Bayonetta serisinin ilk oyununda PS3 ve Xbox 360'a çıkış yapan Platinium Games, devam oyununda Nintendo ile anlaşmıştı. Bayonetta 2'yi Wii U'ya özel yapan ekip, ilk oyunu da platforma getirme kararı almıştı. Peki ilk Bayonetta oyunu Wii U'da nasıl görünüyor?
Konuyla ilgili bir karşılaştırma videosu YouTube'da yerini aldı. Bu videoda Bayonetta'nın PS3 ve Wii U sürümleri karşılaştırılıyor. Oyunun iki sürümü arasındaki renk paletindeki farklılık dikkatleri çeken bir etken oluyor. Videoya aşağıdan bakabilirsiniz.
PS3 sürümünde kaplamalar daha detaysız ama renk paleti daha iyi bence. WiiU da çok soluk renkler.
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
bykrm
kullanıcısına yanıt
TV den ufak bi contrast ayarı yaparsan gayet güzel durur :/
quote:
Orijinalden alıntı: bykrm
PS3 sürümünde kaplamalar daha detaysız ama renk paleti daha iyi bence. WiiU da çok soluk renkler.
Oyunun yapımcısı Hideki Kamiya; Bayonetta'nın Wii U'ya Xbox 360 versiyonundan direkt port edildiğini birkaç ay önce açıklamıştı. Yani senin gördüğün kaplamaların farkı Xbox 360'a aittir, zaten oyunun Xbox 360'ta PS3'e nazaran hem biraz grafik hemde FPS bakımından daha iyi olduğunu oyunu takip edenler iyi bilirler ki bilgi çağındayız youtube'dan birkaç kıyaslamalı video ile bilmeyenlerde öğrenebilirler. Renklerin soluk olması meselesine gelince; önceki nesilde oyun maksimum 720p ve 30 FPS değerini görebiliyordu fakat Wii U 1080p ve 60 FPS değerine çıkıyor. Aslında bu duruma upscale demek mümkün daha anlaşılır bir örnek vermek gerekirse Blu-ray formatından bir filmi DVD formatına düşürürken iyi bir görüntü kalitesi elde edersin ama DVD bir filmi Blu-ray formatına dönüştürürsen Blu-ray kalitesi alamazsın. 720p'den 1080p'ye dönüşümde renk paletinin değişmesine sebep olmuş ama Last of Us'ın PS4 versiyonundaki gibi Remastered olarak uyarlama yapılsaydı renklerde de hiçbir sorun olmazdı. Kaldı ki Wii U'da Bayonetta 2 gibi 1080p ve 60 FPS sabit değerde kaliteli bir örnek var. Hideki Kamiya'nın oyunun Xbox 360 portu olduğunu açıkladığı tweet'inin linki ise;