Şimdi Ara

20 günde tamir olmayan telefon ve tüketici hakem heyeti..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
5.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba bu konuyu benim canım yandı sizin yanmasın diye açıyorum. Benim gibi mağdur olanlarınız vardır buradan yola çıkarak sizde bir karara varabilirsiniz. Deflarca servisi ve müşteri hizmetlerini aramama rağmen para iadesi yapamıyacaklarını söylediler bende yaklaşık 1 aydır telefonsuz kalmama rağmen 2 3 daha telefonsuz kalıp hakkımı aramaya bu karaktersizlere hadlerini bildirmeye insanları koyun yerine koymamalarını göstermek istedim. Sizinde değerli yorumlarınızı bekliyorum. Size 2 sorum olacak inşallah mahkemeyi kazanmam durumunda yasal faizi ile alacağım ücret ne kadar olur ve kararın açıklanması ne kadar sürer. Teşekkürler.


    BORNOVA KAYMAKAMLIĞINA
    (Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı)


    Davacı(Şikayet Eden) Aytaç xxxxx xxx
    Adresi : xxx/x sokak no:x kat:x Atatürk mah/BORNOVA/İZMİR


    Tel / : xxxxxxxxxx

    Davalı(Şikayet edilen) TEKNOSA iç ve dış ticaret A.Ş.
    Adresi : Kazım dirik mah 372 sokak no:1 Mğz no:A4 Blok 004
    FORUM BORNOVA/İZMİR


    Şikayetin
    Parasal Değeri : 1599 TL.

    Dava(Şikayet)Konusu : Ürünün Azami tamir süresi olan 20 iş günü içerisinde tamir
    (Ayıplı mal / hizmet ) edilmemesi


    OLAY
    (Şikayetin açıklaması) : : Teknosa' dan 01/08/2013 tarihinde almış olduğum LG OPTİMUS G PRO (E986) model numaralı,( imei no: xxxxxxxxxxxx) marka cep telefonumu touch pad çalışmıyor hatası ile 29/08/2014 tarihinde ilk olarak ürünü almış olduğum teknosa mağazasına gidip telefonun arızasını söyledim, fakat orada çalışan personel ürünü kendileri göndermesi durumunda tamir süresinin 15 gün süreceğini söyleyip ben servise götürürsem 3 gün içerisinde tamir edileceğini söylediler. bende gazi bulvarı NO:69/ÇANKAYA/İZMİR (servis kayıt no: xxxxx) adresinde bulunan teknik servise tamir edilmesi için teslim etmiştim. Teknik servisi defalarca aramama rağmen cihazımın tamir edilmediğini söylediler. 20 gün yasal süreç içerisinde tamiri yapılamadığı ve 10 iş günü içerisinde tamir edilmemesine rağmen yasal hakkım gereği bana telefonuma benzer bir özellikte cihaz tahsis edilmediği için yasal hakkım olan fatura tutarının geri iade edilmesini istiyorum.

    HUKUKİ SEBEP: 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında kanunun 13/6. Madde (Değişik fıkra:RG-24/4/2011-27914) garanti süresi içinde arızalanan ürünün tamirde kalma süresi azami 20 iş günüdür. Buna Cumartesi günleri dâhildir. (4857 Sayılı İş Kanunu 63. Madde; Genel bakımdan çalışma süresi haftada en çok kırk beş saattir

    DELİLLER: Fatura, Garanti Belgesi , Servis Fişi,

    SONUÇ VE İSTEM:.) ürünün yasal tamir süresi olan 20 iş günü içerisinde tamir edilmemesi ve tarafıma ulaşmaması sebebiyle 1599 TL olan ürün değerinin yasal faiziyle birlikte ücret iadesinin tarafıma yapılmasını saygı ve arz ile talep ediyorum.


