuna bir daha tek harf yazmam.ama tutmazsa da bunca üyenin selaneti için aynısını beklerim.5lt ortalamaya sahip multijet linea'sı olan arkadaşı benim çektiğim trafiğe soktum 8lt tüketim çıktı.böyle desteksiz sallamalardan sıkıldık.

    Vw sahibi değilim ama 1.2 tsi her türlü dizele tercih edilesi bir motordur.dizeldeki kadar gaza basılırsa dizel kadar tüketir.daha çok basılırsa heralde çok tüketebilir ama daha çok basılan dizel bir tarafını yırtsa tsi gibi gidemez.


     BU IZDIRAP SONUNDA BİTTİ -- Golf 7 2014 Comfortline 1.2TSI 105 hp.

    yol neresi?köprüde akşamın 6sında dur kalk yaptınız mı?64dk kullandığınıza göre mümkün değil.sizin gibi iddiaları olan bir arkadaşla dediğim şartlarda multijet 8lt/100km yaktık.resimdeki araba da uzay teknolojisi olmadığına göre benzer yakar.

    sonuç olarak kendi arabanızı methetmek için tsi'a gereksiz yere çamur atanlardansınız.benim aracım dediğim üzere vw bile değil.o yüzden sizin gibi taraflı yorum yaparak insanları yanıltmıyorum.ayrıca o beğenmediğiniz tsi her türlü dizelden keyifli bir sürüş garanti eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 30 Ekim 2014; 13:24:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topalkartal

    tek kusuru fazla yakabilir mi? :)

    hocam 15 bin km kullandım ben bu aracı. sen kac km kullandın? motorun sürüş karakteristiğini bilmeden sürdüysen hata sendedir, motora çamur atmaya gerek yok. :)

    bizde yeri geldiginde aracı doldurup rampaya vuruyoruz. 5 kisi kullanıyoruz. normalde 1750-2000 bandında kullandığımız aracı 2000-2250 bandında kullanıyoruz o kadar. tekrar söylüyorum, 1.2 tsi o yukarıdaki butun motorlardan iyi performansa sahip.

    ha bu arada; o motorları tercih edip aracina tüp takmayacak babayiğit varsa beri gelsin.

    tüp takacaksanız o halleriyle kapışalım diycem ama pek kapisilacak halleri kalmiyo tuple

    Ben hitler golf lpli aracımı satıp tsi golf almak istiyorum. 8-11lt lpg tüketiyorum, bursaya göre ortalamam 22-23 kuruş diyebilirim, değerler olarak gayet güzel ancak burada tsi ortalamada 5-6lt tüketecekse lpgye değmez ancak bazıları 7-8lt diyor bazıları da 26km ortalama hızla 5,3lt. Yok mu gerçek değerleri verecek biri :)

    Şu kısım doğru ki vw sahipleri araçlarını biraz fazla övüyorlar :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yahu siz niye cevap verme gereği duyuyorsunuz bu adamlara bu forum böyle , vw marka bi araç aldınmı saçma salak laflara şaşırmayacaksın ..metal e nefret besleyen adamdan nasıl bir mantık beklersinki ?
  • uniqlo kullanıcısına yanıt
    hocam güzergahınız şehir içi mi? kaç km? aracı kaç kişiyle kullanıyosunuz. şehir içi mi çevre yolu mu? ortalama hızınızı da söylerseniz bu şartlarda 1.2 tsı ne kadar yakar size söyleyebilirim. 26 km ortalama hızla rahat trafikte 5.3 değeri tutturulur ama dur kalk trafikte ortalama hız 26 km olursa 7 litreleri bulabilir. güzergah uzunluğu da çok önemli tabi, bilirsiniz..
  • Vw denildiğinde Polo benim için biraz daha cazip geliyor. Otomobil hakkında çok ayrıtılı bilgim yok kendi çapımda yeni yeni öğrenmeye çalışıyorum ancak yazıyı okuyunca iki otomobili de karşılaştırıp yorum yapmak istedim.

    Golf daha performansa yönelik bir araç gibi geldi bana. 175 torku 1550-4100 devir arasında veriyor. Maksimum gücü (105 bg)de 5100 devirde alıyorsunuz. Bu hızlanma esnasında maksimum torku kullanıp sizi çabuk bir şekilde maksimum güce ulaştıracak. Da bunu şehir içinde nerede kullanacaksınız bilemedim. Aracın benzinli olması ve ortalama yakıt tüketiminin de 5lt/100km olması cabası. Yılda 15000 km yol yapacaksanız bu size yıllık olarak 3500küsür tl maliyet demek. Söylediklerinizden anladığım sizin performanstan ziyade sizi ve eşinizi getirip götürecek bir araca ihtiyacınız var. Sadece ekonomikliği açısından bile Polo Bluemotion 1.4 TDI 75ps sizin işinizi görebilirdi sanıyorum. ortalama 3lt/100km yakıt tüketimiyle 1900 tl civari bir motorin masrafınız olurdu.

    Yeni olduğum için yanlışlarım olabilir. Hatalarımı okuyan tecrübeli arkadaşlar düzeltirse bende bişeyler öğrenmiş olurum. Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW


    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: utkuyakar


    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    60 bin tl yi benzinli araca baglamak bence saka gibi. Benim 20 liraya katettigim yolu siz 40 liraya gideceksiniz. Bu paraya neden dizel arac bakmadiniz.

    Bu 20'ye 40 oranlamasi biraz sacma oldu. Senin 20'ye gittigin yeri golf 1.2 tsi 27'ye gider.

    nasıl saçma bütün golf forumlarında 10 lt den pek aşşağı düşmediği söyleniyor tsi nin. Ben 5 lt yakıyorum şehir içinde

    Şehir içinde 20-25 km/h ortalama hız ile 5lt yakıyorum diye gösterin otomobil forumuna bir daha tek harf yazmam.ama tutmazsa da bunca üyenin selaneti için aynısını beklerim.5lt ortalamaya sahip multijet linea'sı olan arkadaşı benim çektiğim trafiğe soktum 8lt tüketim çıktı.böyle desteksiz sallamalardan sıkıldık.

    Vw sahibi değilim ama 1.2 tsi her türlü dizele tercih edilesi bir motordur.dizeldeki kadar gaza basılırsa dizel kadar tüketir.daha çok basılırsa heralde çok tüketebilir ama daha çok basılan dizel bir tarafını yırtsa tsi gibi gidemez.


     BU IZDIRAP SONUNDA BİTTİ -- Golf 7 2014 Comfortline 1.2TSI 105 hp.

    yol neresi?köprüde akşamın 6sında dur kalk yaptınız mı?64dk kullandığınıza göre mümkün değil.sizin gibi iddiaları olan bir arkadaşla dediğim şartlarda multijet 8lt/100km yaktık.resimdeki araba da uzay teknolojisi olmadığına göre benzer yakar.

    sonuç olarak kendi arabanızı methetmek için tsi'a gereksiz yere çamur atanlardansınız.benim aracım dediğim üzere vw bile değil.o yüzden sizin gibi taraflı yorum yaparak insanları yanıltmıyorum.ayrıca o beğenmediğiniz tsi her türlü dizelden keyifli bir sürüş garanti eder.

    Değerli Hocam;
    Sizlere yanıltıcı olmamak için yokuş aşağı başlayan güzergahta elde ettiğim tüketim verilerini paylaşmayı düşünmüyorum.
    Yükselti farkı yok denecek kadar az olan, gidiş sakin fakat dönüşte 12 km yi 40 dakikada alacak kadar sıkışık trafikte Şirinyer-Alsancak arasında elde ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.