Bildirim
Numara taşıma süre sınırı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
3 ay bekleme olayı sadece yeni alınan hatlarda var. Siz hemen taşıma yapabilirsiniz. -
Yani bir hafta önce bile taşımış olsan, başka bir hatta beklemeden taşıyabilirsin anladığım kadarıyla.. Teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet aynen öyle. 3 ay bekleme olayı ilk hat açılışında olur. -
Eyvallah..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
taşıma işlemini herzaman yaptırabilirsin 3 ay sınırı kampanyalar için konulmuş birşey eğer 3 ay doldurmamışsan kampanyalardan yararlanamazsın -
Bütün operatorlerin kampanyalarında bu 3 ay sarti var mi aceba
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efsane190789 -- 22 Ekim 2014; 22:41:04 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
turkcell'de 1 ay diye biliyorum. Yani turkcell hattınızı başka operatöre taşıyıp 1 ay içinde geri dönerseniz yeni aboneler için olan kampanyalardan yararlanamıyorsunuz. vodafone ve aveada bu süre 3 ay. Ama siz ilk defa aveaya taşıyacağınız için sorun yok. -
Peki, teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bu işte bir çelişki var, arkadaşım Avea bayisine gitmis numaramı Vodafone'den Avea'ya tasimak istiyorum demis 3 ay beklemeniz gerek demisler ve taşıyamamış hattını.. Sizin söylediginize göre bu durum sadece ilk hat alımlarında geçerliydi.. Ne olcak, hangisi doğru??
Edit: imla düzeltme
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efsane190789 -- 26 Ekim 2014; 14:17:30 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Btk sitesine girip ilgili mevzuat inceleyebilirsiniz. Bayi olayı yanlış anlamış olabilir. Yeni hat aldığımızda taşımak için 3 ay beklemek zorundasınız. Diğer durumlarda herhangi bir süre sınırı yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Numara taşınması talebinin reddine ilişkin kriterler
e) Taşınma talebinde bulunan abonenin numaranın tahsisli olduğu işletmeci ile ilk abonelik sözleşmesini
imzaladığı tarihten itibaren üç ay geçmemiş olması.
Numaranın tekrar taşınması
(2) Kurum gerekli görmesi halinde, abonenin aynı takvim yılı içerisinde bir numara için numara taşınabilirliği hizmetinden yararlanma sayısına sınır getirebilir.
Söylediginiz duruma ait bunları bulabildim ne derece açık onu bilemem, nasıl bir yorum getirilebilir hocam?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efsane190789 -- 26 Ekim 2014; 21:22:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Numara tahsisi dediği yeni hat alımı. Diğer madde ise suistimali önlemek amacıyla konulmuş bir madde. Hat yeni alınmamış ise hergün operatör değiştirebilirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Dr. Boone
Numara tahsisi dediği yeni hat alımı. Diğer madde ise suistimali önlemek amacıyla konulmuş bir madde. Hat yeni alınmamış ise hergün operatör değiştirebilirsiniz
Sorun çözüldü hocam, başka bir bayii işlemi gerçekleştirdi 2 gün sonra taşıma işlemi gerçekleşecek inşallah.. Demek ki bütün operatör bayiileri doğru bilgiye sahip değilmiş..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ek bir bilgi paylaşayım.
1 Kasım'da hattınız Avea'dan Vodafone'a taşındı. Taşındığı gün olan 1 Kasım'da isterseniz Avea bayisine gidip hattınızı Avea'ya geri taşıyabilir veya Turkcell bayisine gidip yine aynı gün hattınızı Turkcell'e taşıyabilirsiniz.
Yeni alınan hatlar dışında taşıma için bir süre veya adet sınırı bulunmuyor.
Bayi çalışanlarının büyük kısmı asgari ücretle çalışıyor, bir çoğu da yeterli eğitime sahip değiller. Bu sebeple her söylediklerini doğru kabul etmeyip mutlaka müşteri hizmetleriyle görüşün. Müşteri hizmetleri de her zaman %100 doğru bilgi veremiyor, bu durumda da ilgili operatörün web sitesindeki ilgilendiğiniz tarife ve hat işlemlerini inceleyin. -
quote:
Orijinalden alıntı: kompozer
Ek bir bilgi paylaşayım.
1 Kasım'da hattınız Avea'dan Vodafone'a taşındı. Taşındığı gün olan 1 Kasım'da isterseniz Avea bayisine gidip hattınızı Avea'ya geri taşıyabilir veya Turkcell bayisine gidip yine aynı gün hattınızı Turkcell'e taşıyabilirsiniz.
Yeni alınan hatlar dışında taşıma için bir süre veya adet sınırı bulunmuyor.
Bayi çalışanlarının büyük kısmı asgari ücretle çalışıyor, bir çoğu da yeterli eğitime sahip değiller. Bu sebeple her söylediklerini doğru kabul etmeyip mutlaka müşteri hizmetleriyle görüşün. Müşteri hizmetleri de her zaman %100 doğru bilgi veremiyor, bu durumda da ilgili operatörün web sitesindeki ilgilendiğiniz tarife ve hat işlemlerini inceleyin.
Doğrudur hocam aynen öyle, bir yere bağlı kalmayıp farklı yerlerden ve kaynaklardan araştırmak gerekiyor.. Teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X