|
Bildirim
|
|
Trafikte makas atan Volvo kolay kolay göremezsin. Çakma xenon lu volvo da kolay kolay göremezsin. Parayı sonradan görmüş, şehir hayatına uyum sağlıyamamış bu ülkenin sırtında kambur olan insanların altında da pek volvo göremezsin. Volvo nun müşterileri genelde Doktor, Üniversite hocası, v.b eğitimli insanlardır. Ben volvo fanatiği değilim, ama volvo ya laf atan insan zaten o zihniyeti itibari ile hiç bir zaman volvo müşterisi olamaz. İnceden tık
|
Volvo dediğiniz marka imaj yaratmak için güvenliği ön plana çıkarsaydı, XC60 ve XC90 gibi yüksek modellerinin alt kısmına ikinci bir tampon demiri koymazdı. Böylece normal otomobillerle çarpışan XC90 ve XC60, bu tür binek araçları altına alacağı için (Volvo'nun tampon demiri diğer aracın tampon demiri ile çarpışmayıp, üstten biçtiği için) neredeyse hiç ciddi hasar almayan Volvo "Tank" imajı oluşturabilecekti. Ancak Volvo ne yaptı? Volvo'nun SUV'ları ile çarpışan binek arabalar altına girmesin, o arabalardaki canların kurtulma ihtimali olsun diye, araca ikinci bir tampon demiri daha ekliyor. Böylece kazada Volvo'da fazlaca hasar alıyor ancak karşıdaki sürücüyü de kurtarabiliyor. Sadece imaj düşünen bir marka bunu koymazdı. İmaj kaygısı güdüyorsa, koduğunu oturtan, her kazada diğer araçları haşat eden bir araç üretebilirdi ki zor bir şey değil.
Üst şase direklerinin yanında alttaki şaseyi de görebilirsiniz. Bununla beraber sadece marka imajı düşünen bir marka, bugün dünyada tüm otomobillerde kullanılan bir teknoloji olan emniyet kemerini hiç bir patent talebi olmadan herkese "Alın kullanın, kazalarda insanlar ölmesin" diyen bir politika gütmezdi, buradan dünya para kaldırabilirdi. Yine aynı mantığı güden marka tüm otomobillerine 18-36 kg arası çocukların kullanımı için uygun dahili çocuk koltuğunu iki adet olmak üzere koymazdı. Yine sadece imaj kaygısı güden bir marka, "Yaya için Airbag" projesi geliştirmezdi. Daha bir sürü detay var mesela; Arka cama 3. stop lambası. Kimsenin kafasında "Volvo güvenliymiş, tank gibi arabaymış" imajı oluşturmaz ancak kazaları önemli ölçüde azaltır, arkadan takip eden sürücüyü uyarmada yan stoplardan daha başarılıdır. Wiki'deki maddeler: Kısaca Volvo, sadece marka imajı oluşturmak için değil, güvenli araba yapmak için güvenliği ön plana çıkarır. |
VOLVOYU BEĞENMEYEN ÖLSÜN ARACINIZA BAKARSANIZ SIZI ÜZMEZ VOLVO S80 2.8 T6 + Turbo pallerin büyütülmesi + İntake kit + Down pipe +İşin ehlinden bir yazılım 365 Hp 510 Tork 220 Km hızla giderken kick down yaptığımda kaçtane Mercedes bmw range rover tokatladım sayısını unuttum 180 Km sonra volvo konuşur sol şerit boşaltılır 220 Km de giderken size yol vermeyen öküzlere kapak olsun diye makasa yatılır önüne geçilir volvo bu başka araçta yemez, çekemeyen kına yaksın sizin gibi tipleri iyi bilirim 6 litre mazot yaksın 300 hp olsun masraf açmasın yok öyle dünya sellektörümü çakar yoluma devam ederim.
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulspruta -- 1 Ekim 2014; 11:44:22 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 1 Ekim 2014; 12:12:01 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|