Şimdi Ara

TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
671
Cevap
9
Favori
28.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SLaYeR KiNG kullanıcısına yanıt
    1. dakika... :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysag77

    Sauber F1 Team
    R9 British Grand Prix


    BULUT Q11 - RDNF

    " Yarışın başında güzel bir start almama rağmen sebepsiz yere heyecan yaptım. Yavaşlamam gereken noktalarda frene yeterince basamadım.Bu da start anında kazandığım pozisyonları mücadele edemeden arkadaki pilotlara vermeme sebep oldu. 3.turda Alper'in ön kanadını kırmasıyla 10.luğa geri yerleştim. Bu kısımda heyecanımı yenerek yarışa tamamen adapte olup önümdeki RandomWalker'ı kovalamaya başlamıştım ki fark azalıyordu önce Serkan'ın düştü. (burada oyun bende biraz dondu.) Ardından Ömer bende düştü, Kanada'da olduğu gibi de ben oyundan düştüm.Sedat abinin videosunda benim düşme anımda oyun onda da biraz donmuş.Kusura bakma Sedat abi :) Bu tür sorunlara yapabileceğimiz hiç bir şey yok galiba.İşin kötü tarafı oyun donduğunda öndeki veya arkadaki rakip bir anda bizden ileride oluyor.
    Podyuma çıkan ve yarışı tamamlayan bütün arkadaşları tebrik ediyorum."

    ysag | Ali - Q6 - R6

    " Sıralama turlarında yağmurun gelmesiyle biraz korkulu bir başlangıç oldu. Ancak yine de makul bir pozisyonu elde etmeyi başardık. Tur daha iyi olabilirdi ama daha iyi bir start pozisyonu imkansızdı. Start ve ilk sektör çok zor oldu. Neyse ki sorun çıkmadan herkes yola devam edebildi. İlk bölümde yerlerin bir türlü oturmaması ve her turda yeni bir aksiyon görmek eğlenceliydi. Öndeki Ferrari ve Red Bull'un çift pit tercihinden sonra yarış kendi adıma sakinledi. Piti yaptıktan sonra tempom kötü gözükmüyordu ancak iki pit yapıp son bölüme opsiyon lastikleri takan pilotlara dayanmak zordu. Önce AdiGhe'ye ardından son turda Brooklands'de frenlemede lastikleri kitleyince Sorbetto'ya da geçilmiş olduk. Eğlenceli bir yarış oldu. İlk yarışında galibiyet elde eden Tolga'yı ayrıca, yarışı tamamlayan tüm pilotları tebrik ediyorum."
    Sauber F1 Team
    R10 German Grand Prix


    BULUT Q13 - R7

    " Sıralamalarda yağmurun etkisi ile geçtiğimiz hafta yapılan Silverstone GP'ye kıyasla istediğim turları bir türlü atamadım. Bunda tabiki internet bağlantımdaki sorun büyük etken oldu. Attığım turlarda 1-2 saniye donan oyun yüzünden 1.24'ün altına bir türlü düşemedim ve yarışa son cepten başladım. Hafta içi yapılan antrenmanlarda başa baş gittiğim pilotlarla yarışın başlarında hemen hemen aynı tempoda olmama rağmen lag problemi yüzünden ne önlerine geçebilidm ne de aradaki farkı azaltabildim.Hatta Randomwalker ve Akın Yolcubal arkadaşlarımı pist üzerinde birçok kez geçmeme rağmen (bende onlarda ghost olarak görüküyorlardı) uzun bir süre arkalarında seyrettim.