    ŞİKAYET EDEN
    xxxxxxx







  • saygı ve arz ile talep edilmez yanlış olmuş.

    ya saygılarımla bilginize sunarım diyeceksin, ya da sadece arz ederim diyeceksin. arz kelimesi aynı zamanda saygı bildirir.

    bu bilgilendirmeden sonra konuya dönelim

    umarım kazanırsınız mahkemeyi. tüketici nasıl korunur bilmiyorum ama, nasıl korunmazı çok çok iyi bilenlerden biriyim maalesef. sonuç gelince bilgilendirirseniz konudan memnun oluruz. ayrıca geçtim faizini, yeni bir telefon bile size verilirse havada kapın. maalesef bu durumda tüketici ve hakları...

    -----

    ekleme: şikayet ettiğiniz yer yanlış. teknosa değil servis sorumlu maalesef. servis değişimi verecek ki cihazınız değişsin ya da servis diyecek ki para iadesi yapın. yasal mevzu bu şekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chengineer -- 25 Eylül 2014; 18:10:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chengineer

    saygı ve arz ile talep edilmez yanlış olmuş.

    ya saygılarımla bilginize sunarım diyeceksin, ya da sadece arz ederim diyeceksin. arz kelimesi aynı zamanda saygı bildirir.

    bu bilgilendirmeden sonra konuya dönelim

    umarım kazanırsınız mahkemeyi. tüketici nasıl korunur bilmiyorum ama, nasıl korunmazı çok çok iyi bilenlerden biriyim maalesef. sonuç gelince bilgilendirirseniz konudan memnun oluruz. ayrıca geçtim faizini, yeni bir telefon bile size verilirse havada kapın. maalesef bu durumda tüketici ve hakları...

    -----

    ekleme: şikayet ettiğiniz yer yanlış. teknosa değil servis sorumlu maalesef. servis değişimi verecek ki cihazınız değişsin ya da servis diyecek ki para iadesi yapın. yasal mevzu bu şekilde.
    hatayı g pro alarak yapmışsın ya g2 32gb yada g3 16gb almalıydın o parayla...




  • chengineer kullanıcısına yanıt
    Acaba ayrıyetten LG içinde için tüketici hakem heyetine başvursammı ?
  • ben aldığım zaman g2 da TR de yoktu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky_35

    ben aldığım zaman g2 da TR de yoktu.
    sen teli hepsiburada'dan almamakla hata etmişsin, hb'den alsaydın direk hb'ye gönderirdin onlar geri alıyorlar veya yaptırıp gönderiyorlar.
  • sky_35 kullanıcısına yanıt
    duruma bir bakın bakalım ne olacak.
  • chengineer kullanıcısına yanıt
    Aslında ben direk LG veya Teknosayı şikayet etmedim. Hakkım olan ücretin geri verilmesini istedim artık gerisini onlar düşünsünler.
  • Welar W kullanıcısına yanıt
    Hepsiburadadan alsaydım teknosadan çok ilgilenirmiydi ? eğer gerçekten öyleyse bundan sonra teknosa gibi bi firmaya daha fazla para vermeyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky_35

    Hepsiburadadan alsaydım teknosadan çok ilgilenirmiydi ? eğer gerçekten öyleyse bundan sonra teknosa gibi bi firmaya daha fazla para vermeyeceğim.

    hb iyidir. Bir defasında bilgisayar kasası almıştım ön panel komple kırık çıkmıştı. telefon ettim söyledim yollayın deyip iade aldılar, başka yer olsaydı elimde patlardı. hb bu tür konularda iyidir, müşteriyi mağdur etmez.
  • Welar W kullanıcısına yanıt
    Oradan alacağım bir dahaki telefonumu.. Teknosaya gidipte 200 300 lira fazladan verip rezalet çekmek istemiyorum.
  • Direk teknosa ya verseydin işin daha kolay olurdu. Geçen arkadaşım 1.700 e aldığı g2 yi 20. Gün geçince hemen iade aldı. Hiç zorluk çıkarmadılar
  • kedoxs K kullanıcısına yanıt
    Hiç biri kabul etmiyor ortada bıraktılar 1 aydır telefonsuzum sinir krizi geçiriyorum. Her işim aksadı arkadaş. Teknosaya vermememin sebebi orada kevaşenin biz gönderirsek 15 gün sürer siz götürseniz 3 günde alırsınız demesiydi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky_35

