Şimdi Ara

Forza Horizon 2 Hakkında Bilgiler Ve Teknik Detaylar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
2.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forza Horizon 2 Hakkında Bilgiler Ve Teknik Detaylar

     Forza Horizon 2 Hakkında Bilgiler Ve Teknik Detaylar


    Tür: Arcade/Simülasyon

    Yapımcı: PlayGround Games / Turn 10 Studios (Xbox One) - Sumo Digital (Xbox 360)

    Yayıncı: Microsoft Game Studios

    Platform: Xbox One Exclusive

    Grafik Motoru: Core Engine

    Anasayfa: www.forzamotorsport.net

    Resmi Facebook:https://www.facebook.com/forzamotorsport

    Resmi Twitter:https://twitter.com/ForzaMotorsport

    Çıkış Tarihi: 30/09/2014

    Xbox One sahiplerinin merakla beklediği Forza Horizon 2'nin çıkmasına sayılı günler kaldı bende bu oyunu bekleyen herkes için bir konu hazırlamamın iyi olabileceğini düşündüm aslında bu konuyu ana konusuna yapmak istemiştim ama @KAKA konuyu bana devretmediği için ayrı bir konu olarak açıyorum tabi @KAKA eğer isterse ana konuya bu konuyu ekleyebilir



    Kısaca Forza Horizon Tarihi

    Forza serisini ilk olarak Forza Motorsport olarak tanıdık birçoğumuz oyunun yapımcısı Turn 10 Studios bu oyunu simulasyon ağırlıklı olarak geliştirdi ve her çıkan yeni bir Forza Motorsport'ta oyuna yeni özellikler ve yenilikler eklemeyi bildi oyun bu sayede ciddi derecede olgunlaştı ve güzelleşti bugünkü halini aldı.

    Forza Motorsport serisi artık Xbox'da kendine iyi bir yer edindiğinin farkına varan yapımcılar bu oyunu marka haline getirebilmek için Motorsport'tan farklı olacak bir oyun için kafa yormaya başladılar yeni oyun simulasyon değil aksine arcade ağırlıklı olacak farklı bir Forza oyunu olacaktı bu konuda çok fazla tecrübesi olmayan Turn 10 Studios'un yardımına Playground Games yetişti ve Forza Horizon adında ki farklı bir Forza serisi Turn 10 Studios ve Playground Games ile ortak olarak geliştirilmeye başlandı.

    Forza Horizon 2



    Forza Horizon 2, Playground Games ve Turn 10 Studios ile birlikte ortak geliştirilen bir oyundur oyunun grafik motoru Turn 10 Studios tarafından geliştirilmiştir ve ismi Core Engine ismini taşımaktadır. Yeni nesil ilk yarış oyunu motoru olan Core Engine yapabilecekleri sınırsızdır ve şuan için nimetlerinden en fazla yararlanan oyun Forza Horizon 2 olacaktır.

    Forza Horizon 2 geliştiren yapımcılar asıl amaçlarının çok daha fazla bir sosyal oyun yapmak olduklarını söylüyorlar. "Öyle bir şey yapmak istedik ki, oyunu yalnız başınıza oynarken bile arkadaşlarınızla bağlantı içinde olduğunuzu hissettirebileceksiniz." - Playground Games'in Yaratıcı Yönetmeni Ralph Fulton Tabi bunu Cloud teknolojisi sayesinde yapabildiklerinide ekliyor yapımcı. Oyun sadece Multiplayer ağırlıklı olmayacak tabiki oyun Single Player oyuncularınıda fazlasıyla doyuracak görev içeriyor oyunda 700'den fazla etkinlik olacakmış ve tüm bunları bitirebilmek için 100 saat gibi bir zamana ihtiyaç olunduğu söyleniyor. Tabi Single oynamaktan sıkıldığınız anda multi'ye hiçbirşey değişmeden geçiş yapabileceksiniz ve bu bir yarış oyunu için süper bir özellik ve yenilik olacak.



