Temmuz ayı başında D-smart ve turkcelli ttnet taahattümün 20 temmuzda bittiğini ve firmalarına geçmem için ardı arkası kesilmeyen aramaları başladı. En sonunda superonline 61 liralık yalın internete geçmeye karar verdim ve 20 temmuz itibariyle superonlineylı olmuş oldum.Hatta hattı bağlamaya ttnetten ekip bile gönderdiler.Herneyse bu geçen 2 ay boyunca işlerimin çok yoğun olması nedeniyle mailime bakamadım.Bi boşlukta maili kontrol ettiğimde ttnetten fatura gelmeye devam ettiğini gördüm. Ttnet müşteri hizmetleriyle görüştüm. herhangi bi kapatma talebinin olmadığını hala ttnetli göründüğümü söyledir.Hemen superonline müşteri hizmetlerini aradığımda uzun süre telefona bakan olmadı, en sonunda zar zor bi yere ulaşabildim, saçma bi kaç cevabın ardından beni gerekli yere bağlayacağını söyledi ve 10-15 saniye sonra telefonu kapattı.
Ttnet müşteri hizmetlerindeki kadın bile ilk defa başına böyle bişey geldiğini söyledi.Bu adımdan sonra izlemem gereken yol nedir ? Süperonline'a ttnetten gelen faturaları ödetebilir miyim yoksa onu da ben mi ödemem gerekiyor ?
Sen ödeyeceksin :D git tüketici haklarına başvur.Ben turkcell adslyi yaklasık 1yıl kullandım, hız desen 30kbdan yukarıya çıkamıyordu,aürekli arıza oluyordu,bir bayisi bile yok adam akıllı ilgilensin bizimlen. Bide ttnet ilk geçeceğimde intertten başvuru yapmıştım tam 2hafta 3gün wonra aradılar böyle rezalet olmaz. Sonra ttnete başvuru yaptım telefonla 30dakika sonra aradılar ve 1gün. Sonrada bağladılar üstelik hız 2700kbden aşağı inmiyor,sen sen ol turkcell superonline alma.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme