Şimdi Ara

TR ENDURANCE F1 2014 LEAGUE (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
671
Cevap
9
Favori
28.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Furkan,

    Öncelikle etik kurallara değindiğin yazın için teşekkür etmek istiyorum. Gerçekten güzel bir yazı olmuş, birazdan Steam'de de referans göstererek duyuru yayınlayacağım.

    Yazında lig yönetimine sadece 1 konuda öneride bulunmuşsun. Gördüğüm kadarıyla Reduced vs. Realistic tartışması hala devam ediyor. Bu konuda Reduced'un neden uygulanamayacağını belirtip tartışmayı sonlandıracağım:

    Oyunu uzun süredir oynayan herkes şunu biliyor ki; maalesef Codemasters ceza sistemini bir türlü istenen şekilde yansıtamadı oyuna. Yine de F1 2012'ye göre bu konuda önemli gelişmeler olduğu da açık bir şekilde görülüyor. Dediğin gibi Reduced ceza sisteminde verilen cezaların hafif olması ve bu ayarda oyunun yönetim tarafından kaldırılabilecek şekilde ceza vermesi Reduced ceza sisteminin uygulanabilirliğini artırıyor. Ancak bunu uygulayabilmemiz için tüm pilotların kayıt alması gerekiyor. Bu sezon kayıt almayı zorunlu kılsak da yine ligin en az yarıya yakını sistemi el vermediği için kayıt alamayacak. Bu durumda sadece kayıt alan pilotların cezalara itirazları değerlendirilebileceğinden Reduced ayarın Realistic ayar karşısında uygulanabilirlik açısından elde ettiği teorik güç, pratikte sıfırlanmış oluyor ne yazık ki. Dolayısıyla saçma cezalar da verse oyunun ceza sistemine itirazlara kapıyı kapatarak bağlı kalmak en adil çözüm olarak gerçeğe yansıyor. Gelecekte tüm pilotların sistemleri kayıt almaya müsaade edecek seviyeye gelirse Reduced ayarlara geçmeyi oylamaya açacağız. Yine de ligi takip edenlere sunulan imkan dışında kayıt almanın önemli bir avantajı var, o da yarışlarda agresif tutum sergileyen pilotların tespit edilmesi. Örneğin bir pilot başka bir pilot tarafından agresif ataklara maruz kalıyorsa oyun ceza verse de vermese de kayıtlarını kanıt olarak göstererek itirazda bulunabilir. Bu şekilde ceza alan pilotlar oldu, hatta ligden atılanları da hatırlıyoruz. Dolayısıyla kayıt almak hem kendiniz açısından hem de lig açısından çok önemli. Bir de ben şahsen pitten geçme cezasının uygulanmasından yanayım, bildiğiniz gibi corner cutting'i denetleyemeyeceğimiz için serbest bırakmış durumdayız oyunun el verdiği ölçüde, ama işin ucunda pitten geçme cezasının olması bu iyi niyeti suistimal edenler için caydırıcı bir güç oluyor.

    Bunun dışında yazdıklarına harfiyen katılıyorum. Bunlar zaten bir yarış ortamında olması gereken etik kurallar, dolayısıyla herkesin dikkat etmesi gerekiyor. Özellikle sıralama turlarında Retired olma ve End Session oylaması başlatma olaylarına değinmek istiyorum. Önceki sezonlarda sıralamalarda Retired olan pilotların haklı bir sebebi vardı, o da sıralamalarda kullanılan lastikle yarışa başlama zorunluluğunun olması ve hızlı turunu atan pilotun pite dönene kadar lastiklerini aşındırmak istememesiydi. Yeni oyunla birlikte bu zorunluluk ortadan kalktı, dolayısıyla en hızlı turunuzu attığınız lastik setini sıralamalarda tamamen bitirseniz bile yarışa yeni set lastikle başlayacaksınız. Bu durumda Retired olmanın anlaşılabilir hiçbir tarafı kalmıyor. Furkan'ın da dediği gibi tur atan pilotların dikkatini dağıtmamak adına herkes pite dönüp sıralamaların bitmesini beklemeli. End Session oylamasıyla ilgili ise söylenebilecek tek şey, gerçekten yarış etiğiyle uzaktan yakından alakası olmayan bencilce bir tutumun sonucu olduğu. Bu konuda bu sezon daha hassas olacağımızı belirteyim. Tekrarlayanlara ceza bile gelebilir, yarışlardan önce mikrofondan uyarımı yapacağım zaten durum tamamen düzelene kadar.

