Şimdi Ara

LUMIA 920 ,CYAN -AŞIRI HIZLI ŞARJ AZALMASI VE ISINMASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • batarya ve ısınma sorunları yüzünden gönderdiğim ve 2. kez servisten gelen gelen cihazım aradan 3 gün geçmesine rağmen ve orjinal ekipmanlarla kullandığım halde arkaplanda sadece 2 programın açık olması ve bütün özelliklerin kapalı olduğu halde 1 saat içinde %25 den fazla şarjın azaldığı gözlemlenmektedir.nokia ile irtibata geçtim bana recovery tools ile formatlayıp denememi ardından bütün özellikleri kapatıp tekrar bakmamı söylediler.ama hiç biri nafile olmadı.bana telefonda söyledikleri bu cihazların ısınıp şarjları ise 1 gün gidebileceğini ilettiler.ama bu hiçte normal değil 2.5 saatte bir cihazın şarjı normal kullanımdan dolayı bitmez.hemde bu sebepten tam 2 kere servise gönderdim.üstüne üstlük servis tarafından hangi parçanın değiştiği bile bana lletilmedi.servis kağıdında sadece yedek parça değişimi yapıldığı ama hangi parça olduğu belli değil.aramalarım bile sonuç vermedi.insan oraya şusu busu değişti diye bir yazar bizde ne olduğunu bilelim.ne servis nede nokia türkiyenin ,müşterilere olan itibarsızlığını herkes biliyor ve sadece vakit geçirtmek malımızı sattık başınıızın çaresine bakın politikasını uyguladığınıda farkındayız.

    uzun lafın kısası benim gibi lumia 920 ile bu sorunları yaşayan arkadaşların benimle irtibata geçmelerini ve desteklerini bekliyorum.hoşçakalın







  • Yoldagezen arkadaşım,

    İlk duyduğumda bana da saçma gelmişti ama biraz da olsa işe yarıyor sanırım: Pil tasarruf programını devreden çıkarmayı dene.
  • ali2006 A kullanıcısına yanıt
    aklıma geldi onu yaptım kardeşim.2 gün denedim gerçekten gözle görülür bir değişiklik oldu.gerçekten çok saçma geldi banada ama pil ömrü bir kaç saat uzadı.ama ben işimi garantiye aldım nokia yı aradım ve bana istanbul servise tekrar gönderin dediler ve 10 gün sonra yani 17 eylül de 3.kez servise yolladım.geldiğinde tekrar testlere başlayacam
  • Dostum servisten aldığında eğer cihaz formatlanmamışsa yedeklerini alıp bi formatla.Bu arada yeni bir güncelleştirme gelmiş cihaza bunu da yükle uygulama kurmadan 2-3 gün dene
  • DeepestSea kullanıcısına yanıt
    iyi günler.dediklerini yapacağım hocam aklımdan da geçiyordu zaten acaba cihaz nasıl bir tepki verecek.bundan önceki servis çıkışında da 3-4 program yüklemiştim sadece deneme amaçlı.cihazı sanırım haftaya alacam.test sonuçlarında gerekli bilgileri paylaşacam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.