Şimdi Ara

Piranha Yanlış Aparat Gönderilmesi Ve Kabul etmemesi !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başlıkta belirttiği gibi Hepsiburada'dan Piranha Rano 10.1 tablet aldım. İsteyen siteye girip özelliklerine bakabilir. Ürün özelliklerinde şarj aletinin normal kablolu şarj apartı olduğu yazmakta fakat kutuda öyle bir aparat yok onun yerine usb kabloyla kullanırsınız diye usb şarj aparatı var. Usb kablo 30cm civarı birşey ve ayrıca usb kabloyu neden şarj için kullanayım, normal şarj aleti varken !!

    Neyse bu durumu hepsiburada üzerinden bildirdim gelen cevap "Talep reddedildi /uygun bulunmadı" Yeniden talep açtım ve şikayetvar'a yazdım. Durumun takibindeyim.

    He bende merak ettim takipte olayım diyen olursa takip edersiniz. Konuya Piranha'nın forumdaki temsilcisini yani destek birimi etiketliyorum .Bakalım devamında neler yaşanacak buradan aktaracağım .

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By Efendy -- 8 Eylül 2014; 18:12:23 >



  • merhaba Aynı sorunu bende teknosa ile yaşamışdım zamanında ama peşine düşmedim usb daha cazip ve kullanışlı bana göre ancak o adaptör senin hakkın kesinlikle haklısın olanları yaz bize habersiz bırakma iyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K4S4TUR4

    merhaba Aynı sorunu bende teknosa ile yaşamışdım zamanında ama peşine düşmedim usb daha cazip ve kullanışlı bana göre ancak o adaptör senin hakkın kesinlikle haklısın olanları yaz bize habersiz bırakma iyi forumlar.

    Merhaba.. Aynı üründen mi almıştınız ?

    Desteğiniz için teşekkürler.. Aynen öyle hocam ürün bilgisine 2metrelik (tahmini) kablosu olan şarj aletini göstermişler gelen 30cmlik usb kablosu..

    Bakalım firma tamamen kendinden kaynaklanan bu soruna nasıl yaklaşayacak, hakkımızı aramamızı nasıl karşılayacak.Yarın gelişmeler olacaktır, burdan yazmaya devam edeceğim.
    İlginiz için teşekkür ederim
  • merhaba aynı ürün degil polypad 1018 di aldıgım ürün. sanırım bütün tekno marketlerde genel bi sıkıntı bu özelliklede sanal alışverişlerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K4S4TUR4

    merhaba aynı ürün degil polypad 1018 di aldıgım ürün. sanırım bütün tekno marketlerde genel bi sıkıntı bu özelliklede sanal alışverişlerde

    anladım hocam..

    Yarın burdan gelişmeleri paylaşacağım..İlginiz için teşekkür ederim
  • 10dk önce Piranha destek yetkilisi forumdaymış , kendi konusuna uğramış etiketlendiği konuya uğrayıp cevap verme gereği duymamış ama belkide yoğundur ondan yazamadı diyerek (Çok mu iyi niyetliyim acaba ! ) kendisini tekrar etiketliyorum !!!

    @Piranha Destek
  • Evet ilk gün bitti.Sorunla ilgili hepsiburada klasik bir cevap ilgilencez diye,pirhana ise cevap bile yok..

    Bu işi sevmeye başladım. Cuma'ya kadar hallolmazsa tüketici hakem heyetine yazımı yazarım, 2-3ay sonra karar çıkar , ola ki lehime çıkarsa (çıkacaktır temmeni ediyorum) kararın taranmış halini foruma atarım ondan sonra siz bana ulaşmaya çalışırsınız ona göre !!
  • Bugün görüşmemiz sonucunda adresim istendi şarj aleti gönderilmesi için bakalım devamında neler olacak,buradan bilgilendirmeye devam edeceğim
  • Evet işler değişti önceden adresi verin gönderelim diyen firmadan ses seda yok şimdilik. Gerekli durumu izah ettim kendilerine. Artık olay benden çıkıyor konu yarına kadar çözülmezse 2-3 ay sonra buraya Tüketici Hakem Heyeti sonucunun tarayıcı görüntüsünü atarım kendileri bana ulaşmaya çalışsın artık.
  • Müşteriyle dalga geçiyorsunuz resmen, az sonra konuşmanın resmini ayrı konu olarak açacağım. Tüketici Hakem Heyeti Kararını buraya ekleyince bakalım neler olacak,dalga geçen taraf ben olmaktan hiç çekinmem bilesiniz !
  • Yeni gelişme var beyler .. Piranha yanlış aparat gönderdi dedik ya sonra kargo ile gönderelim dediler sonra vazgeçtiler bi ara yanlış değil doğrusu o dediler halbuki ürün bilgisindeki farklıydı. Neyse sonra yine yollayalım dediler sonra şimdide tableti bize gönderin diyorlar artık işlemci için mi peşlerine düşcem ekran kartı için mi bilemicem..

    Ben ne yaptım dava açtım firmaya,sıraya aldılar onlara bilgi vereceklermiş. Aylar sürsede haklı olan benim ve hakkıma kavuşunca karar sonuçlarını buraya atacağım sonra bakalım onlar benim peşime düşüyor mu göreli.. Bugüne kadar hiçbir firma da alacağım kalmadı hatta fazla fazla hediye çekleri vs aldım bakalım sonuç ne olacak görelim
  • Şimdi göndereceğiz dedikten sonra bir tavır değişiklikleri falan en son çare resim temsili dediler sorun yok yani dediler. Resimi yüklüyorum şimdi, kutu içeriğine usb kabloyu koymuşsun ki veri transferi yapsın. Ardından da şarj aletini koymuşsun ki şarj etsin ..Böyle firma görmedim 2014 yılındayız he

     Piranha Yanlış Aparat Gönderilmesi Ve Kabul etmemesi !




  • Sorun çözülmüştür. Keşke bu kadar uzun sürmeseydi basit bir problemin halledilmesi. İyi çalışmalar,Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Efendy

    Sorun çözülmüştür. Keşke bu kadar uzun sürmeseydi basit bir problemin halledilmesi. İyi çalışmalar,Teşekkürler

    hocam aynısı ben de oldu, bana da o şarj aleti gelmedi usb şarjı geldi napıyım ben şimdi. aynı hepsiburada'dan sizin tableti aldım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.