    Bunların dışında görüyorum ki hala Gamepad vs. Direksiyon tartışması da devam etmekte. Oyunu hiç direksiyonla oynamadım, ancak hepiniz takdir edersiniz ki oyunu uzun süredir oynayan birisi olarak çeşitli parametrelerden elde ettiğim verileri, özellikle de araç tepkilerini, değerlendirebilecek kadar bilgim ve altyapım var. Şuna itirazım yok; Gamepad'de çekiş Direksiyon'dan daha fazla, bunu zaten Codemasters da söylüyor. Ancak Gamepad'de de TC off ve on oynamak arasında fark var, yani 'TC Gamepad'de her zaman aynı seviyede açık' düşüncesi kesinlikle yanlış. Tabii aradaki fark direksiyon kadar değil, bunu da biliyorum. Ancak TC'nin kapanmasını isteyenler de direksiyon kullanıcılarıydı, şahsen uzun zamandır TC off oynamama rağmen TC'nin açık kalmasından yana oy kullanmıştım, ancak çoğunluk TC'nin yasaklanması yönünde oy kullandı, kararı belirleyen de direksiyon kullanıcıları oldu. Haliyle artık hepimiz için yapacak tek bir şey kaldı, o da oyunu oynadığımız cihazın tepkilerine alışmak. Kaldı ki Gamepad'in de bu oyunda çok büyük dezavantajları var, daha önce bahsettiğim gibi bunların en önemlisi otomatik vitesin gerçekten rezalet olması. Gamepad'le manuel vites oynayan kişi sayısı yok denecek kadar az, zaten oynayanların da istikrarı yakalama şansı çok çok az. Yani Gamepad'le oynuyorsan mecburen otomatik vites oynamak zorundasın. Yeni kurallarla birlikte vites oranlarını belirleyemiyoruz, bu da otomatik vites sorununu daha da ciddi seviyeye çekiyor. Örneğin 6. viteste gitmen gereken düzlükte, düzlük öncesindeki hızlı virajda vites düşüremediğin için 7. viteste gidiyorsun. Vitesi düşüreyim derken araç kontrolünü kaybediyorsun. Yada araç kaymaya başladığında hızlanamıyorsun çünkü oyun vites yükseltmiyor, son devirde takılı kalıyorsun.

    Vites probleminin yanında Gamepad için bir diğer önemli dezavantaj da aşınmış lastiklerle aracı kontrol etmenin zorluğu. Özellikle sert lastik setlerinin sonlarında gaz hassasiyeti çok önemli bir hal alıyor, direksiyon kullanıcılarının bu hassasiyeti ayarlama şansı çok daha yüksek. Lastikleri iyi koruyan bir pilot olarak bilinirim, ancak buna rağmen antrenman yarışlarında gördüğüm kadarıyla direksiyon kullanıcıları lastikleri daha fazla aşınmasına rağmen set sonlarında benden yarım saniye alıyorlar. Bu fark muhtemelen araç üzerindeki kontrollerini daha hassas ayarlayabilmelerinden kaynaklanıyor. Hatta örnek vermem gerekirse normalde yaklaşık yarım saniye hızlı olduğum ysag | Ali arkadaşımız Avustralya'da yaptığımız her yarışta son turlarda benden tur başına en az yarım saniye aldı.

    Yani demek istediğim şu ki; artık bu konuyu düşünmeyi ve tartışmayı bırakmamız gerekiyor. Yeni sezonun heyecanını yaşamak varken bunları konuşmak daha sezon başlamadan bizleri yoruyor. Bana kalırsa tüm parametreler tartıldığında özellikle uzun yarışlarda Gamepad ve Direksiyon arasında fazla bir fark olmayacak. Olsa bile buna alışmak zorundayız, 2012 oyununda Sauber'in avantajı, 2013 sezonunda Lotus'un dezavantajı, yaşanan bağlantı problemleri gibi bir şey bu. Düzeltmek elimizde değil, zaten bu gibi farklar sonucu etkilemiyor. Sezon sonunda yine hak eden şampiyon oluyor. Dolayısıyla bu konuda bir patch gelmesini ummaktan ve fiziklere alışmak için elimizden geleni yapmaktan başka bir çaremiz yok şu an için.