    Avrupa Turu



    Oyun yapımcıları Forza Horizon 2'yi geliştirmeden önce tüm dünyayı incelemişler Güney Avrupa seçeneğiden tutun Kaliforniya’dan Avustralya’ya Amerika Birleşik Devletlerinden Afrika'ya kadar 30'dan fazla bölge incelenmiş ve en sonunda Güney Avrupa'da karar kırılmış nedeni ise bu bölgeleri ilk oyun için düşünmeleri ve o zamanki teknik imkansızlıklardan dolayı hayellerindeki oyunu yapamamaları çünkü o dönemde bu bölgeleri yapsalardı oyunu ikiye bölmek zorunda kalacaklardı ve oyunun açık dünya atmosferi bozulmaması için bu fikirden vazgeçmişler. Xbox 360'a çıkan versiyonda hayallerinde ki Forza Horizon 2'den fazlasıyla ödün vermişler maalesef bu oyunu Xbox 360'a çıkartabilmek için. Forza Horizon 2, Fransa'nın güneyi ve İtalya'nın kuzeydeki yerleşim yerleri arasında geçiyor. Oyunu modellemeye başlamadan önce mekanlar tüm detaylarına kadar incelenmiş ve kayıt altına alınmış tabi mekanlar olduğu gibi eklenmemiş çünkü her iki farklı bölgeyi birbirine ekledikleri için yapımcılarda hayal güçlerini kullanmışlar bu mekanlar yaratılırken ve iki ayrı bölgeyi bu şekilde birbirine eklemişler.

    Sürüş ve Çevre



    Forza Horizon 2, Forza Motorsport 5'ten tamamen farklı bir oyun geliştiriciler bu oyunu tasarlarken simulasyon özellikleri ile Arcade türünü harmanlamayı düşünmüşler tabi Arcade özelliği daha ağır basacak şekilde oyun geliştirilmiş oyunun demosunu oynayanlar bunu çok iyi birşekilde başardıklarını görmüşlerdir oyun ne bir Arcade gibi fazla yapay nede bir Simulasyon gibi çok gerçekçi bana göre tam ikisinin ortasını tutturmayı başarmışlar ve çokda güzel olmuş isteyenler bu sürüş özelliklerini dilediği şekilde ayarlayabiliyor. Oyunun bir yeni özelliğide artık çevrenin tamamen araçlara açık olması yani artık tarlalarda bile araç sürebileceksiniz ki bu oyuna ciddi derecede zevk katmış burdaki amaçlarının nedeni hem oyun zevkini arttırmak hemde gerçek dünyada olduğu gibi oyunu tasarlamak istemelerinden kaynaklanıyor. Forza Horizon 2 haritası Forza Horizon 1'den 3 kat daha büyük olduğunu söylüyor yapımcı Ralph Fulton.



    Ses ve Müzik



    Birazda oyunun seslerinden bahsetmek gerekirse ilk oyunu oynayanlar müziklerin ne kadar başarılı olduğunu bileceklerdir 2. oyunda da bu devam edecek oyun yapımcıları bir festival organizatörü ve BBC Radio DJ’i ile anlaştılar ve oyunda 7 farklı radyo istasyonu ve toplamda 150’ye yakın parçanın bulunacağını duyurdular böyle bir oyun için çok iyi olacağı aşikar oyunda gezinip çevre detaylarını incelerken bu güzel müzikleri dinlemek zevkli çok zevkli olacak.

    Listeye burdan ulaşabilirsiniz:


    Horizon Pulse
    “I Might Survive (Goldroom Remix)” by Architecture In Helsinki
    “Busy Earnin'” by Jungle
    “The Heat” by Jungle
    “Luna” by Bombay Bicycle Club
    “The Mother We Share” by CHVRCHES
    “Free Your Mind” by Cut Copy
    “Love Sublime (feat. Nile Rodgers & Fiora)” by Tensnake
    “Bridge & Tunnel” by Holy Ghost!
    “Never” by Phonat
    “Can’t Beat The Old School (feat. Jasper Wilde)” by Bo Saris
    “Come Alive (feat. Toro y Moi)” by Chromeo
    “Jealous (I Ain’t With It)” by Chromeo
    “Operators” by Jetta
    “Always (Classixx Remix)” by Panama
    “Brighter Days” by Saint Raymond
    “Pica Disco” by Lazyboy
    “Klapp Klapp” by Little Dragon
    “With You Forever” by Pnau
    “Wolves (feat. Youngblood Hawke) (RAC Remix)” by Digitalism
    “Nitrous” by Nick Mulvey
    “Sea” by Roosevelt
    “The Phoenix” by Pyramids

