Şimdi Ara

★★Apple Store Randevu Yardımlaşma (ANA KONU) ★★ (112. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.681
Cevap
145
Favori
208.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemduy

    Merkezi arayıp durumu bildirdim. Öncelikle n11.com üzerinden satıcı ile iletişime geçmemi önerdiler.

    Ben de sim kartı takıp 1 gün bile olsa kullanmaya başladığım için satıcının iade veya değişime yanaşmayacağını, ama cihazın sonuçta Apple TR garantili olduğu için Apple'ın sorumluluğunda olduğunu söyledim.

    Cihazın bu şekilde kutudan çıktığına nasıl ikna edeceksiniz genius'ları falan dedi. Randevu almam için gece 24:00 gibi sisteme giriş yapmamı tavsiye etti.

    Ses kısma tuşundaki göcük o kadar büyük değil ama bir kere fark edince hep aklım oraya takılıyor. Sonuşçta o kadar para verip alıyoruz.

    Sizce Apple store'da değişim yaparlar mı? Değişim için SWAP telefon mu veriyorlar?

    Sıfır kutu açıp veriyorlar. Ama forumdaki arkadaşlar swap diyorlar. Sim kartı takıp çalıştırdığınız için garanti apple sisteminde başladı satıcının iade almaması normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • belo3 kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Peki değişim için kutu ve tüm içeriğini mi götürmem gerekiyor, yoksa sadece telefonu mu değiştiriyorlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemduy


    Cevap için teşekkürler. Peki değişim için kutu ve tüm içeriğini mi götürmem gerekiyor, yoksa sadece telefonu mu değiştiriyorlar?

    Normalde sadece cihaz yeterli ama sizin durum biraz farklı hepsini götürün bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belo arkadas
    aceba bir randevu banada alirmisin?
    benim macbookum ve iphoneum ikiside calismiyor
  • Selam.Ben daha önce 3-4 defa aldım randevu.Saat gece 12 den sonra 3-4 dk boyunca Sayfayı güncelleyin yeni randevular açılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • belo3 kullanıcısına yanıt
    Bu akşam iş çıkışı Zorlu Apple Store'a gittim. Mağaza müdürü sağ olsun yakından ilgilendi ve normalde fiziksel hasarların garanti kapsamı dışında olduğunu belirtip, kendi inisiyatifini kullanarak cihaz için değişim uyguladı. Buradan kendisine teşekkür ediyorum. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemduy

    Bu akşam iş çıkışı Zorlu Apple Store'a gittim. Mağaza müdürü sağ olsun yakından ilgilendi ve normalde fiziksel hasarların garanti kapsamı dışında olduğunu belirtip, kendi inisiyatifini kullanarak cihaz için değişim uyguladı. Buradan kendisine teşekkür ediyorum. :)

    sevindim hayırlı olsun
  • Zorlu boş çokkkk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @eckneophyte arkadaşa kendi üyeliği ile randevu alınmıştır. Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • belo3 kullanıcısına yanıt
    Belo3 arkadaşa çok çok teşekkürler
  • Arkadaşlar bir çok arkadaşa buradan gerek kendi adıma gerekse kendilerinin hesabına randevu aldım verdim
    Alamayan arkadaşlar pm üzerinden bilgilerini atarlarsa çarşamba gecesi uardımcı olurum
    Bugün ki hakkımı kendime kullandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aldığımız ürünlerde garantinin başlaması, satın alma tarihinde mi başlıyor. Ürün ilk açılışında kayıt işlemi yaptığımızda mı garanti başlar?

    Yani ürün alınmış 2 ay sonra kutudan çıkarıp kullanmaya başlarsak ürün açıldığı tarih itibari ile mi garanti başlangıcı oluyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derniere

    Aldığımız ürünlerde garantinin başlaması, satın alma tarihinde mi başlıyor. Ürün ilk açılışında kayıt işlemi yaptığımızda mı garanti başlar?

    Yani ürün alınmış 2 ay sonra kutudan çıkarıp kullanmaya başlarsak ürün açıldığı tarih itibari ile mi garanti başlangıcı oluyor?

    Normalde diğer marka cihazlarda fatura tarihi geçerlidir. Ama applede cihazı çalıştırdığın gün başlar garanti. Benim iphone 5 öyle çünkü faturama göre 2015 kasım. Apple store sistemine göre 2016 ocak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: belo3


    quote:

    Orijinalden alıntı: derniere

    Aldığımız ürünlerde garantinin başlaması, satın alma tarihinde mi başlıyor. Ürün ilk açılışında kayıt işlemi yaptığımızda mı garanti başlar?

    Yani ürün alınmış 2 ay sonra kutudan çıkarıp kullanmaya başlarsak ürün açıldığı tarih itibari ile mi garanti başlangıcı oluyor?

    Normalde diğer marka cihazlarda fatura tarihi geçerlidir. Ama applede cihazı çalıştırdığın gün başlar garanti. Benim iphone 5 öyle çünkü faturama göre 2015 kasım. Apple store sistemine göre 2016 ocak.

    Bende oyle oldugunu tahmin ettim ama tekrar sorarak emin olmak istedim. Bu com guzel bir teknik detay. Ayrıca ufak bir ekleme yapayim hp laptopda urun kayit tarihi itibariyle garanti baslangici yapıyor. Yardim ettiginiz icin tesekkur ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derniere


    quote:

    Orijinalden alıntı: belo3


    quote:

    Orijinalden alıntı: derniere

    Aldığımız ürünlerde garantinin başlaması, satın alma tarihinde mi başlıyor. Ürün ilk açılışında kayıt işlemi yaptığımızda mı garanti başlar?