    Bu bağlamda herkesi yeni sezonun heyecanına ortak olmaya davet ediyorum, güzel bir sezon bizi bekliyor, bazı şeyleri kafanıza takıp heyecanınızın kırılmasına izin vermeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorbetto -- 30 Ekim 2014; 17:34:54 >




  • Merhaba arkadaşlar benim adım Hasan İstanbul da yaşıyorum...34 yaşındayım..özel sektörde çalışıyorum...
    aslen motorcu ama eskiden sıkı bir f1 takipçisiyim...youtube de dolanırken bir f1 ligi gördüm ve türkiyede varmı diye araştırdığımda sizleri buldum ve sevindim..
    benide kabül ederseniz liginize katılmak istiyorum ama ne yapmam gerektiği ile ilgili bir yazı bulamadım...
    eğer kabül ederseniz orjinal oyunmu almamız gerekiyor...bu konularda yardımınıza ihtiyacım olacak...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GİXXER 1000 -- 2 Kasım 2014; 17:41:47 >
  • F1 2014 Sezonu Öncesi Basın Toplantısı

    Yeni sezonun başlamasına az bir süre kala, ligdeki bazı pilotlarla röportaj yaptık. Şimdi bu röportajları yayınlıyoruz.

    *Öncelikle geçtiğimiz sezon elde ettiğin şampiyonluk için tekrar tebrik ederiz. Bu sezona güçlü bir şekilde başlayacaksın. Hedeflerini bizimle paylaşabilir misin?

    Furkan Özcan: Tekrar teşekkür ederim ben de. Bu sezona güçlü bir şekilde başlayıp başlayamayacağımdan tam olarak emin değilim. Birçok hızlı pilot var ve kimsenin nerede olduğu belli değil bana göre. Hız saklayan rakiplere alışığım ve bu sezon başladığında tekrar kendilerini göreceğim. Geçen sezon yoğun bir dönem geçirdim ve şampiyonluğu aldım; fakat bu sezon daha çok dinlenme ve eğlenme amaçlı yarışmayı düşünüyorum. Çünkü üniversite 2. sınıftayım ve derslerim çok ağırlaştı, eskisi kadar antrenman yapamayacağım. Hedefim ise podyuma çıkmaya çalışıp genel olarak eğlenceli mücadeleler içine girmek.

    *Takım seçimlerinden çok güçlü bir ikili olarak çıktınız. umur.boyaci ile birlikte büyük bir güç olacaksınız. Hatta en büyük rakibinle aynı takımda yarışacağını söyleyebiliriz. Bu birlikteliğin risk taşıdığını düşünüyor musun? Bu bağlamda genel anlamda takımları değerlendirirsen hangi takımları kendinize rakip olarak görüyorsun?

    Furkan Özcan: Takım seçimleri biraz karışık geçti ama bir şekilde orta yolda anlaşıp Mercedes'i seçtik umur.boyaci ile. Kendisi dediğin gibi en büyük rakibim şu ana kadar yarıştığım. Çünkü başka kimseyle bu kadar fazla mücadeleye girmedim. SLaYeR KiNG, DaRK LoRD, Cem Bolukbasi gibi isimler de var ama kendisiyle daha yakınız pist üzerinde. Birlikteliğin riskten çok fayda getireceğini düşünüyorum. Ayar paylaşımlarımız sonuna kadar açık olacak, önceliğimiz rakiplerimizi geçtikten sonra takım içi mücadeleye girmek olacak. Özellikle geçen sezon en az 3 yarışı bu nedenle özellikle SLaYeR KiNG ve diğer pilotlara verdik. Kendisinin geri bildirimleri gayet iyi. Benim de ayarlardan biraz anladığım söylenebilir. Sürüş stillerimiz çok farklı olsa da birlikte güzel bir görsellik sunacağımıza eminim. Önemli olan bağlantı problemleri ya da diğer problemlerle boğuşmamak. McLaren, Ferrari ve Red Bull bizi en çok zorlayacak rakipler gibi duruyor. McLaren'da eski takım arkadaşım olan tarkanbeyaz temposunu tekrar bulabilirse çok iyi bir ikili olacaklar. Ferrari ve Red Bull'da ise olağanüstü birer hızlı pilot(SLaYeR KiNG ve DaRK LoRD) ve bu sezon çok sürpriz bir şekilde liderlere çok yakın, hatta bazılarından hızlı olan Sorbetto ve AdiGhe var bu iki pilotun takım arkadaşı olarak. Bizim ise bu üç takımdan temel olarak farkımız geçen sezon şampiyonluğa ve her yarış galibiyete oynayan iki pilotumuzun olması. Umarım bu rekabetçiliğimizi devam ettirip sorunlardan uzak bir şekilde takımımızı ilk sıraya taşırız.