    Horizon Bass Arena
    “I Got U feat. Jax Jones” by Duke Dumont
    “Still (Richy Ahmed Remix)” by Katy B
    “Hey Now (Arty Remix)” by London Grammar
    “Only For You” by Mat Zo
    “Touch (Grum Remix)” by Shift K3Y
    “NRG” by Duck Sauce
    “Changes” by Faul & Wad Ad & Pnau
    “Crisis” by Turtle
    “Thinking About It” by Just Kiddin
    “Running (Disclosure Remix)” by Jessie Ware
    “Satisfy” by Nero
    “F.A.T. (Original Mix)” by Pryda
    “36” by Redlight
    “Hyperparadise (GANZ Flip)” by Hermitude x Flume
    “Survive” by Kidnap Kid
    “Pushing On” by Oliver $ & Jimi Jules
    “Delorean Dynamite” by Todd Terje
    “Liberate” by Eric Prydz
    “Here For You (feat. Laura Walsh) (Extended Mix)” by Gorgon City
    “Gecko (Overdrive)” by Oliver Heldens X Becky Hill
    “Aeropolis” by BeatauCue
    “Astral” by Pyramids

    Horizon XS
    “Hoochie Coochie” by Band of Skulls
    “Peace Keeper” by Bear Hands
    “Teenage Rhythm” by GRMLN
    “Debaser” by Pixies
    “XXX” by The Bohicas
    “Just Because” by Jane’s Addiction
    “Come Closer” by Miles Kane
    “Put Me To Work” by Papa
    “Train In Vain” by The Clash
    “Red Eyes” by The War on Drugs
    “Out of the Black” by Royal Blood
    “Solemn Skies” by Childhood
    “This Much I Care” by Skaters
    “Mesmerise” by Temples
    “I Come From the Mountain” by Thee Oh Sees
    “It’s Been So Long” by TOY
    “Take It Or Leave It” by Cage The Elephant
    “Get Away” by Circa Waves
    “All Day” by Tom Williams & The Boat
    “Fool For You” by Wild Smiles

    Hospital Records Radio
    “Move Around feat. Ian Shaw” by Camo & Krooked
    “Like A Byrd” by Danny Byrd
    “Spoken (S.P.Y. Remix)” by Etherwood
    “Hydra” by Fred V & Grafix
    “Recognise” by Fred V & Grafix
    “The Road Goes On Forever” by High Contrast
    “Nocturne” by Keeno
    “Out Of Nowhere” by Keeno
    “Seasons (feat. Lifford)” by Logistics
    “Somersaults” by Logistics
    “Yikes!” by London Elektricity
    “Believe” by Metrik
    “Slipstream” by Metrik
    “Roundabout” by NuTone
    “Valence” by NuTone
    “Photone Recruits (Phace Remix)” by Rawtekk
    “Break Em” by Reso
    “Lunar” by Royalston
    “Cold Harsh Air feat. Total Science & Grimm” by S.P.Y.
    “Love Life” by Netsky

    Innovative Leisure Radio
    “Crawling After You” by Bass Drum Of Death
    “Electric” by Bass Drum Of Death
    “Everything’s The Same” by Bass Drum Of Death
    “Lose My Mind” by Bass Drum Of Death
    “All You’re Waiting For” by Classixx
    “Dominoes” by Classixx
    “Stranger Love (RAC Remix)” by Classixx
    “Better At Making Time” by De Lux
    “It All Works All The Time” by De Lux
    “Moments” by De Lux
    “Other Side” by Feeding People
    “Build, Destroy, Rebuild” by Hanni El Khatib
    “Family” by Hanni El Khatib
    “Pay No Mind” by Hanni El Khatib
    “Reassuring” by Jim-E Stack
    “Some Place” by Nick Waterhouse
    “Eclipse Blue feat. Kazu Makino” by Nosaj Thing
    “Geri” by Superhumanoids
    “So Strange” by Superhumanoids
    “Cherry Street” by Tijuana Panthers

