Şimdi Ara

Focus iyi yol tutuyor muhabbeti... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
172
Cevap
0
Favori
5.506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Focus II tecrübe etmiş biri olarak, yol tutuşu gayet başarılı.

    Aynı şekilde Fiesta da benim gördüğüm en iyi B segmenti yol tutuşuna sahip. Gerçekten başarılı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Allah'a a cok sukur kendi aracım fena yol tutuyor baskası pek ilgilendirmiyor .

    Kardesim seni severim mesajlarin da olgundur genelde de niye boyle bir mesaj attigini anlamadim acikcasi mesaj yazmis olmak ickn yazmissin sanki ilgilendirmiyorsa niye girdn konuya mesela?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sythel

    Focus un yanında corollarının tuttuğunun yol olmadığından eminim.

    Abooovvv

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Allah'a a cok sukur kendi aracım fena yol tutuyor baskası pek ilgilendirmiyor .

    Kardesim seni severim mesajlarin da olgundur genelde de niye boyle bir mesaj attigini anlamadim acikcasi mesaj yazmis olmak ickn yazmissin sanki ilgilendirmiyorsa niye girdn konuya mesela?

    Teşekkür ederim

    Oyle olmus biraz ama bu aralar kullanmadıkları araçlara laf atanlar cok . Ben de güncel focus a binmedim öyle 1 post atıp aradan kaçayım dedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: timur_77_

    Birbirlerimizin matığını sorgulamaya ne gerek var, fark ettiyseniz ben o Alfayı muadil fiyattaki bir araç olarak gösterdim başka örnekte verebilirim. Aynı zamanda merak ediyorum esc testi ile değil de nasıl bir arabanın yoltuşunu göreceğiz ? İyi yol tutuyor diyerekmi ?

    yol tutus mekanik sureclerle alakalidir. esc devreye girdikten.sonra zaten ölumden donmussunuz demektir,yani arac yoldan zaten cikmis demektir. burada bakacagimiz hangi arac esc yi devreye daha cok zorlandiktan sonra sokuyor. burada yol tutma kabiliyeti devreye giriyor iste. yol tutus performanslarini kiyaslamak icin muadil araclari ayni virajlara ayni hiz ve direksiyon acilariyla ayni yol ve hava sartlarinda sokmamiz gerekir.binip araclari zorlamasini bilmeyen bi surucu icin zaten yol tutus soyut bi kavramdir henuz. once bunlari anlamaya calisin,sonra yol tutusla alakali yorum yaparsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Allah'a a cok sukur kendi aracım fena yol tutuyor baskası pek ilgilendirmiyor .

    Kardesim seni severim mesajlarin da olgundur genelde de niye boyle bir mesaj attigini anlamadim acikcasi mesaj yazmis olmak ickn yazmissin sanki ilgilendirmiyorsa niye girdn konuya mesela?

    Teşekkür ederim

    Oyle olmus biraz ama bu aralar kullanmadıkları araçlara laf atanlar cok . Ben de güncel focus a binmedim öyle 1 post atıp aradan kaçayım dedim

    Boyle yol tutusu konulari acildi mi icim aciyor ya benim arabanin yol tutusu kotu bile degil cunku benim arabanin yol tutusu yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozeceze

    Ford her yarıştığı segmentte yol tutuşunda bayrak tutan bir firmadır. Mondeo ile viraj dönerken Focus la viraj dönerken tren rayında gibi güven hissedersiniz. Ford diğer firmalar gibi dokunmatik ekran janjanlı jantlar kaplamalar nikelajlar ile göz boyamak yerine can güvenliğini artıracak şeyler yapıyor. Focus 3 ile hisarcık kayseride taş mekan lokantasının (sola rampa yukarı u dönüşü vardır) oradan apex alırcasına dönüyorum. Arabayı yoldan çıkarmak istedim ama çıkaramadım. Kısacası, bilen bilir Ford'u . #FeelTheDifference

    focus skidpad değeri: 0,88
    civic skidpad değeri: 0,82
    golf skidpad değeri: 0,83

    sizin apex alırcasına döndüğünüz o virajı civic veya golf dönemezmi sizce?

