40bin tl butcem var. B.5.5 kasalar cok hosuma gidiyor 2004 model bakiyorum ama km leri cok yuksek 150bin 200bin civari sizce bu km li bi arac alinir mi?
Hocam 2008 ve üstü mondeo bulabilirsiniz o fiyatlara bence bi düşünün derim. Yol tutuşu, konfor ve sürüş zevki bakımından passttan daha üstün diyebilirim. (ben değil kullanıcılar ve oto dergileri söylüyor)
M.ERTEN
kullanıcısına yanıt
Dogrudur da mondeonun gorunumu kötü malesef
Km orjinal bulunursa alınır binilir ama az km li bulmak zor
Az km li yok hep 150bin 200bin
quote:
Orijinalden alıntı: fat304h
Az km li yok hep 150bin 200bin
a4 1.9 tdi daha mantıklı bence
quote:
Orijinalden alıntı: Tacox
a4 1.9 tdi daha mantıklı bence
Alıntıları Göster
150-200 nin km orijinal olması zor. çoğu km düşürülmüş oluyor. dikkatli baktırmak lazım. senede 25-30 bin km yapar gibi düşünün derim. senede 10-15 bin km dizel passat kullanan ben görmedim.
quote:
Orijinalden alıntı: Tacox
a4 1.9 tdi daha mantıklı bence
Alıntıları Göster
b5.5 kasa çok güzeldir, kalitelidir. motoru dayanıklıdır, enjeksiyonları dirençlidir diye biliyorum, b6 gibi üzmez. ben benzinlisini kullandım, çok iyiydi, ondan sonra b7 aldım ama bir türlü ısınamadım b 7 ye, b5.5 deki güven hissini vermedi bana , b 7 ye ancalk 1 yıl bindim ve sattım.
quote:
Orijinalden alıntı: burakkucuk
b5.5 kasa çok güzeldir, kalitelidir. motoru dayanıklıdır, enjeksiyonları dirençlidir diye biliyorum, b6 gibi üzmez. ben benzinlisini kullandım, çok iyiydi, ondan sonra b7 aldım ama bir türlü ısınamadım b 7 ye, b5.5 deki güven hissini vermedi bana , b 7 ye ancalk 1 yıl bindim ve sattım.
Alıntıları Göster
vw motoru km ler bu seviyeye gelince işlem istemeye başlayabiliyor, bir multijet motor gibi düşünmeyin
quote:
Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.
vw motoru km ler bu seviyeye gelince işlem istemeye başlayabiliyor, bir multijet motor gibi düşünmeyin
Alıntıları Göster
1.9TDI yerine 1.8T çok daha mantıklı.
1- Aradaki performans farkı çok (1.8T 150 hp, Audilerde 163 hp) 2- 1.8T'de sürüş keyfi daha iyi (1900-5500 devirleri arası sabit tork) 3- 1.8T bakımı çok daha ucuz. 4- Genel olarak düşük km bakımlı araba bulma şansın 1.8'de daha fazla. 5- Lpg ile 1.8T, 1.9TDI'den fazla yakmaz, aynı ya da daha az yakar. 6- 1.8T sessiz motor, 1.9TDI eski tip dizel olduğundan da dolayı traktör gibidir.
1- Aradaki performans farkı çok (1.8T 150 hp, Audilerde 163 hp) 2- 1.8T'de sürüş keyfi daha iyi (1900-5500 devirleri arası sabit tork) 3- 1.8T bakımı çok daha ucuz. 4- Genel olarak düşük km bakımlı araba bulma şansın 1.8'de daha fazla. 5- Lpg ile 1.8T, 1.9TDI'den fazla yakmaz, aynı ya da daha az yakar. 6- 1.8T sessiz motor, 1.9TDI eski tip dizel olduğundan da dolayı traktör gibidir.
Aklıma gelenler bunlar.
5-1.9 tdi söylediğiniz.gibi çok yakan bir araç değil. Ayrıca o kadar para vermiş arkasında tüplemi gezecek adam? Tüpten dolayı çıkacak sorunlardan bahsetmiyorsunuz ama dizelin bakım masraflarını sayıyorsunuz. 6-Dıştan sana öyle gelmiş olabilir. Kabin gayet sessiz. Passatın yalıtımı her zaman iyi olmuştur. Motor seside dahil. Diğerlerinde haklısın. Ama tüple binileceğine dizel alınması taraftarıyım. Temiz dizel adamı rahat ettirir. Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim. 35 40 bin lira bu yaştaki araca çok fazla. İlla passat olacaksa benzinli b6 kasa çok daha iyi olur düşüncesindeyim.
B6 1.6ya hiç bulaşma yürümez, 2.0 dizel var hem pahalı hem de vergisi yüksek, tsilere tüp takılmıyor. O paraya her yönden mükemmel olanı 1.8t motorlu audi ya da Passat. Bu motor lpg ile mükemmel uyumlu masraf felan çıkmaz sadece 15000kmde filtre değişir 30-40 tl o kadar. B6da 1.8t (tsi değil) olmadığı için mecburen B5,5 çok tutuluyor satarken kar etmen garanti.
gazozvar
kullanıcısına yanıt
Sanirim yanlis biliyorsunuz passat forumunda açıklanmış tsi ler %100 uyumluymus lpg ye ismini tam hatırlamıyorum 5 milyari buluyormuş
quote:
Orijinalden alıntı: fat304h
Sanirim yanlis biliyorsunuz passat forumunda açıklanmış tsi ler %100 uyumluymus lpg ye ismini tam hatırlamıyorum 5 milyari buluyormuş
kaç kişi taktırmış? o motorlarda lpgyi unutun.
İlla bu aracı alacaksınız, pusuya yatın. Muhakkak temizi çıkacaktır. Ama bulmanız uzun zaman alabilir..
fat304h
kullanıcısına yanıt
Lpdi gibi bir şey olması lazım adı ben de denk gelmiştim
quote:
Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.
vw motoru km ler bu seviyeye gelince işlem istemeye başlayabiliyor, bir multijet motor gibi düşünmeyin
eski tip tdi ler en az multijet kadar dayanıklı.forget çelik blok.gerçekten sağlam yani.ama yeni nesil common rail tdi motorlar için dediğinize katılıyorum.
gazozvar
kullanıcısına yanıt
Peki toyota?
Almışken 130luk olanı tercih et.gercek kilometresi 150-200bindeyse ve bakımlı ise motorda ve turboda bir enayilik yoksa bir okadarda sen gidersin sıkıntı yapmaz pumpe-duse ler.