Şimdi Ara

Passat'ın TR satış fiyatları belli oldu (Donanım listesi eklendi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
814
Cevap
10
Favori
36.801
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen Passat’ın bugün yapılan lansmanında Türkiye fiyatına dair bilgiler de paylaşıldı.

    En uygunu 69.900 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunulan yeni Passat’ın tabloya göre ülkemize 2 benzinli, 3 dizel motor seçeneği ile satılacak. Ülkemizin bir hayli yoğun talep gösterdiği dizel otomatik seçeneği ise Passat’ta en uygun olarak 98.900 TL fiyatlandırmaya sahip.


     Passat'ın TR satış fiyatları belli oldu (Donanım listesi eklendi)





    http://yarimdebriyaj.com/haber/yeni-volkswagen-passatin-turkiye-satis-fiyatlari-belli-oldu/




     Passat'ın TR satış fiyatları belli oldu (Donanım listesi eklendi)


     Passat'ın TR satış fiyatları belli oldu (Donanım listesi eklendi)





    TRENDLINE

    1/3 - 2/3 katlanabilir arka koltuklar
    'Lizard' koltuk döşemesi
    Çok fonksiyonlu deri direksiyon
    Deri vites topuzu
    Ön kol desteği
    'Composition Color' Radyo-CD-MP3-WMA çalar (Türkçe dil seçenekli, 5' renkli dokunmatik ekran)
    Aux-in girişi ve SD-Card okuyucu
    8 hoparlör
    Yükseklik ayarlı ön koltuklar

    6,5 J x 16 'Aragon' alüminyum jantlar, 215/60 R16 lastikler
    LED stop lambaları
    Elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar
    Orjinal ebatta çelik jantlı yedek lastik
    Gündüz sürüş farları

    Elektromekanik park freni
    Elektromekanik servo direksiyon sistemi
    Görsel park desteği
    Klimatik (Manuel klima)
    Park mesafe sensörleri (Ön/Arka)
    Start/Stop sistemi ve fren enerjisi geri kazanımı
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit
    Yol bilgisayarı (Türkçe dil seçenekli)

    Anti blokaj fren sistemi (ABS)
    Elektronik diferansiyel kilidi (EDL)
    Elektronik fren güç dağılımı (EBD)
    Elektronik motor çekiş kontrolü (MSR)
    Elektronik patinaj önleme sistemi (ASR)
    Elektronik stabilizasyon programı (ESP)
    İkincil çarpışma freni (Multi-collision Brake)
    Arka koltuklarda iki adet çocuk koltuğu sabitleyici (ISOFIX)
    Auto Hold fonksiyonu
    Disk frenler (Ön/Arka)
    Immobilizer
    Lastik basınç kontrol sistemi
    Ön emniyet kemeri görsel ve sesli uyarı
    Önde ve arkada 3 noktalı piroteknik emniyet kemerleri
    Hıza duyarlı elektro-mekanik servo direksiyon
    Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları (yolcu hava yastığı deaktivasyon)
    Sürücü ve ön yolcu yan ve tavan hava yastıkları
    Yorgunluk tespit sistemi

    COMFORTLINE (TRENDLINE EK)

    'Weave' koltuk döşemesi
    Arka kol desteği
    Arka koltuklardan bagaja ulaşma bölümü
    Ayak bölgesi aydınlatma
    Bagajda 12 Volt soket
    Işıklı makyaj aynaları
    'Composition Media' Radyo-CD-MP3-WMA çalar (Türkçe dil seçenekli, 5,8' renkli dokunmatik ekran)
    USB-in müzik çalar bağlantısı
    7 J x 17 'London' alüminyum jantlar, 215/55 R17 lastikler
    Sürücü tarafı kendiliğinden kararan yan ayna
    Yer tasarruflu çelik jantlı yedek lastik
    Ön sis farları ve statik dönüş farları
    Bluetooth'lu mobil telefon hazırlığı
    Elektrikli bel destek ayarı ve koltuk sırtlığı (sürücü tarafı)
    Eve geliş-evden çıkış fonksiyonu (Coming-Leaving Home)
    Hız sabitleyici (Cruise Control)
    Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    Klimatronik (3 bölgeli tam otomatik klima)
    Otomatik yanan kısa farlar
    Yağmur sensörü
    Renkli ekranlı yol bilgisayarı (Türkçe dil seçenekli)
    Mobilite lastikleri (patlamaya karşı direnci arttırılmış lastikler)

    HIGHLINE (COMFORTLINE EK)

    Ahşap iç dekor 'Pina Carolina'
    'Alcantra / Vienna' deri döşeme
    Ambiyans aydınlatması
    8J x 18 'Dartford' alüminyum jantlar, 235/45 R18 lastikler
    LED 'High' stop lambaları
    Elektrikli katlanabilir yan aynalar
    Orjinal ebatta alüminyum alaşım jantlı yedek lastik
    LED gündüz sürüş farları
    LED 'High' ön farlar
    Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi
    Elektrikli bel destek ayarı ve koltuk sırtlığı (sürücü tarafı masaj fonksiyonlu)
    Elektrikli 14 yönde ayarlanabilir ön koltuklar, sürücü tarafı hafızalı (3 farklı hafıza)
    Isıtmalı ön koltuklar
    Isıtmalı ön cam yıkama sistemi
    Karartılmış arka ve arka yan camlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 22 Ekim 2014; 12:05:26 >







  • Donanımları da bi' açıklansaydi iyidi.

    1.4 TSI 125 BMT Trendline manuel alınır gibi duruyor.B7 trendline 1.4 TSI 122'den 700 tl daha pahalıya yeni kasa gelmiş. Dizel kazığına gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 12 Ekim 2014; 22:11:51 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 2.0TDİ 165.000TL

    1.6TDI Highline 111.000TL

    Hay maşaallah.