    ayrıca c sınıfının en ıyı yol tutusa sahıp aracı citroen xantiadır (0,94)

    Bu skidpad degerlerine nerden ulasiyorsunuz acaba? B sinifi hblerin bir siralamasi var mi ornegin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Allah'a a cok sukur kendi aracım fena yol tutuyor baskası pek ilgilendirmiyor .

    Kardesim seni severim mesajlarin da olgundur genelde de niye boyle bir mesaj attigini anlamadim acikcasi mesaj yazmis olmak ickn yazmissin sanki ilgilendirmiyorsa niye girdn konuya mesela?

    Teşekkür ederim

    Oyle olmus biraz ama bu aralar kullanmadıkları araçlara laf atanlar cok . Ben de güncel focus a binmedim öyle 1 post atıp aradan kaçayım dedim

    Boyle yol tutusu konulari acildi mi icim aciyor ya benim arabanin yol tutusu kotu bile degil cunku benim arabanin yol tutusu yok

    Önemli olan niyet abi her zaman bunu söylerim

    Istanbul trafiğinde zaten tutuşu falan
    farketmiyor ki 5.30 da olsa E250 de olsa aynı gidiyorsun

    Allah daha iyisini nasip eder bosver takma kafana en bastan aracın iyi olursa sonrakilerin kıymeti kalmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Allah'a a cok sukur kendi aracım fena yol tutuyor baskası pek ilgilendirmiyor .

    Kardesim seni severim mesajlarin da olgundur genelde de niye boyle bir mesaj attigini anlamadim acikcasi mesaj yazmis olmak ickn yazmissin sanki ilgilendirmiyorsa niye girdn konuya mesela?

    Teşekkür ederim

    Oyle olmus biraz ama bu aralar kullanmadıkları araçlara laf atanlar cok . Ben de güncel focus a binmedim öyle 1 post atıp aradan kaçayım dedim

    Boyle yol tutusu konulari acildi mi icim aciyor ya benim arabanin yol tutusu kotu bile degil cunku benim arabanin yol tutusu yok

    Önemli olan niyet abi her zaman bunu söylerim

    Istanbul trafiğinde zaten tutuşu falan
    farketmiyor ki 5.30 da olsa E250 de olsa aynı gidiyorsun

    Allah daha iyisini nasip eder bosver takma kafana en bastan aracın iyi olursa sonrakilerin kıymeti kalmıyor


    Oyle tabi sehiricinde cok onemi yok. Ama kavsaklara korkusuzca girip de spin atmadan bitirebildigim tek B sinifi fiesta oldu su ana kadar. Kendi aracim rio ile oyle bi kaybettimki kontrolu en son abs ile durdugumda arac 180 derece donmustu clio getz 206 c3 hepsi tiras b segmenti alacaksan fiesta alacaksin arkadas. İc konsolun basikligi ve karisikligi disinda eksisi yok aracin. Bakalim belki biraz para ekler bi fiesta ile takaslarim seneye araci butce rio ya yetti bu yaz. Neyse bu da duz yolda kral az yakip cok kaciyor 1.5 crdi 109 ps

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 sene focus 1 kullandım.direksiyonu gayet hisliydi ancak yol tutuşu öyle abartıldığı kadar iyi bir araba değildi.Aksine Alanya anamur yolu gibi sürekli virajların olduğu dar yollarda pek güven vermiyrdu ama otobanda yani geniş ve uzun virajlı yollarda yol tutuşu iyiydi.focusların diğer c sınıfı araçlardan yol tutuş konusunda bariz bir üstünlüğü olduğunu sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozeceze

    Ford her yarıştığı segmentte yol tutuşunda bayrak tutan bir firmadır. Mondeo ile viraj dönerken Focus la viraj dönerken tren rayında gibi güven hissedersiniz. Ford diğer firmalar gibi dokunmatik ekran janjanlı jantlar kaplamalar nikelajlar ile göz boyamak yerine can güvenliğini artıracak şeyler yapıyor. Focus 3 ile hisarcık kayseride taş mekan lokantasının (sola rampa yukarı u dönüşü vardır) oradan apex alırcasına dönüyorum. Arabayı yoldan çıkarmak istedim ama çıkaramadım. Kısacası, bilen bilir Ford'u . #FeelTheDifference

    focus skidpad değeri: 0,88
    civic skidpad değeri: 0,82
    golf skidpad değeri: 0,83

    sizin apex alırcasına döndüğünüz o virajı civic veya golf dönemezmi sizce?

    ayrıca c sınıfının en ıyı yol tutusa sahıp aracı citroen xantiadır (0,94)




    İşte yol tutuş budur. Arka lstiklerden biri olmadan gidebilen Xantia..

    />




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Allah'a a cok sukur kendi aracım fena yol tutuyor baskası pek ilgilendirmiyor .

    Kardesim seni severim mesajlarin da olgundur genelde de niye boyle bir mesaj attigini anlamadim acikcasi mesaj yazmis olmak ickn yazmissin sanki ilgilendirmiyorsa niye girdn konuya mesela?

    Teşekkür ederim

    Oyle olmus biraz ama bu aralar kullanmadıkları araçlara laf atanlar cok . Ben de güncel focus a binmedim öyle 1 post atıp aradan kaçayım dedim

    Boyle yol tutusu konulari acildi mi icim aciyor ya benim arabanin yol tutusu kotu bile degil cunku benim arabanin yol tutusu yok

    Önemli olan niyet abi her zaman bunu söylerim

    Istanbul trafiğinde zaten tutuşu falan
    farketmiyor ki 5.30 da olsa E250 de olsa aynı gidiyorsun

    Allah daha iyisini nasip eder bosver takma kafana en bastan aracın iyi olursa sonrakilerin kıymeti kalmıyor


    Oyle tabi sehiricinde cok onemi yok. Ama kavsaklara korkusuzca girip de spin atmadan bitirebildigim tek B sinifi fiesta oldu su ana kadar. Kendi aracim rio ile oyle bi kaybettimki kontrolu en son abs ile durdugumda arac 180 derece donmustu clio getz 206 c3 hepsi tiras b segmenti alacaksan fiesta alacaksin arkadas. İc konsolun basikligi ve karisikligi disinda eksisi yok aracin. Bakalim belki biraz para ekler bi fiesta ile takaslarim seneye araci butce rio ya yetti bu yaz. Neyse bu da duz yolda kral az yakip cok kaciyor 1.5 crdi 109 ps

    Fiesta benim de hoşuma gidiyor ama iste isin icine donanım girince hemen fiyatlar uçuyor . Astra piyasası uçmasaydı Enjoy astra önerirdim oda abartıldı gitti .

    B sınıfı olsun illa dersen Fiesta dan sasma bence de

    Şimdiye kadar spin atmalik bir olay yasamadım da ABs 2-3 kez devreye girdi o bile yetiyor insana goz göze gelmek karşıdakiyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 22 Eylül 2014; 0:03:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Allah'a a cok sukur kendi aracım fena yol tutuyor baskası pek ilgilendirmiyor .

    Kardesim seni severim mesajlarin da olgundur genelde de niye boyle bir mesaj attigini anlamadim acikcasi mesaj yazmis olmak ickn yazmissin sanki ilgilendirmiyorsa niye girdn konuya mesela?

