Şimdi Ara

Hayalimdeki oyunu anlatıyorum ^^ Editlendi ^^

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
239
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Benim için büyük çaplı arayışlı oyun böyle olması gerekiyor nasıl mı ;

    Oyunun zindanları labirent olsun ama nasıl? Öncelikle oyundaki labirentlerde sadece ezbere değil , hani görev alırken veya verirken hikaye geçer ya o hikayenin içinde arayışta olalım. Yani gerçekten arayışımız olacak hikaye dış ve oyun dünyasına bağlı olacak, bu labirent bildiğimiz riddle oyunu gibi olacak. O yüzden o hikayeleri okumak için zaman harcamalıyız. Ama sadece öyle değil, bu riddle şifresini bulduğumuzda kapı açılacak, kapı açıldığında da bubi tuzakları olacak . (bu tuzaklar hep daha önceki hikayelerde anlatılıp bilgeliğimizle çözebileceğimiz harita gibi düşünün) Indiana Jones kristal kafa tası krallığını izleyenler bilir oradaki Mr.Ox üç kez düşüyor gibi şeyler söyler ve indiana hemen şelalenin 3 kez düştüğünü anlar , bu sistemle oyunun indie özerliği olmuş olur.

    Oyunda element seçelim neden mi ? çünkü ;
    Oyunda sınıflar elbetki olacak ama sizcede sadece büyücülerin element kullanması saçma değil mi? İşte şimdi anlatacağım şey ise Borderlands oyunundaki özerlik , mesela ateş gücü olan bir yaratık ateşten hasar almamalı, şimdi diyeceksiniz bu adam ateş nasıl ateş yaratığını öldürecek çözümü ise ateş özerliğini kapatarak, böylece adamı daha uzun bir sürede öldürecek ama adamı öldürebilecek. Ben bu özerlği lakrimalar olarak düşünüyorum bu lakrimalar size ateş , su , toprak , hava , elektirik diye bölünecek ama daha bitmedi. Periyodik cetvele giriyoruz örnek su kullanan biri sıvısını civa seçecek adamı hem su hasarı verirken civanın zehirleme özerliği ile adamıda zehirlemiş olacak , daha bitmedi misal x canavarına y kişisi su hasarı bıraktı ve su dökmenin dez avantajını yaşayan birine z kişisi hava hasarı verirse x canavarı donmuş olacak.
    Peki sınıflar neden var diyebilirsiniz, sınıflar size hasar, savunma , skill combo farklılığı yaptıracak. (bunu yazarken elimden geldiğince hayal gücümü kullandım )

    Oyunda nitelik farklılıkları nasıl mı ? böyle ;

    Oyunda nitelik farklılıkları olacak mesela yukarıda bahsettim kapılar labirentle çözülecek misal adam kapının şifresini çözdü kapı çok büyük kırılmaz bir taşla kaplı burada güç üstüne kurulan adamlar taşı kaldırabilecek yani o kapının kaldırılabilmesi için gereken güç 20 ise 20 güç 'e ulaşamayanlar o kapıyı açamayacak ama daha bitmedi x ve y kişisi olsun birisi güç üstüne kurulu birisi zeka , ama zeka kullanan kişidede güç var . Güç üstüne kurulu adamın gücü 15 olsun zeka üstüne kurulu adamın 5 , kapıyı açmak için gereken güç 20 değilmiydi bunlar güç birleştirerek o kapıyı açabilecek . Daha demin güç statının gereğinden azcık olsada bahsettim peki zeka üstüne kurulu adamın ne gibi bir +sı olacak burada zindanlarda riddle oyunu gibi olan bölümde okuduğu kitapların bilgilerini konuşturacak, şimdi diyeceksiniz kitap nereden çıktı? Bu oyun için zeka üzerine kurulu olan kişilerde kitaplar mevcut olacak 20-30 sayfalık bu kitaplardan bilgi edineceksiniz aynı tarih kitabı okuyormuş gibi fakat burada demeyecek şu kapının şifresi 123 sana diyecek ki misal ''Ay'ın şu zamanında şu vadide bir yazıt çıkıyor o yazıtın içindeki gizli şifreyi sadece aydınlananlar bilir'' Aydınlananlar bilir demek şu sınıfın aydınlatma skili mevcut onu kullanmadan o şifreyi göremeyeceksin .. tabi bu basit bir iş bunun daha çaplısını düşün zindanlar 2 harita büyüklüğünde olacak. Böylece zekaya ihtiyaç olacak. Şimdi güçten ve zekadan bahsettim peki çeviklikte ne gibi bir + mız olacak? Çeviklikte ise akrobasi,tırmanma,hızlı koşma,uçurumdan kurtarma gibi değişik güçleri olacak. Mesela x gücü yüksek , y zekası yüksek , z nin çevikliği yüksek olsun. y zekası ile labirenti çözdü ama dediki şu mağranın bilmem neresinde bir anahtar var . Gidip anahtarı akrobatik hareketleriyle alabilecek. (Şuan bahsettiklerim statlardan farklı bir şey bunuda bir alan gibi görün 3ünden biri seçilecek ve gerekli yerlerde roll oynayacak)

    Oyunda rekabet sistemi nasıl mı ? şöyle ;

    Knight Online'ı çoğu abimiz oynamıştır ki hala oynayanlar vardır, Silkroad'da aynı şekilde , bu oyunların farkı neydi diye sorarsanız oyunlarda mob çalma rekabeti vardı/var. Mesela silkroad online'da unique bossları kesmek rekabet oluşturur. Yazı çıkar tiger dağında tiger girl spawnlandı diye , bu yazıyı gören 4-5 kişi tiger dağına hızla yetişmeye çalışır neden mi daha fazla unique puanı kazanmak için. Peki knightda nasıl? Knight oynayanlar bilir , war set görevleri vardır. Bu seti yapmak için 20 spoiler ,20 scorpion, 20 lycan, 20 loup garou,20 dire wolf görevleri, bu görevlerde (eskiden) rekabet olurdu, 20 lycan kesmek için birbirine ks atmaya çalışan 20-24 lvl arası partiden mi bahsedeyim , msn koxp kurmuş okçu partisindenmi bahsedeyim (hatta partinin bir bölümü gider msn koxp kuranlara trade atmaya çalışırdı , trade yapmayı engelleme gelince o zevkte gitti.. Bu rekabetin biraz palavralı kısmı benim oyunumda aynen buna benzer bir sistem olacak moblar çok hızlı çıkmayacak ama 5 li mobu öldürdüğün zaman 5 tane daha spawn olacak, kesilen canavarlardan item düşürülmeye çalışılacak (bkz. +8 maul -wood staff...) bu itemler + basma şansını arttıracak. Bosslarda ise tabikide gerekli mataryeller olacak özerlikle güzel lakrima düşürmeye çalışılacak. A partisi , b partisi ile her zaman rekabet içinde olacak. Exp ile lvl kasılabilecek ama herkes kendi seviyesinde kasabilecek ki lvl kasmak çok zor olacak o yüzden mob başına exp görevleri olacak . Mesela 1 saat içerisinde her kestiğin x mobundan 8k exp alıyorsun gibi.. Böylece mob keseme gereği duyulacak ama bu direk exp gibi değil görevi verdikten sonra expi alacaksın...

    Not : Csb Şeklindedir imlayı elimden geldiğince düzügün yapmaya çalıştım ^^
    Devamı gelecek ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XlozethProcyon -- 7 Eylül 2014; 15:24:54 >







  • Okumayın zindan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne diyon olm sen

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozett

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renkli menkli yapmışsın da yine de okunmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ne diyo la

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zibidi gonzales

    Okumayın zindan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Emek vermissin la helal

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu oyun bölümüne açmıştım buraya açayım dedim o yüzden renkli
  • Xao Kahn kullanıcısına yanıt
  • Devamı gelmemiş. Getir bi zahmet.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skyrim la bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.