Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar Rezaleti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu ayın 7'sinde sipariş ettiğim ekran kartı ki %30 indirim kampanyası çerçevesinde almıştım. Sipariş ettikten sonra iade ve değişim hakkında bilgi almak istediğimi belirttiğim bir mesaj yazdım. Sağolsunlar bu mesajımın üstüne direk siparişimi iptal ettiler ki resimde ne kadar abes bir hareket olduğunu da göreceksiniz.

     Vatan Bilgisayar Rezaleti

    Arayıp neden böyle birşey yaptıklarını sordum ertesi gün zor bela haklı olduğumu anlattım telefonda ve siparişi tekrar işleme koydular neyse kart 10.09.2014 tarihinde eve gelmiş evde yoktum öğleden sonra gelip baktım ürüne ambalajını açmadan ekran kartının fan atındaki bloğunun darbeler sonucu ezildiğini teller arasında boşlukların bazı yerlerde birbirine yapıştığını görünce küplere bindim hemen UPS kargo ile aynı gün içinde geri gönderdim ürünü.

    Aradım durumu anlattım, birde üstüne mail attım. Ürünü başkasına göndermesinler fark etmeyip diye. Telefonla üstüne basa basa değişim istediğimi de belirttim. Ertesi gün tekrar arayıp durumu sordum önce kargoyu bulamadılar sonra buldular ne olduysa. Ürünü inceleyeceklerini sonrasında bilgi vereceklerini söylediler. Aradan 10 gün geçti ben 3 günlük periyotlarla durumu hatırlatıp durdum. bir noktadan sonra telefonla ulaşamaz oldum, bir kez telefonla ulaşmayı başardım sorunu anlattıktan sonra hatta kalın deyip yüzüme kapattılar telefonu. Maillerime cevap vermediler uzun bi süre, genel müdürlüğün numarasına kadar ulaştım mağaza numarasından. Genel müdürlükte çaycısına kadar bağladılar sanırım sonuç kimseyle konusamadım. Sonraki aşamalar resimlerde gözüktüğü gibi.

     Vatan Bilgisayar Rezaleti

     Vatan Bilgisayar Rezaleti

    Bu mesajlardan sonra en son ürünü inceleyip size bilgi vereceğiz diyen bayan, aradı. Sizinle iletişim kuramadığıız için haber veremedik gibi saçma bir bahane ile geçiştirmeye çalıştı anlattım sonra mail attığımı aradığımı ben bizzat değişim istediğimi söyledim. Aradaki fiyat farkından kaynaklanmadığını falan söyledi ee dedim şimdi ne olacak kartınız müsaitse tekrar sipariş verebilirsiniz dedi, fiyat dedim fiyat ne olacak. Güncel fiyat ile alırsınız deyince anladım durumu. Aradaki fiyat farkının peşine düşmüş koskoca vatan yazık gerçekten bu kalitesizliği kendilerine yakıştırdılar.

    Bugüne kadar internetten bir çok kez alışveriş yaptım ama bu kadar rezillik yaşamamıştım.







  • Şans işte.Bazen adam gibi ilgileniyorlar bazende böyle yapıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Durum gerçekten saçma. Böyle bir mağazaya yakışmayacak niyelikte. Mağazadan alınca muhattap bulabiliyorsun ama internetten verilen siparişlerde binbir türlü bahane buluyorlar. Şahsen yerinde olsam son paragrafta belirttiğiniz olayda "Güncel fiyat ile alırsınız" lafını duyduktan sonra ses kaydı almaya başlayarak telefondakine "ses kaydı almaya başladım" diyerek sorunumu en baştan tekrar aktarırdım. Yine aynı tepkiyi verirse bu sefer internete yayardım konuşmayı. Nasıl olsa farkedip özür dilemeye ararlar ondan sonra.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ephésus

    Durum gerçekten saçma. Böyle bir mağazaya yakışmayacak niyelikte. Mağazadan alınca muhattap bulabiliyorsun ama internetten verilen siparişlerde binbir türlü bahane buluyorlar. Şahsen yerinde olsam son paragrafta belirttiğiniz olayda "Güncel fiyat ile alırsınız" lafını duyduktan sonra ses kaydı almaya başlayarak telefondakine "ses kaydı almaya başladım" diyerek sorunumu en baştan tekrar aktarırdım. Yine aynı tepkiyi verirse bu sefer internete yayardım konuşmayı. Nasıl olsa farkedip özür dilemeye ararlar ondan sonra.

    yok hocam zaten maille de belirtmişler ürün arasındaki fiyat farkından dolayı açık açık siparişi iptal ettik demişler. Utanmadan bunu yazmışlar yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrYAGIZ -- 21 Eylül 2014; 18:49:38 >
  • mrYAGIZ kullanıcısına yanıt
    Hocam bence hakkınızı arayın. Bildiğim kadarıyla ayıplı bir ürün verilmişse aynı modeli ile, aynı modeli yoksa bir üst modeli ile değiştiriliyor. Gerekli yerlere başvurup ürünün ayıplı olduğunu, değişim istediğinizi ama yapmadıklarını zorla para iadesi yaptıklarını ve 10 gün ürünü kullanamadığınızı falan belirtin. Muhtemelen olumlu sonuç çıkacaktır.
  • Bu ne saçma bir durum arkadaş bu yaşananları paylaşman iyi olmuş dostum laptop vs. alırken bir daha yakınından uğramam bu firmanın.
  • Durumu değiştirir belki diye tüketici haklarına başvuracağım dedim, kadın siz bilirsiniz dedi. Uğraşmaya degermi bilmiyorum vatan gibi firmanın da boyle küçük basitliklerde bogulacagini bilin. Bence uzak durun fazla olsun insan yerine koyulursunuz hiç değilse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrYAGIZ -- 21 Eylül 2014; 21:44:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Niye ısrarla ordan aldınız ki keşke bıraksaydınız, şimdi kartı garantiye gönderirler bekle ki gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan Bilgisayar Tam Bir Rezalet
  • sende ürünü iade edip ücret iadesini güncel fiyat üzerinden istiyorum diyeydin kadına keşke
  • ücret iadesi hala yapılmadı şaka gibi, birde ikinci taksidi karta yansıtmışlar. Arkadaşlar, ağabeyler bu geri kafalı, müşteriye para olarak bakan firmadan uzak durun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.