    Hockenheimring sevdiğim bir pist ve yarışı zaten bitirebileceğim maksiumum sonuçla bitirdim.Benim asıl garipsediğim ilk defa bu kadar fazla bağlantı sorunu yüzünden düşen arkadaşın olması.Benim internetin yerde sürünmesine rağmen ilk defa oyundan düşmedim. Önümüzde Macaristan Hungaroring Gp var.Dar ve geçişe elverişsiz bir pist olsa da direksiyonla oynadığımda son derece zevk aldığım bir pist. Podyuma çıkan ve yarışı bitiren arkadaşları tebrik ediyor, yarış içinde sorun yaşayıp yarışı bitiremeyen arkadaşlara geçmiş olsun diyorum."

    ysag | Ali - Q8 - RDNF

    "En baştan sonuna kadar işlerin bir tur bile yolunda gitmediği bir yarışı geride bıraktık. Sıralama turlarında gelen yağmur ve yavaş kalmamın ardından 8. sıradan yarışa başladık. Biraz arkadan başlamanın etkisiyle de kötü bir ilk tur geçirdik. Kötü ilk turun ardından son sıraya düştükten sonra agresif bir yol belirledik. 3 pit stopu çok erken pite gelerek denedik. Her tur çeşitli sebeplerle bir çok saniye bıraksakda tam 6.lık için Slayer King ile mücadeleye hazırlanıyorduk ancak bilgisayarda oluşan problemle birlikte bilgisayarın kapanmasıyla oyundan düşerek kötü geçen yarışı layıkıyla tamamlamış olduk. Belki de şimdiye kadar hız anlamında en iyi yarışımı böyle geçirmek hayal kırıklığı oluşturdu."


    -----

    Bu arada ben de ilk video kaydımı paylaşıyorum. İlk video kayıtlarında lig geneli yarışta sıkıntı yaşamış gibiydi, ben de aynı seriyi devam ettirdim. Bu arada bu işlere alışık olmadığımız için youtube'un azizliğine uğrayıp çok oynak bir video çıktı karşıma. Düzeltemedim de böyle kaldı :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysag77 -- 3 Şubat 2015; 1:44:01 >




  • Yarışın Ardından: Almanya GP

    Takvimin 10. yarışı olan Almanya GP'sini geride bıraktık. Keyifli bir yarış olduğunu söyleyebiliriz. Şampiyona lideri Furkan Özcan'ın yokluğunda yarışı lige fırtına gibi giren Tolga Kacmaz kazanırken, başarılı bir performans sergileyen umur.boyaci ikincilikle yetindi. Podyumun son basamağı ise yarışa pol pozisyonundan başlayan EmreKirac'ın oldu.

    Sıralamalarda bizi bir sürpriz bekliyordu. Islak zeminde Intermediate lastiklerle atılan turlar gamepad kullanıcılarının işine yaradı ve Lotus pilotu EmreKirac pol pozisyonunu elde etti. Ona en çok yaklaşan isimler sırasıyla AdiGhe ve Tolga Kacmaz oldu.

    Yarışa temaslarla başladık. Özellikle ilk turlarda bazı pilotlar yarışın kaderini etkileyebilecek hatalar yaptı. Tolga Kacmaz da bu hatalardan etkilenen isimlerden biriydi, ancak trafikten çabuk kurtulup yükselişe geçmesi fazla uzun sürmedi ve rahat bir şekilde zafere ulaştı. Mercedes pilotu umur.boyaci, beşinci sıradan başladığı yarışı etkileyici bir performansla ikinci sırada tamamlamayı başardı. Yarışa pol pozisyonundan başlayan EmreKirac, yine yarış içinde istediği tempoyu yakalayamadı ve 3. olarak sıralama performansını tekrarlayamamış oldu. Red Bull pilotları pist üzerinde bir süre çekiştikleri yarışı arka arkaya tamamladı ve DaRK LoRD dördüncü, AdiGhe beşinci oldu. Ferrari pilotu SLaYeR KiNG, yarışın başında arkalara düşmesine rağmen kontrollü bir sürüşle bu sezon alıştığı basamağa, 6. sıraya yükselmeyi başardı. Ligin şanssız isimlerinden BULUT bu sefer yarışı tamamlayabildi ve 7. olarak kendi adına sezonun en iyi derecesini elde etti. Williams pilotu RandomWalker yarışı 8. sırada tamamlarken, kötü bir yarış geçiren tarkanbeyaz 9. olarak yarıştan puan alan son isim oldu. Ferrari pilotu Sorbetto yaşadığı gamepad arızasının ardından ciddi bir kaza yaparak aracını parçaladı. @LPER, Akin Yolcubal ve ysag ise bağlantı sorunu yaşayarak yarışa veda ettiler.

