Şimdi Ara

ayıplı mal kapsamı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bosch ç. makinesi almıştık
    sorunu var tabi servis gelecek

    bu arada tüketici yasasını inceledim
    bu kanun diyor ki 6 ay içinde ayıplı mal olduğu ortaya çıkarsa iade vs haklar elde edilir.

    ama
    biz ürünü 20 mayısta almışız.
    yeni kanun da 28 mayısta yürürlüğe girmiş.
    benim merak ettiğim bu yasa malum biz malı aldıktan sonra yürürlüğe girdiğinden işimize yarar mı.

    ve bu konu dışında
    biz aldığımız hafta bu makina aynı sorunu çıkardı
    servis geldiğinde sorun kayboldu
    6. aya girdik yine sorun ortaya çıktı.
    elektronik bir sorun diye düşünüyorum hatta yazılımsal.
    burada bizim bosch servisinden yahut fabrikadan yeni ürün talebi için zorlama imkanımız var mı
    mutlaka tecrübe eden olmuştur.
    servis geldiğinde ne önerirsiniz bu ürünün tamiri parça değişimi ürün değişimi ile ilgili ne tür hak iddia edebiliriz
    servis kendi bildiğini yapıp geçer mi. bizim talebimiz ne olmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.