    _________________________________________________________________________________________________________________________
    Bana imza kullandırtmayan foruma karşılık her mesajımın sonuna imzamı ekliyorum ;

    Tofaş Kartal 5 Vites 1991-1.6 75 Hp Beyaz Orjinal klimalı
  • ALLAH razı olsun yine 4 lastikli araç veriyorlardı . Trendline da lastiği de sizin alın camları da camcıda taktırın diyebilirlerdi.

    Çok şükür araba veriyorlar. Sis farı falan hak getire kesin.
  • Ya uçurum fiyatlar 110 bin comfortline 100 gibi bekliyordum açıkçası yorar bu bütçeyi

    Ancak 98 bin verip manuel comfortline almak mantıklı dsg farkı 13 bin olmuş

    En garibi ise 98 bin verip manuel arabaya binmek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    10.000TL zam gelmiş ayıp...!

    Manuel Comfort 1.6TDI şuan 86'ya alınırken, olmadı bu.

    Highline fiyatı zaten apayrı bir boyutta, 1.6TDI araca o fiyat hiç olmamış, daha 3 sene önce o fiyata 2.0TDI alınıyordu, kimse vergi zammını bahane etmesin, bayiler çok çok çok çok çok çok büyük kâr yapıyorlar.

    Aynen ya şaka gibi 1.6 dizeller 2.0 fiyatına geldi. Bu nasıl oldu alıştı bile insanlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı vergilendirme diliminde;
    Benzinli en boş manuel ile dizel en dolu otomatik arasında 54.000 TL fark var. Bu nasıl fiyatlandırma stratejisidir anlamlandırmak gerçekten güç. Araya neredeyse manuel Golf sıkıştırılabilir.
  • Aynı arabayı aynı vergi diliminde 69.900'e de 123.800'e de satıyorlar. Alıp almamak size kalmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Ya uçurum fiyatlar 110 bin comfortline 100 gibi bekliyordum açıkçası yorar bu bütçeyi

    Ancak 98 bin verip manuel comfortline almak mantıklı dsg farkı 13 bin olmuş

    En garibi ise 98 bin verip manuel arabaya binmek

    Senin Passat da yalan oldu gibi.

    13 bin lira şanzıman farkı cidden abartı olmuş.

    240'lık TDI için 150 bin lira falan bekliyordu millet. Highline olarak 7 ıslak DSG ve Haldex 5 çekiş sistemiyle geldiğinde 200 bin lirayı devirme ihtimali yüksekmiş demek ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Ya uçurum fiyatlar 110 bin comfortline 100 gibi bekliyordum açıkçası yorar bu bütçeyi

    Ancak 98 bin verip manuel comfortline almak mantıklı dsg farkı 13 bin olmuş

    En garibi ise 98 bin verip manuel arabaya binmek

    Haha. Üstad 111.000 verip Highline Passata binecekler ve hala manuel olacak. Doğuş Otomotiv değil Söğüş Otomotiv mübarek
  • 190lık 2.0 TDI 165bin ise, 240 beygirlik olan rahatlıkla 200 bini bulur arkadaşlar. Ayrıca DSG farkı 13bine çıkmış oha yahu, 1.4 ve 1.6 motorlarda 7 ileri kuru DSG kullanmaya devam ediliyor dimi?
  • Bu fiyatlardan sonra bu arabaya para veren olmaz herealde.
  • Bu ne ya dizel benzin farkına bak, benzinlisi alınır ama dizeline kuruş vermem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayal kırıklığına uğradım, 240 AWD DSG hayalleri kurarken olmadı bu

    Bu paralara A4 alınır, aslında A6 alınması lazım en dolu haliyle ama ne diyeyim diyecek söz bulamıyorum...

    Yinede fiyatı ne olursa olsun 240 PS geldimi bir bakacağım şansımı da zorlayacağım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Ya uçurum fiyatlar 110 bin comfortline 100 gibi bekliyordum açıkçası yorar bu bütçeyi

    Ancak 98 bin verip manuel comfortline almak mantıklı dsg farkı 13 bin olmuş

    En garibi ise 98 bin verip manuel arabaya binmek

    Senin Passat da yalan oldu gibi.

    13 bin lira şanzıman farkı cidden abartı olmuş.

    240'lık TDI için 150 bin lira falan bekliyordu millet. Highline olarak 7 ıslak DSG ve Haldex 5 çekiş sistemiyle geldiğinde 200 bin lirayı devirme ihtimali yüksekmiş demek ki.

    Sorma ya 93 bine 125 hp tsi yerine act gelseydi 150 hp hemen gider yapardım pazarlığı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yaklaşık 7000 tl zam gözüküyor, böyle bir şey beklemiyordum ne yalan söyleyeyim :)
    Dur bakalım resmileşsin hele...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Ya uçurum fiyatlar 110 bin comfortline 100 gibi bekliyordum açıkçası yorar bu bütçeyi

    Ancak 98 bin verip manuel comfortline almak mantıklı dsg farkı 13 bin olmuş

    En garibi ise 98 bin verip manuel arabaya binmek

    Haha. Üstad 111.000 verip Highline Passata binecekler ve hala manuel olacak. Doğuş Otomotiv değil Söğüş Otomotiv mübarek

    Oyle ama izleyin deli gibi satacak yine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 240hp gelmeyecekse olmaz.
    yalnız o fiyat nedir öyle ya dizel trendline dsg 100k
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Çok formdasın hocam. Haberler hep senden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trendine ile highline arasında 25k fark var.bir araba farklılıkları çok merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.