    Teşekkür ederim

    Oyle olmus biraz ama bu aralar kullanmadıkları araçlara laf atanlar cok . Ben de güncel focus a binmedim öyle 1 post atıp aradan kaçayım dedim

    Boyle yol tutusu konulari acildi mi icim aciyor ya benim arabanin yol tutusu kotu bile degil cunku benim arabanin yol tutusu yok

    Önemli olan niyet abi her zaman bunu söylerim

    Istanbul trafiğinde zaten tutuşu falan
    farketmiyor ki 5.30 da olsa E250 de olsa aynı gidiyorsun

    Allah daha iyisini nasip eder bosver takma kafana en bastan aracın iyi olursa sonrakilerin kıymeti kalmıyor


    Oyle tabi sehiricinde cok onemi yok. Ama kavsaklara korkusuzca girip de spin atmadan bitirebildigim tek B sinifi fiesta oldu su ana kadar. Kendi aracim rio ile oyle bi kaybettimki kontrolu en son abs ile durdugumda arac 180 derece donmustu clio getz 206 c3 hepsi tiras b segmenti alacaksan fiesta alacaksin arkadas. İc konsolun basikligi ve karisikligi disinda eksisi yok aracin. Bakalim belki biraz para ekler bi fiesta ile takaslarim seneye araci butce rio ya yetti bu yaz. Neyse bu da duz yolda kral az yakip cok kaciyor 1.5 crdi 109 ps

    Fiesta benim de hoşuma gidiyor ama iste isin icine donanım girince hemen fiyatlar uçuyor . Astra piyasası uçmasaydı Enjoy astra önerirdim oda abartıldı gitti .

    B sınıfı olsun illa dersen Fiesta dan sasma bence de

    Şimdiye kadar spin atmalik bir olay yasamadım da ABs 2-3 kez devreye girdi o bile yetiyor insana goz göze gelmek karşıdakiyle

    Bmw de spin atacaksa yanmisiz zati ford hakkaten uzman bu viraj isinde o efsane kasa ford ka larin bir yol tutusu var, 2014 model b sinifi araclarin %90ina tas cikartir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birisi demiş yol tutmuyor öbürü tur sayısından falan dem vurmuş, kimisi de skidpad değeri üzerinden konuşur olmuş ya arkadaşlar yapmayın etmeyin.Aracın yol tutuşuna etken onlarca etmen var, bunların üzerinde ihtisas yapmış gibi konuşmanın alemi yok.Bu etmenler tek başlarınayol tutuşu belirlemez hatta yeri gelir torsiyonlu bir araç çok iyi yol tutabilir(bknz megane3 rs) yani bu iş mühendislik ve ince ayar, hesap kitap işleridir.

    Ford markası bünyesindeki binek araçlar her zaman ortalama üstü, hatta sınıfının en üst yol tutuş örneklerini sergilemişlerdir.Gel gelelim direksiyon tur sayısından bile aracın yol tutuşu hakkında fikir sahibi olan arkadaşlara, ya arkadaşlar bir araçta direksiyondaki x derecelik hareket ile tekerleklerdeki y derece cinsinden hareket ile diğer araçtaki farklılık gösterebilir.Yani aracın maksimum teker dönüş açısı ile direksiyonun tur sayısı oranı araçtan araca farkedebilir.Buradan yola çıkarak skidpad testleri de yol tutuşun kitabını yazmaz.Yani bir araç skidpad değeri olarak 0.92g gibi iyi bir rakam alıp uzun ve geniş virajlarda salınıma girebilir veya ani yön değişikliklerinde değeri daha düşük olan araçlara madara olabilir.