    Pilotlar şampiyonasında Furkan Özcan liderliğini sürdürürken, takım arkadaşı umur.boyaci de ikinci sıraya yükseldi. Böylece Mercedes takımlar şampiyonasında liderliğini sürdürmeye devam etti.

    Keyifli bir yarışı geride bıraktık, yarışı bitiremeyen pilotların sayısı yüksek olsa da güzel mücadeleler izledik. Haftaya Macaristan'da görüşmek üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorbetto -- 4 Şubat 2015; 3:09:14 >




  • TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE 10. YARIŞ GERMANY GP - Hockenheim


    SIRALAMA
     TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE




    YARIŞ
     TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE




    PİLOTLAR PUAN DURUMU
     TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE




    TAKIMLAR PUAN DURUMU
     TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE




  • İyi başladığım yarışı beklemediğim bir şekilde 7. turdaki son virajda aracın arkasını kaybetmem ile mahvettim. aracın ön kanadını ve sağ ön lastiğimi start finiş düzlüğünde kaybetmem koca bir turu bu şekilde atmam beni gerçekten zor duruma düşürdü. düşen arkadaşlarda sürekli laga kalmak da ayrı bir sinir bozucu durumdu. son sette 2. sektör sonunda gördüğüm morun ardından kaldığım lag ile en hızlı tur zamanı gitti. yine son sette pitten çıktıktan sonra 18 sn olan farkı 8 turda eriterek yakaladığım randomwalker arkadaşımı drs düzlüğünde içeri dalarak yaşanabilecek sıkıntıyı minimuma indirmek adına dışarısında kalıp sabırlı bir sürüş tarzı benimseme düşüncesinde iken, muhtemelen beni fark etmedi diye düşünüyorum ki aracı içeri doğru kaçırması gerekirken üzerime doğru kırması ile fren noktasında kontrolü ufak kaybetmeme ve fren noktasını kaçırmama neden oldu. yaptığım tüm çaba bir hata yüzünden kayboldu. ysag ın videosunda izlediğime göre de ilk turlarda aynısını ona da yaşattığını gördüm ve kendisine eğer yanlış anlamaz ise biraz daha dikkatli olmasını önereceğim. yarış içinde, yarış çizgisi dışında diğer pilotları da takip etmesinde fayda var diye düşünüyorum. sürmesi keyifli bir pistti. yine sürmesi sıkıntılı ama keyifli bir pist olan Macaristan Gpsinde görüşmek üzere..





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarkanbeyaz -- 4 Şubat 2015; 16:30:48 >




  • Basın Toplantısı: Almanya GP

    S: Yarışın başında trafikle boğuşmana rağmen muhteşem bir performansla ön grubu yakaladın ve rahat sayılabilecek bir zafere ulaştın. Diğer pilotlara göre lastik saklama konusunda çok iyi bir yerdesin. Hatta lastiklerin aşındıkça performansın artıyor, böyle bir durumla ilk defa karşılaşıyoruz. Bu durumu nasıl açıklıyorsun? Sürüş tarzının doğurduğu bir sonuç olduğunu söyleyebilir miyiz?

    Tolga Kacmaz: Öncelikle teşekkür ederim. Bu yarışı kazanmamı gerçekten lastikler sağladı. Yarışın başında 7. sıraya kadar geriledim ama lastik tasarrufu ile yukarılara tekrar çıkabileceğimi biliyordum. Bu yüzden başta çok zorlamadım. İlk option setini yaklaşık 5 tur fazladan tuttum ve son turda zamanım düşmemişti hala. Aslında biraz daha uzatmayı düşünüyordum ama fazla zorlamanın anlamı yoktu. Sonuçta taktiğim başarılı oldu ve ikinci pit stoplar sonrası liderliğe oturdum. Üçüncü pit stopta tekrar option seti taktığımda zaten yarış çok rahatladı ve kazandım. Lastikler aşındıkça çekişe daha çok dikkat etmem gerekiyor ve bu da aslında daha iyi bir çekiş yakalamamı sağlıyor. Aracın ön tarafındaki oynaklık erken fren sistemime daha çok uyuyor ve hız kazanıyorum. Sanırım bunlar kazanmamdaki en büyük etkenlerdi. Tabii bir de Furkan Özcan'ın yokluğu.