    Ninja Tune Radio
    “Better Days To Come” by Andreya Triana
    “True Skool (feat. Roots Manuva)” by Coldcut
    “Spinnaker” by John Matthias
    “Friday Fish Fry” by Kelis
    “After Dawn” by Letherette
    “Champion Nibble” by Mr Scruff
    “Wannamama” by Pop Levi
    “Krunk Guide” by Roots Manuva
    “Rick Rubin (Radio Version)” by Spank Rock
    “We Can Make It Out (Yppah Remix)” by Spokes
    “Can You Seen Straight” by The Death Set
    “How You Like Me Now” by The Heavy
    “Wings” by The Invisible
    “Renegade” by The Qemists
    “Take It Back” by Toddla T
    “That Girl” by Two Fingers
    “F.I. (Instrumental Mix)” by Wiley
    “Again With Subtitles” by Yppah
    “Luxelife” by Kid A
    “Sun Models (feat. Madelyn Grant)” by ODESZA

    Radio Levante
    “Lohengrin – Prelude” – Richard Wagner
    “Overture, The Marriage of Figaro” by Wolfgang Amadeus Mozart
    “Symphony No. 41, Allegro Vivace” by Wolfgang Amadeus Mozart
    “Symphony No. 8 in G major, Allegro con brio” by Antonin Dvorak
    “Concerto for 4 Violins, I. Allegro” by Antonio Vivaldi
    “Flute Concerto in F Major” by Antonio Vivaldi
    “Symphony No. 9, Andante Allegro” by Franz Schubert
    “Carmen Suite No. 1: V. Les Toreadors” by Georges Bizet
    “Overture, La Cenerentola” by Gioachino Antonio Rossini
    “Overture, The Barber of Seville” by Gioachino Antonio Rossini
    “Symphony No. 2, Finale, Allegro con spirito” by Johannes Brahms
    “The Flower Duet (Lakme)” by Leo Delibes
    “Pictures At An Exhibition – The Great Gate Of Kiev” by Modest Petrovich Mussorgsky
    “Ride of the Valkyries” by Richard Wagner
    “Symphony No. 35, Finale (Presto)” by Wolfgang Amadeus Mozart
    “William Tell Overture” by Gioachino Antonio Rossini
    “L’Estate, Summer, Le Quattro Stagioni” by Antonio Vivaldi
    “Symphony No. 3 in E flat major, Allegro con brio” by Ludwig van Beethoven
    “Symphony No. 5 in C minor, Allegro presto” by Ludwig van Beethoven
    “1812 Overture” by Pyotr Illich Tchaikovsky


    Müzikler haricinde araç sesleri içinde büyük emek harcadıklarını söylüyor oyunun ses tasarımcısı Douglas Watson. Araçların seslerini kaydetmek için çok fazla mikrofon kullandıklarını söylüyorlar egsoz'dan motora lastikten kokpit içi ses kayıdına kadar çok fazla mikrofon kullanıp bunları kayıt altına almışlar ve ortaya çok iyi sesler çıkarmışlar. Tabi yapımcı bu kayıtları kaydetmekle işin bitmediğini söylüyor.

    “Bu sesleri oyuna oldukları gibi aktarmak kulağa hoş gelse de ne yazık ki gerçekte hiç kolay bir şey değil.”diyor Watson. “Ham seslere sahibiz evet, ama asıl iş daha sonra onlarla ne yaptığımızda bitiyor.”