    *Geçtiğimiz sezon lige geç katılmana rağmen muhteşem bir performans sergiledin. Belçika GP ile birlikte bağlantı sorunları yaşamaya başlamasaydın belki de şampiyon olacaktın. Bu sezon hedefin şampiyonluk mu?

    umur.boyaci: Evet, belki bağlantı sorunları nedeniyle şampiyon olamadım ama eğlenceli bir sezon geçirdim. Şimdi yeni takımım ile hedefim şampiyonluk fakat bu sezon biraz daha zorlanacağımı düşünüyorum, araçlardaki büyük değişim ile sürüşüm pek uyuşmadı ilk izlenimlerime göre.

    *Bu sezon Furkan Özcan'la aynı takımda yarışacaksın. Aranızdaki mücadeleyi herkes merakla bekliyor. Bu konu hakkındaki görüşlerini alabilir miyiz?

    umur.boyaci: Açıkçası güzel bir mücadele olmasını bekliyorum, Furkan Özcan ile güzel mücadeleler çıkaracağımızı düşünüyorum. 2014 araçlarıyla henüz hiç karşılaşmadık fakat hızlı olduğunu tahmin edebiliyorum. Umarım hepimiz için adil ve eğlenceli bir sezon olur.

    *Geçen sezon yaşadığın şanssızlıklara rağmen ligi 5. sırada noktalamayı başardın. Bu sezon güçlü bir takım arkadaşın olacak ve farklı bir takımda yarışacaksın. Yeni sezon hakkındaki düşüncelerini öğrenebilir miyiz?

    AdiGhe: Geçen sezon birçok pilot gibi ben de şanssızlıklarla boğuşmak zorunda kaldım. Yaşadığım sorunları geride bırakarak bir önceki sezondan daha iyi puanlar elde etmek için çalışıyorum. Yeni takımımda güçlü bir takım arkadaşım var, öğrenmeye açık birisi olarak gelişimime çok katkısı olacağını düşünüyorum. Takım içi iletişim ve paylaşımların bizi zirveye taşıyacağına inanıyorum. Sezon hakkında birçok öngörüm var ama değişmeyecek tek şey varsa o da heyecan. Mücadeleler kaldığı yerden daha güçlü bir şekilde devam edecek. Takım içi rekabetlerin zirve yapacağı bir sezon bizleri bekliyor. Takım seçimlerinde hem sürprizlerle hem de yapılan anlaşmalarla rekabetçi bir ortam hazırlandı. Bu durum da bizi daha heyecanlı yarışların beklediğini müjdeliyor. Ligimizin kalitesini belirleyen saygı ve fair play unsurunun yeni gelen arkadaşlarla birlikte aynen devam edeceği konusunda da tereddütlerim olmadığı için sabırsızlıkla sezonun başlamasını bekliyorum.

    *Geçtiğimiz sezon lige geç katılmana rağmen kendini gösterebilme imkanı yakalamıştın. Bu sezon ilk yarıştan itibaren mücadelenin içinde yer alacaksın, üstelik çoğu kişi tarafından şu anda ligin en hızlı pilotu olarak gösteriliyorsun. Bu sezon hakkındaki beklentilerini ve düşüncelerini öğrenebilir miyiz?

    Cem Bolukbasi: Öncelikli hedefim geçtiğimiz sezonla aynı, her yarışta düzenli bir şekilde podyuma çıkabilmek. Geçen sezon bunu başarabildiğim için güzel puanlar almıştım, bu sezon da ilk yarıştan son yarışa kadar buna devam etmek istiyorum.