    Hiç biri kabul etmiyor ortada bıraktılar 1 aydır telefonsuzum sinir krizi geçiriyorum. Her işim aksadı arkadaş. Teknosaya vermememin sebebi orada kevaşenin biz gönderirsek 15 gün sürer siz götürseniz 3 günde alırsınız demesiydi..
    Şunu sorayım, siz Kaymakalmık Tüketici Sorunları Hakem Heyetine mi müracaat ettiniz, yoksa mahkemeye dava mı açtınız?
  • tüketici hakem heyetine hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky_35

    tüketici hakem heyetine hocam.

    Anladım, yukarıda mahkemeyi kazanmaktan vs bahsetmişsiniz acaba dava mı açtınız diyecektim.

    Şu sıralar tüketici hakem heyetleri bankalardan alınan kredi masraflarına yapılan itirazlarla mücadele ediyor, bulunduğunuz yer hakem heyeti de çok yoğundur, ortalama 15 gün ile 1,5 ay arasında değişir karar verilmesi,

    Size şunu sormak istiyorum, telefonunuzdaki problem nedeniyle veya telefonu teslim ettiğinizde, servis tarafından size yazılı olarak birşeyler verildi mi? (karşı taraf itiraz ederse, hangi tarihte verdiğinizin ispatı istenebilir, bu yükümlülük size aittir),

    Keşke yetkili servisi de şikayet konusu etseydiniz, teknosa biraz kafamı karıştırdı, sonuçta servis geciktirme yaptı,

    Diyelim hakem heyeti lehinize karar verdi, ancak karşı taraf herhangi bir ödeme yapmayı kabul etmez ise bu sefer icra takibine gitmeniz gerekir, veya karşı taraf tüketici mahkemesine hakem heyeti kararının iptali hususunda itiraz davası açabilir (15 gün içerisinde hakem heyeti kararına itiraz edebilir). Şayet bu 15 günlük süre geçer de herhangi bir itiraz gelmezse icra takibine başlayabilirsiniz.

    Bunlar sizi yıldırmasın, sonuna kadar devam edin, sizin durumunuzla ilgili birçok tüketici parasını aldı.

    Kafanıza takılan birşey olursa sorabilirsiniz. Özellikle mahkeme safahatı ile ilgili




  • Bana verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Bende şikayet edilen kısmına teknosayı yazdım fakat servisi yazsam daha iyi olabilirdi. İnşallah karar hemen çıkar olmadı servis içinde yazarım. (Tabi inşallah bu başıma gelmez). Hakkımı sonuna kadar arayacağım. Ayrıca serviş fişinde arızası yazıyor. Ve servis sitesinden takip ettiğimde dün DOA değeşim nedeni ile beklemeye alındı yazıyor ama ben değişimi zaten kabul etmediğimi kaç gün önce söylemiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky_35

    Bana verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Bende şikayet edilen kısmına teknosayı yazdım fakat servisi yazsam daha iyi olabilirdi. İnşallah karar hemen çıkar olmadı servis içinde yazarım. (Tabi inşallah bu başıma gelmez). Hakkımı sonuna kadar arayacağım. Ayrıca serviş fişinde arızası yazıyor. Ve servis sitesinden takip ettiğimde dün DOA değeşim nedeni ile beklemeye alındı yazıyor ama ben değişimi zaten kabul etmediğimi kaç gün önce söylemiştim.

    Rica ederim, umarım en kısa zamanda sonuçlanır...
  • İnşallah. Sonucunu veya durumunu nasıl öğrenebilirim ?
  • sky_35 kullanıcısına yanıt
    Hangi hakem heyetine başvurduysan oranın telefonunu al haftada bir ara bilgi al. Ve kadar çıktığı zaman gidip hemen elden alabilirsin yada senin adresine yollarlar ayrıca zaten nereyi şikayet ettinse orayada gönderiyorlar.

    Ayrıca bir aksilik olmazsa kararda tahminen en geç 3 ay içerisinde çıkar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.