    “Eh, elimizde böyle bir kayıt varken bir motorun her rotasyonunun sesini uyumlu şekilde takip edebiliyoruz, daha sonra ise bunu küçük parçalara ayırıp her parçayı arabanın farklı devirlerinde kullanmak için birer devir döngüsü yaratmak için kullanıyoruz. İşte bu noktada itibaren ses simülasyonunu da yapmaya başlıyoruz. Xbox One ile ilgili en güzel şeylerden biri, daha once elimizin kolumuzun bağlandığı küçük fakat işlevi olan durumlarda artık esnek davranabilmemiz,” diyor Watson. “Mesela daha önce bir yarışta kaç araba olacağı konusunda sınırımız olabilirdi veya aynı şekilde kaç tane verici, egzoz ve motor olacağı konusunda sınırlarımız olabilirdi. Egzoz, motor, girişler, turbolar, tüm bunları birbirinden ayrı şekilde modelleyip birbirinden bağımsız hale getirebiliriz.Cihazın uygun olması, dolayısıyla oynayabileceğimiz daha büyük bir hafıza olması sebebiyle artık daha yüksek kaliteli ve daha uzun döngüler yaratabilir, arkaplanda bunların daha çoğunu kullanabiliriz.”


    İşin özü Forza Horizon 2'de eski Forza serilerinde olduğu gibi yine oyuncuyu tatmin edecek müzik ve araç ses çeşitliliği içerecek ve bir yarış oyunu içinde olması gereken en önemli detay bu.



    Dinamik Hava Koşulları

    Forza Horizon 2 yaratıcı yönetmeni Ralph Fulton oyun için fiziksel olarak modellenmiş hava simulasyonu yarattıklarını söylüyor ve bu sayede çok gerçekçi bir gerçek zamanlı bir hava durumu ortaya çıkmış.

    "Onu modellediğimiz şekilde, atmosferin yükselen bir numarası var ve bu numara atmosferde ne kadar nem olduğunu etkliyor," diyen sanat yönetmeni Ben Penrose. "Ve bu numara yükseldikçe, oluşan farklı bulut katmanları göreceksiniz."



    Oyundaki hava durumu belirli kalıplarda olmayacağını söylüyor teknik yönetmen Alan Roberts. Aynı gerçek dünyada olduğu gibi atmosferin yoğunluğu belirli bir noktayı geçerse yağmur yağıyor ki yağmurun ne kadar yağıp yağmayacağıda o anki hava koşuluna bağlı olacağını söylüyor. Ve bu yağmur tüm materyeli etkiliyor. Yollardaki çatlakların bile suyla dolacağını veya çiseliyorsa asfalt kararacak aynı şekilde güneş açtığında suyun yavaş yavaş kurumasıda hava simulasyonunda olacak bunun gibi sayısız detaylar olacak oyunda yani gerçek dünyada nasıl oluyorsa Forza Horizon 2'de aynısı olacak buda büyük bir emek isteyen ve konsolun gücünü gösteren önemli bir detay.



    Xbox 360 Versiyonu

    Bildiğiniz gibi Forza Horizon 2, Xbox One haricinde Xbox 360 içinde piyasaya çıkacak Xbox 360 versiyonunu Sumo Digital Xbox One sürümünden port edecek ve maalesef yeni nesil bir oyun olduğu için bir çok özellikte Xbox 360 versiyonunda bulunmayacak. Yapımcılar bu oyunu bu şekilde Xbox 360'a çıkartmak istememişler (İlk oyunu yoksa bu şekilde yapabilirlerdi) ama Microsoft baskısı nedeniyle oyun Xbox 360'a da çıkartılıyor. Xbox One'da olup Xbox 360 versiyonunda bulunmayacak özellikler şöyle:

    - 720P at 30FPS
    - No weather
    - No drivatars
    - No car meets
    - No instant online
    - Max 8 people online
    - Max 100 club members

    Forza Horizon 2'nin Xbox 360 versiyonu yeni nesil grafik motoru (Core Engine) değil ilk oyunun grafik motorunu kullanıyor.