    *Lige yeni katılan çaylak pilotların en hızlısı olarak görülüyorsun. Takım arkadaşın BULUT da çaylak olmasına rağmen tecrübeli ve lig hakkında bilgisi olan bir pilot. Hem takım olarak kendinize koyduğunuz hedefi hem de bireysel hedeflerini öğrenebilir miyiz?

    ysag | Ali: BULUT ile fazla konuşma fırsatı henüz bulamadım ama o da hızlı olduğunu gösterdi. Sürekli puanlar toplamak takım adına güzel olur. Kendi adıma konuşmam gerekirse, öncelikle mücadeleye başlayıp kazasız yarışlar bitirmek hedefim. Sezon ilerledikçe hedeflerimizi büyütebiliriz. Bazı yarışlar çok yakın olacak. Mümkün olursa birkaç podyum yakalamak güzel olur.

    *Hız anlamında gerilerde olsan da gelişmekte olan istekli bir pilot görüntüsü çiziyorsun. Gelişim sürecinle birlikte sezon sonuna doğru seni orta veya üst sıralarda görebilecek miyiz?

    serkanozdemir: Evet, şu anda diğer pilotlara göre oldukça yavaşım ancak sürekli antrenman yapıyorum ve kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Yarışlar başladıkça daha da hızlanacağımı düşünüyorum. Sezon sonuna doğru orta sıralarda olacağımı tahmin ediyorum. Ligimizde çok iyi, çok tecrübeli pilot arkadaşlar var. Dolayısıyla hedefim ilk sezonumda orta sıralara yetişebilmek olacak.




  • Güzel yarış olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLaYeR KiNG




    Arka lastikler isgence cekmis... umur abide baya bi yavas kalmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıradaki Yarış: Avustralya GP

    Yeni sezona 9 Kasım Pazar günü her zaman olduğu gibi yine Avustralya’da, Albert Park pistinde başlayacağız.

    Albert Park genel olarak sürücüler tarafından sevilen bir pist. Bunda sürüşün genel olarak kolay olması da etkili. Fakat bu sezon 2014 araçlarının yüksek torkuyla özellikle 1. ve 3. sektörlerde çekiş yakalamak için pilotların çok uğraşması gerekecek. Hem bu çekişi yakalamak için aracı düzeltme isteğinden hem de pistin darlığından dolayı bordür kullanımı da bu pistte çok çok önemli hale geliyor. Hızlı virajları da bünyesinde bulunduran pist özellikle düzlüklerden önceki yavaş virajlarıyla pilotları dengeli bir ayar bulmaya teşvik etmiş durumda.

    Bu yarış için option lastiği olarak yumuşak, prime lastiği olarak ise orta hamur kullanılacak. Pilotların genel izlenimi prime lastiği ısıtmanın çok güç olduğu yönünde. Bu sezon sertleştirilmiş hamurların etkisiyle prime lastikler o kadar verimsiz çalışıyor ki, önceki option setinde atılan en hızlı turdan daha iyi bir derece atılamıyor 8-9 turluk daha az benzini olan araçla bile. Bundan dolayı option lastikleri en yüksek verimlilikte en uzun süre çalıştırmak yarışın kilit noktası olacak gibi. Ayrıca sınırlayıcı lastiğin geçen sezonun aksine arka lastikler olması da pilotların sürüş ve araç ayarı karakteristiğini değiştirmesine neden olacak gibi.