    İşte bu yüzden bu komplike olayın; örn: Aracın şasi dizeni, dingil aralığı mesafesi, ağırlık merkezi oranı, süspansiyon geometrisi, süspansiyonda kullanılan malzemelerin kalitesi, aracın ağırlığı, aracın yüksekliği, süspansiyon yapıları(bağımsız, torsiyon, watts v.s.), lastiklerin durumu, lastik yanak durumu, direksiyon sistemi, difransiyel sistemi, çekiş kontrol ve elektronik sistemler v.s. gibi onlarca etmenden oluştuğunu bilip ona göre yorum yapmak gerekir.Ben çok fazla bilgiye sahip değilim ancak kullandığım kadarıyla focus sınıfında ortalamanın üstünde bir yol tutuşa sahip olmasına karşın çok ta ahım şahım bir durumu yok.Özellikle 1. ve 2. viteste kavşakta gaza yüklendiğinizde her önden çeker araç gibi önden kayıyor, kazdan çekilinde aniden tutunmaya başlayan araç arkasını kontrollü olarak bırakıyor ama limitleri tabiki nispeten yüksek.Mesela benim aracım focustan daha önce önden kaymaya başlıyor ama gazdan ayağımı çektiğimde onunki gibi aniden arkayı bırakma eğilimi göstermiyor.

    Dediğim gibi bunlar komplike ve karışık işler, önemli olan aracımızın limitlerini bilip, aracımızı tanıyıp ona göre kullanmamız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gOkO -- 22 Eylül 2014; 0:13:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Allah'a a cok sukur kendi aracım fena yol tutuyor baskası pek ilgilendirmiyor .

    Kardesim seni severim mesajlarin da olgundur genelde de niye boyle bir mesaj attigini anlamadim acikcasi mesaj yazmis olmak ickn yazmissin sanki ilgilendirmiyorsa niye girdn konuya mesela?

    Teşekkür ederim

    Oyle olmus biraz ama bu aralar kullanmadıkları araçlara laf atanlar cok . Ben de güncel focus a binmedim öyle 1 post atıp aradan kaçayım dedim

    Boyle yol tutusu konulari acildi mi icim aciyor ya benim arabanin yol tutusu kotu bile degil cunku benim arabanin yol tutusu yok

    Önemli olan niyet abi her zaman bunu söylerim

    Istanbul trafiğinde zaten tutuşu falan
    farketmiyor ki 5.30 da olsa E250 de olsa aynı gidiyorsun

    Allah daha iyisini nasip eder bosver takma kafana en bastan aracın iyi olursa sonrakilerin kıymeti kalmıyor


    Oyle tabi sehiricinde cok onemi yok. Ama kavsaklara korkusuzca girip de spin atmadan bitirebildigim tek B sinifi fiesta oldu su ana kadar. Kendi aracim rio ile oyle bi kaybettimki kontrolu en son abs ile durdugumda arac 180 derece donmustu clio getz 206 c3 hepsi tiras b segmenti alacaksan fiesta alacaksin arkadas. İc konsolun basikligi ve karisikligi disinda eksisi yok aracin. Bakalim belki biraz para ekler bi fiesta ile takaslarim seneye araci butce rio ya yetti bu yaz. Neyse bu da duz yolda kral az yakip cok kaciyor 1.5 crdi 109 ps

    Fiesta benim de hoşuma gidiyor ama iste isin icine donanım girince hemen fiyatlar uçuyor . Astra piyasası uçmasaydı Enjoy astra önerirdim oda abartıldı gitti .

    B sınıfı olsun illa dersen Fiesta dan sasma bence de

    Şimdiye kadar spin atmalik bir olay yasamadım da ABs 2-3 kez devreye girdi o bile yetiyor insana goz göze gelmek karşıdakiyle

    Bmw de spin atacaksa yanmisiz zati ford hakkaten uzman bu viraj isinde o efsane kasa ford ka larin bir yol tutusu var, 2014 model b sinifi araclarin %90ina tas cikartir

    Ben de BMW yok babamin o ilk kayıt olurken seçmiştim amblemi . BMW DTC kapatmıyoruz hic yani babam bazen gaza geliyor o da apaci ruhludur biraz gecen gun gelmis Harun Tastan kim benimle aynı arabayı kullanıyormuş dedi dedim o M5 ya bosver sen onu .