    S: Lige inanılmaz bir giriş yaptın, katıldığın iki yarışı da kazandın. Bu hepimize geçen sezon umur.boyaci'nin lige girişini hatırlattı. Tabii sezonun önemli bir kısmı geride kaldığı için 2014 sezonunda şampiyonluk şansın zayıf gözüküyor. Önümüzdeki sezonlarda ligde yarışmaya devam etmen durumunda hedeflerin ne olacak? Ligin şampiyonları arasına adını yazdırabileceğini düşünüyor musun?

    Tolga Kacmaz: Aslında sezona geç başlamam benim için bir avantaj çünkü bir süre önce bu performansı gösteremiyordum. Ligi dışarıdan takip ederken yaptığım çalışmalar ve denediğim ayarlar bana bu performansı kazandırdı. En baştan başlasaydım belki de bunları keşfedemeyecektim ve daha gerilerde olacaktım. Şampiyonluk yarışı için artık önümüzdeki sezonu bekliyorum.

    S: Sezonun ilk yarışı olan Avustralya GP'sinde gelen zaferin ardından 5 kez podyuma çıkmayı başardın ancak hiç galibiyet alamadın. Buna rağmen istikrarlı puan alan bir şampiyonluk adayı olarak şampiyona lideri Furkan Özcan'ın en büyük rakibisin. Aranızda sadece 27 puanlık bir fark var. Sence bu farkın kapanma ihtimali nedir? Sezon sonunda Mercedes savaşı izleyecek miyiz?

    umur.boyaci: Şampiyonada çok fazla değişken var. Haliyle kesin konuşamıyorum. Sürekli birilerinin, özellikle benim başıma talihsizlikler gelebiliyor. Amacım güzel bir mücadele içinde yarışları önde bitirmek, tabii şampiyon olmak isterim fakat bu sene bu ayarlarla lider gitme şansım azaldı. İstikrarlı sonuçlar ile başarıyı yakalamaya çalışıyoruz. Keyifli yarışlar diliyorum herkese.

    S: Geçtiğimiz sezona belki de bu sezondan daha iddialı girmiştin. Ancak sezon sonunda 15. sırada kalarak hepimizi şaşırtmıştın. Bu sezon özellikle saf hız konusunda iyi bir performans gösteriyorsun. Sence aradaki farkı sadece bağlantı problemlerine bağlamak mümkün mü? Yoksa pilot olarak kendini geliştirdiğini düşünüyor musun?

    EmreKirac: Sadece pistte aracı kontrol etme konusunda geliştiğimi söyleyebilirim. Apex konusunda hala eksiklerim var. Ayar yapmadığım için de Furkan Özcan ve Tolga Kacmaz gibi pilotlardan geri olduğum söylenebilir. Geçen sezon yarıştığım pist sayısı iki elimin parmağını geçmez, bunun nedeni internetti ama bu sezon bu sorunu çözüp her yarışa katılmaya çalışıyorum. Bu sezon gamepad almamla birlikte saf hızımı ortaya çıkardığımı düşünüyorum ancak gamepad konusunda hala eksiklerim var özellikle viraj girişlerinde. Bunun dışında Tolga Kacmaz’ı tebrik ediyorum gerçekten inanılmaz bir lastik performansı var. Son olarak AdiGhe’den yaptığım hatadan dolayı özür diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorbetto -- 4 Şubat 2015; 18:24:58 >




  • SLaYeR KiNG kullanıcısına yanıt
    Sıralama, bir önce ki turun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eagle -- 5 Şubat 2015; 10:07:52 >
  • Haftanın Oyuncusu: Tolga Kacmaz