    Yani ürün alınmış 2 ay sonra kutudan çıkarıp kullanmaya başlarsak ürün açıldığı tarih itibari ile mi garanti başlangıcı oluyor?

    Normalde diğer marka cihazlarda fatura tarihi geçerlidir. Ama applede cihazı çalıştırdığın gün başlar garanti. Benim iphone 5 öyle çünkü faturama göre 2015 kasım. Apple store sistemine göre 2016 ocak.

    Bende oyle oldugunu tahmin ettim ama tekrar sorarak emin olmak istedim. Bu com guzel bir teknik detay. Ayrıca ufak bir ekleme yapayim hp laptopda urun kayit tarihi itibariyle garanti baslangici yapıyor. Yardim ettiginiz icin tesekkur ederim.

    rica ederim. aslında bu olay hem iyi hem kötü. iyi yanı hiç uğraşmadan fatura filan taşımadan işlemlerin yetkili yerlerde işlem görüyor.
    Öbür türlü çoğu firma hem cep teli hem bilgisayarlar filan olsun fabrika çıkış zamanını baz alıyorlar sanki fabrikandan çıkar çıkmaz satılıyor gibi sonra sen faturanı gösteriyon öyle düzeltiyorlar.

    Kötü yanı ise bu işi kötüye kullananlar için yani bir şirketi(dükkanı) olanlar için
    istediğin zaman faturasını kesip o zamandan garantisini başlatıyorsun.(arızalanmadan 1 hafta önce filan)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: belo3

    quote:

    Orijinalden alıntı: derniere


    quote:

    Orijinalden alıntı: belo3


    quote:

    Orijinalden alıntı: derniere

    Aldığımız ürünlerde garantinin başlaması, satın alma tarihinde mi başlıyor. Ürün ilk açılışında kayıt işlemi yaptığımızda mı garanti başlar?

    Yani ürün alınmış 2 ay sonra kutudan çıkarıp kullanmaya başlarsak ürün açıldığı tarih itibari ile mi garanti başlangıcı oluyor?

    Normalde diğer marka cihazlarda fatura tarihi geçerlidir. Ama applede cihazı çalıştırdığın gün başlar garanti. Benim iphone 5 öyle çünkü faturama göre 2015 kasım. Apple store sistemine göre 2016 ocak.

    Bende oyle oldugunu tahmin ettim ama tekrar sorarak emin olmak istedim. Bu com guzel bir teknik detay. Ayrıca ufak bir ekleme yapayim hp laptopda urun kayit tarihi itibariyle garanti baslangici yapıyor. Yardim ettiginiz icin tesekkur ederim.

    rica ederim. aslında bu olay hem iyi hem kötü. iyi yanı hiç uğraşmadan fatura filan taşımadan işlemlerin yetkili yerlerde işlem görüyor.
    Öbür türlü çoğu firma hem cep teli hem bilgisayarlar filan olsun fabrika çıkış zamanını baz alıyorlar sanki fabrikandan çıkar çıkmaz satılıyor gibi sonra sen faturanı gösteriyon öyle düzeltiyorlar.

    Kötü yanı ise bu işi kötüye kullananlar için yani bir şirketi(dükkanı) olanlar için
    istediğin zaman faturasını kesip o zamandan garantisini başlatıyorsun.(arızalanmadan 1 hafta önce filan)

    Sahtekarlık zaten ikinci söylediğin. Bunun birde araba ile kaza yapıp kasko yapılanları var. Neyse konu dışına çıkmayalım. Bu tur olayları bütün firmaların yapmasi gerekir. Elmayi tebrik ediyorum bu konuda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar ben 21 Nisan randevuma gittim 15 Dakka bekledim hemen yardımcı oldular, iPhone 6 telefonumu düşürmüştüm ve ekran cami çatlamıştı, yurt dışından almıştım ve 1 ay olmamıştı.. Pasaportuma kayıtlıydı
    Neyse düşme Yüzünden hafif yamukluk olmuş ve onarımı için %50 şans verdiler, ekran değişim ücreti 253tl masrafı vardı, onarım olmassa yeni bir telefon istermisiniz dediler fiyat 900 tlydi.. Hayır dedim.. Bugun telefonumu aldım onarılmış, mis gibi sorun yok.. Randevu konusunda bana yardımcı olan Belo3 arkadasa teşekkürler ediyorum.. Allah Razı olsun, zira yardımcı olmasaydı randevu almak için hala uğraşıyor olurdum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca herhangi bir Ücret çıkmadı, hatta tekrar sorgulattım, ilgili bekletti vs yine de Ücret gerekmemiş.. Şaşırdım artık şans mi yoksa garantiye mi dahil bilemedim.. Herkese bol şans! Hemen kabını değiştirdim 😁😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler ilk kez gideceğim randevuya yanımda fatura falan götürmeme gerek var mı? yedek alayım mı pc den ? oto yedekleme açık wifi buldukca yedekliyor.. Tecrübeli biri anlatırsa sevinirim
  • arkadaşlar benim ip6'da ekranda esneme var, aldığımdan beri böyle. son zamanlarda da kulaklığında seste çatallaşma oldu, bariz bir bozukluk var yani. zorlu'ya randevu alamıyorum uzun zamandır deniyorum. ankara'da yaşıyorum servise vermek istemiyorum. randevusu haftaya olup da vermek isteyen olursa çok makbule geçer.
  • 
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.