    Ford Ka eski oturduğumuz yerde vardı o zaman cok popülerdi veya bana oyle geliyordu ama cok beğendiğim bir araçti . Hic binmedim ona da . Şarjım bitiyor bu arada ve klasik Pazartesi sendromu olucak cuma bos olunca tatil cok uzun geliyor ama pazar gecesi yine hüsran

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://hafif.donanimhaber.com/m_93925267/f_//tm.htm#93975740

    Önce oyun yaşını geç sonra direksiyon başına geç çamur attığın arabanın ne olduğunu koyduğun videonun ne anlama geldiğini görürsün

    Bu tarz konular açanların ne hikmetse profili görünmüyor sonra bir bakıyorum daha ehliyeti yok lisede vs. Ortalığı karıştırmaktan başka amacı olmayan bir konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gazozvar kullanıcısına yanıt
    Dogru soyleyeni dokuz koyden kovarlarmis işte kaniti eksi yağmuru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _SkiP_

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    http://hafif.donanimhaber.com/m_93925267/f_//tm.htm#93975740

    Önce oyun yaşını geç sonra direksiyon başına geç çamur attığın arabanın ne olduğunu koyduğun videonun ne anlama geldiğini görürsün

    Bu tarz konular açanların ne hikmetse profili görünmüyor sonra bir bakıyorum daha ehliyeti yok lisede vs. Ortalığı karıştırmaktan başka amacı olmayan bir konu

    headshot

    Varsa itirazı kanıtı ben burdayım yazsın kaç markada satış danışmanlığı yaptım otomotiv bilgisi edinmek için ders çalışmadım istediğim bölüme gidemedim ama böyle saçma adamlar kadar rahat tespit yapamıyorum ne diyeyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gOkO kullanıcısına yanıt
    Sizi gerçekten tebrik ederim. Üşenmeden gayet iyi açıklamışınız, aynı zaman da kimileri gibide üslubunuz bozuk değil, ancak ne yazıkki bu yazdıklarınızın bir önemi olmayacak. Sebebi ise insanımızın kuşaktan dolma şeylerle gerçeğe ulaşma(ulaştığını sanma). Burada herkes zan ediyorki marka karalama/çamur atma yahut farklı bir şey olduğunu düşünüyor. Bir kişinin çamur atması ile dünyanın en köklü firmalarından biri lekelenmez, fakat insanların kulaktan dolma birşeyle kalkıp o öylemiş demesi doğru değil. Ben size bir video gösterdim siz ne yaptınız 'vay efendim sen kötümü yol tutuyor diyorsun, sen art niyetlisin'. Ben düzgün bir üslup kullanırken siz saygılı bile olamadınız. Euroncap yaptığı testleri hep dijital ortamda bilişimi üst düzeyde yapıyor, kimisi demişki 'focusunkini 1.5 tur döndürdü''direksiyon çok hızlı döndü' o makineler tekerlek açısına göre döner direksiyon dönme açısına göre değil. Yapılan testlerin amacı herhangi kaza durumunda araca vereceğiniz yön sizi başka bir kazaya sokarmı sokmazmı? Yine kimileri demişki 'bu araçta esp ereken devereye giriyor diğerinde girmiyor' herkesin mühendis olmasına gerek yok, çünkü o işi yapanlar var onlarda aracın en doğru nezaman esp devreye girer büyük ihtimalle bizlerden daha iyi bilebilir. Kimileri ise araçların slalom teslerini vermiş. Aynı kişi aynı mesafeyi bile aynı sürede alamazken operete ettiği bi alete nasıl aynı kabiliyeti gösterecek.
    Mesela drag yarışlarını çekici kılan insanların hatasından ötürü kaybetmesi yahut doğru anlık kararından kazanması ile sonuçlanıyor, eğerki herseferinde insanlar doğrusunu yapsaydı hiçbir yarışın anlamı kalmazdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Yolu bıraksın da bizde kullanalım
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.