    Yarışın başında trafikte kalmasına rağmen inanılmaz lastik kullanımıyla birlikte yarışı kontrol altına almayı başaran ve rahat bir şekilde üst üste ikinci galibiyetine ulaşan Force India pilotu Tolga Kacmaz haftanın oyuncusu seçilmiştir. Kendisini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

    Tolga Kacmaz: 5
    umur.boyaci: 3
    SLaYeR KiNG: 2
    RandomWalker: 2
  • Merhaba, tekrar aranızdayım. İlk defa dün girebildim oyuna. Aslında bu sadece bir oyun değil, benim stresten uzaklaşmam ve kafamı dağıtmam için gerekli olan bir yöntem. Sürerken kendimi unutabiliyorum biraz. Pek fazla alışamadım pedallara nedense. Özellikle fren pedalı hassasiyetini yitirmiş ve takılı kalıyor gibi gözüküyor. Brake Deadzone'u %4'e kadar çıkardım ve alışamadım hala. Sezon öncesinde %2 idi bu. Yine de Time Trial modunda gerçekten iyi bir süreye imza attığımı düşünüyorum. Buna rağmen akıcılığımı bulamadım ve tatmin olamadım. Aracı nedense hissedemiyorum. Umur abi baya hızlanmış gördüğüm kadarıyla. Onla çok güzel bir çekişme yaşayacağımızı düşünüyorum. Benden daha hızlı şimdilik ve bunu favori pistlerimden birisinde başarıyor. Umarım kendisinin önünde yer alabilirim yarış sonunda. Diğerlerini tam olarak göremedim daha. Ondan yorum yapamayacağım.

    Nerede olduğuma gelecek olursak... Evde değildim, biraz uzaktaydım. 27 Ocak'tan bugüne kadar olan bu süreç, en yapıcı dönemimdi son zamanlardaki. Tabii bir şeyler inşa edilirken başka şeyler de yıkılıyor mecburen. Ben yıkılmadan önceki son anlarda gülmesini bildim, yeni şeyleri ise umutla bekledim diyebilirim. Benim için çok değerli, yerini dolduramayacağım; doldursam bile bunu yapmayacağım birisini kaybettim. Çünkü onun boşluğu bile başkasının doldurmasından anlamlı benim için. Ama kaybetmeden önce de yeterince gülebildiğimi düşünüyorum. Önemli olan da bu zaten, yeni bir sayfaya geçerken ardımızda bıraktığımız anılarla gülebilmek. Özlem duymak yerine geçmişi tebessümle hatırlamak lazım. Vardığımız durağa değil, yolculuğumuzun nasıl geçtiğine bakmalıyız. Üzülmek bir şeyi değiştirmeyecek sonuçta.

    Bu süreçte benim durumumu gerek mesaj yoluyla, gerek Steam'den gerekse de arayıp soran abilerime de çok teşekkür ederim. Merak edilmek de güzelmiş.




  • Sıradaki Yarış: Macaristan GP

    Sezon ortası tatiline girmeden önceki son yarışımız olan Macaristan GP, Avrupa sezonunu bitireceğimiz yüksek hızlı iki GP’den önce gelen ve pilotların bu 2 haftalık aradan önce moralle ayrılmak isteyeceği bir yarış olacak.

    Geçtiğimiz sezonlarda olduğu gibi, Hungaroring pisti Macaristan GP’sine ev sahipliği yapacak. Pist oldukça dar, geçiş ve takip gerçekten çok zor. Monako ve Singapur ile birlikte en fazla downforce isteyen üç pistten birisi. Buna rağmen geçişi kolaylaştırmak isteyen pilotlar ilk sektörde avantaj sağlamak için orta-düşük seviyedeki downforce ayarlarıyla çıkabilirler. Fakat düşük downforce özellikle ikinci sektörde çok büyük hasar veriyor ve aşınmış lastiklerle pilotları savunmasız bırakıyor. Pistin tümsekli yapısı ve oldukça geniş bordürleri zaten dar olan pisti kullanmayı iyice güçleştiriyor.