    Pilot dengeleriyle ilgili konuşmak gerekirse, sezonun ilk yarışı olduğu için elimizde pek bir veri yok. Buna rağmen 3 Kasım’da koşulan test yarışında ve sezon öncesi birkaç antrenman yarışında bazı pilotların arasındaki dengeyi görmüş olduk. Furkan Özcan ve umur.boyaci tek turda ve kuru zeminde diğerlerinden biraz önde şu an. Furkan Özcan bir tık daha önde gibi gözükse de umur.boyaci alışık olduğumuz hızlı dönüşlerinden birini yaparak yine olağanüstü zamanlar bulmaya başlayacaktır. Test yarışından görüldüğü kadarıyla SLaYeR KiNG ve umur.boyaci ıslak zeminde aynı yarış tempolarında gibi gözüküyor. Diğer bir favori isim ise DaRK LoRD. Test yarışındaki sıralama turlarında kuru zeminde umur.boyaci kadar hızlı olamasa da yağmur performansı ve yarış temposu inanılmaz ve her zamanki gibi istikrarlı olan DaRK LoRD, daha sezon başlamadan şampiyonluğun en büyük adaylarından biri olduğunu bir kez daha ispatlamış oldu. Gamepad’in özellikle yağmurlu pistlerdeki çekiş avantajı hala bir tartışma konusu olsa da nihai hızda bu kadar iyi olan bir pilotu tebrik etmekten başka bir şey doğru olmaz. Bu isimlerin ardından gelenler ise Sorbetto ve AdiGhe. Tek turda bu isimler yakın olsa da AdiGhe yarış temposunda biraz sıkıntı çekiyor gibi. Ligimizin çaylak pilotlarından ysag | Ali çok yoğun bir şekilde antrenman yapıyor ve ligimize çok hızlı bir giriş yapacak gibi gözüküyor. Cem Bolukbasi de pek fazla sır vermeyen pilotlardan. Çoğu kişi tarafından en hızlı pilot olarak gösteriliyor ve yarışlarda canlı yayın yapacak olmasından dolayı da ligimize yeni bir renk katmaya aday geçen sezonki muhteşem yarı sezon performansından sonra. Orta sıralarda ise durumlar biraz daha karışık. tarkanbeyaz eski temposunu bulamamış gibi gözüküyor. EmreKirac ise tam bir kapalı kutu. Bahreyn’de ne kadar hızlı olduğunu sezon öncesinde ispatladı ama diğer pistlerde neler yapacağı merak konusu. Ayrıca uzun bir aradan sonra ligimize dönüş yapan BULUT da kendine orta sıralarda güçlü bir pozisyon bulma hedefinde.

    Ortak temennimiz ligimizin üçüncü sezonuna hiç olmadığı kadar iyi başlamak ve sezonu da böyle devam ettirmek. 9 Kasım Pazar akşamı saat 21:15’te görüşmek üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 5 Kasım 2014; 11:16:59 >




  • Tebrikler Furkan, ilk 'official' yazını son derece akıcı ve başarılı buldum. Sezon sonuna kadar yazılarınla ligimize renk katacağına inanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorbetto -- 5 Kasım 2014; 18:35:35 >
  • Furkan Özcan kullanıcısına yanıt
    Yarış öncesi değerlendirmeler yarış gününü daha bir heyecanlı kılıyor. Hele tespitler böyle nokta atışı olunca da, heyecan ayrı bir güzel

    Teşekkürler Furkan.
  • Böyle bir lig olduğunu yeni öğreniyorum, oyun ilk çıktığı sıralarda sizlerle online oynama şansı bulmuştum, siz söylemiştiniz zaten böyle bir lig olduğunu, baktığımda zaten kontenjan dolmuştu ve bu sene üni.'de son senem olduğu için yoğunluk söz konusu zaten aksayabilirdim, eğer kısmet olursa seneye lige çaylak sürücü olarak katılmayı hedefliyorum. :) Bu sene canlı yayın yapılacak sanırım, fırsat bulduğum günler yarışları izlemeyi hedefliyorum. Zaten birkaçınız steam'de eklisiniz. İlerleyen zamanlarda antrenmanlara eğer katılabiliyorsak, katılabilirim.

    Güzel bir sezon geçirmeniz dileğiyle.
  • Olumlu yorumlarınız için teşekkürler. Yaptığım işin takdir edilmesi beni daha da cesaretlendiriyor. Umarım sadece yazılarımla değil sürüşümle de renk katabilirim lige :D

    Ayrıca yazılarım hep bu formatta olmaya çalışacak:
    1- Giriş
    2- Pist değerlendirmesi
    3- Lastik değerlendirmesi
    4- Pilot değerlendirmesi
    5- Kapanış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan Özcan -- 7 Kasım 2014; 2:56:07 >
  • sener652 S kullanıcısına yanıt
    Sadece yarışlarımızı izlemekle kalmayıp antrenmanlarımıza katılmak da mümkün. Zaten buna da niyetlisiniz. Her zaman bekleriz. İyi dilekleriniz için teşekkürler.
  • Oyunu almak isteyipte alamayanlar g2a adli siteden 19 dolara alabilirler oyunu. Herkesin bilgisine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avustralya GP'de denenecek olan canlı yayınla ilgili açıklama

    Yarın sezonun ilk yarışını koşacağız. İlk yarışla birlikte ligimize büyük bir yenilik katmaya çalışacağız.