    Oyunun Xbox One ve Xbox 360 ekran görüntüleri karşılaştırmaları:

    Xbox One
     Forza Horizon 2 Hakkında Bilgiler Ve Teknik Detaylar

    Xbox 360
     Forza Horizon 2 Hakkında Bilgiler Ve Teknik Detaylar


     Forza Horizon 2 Hakkında Bilgiler Ve Teknik Detaylar



    Arkadaşlar konu birkaç saatimi aldı hatalar olabilir umarım beğenirsiniz gördüğünüz hataları söylerseniz düzeltiriz arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Source -- 25 Eylül 2014; 14:39:06 >







  • Hocam eline sağlık harika olmuş. Forza Hayranı olarak cok faydalı bilgilere yer vermişsin. Şahsım adı a çok tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok araba yarisi sevmesemde horizon 2 cok ilgimi cekiyor..boyle konulari okuyunca dahada hevesleniulyorum..sagolunn:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 360 versiyonunda daha az obje ve efekt kullanılacağı için sıgdırmış olabilirler.

    Mesela aynı mekanda, ortamda bulunan agac, çim, çiçek vs bunlar 360 vers. daha az ve dusuk cozunurlükte olucak. Yapımcı zaten oyunun 2 versiyonu düşünce olarak aynı olsada farklı 2 oyun ile karsılaşacağımızı belirtmişti. İşte bu yuzden tam istedklerini One versiyonunda gerceklestirdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faydali konular teşekkür ederiz beybisi.

    360 versiyonuda gayet yeterli gorunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanext

    360 versiyonunda daha az obje ve efekt kullanılacağı için sıgdırmış olabilirler.

    Mesela aynı mekanda, ortamda bulunan agac, çim, çiçek vs bunlar 360 vers. daha az ve dusuk cozunurlükte olucak. Yapımcı zaten oyunun 2 versiyonu düşünce olarak aynı olsada farklı 2 oyun ile karsılaşacağımızı belirtmişti. İşte bu yuzden tam istedklerini One versiyonunda gerceklestirdiler.

    Bu sorunun sorulacagini tahmin etmistim :) bu sorun sizin dediginiz sekilde cozuldu buyuk ihtimal cunku yapimci oyunu ikiye bolmek istemiyordu xboz 360'a cikmasinin sebebide buyuk ihtimal Microsoft kaynakli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Source -- 24 Eylül 2014; 22:52:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eline sağlık güzel konu oyun çıktığında online oyuncular listeside yapabilirsin konunun içinde iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum eline sağlık harika olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ign oyunu incelemiş ve 9 puan vermiş

    http://m.au.ign.com/articles/2014/09/25/forza-horizon-2-review

    Eurogamer'da incelemis oda 9 puan vermiş :)

    http://www.eurogamer.net/articles/2014-09-25-forza-horizon-2-review?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialoomph



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Source -- 25 Eylül 2014; 10:47:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 84 olmuş hocam :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    84 olmuş hocam :(

    Puanları 85 den aşağa olmayacaktır inceleme sayısı artsın görelim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xbox One


    quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    84 olmuş hocam :(

    Puanları 85 den aşağa olmayacaktır inceleme sayısı artsın görelim.

    Polygon.com 70 vermiş bu sitede yanlılık varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Source -- 25 Eylül 2014; 12:36:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Puanlar:

    Destructoid:95
    ign: 90
    EUROGAMER:90
    GAMESBEAT:90
    NZGAMER:88
    Game Informer:83
    Joystiq:80
    Polygon:70

    Offical XBOX Magazine :80


    Bu oyuna 90 dan aşağı not veren sitenin editorlerinde sorun var demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhanext -- 25 Eylül 2014; 11:28:49 >
  • Source kullanıcısına yanıt
    Arada böyle denyo siteler çıkabiliyor yapacak bir şey yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gamingage 100 vermiş :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelen puanlamalara bakıcak olursak oyunun ortalaması 80-85 arası olucak.Bence çok az :((
  • Bence 85-90 arası olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu oyunun hakkı 90 ve üstü puanlar..demoyu erittik, ön siparişi yaptıki 30 Eylül'ü bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: Xbox One


    quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    84 olmuş hocam :(

    Puanları 85 den aşağa olmayacaktır inceleme sayısı artsın görelim.

    Polygon.com 70 vermiş bu sitede yamlılık varmı?

    Polygon olmadik oyunlari begenir, efsane oyunlara dusuk notlar verebilir. Taraf tuttuklarindan degil ayni trollugu 2 konsolun oyunlarinada yapiyorlar. Enteresan adamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.