    Option lastiği olarak yumuşak hamur, prime lastiği olarak ise orta sertlikteki hamurlar seçilmiş. Açıkçası option lastik olarak yumuşak hamurlar gerçekten fazla sert kalıyor. Orta sertlikteki hamurlar ise tamamen kullanışsız. Pirelli’nin önceki sezonlarda buraya süper-yumuşak lastikler getirdiğini hatırlarsak bu lastik seçiminin biraz fazla muhafazakar kaldığını rahatlıkla söyleyebiliriz. Bu muhafazakar seçimlere rağmen muhtemelen 3 pit stop göreceğiz; çünkü zaten kötü olan lastikler aşındığı anda kullanılamaz durumda oluyor ve pilotlar hemen yeni lastiklere geçme eğiliminde oluyorlar.

    Sürücüler arasındaki güç dengesi sezonun ilk yarışı olan Avustralya’dan beri ilk defa bu kadar belirsiz. Pistte pek fazla dolanan yok ve elde sağlam bir veri de yok. Buna rağmen umur.boyaci’nin tek turda en hızlı pilot olacağını söyleyebiliriz. Arkasından EmreKirac ve Furkan Özcan gibi isimler geliyor. Tek turda çok iyi olmasa da yarış temposu açısından gridin en hızlı ismi olan Tolga Kacmaz ise lastik aşınmasının bu kadar yüksek olduğu bir pistte üst üste üçüncü galibiyetini arayacaktır. Gamepad’in çekiş alanlarında biraz avantajlı olacağı ve yarış içinde bir adım önde olacakları kesin. Pistte az miktarda hızlı viraj olması da direksiyon kullanıcılarının dengeyi sağlamasını zorlaştırıyor. Buna rağmen heyecanlı bir yarış olacağı kesin.

    Sezon ortası tatili öncesi son yarış olan Macaristan GP’sinde 8 Şubat Pazar akşamı saat 21:15’te görüşmek üzere.




  • tarkanbeyaz
    İlk turda ysag a çarpmamın nedeni frenlerin soğuk olması ile çizgiyi kaçırmam.Neyseki kimsenin aracı hasar almadı..
    Senle olan pozisyonumuz ise çok farklı..
    Herhalde kapıyı olduğu gibi açıp gel buyur geç dememi beklemiyordun.. Puan mücadelesi yapıyorduk ve son 2 turdu..
    O yüzden tam sola çeksem içeri dalıp geçecektin..
    Dikkat edersen çizgi değiştirmiyorum..Yani kurallara aykırı bir durum yok..
    Ama sen çok fazla iyimser bir atağa girişmişsiniz..

    Şimdi defalarca izledim de..Hakkaten DRS li bir araca karşı süper savunma yapmışım..Tam schumi veya senna tarzı..




  • Budfox B kullanıcısına yanıt
    süper savunma dediğin yerde çizgi değiştirmek ile yer bırakmak arasındaki farkı unutuyorsun ve soluna girdikten sonra üzerime doğru frenliyorsun. orada ben geldikten sonra içeri kaymak aklına gelse idi o hatayı muhtemelen yapmayacaktım.. benim anlatmak istediğim, dikkat ve takip etmeni istediğim nokta bu. içerden geç fren yapıp apexini kapatmak seni zor duruma düşürebilirdi buna sabır gösterirken sizden de aynı iyimserliği beklemekte sanırım hata yapıyorum.
  • Tarkan abinin videosunu bende izledim.Bahsi geçen bölümde Tarkan abi senin soluna daldığında o sıkıştırmayla belki sana bir temasda bulunsaydı senin de yarışın mahvolabilirdi.Yarış içinde atak veya savunma yaparken bu ihtimalleri de göz önünde bulundurmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SIRALAMA



    YARIŞ





  • Geçtiğimiz pazar günü koşulan Macaristan GP'de elimde olmayan sebeplerden dolayı verdiğim rahatsızlık için tüm arkadaşlardan özür diliyorum.


  • Genel olarak kendi açımdan vasat bir yarış oldu. Son bölümde Emre'ye direnemeyerek 7. bitirdik. Yarışı kazanan Umur Boyaci'ya tebrikler. Hakettiği bir galibiyet aldı.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.