    Önceki sezonlarda yarışlarını kaydeden arkadaşlarımız sayesinde ligi takip etmek isteyenlere yarışlardan görüntüler sunmuştuk. Bu sezon çıtayı yükseltme amacındayız. Lig pilotlarının önemli bir kısmı kayıt almaya devam edecek, bunun yanında ligimizin hızlı pilotlarından Cem Bolukbasi, sezonun ilk yarışını Twitch kanalından canlı olarak yayınlayacak. Cem Bolukbasi'nin ekranından yarışı canlı izlemek isteyenler, saat 21.30'dan itibaren bu linkten yayına ulaşabilirler:http://www.twitch.tv/CemBolukbasi

    Tabii bu canlı yayının bir ilk olacağını unutmamak gerekiyor. Yani çeşitli problemlerle karşılaşabiliriz. Herhangi bir sorunla karşılaşırsak hoşgörünüze sığınacağız.

    Cem Bolukbasi'nin takipçileri arasında Türkiye dışından çok sayıda takipçi var. Dolayısıyla yayındaki yorumlar İngilizce olabilir. Bunu da şimdiden belirtmekte fayda var.

    Eğer yarınki yayında herhangi bir problemle karşılaşmazsak canlı yayınlarımız devam edecek. Yarın görüşmek üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorbetto -- 8 Kasım 2014; 22:52:34 >




  • Bu sene yarışlarda kayıt almayı teşvik etmeniz ve bunu iyi donanıma sahip yarışçılardan beklemeniz güzel bir şey. Kayıt almayı düşünenlere, kayıt alan arkadaşlardan oyun içi video çekme programları tavsiyeleri ve bu programlara uygun yollardan ulaşma bilgilerini alabilirsek ve hatta bunu rehber şeklinde steam sayfamızda farklı bir başlık altında toplarsak, bu konuda gerçek bir faydası olur kanaatindeyim.
  • tarkanbeyaz kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum. Maalesef daha önce hiç kayıt tecrübem yok, sistemim yüzünden başarısız olan denemelerimi saymazsak. Bu yüzden fazla organize edemiyorum bu işi. SLaYeR KiNG, Furkan Özcan, AdiGhe gibi bu konuda tecrübeli olan arkadaşlar öncülük edebilirler. Aslında en çok sorulan soru kayıt programlarının sistem gereksinimleri. Bunun için minimum bir fps verebilirsek herkes benchmark test verilerine bakarak sisteminin uygunluğunu görebilir diye düşünüyorum. Bu konuda fikri olanlar paylaşsın lütfen, dediğim gibi benim sistemim yetersiz, 30 fps'yi zor görüyorum. O yüzden bu konuda kayıt alanların yardımını bekliyorum.
  • Biraz araştırınca Mirillis Action için tam sürüm olmasa bile 30 günlük deneme sürümünü indirdim.. Denediğim de çekim süre kısıtlaması olmadı uzun bir video kaydettim. 60 fps den düşmeden ve hiç takılma yaşamadan gayet akıcı bir kayıt oldu.. 30 gün de olsa kullanılabilecek bir program.. bunun haricinde Sedat'ın da D3DGear programını denediğini ve gayet başarılı bulduğunu biliyorum. onun da burada bu konu da paylaşımı olacaktır sanırım.

    Edit: Bu arada aklıma gelmişken..http://www.gezginler.net/indir/mirillis-action.html adresinden programın trial sürümüne ulaşabilirsiniz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarkanbeyaz -- 9 Kasım 2014; 16:18:26 >




  • tarkanbeyaz kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler Tarkan abi, o zaman akşam kayıt alırsın belki?
  • Bağlantı sorunu da yaşamıyordum uzun süredir. N'olduysa birden gitti bağlantım. Alışık olmadığımdan nasıl tepki vereceğimi de bilemiyorum ama hayırlısı diyelim. Takım arkadaşıma daha zor anlar yaşatabilirdim kalsaydım, belki de bir galibiyet bile alabilirdim. Video fazla uzun olmadığından hemen yükleyebildim :D




  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SLaYeR KiNG -- 10 Kasım 2014; 22:35:38 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.