Şimdi Ara

Fiat yetkili servisinin yaptığı terbiyesizlik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Üç gün önce aracimiz sel hasari yüzünden yolda kaldığı için çekici ile kayserideki fiat inciroglu yetkili servisine götürdük. Aracimiz marş almiyordu, debriyaja basinca değişik bir ses geliyordu ve arac kalkış esnasında titreme yapıyordu. Sorunlarimizi bildirdik. Aracin iki üç gün serviste kalacağını motorun her parcasinin kontrol edileceğini söylediler. Üç gün sonra aracı babam almaya gitti. Araca bindigimde şok oldum. Teybin altındaki radyo kanalı kaydetme tuslarinin üzerindeki rakamların hepsi silinmiş, vites topuzu resmen dans ediyor ve her zaman yaptıkları gibi aracı üstün körü yikamislar. Paspaslari da yikaip islak bir sekilde koymuslar arabanin ici leş gibi kokuyor. Bu yaptıkları ahlaksızlık bir değil iki değil. Her gittigimizde bir yerini yapip başka bir yerini bozuyorlar. Artık hiç onlarla muhattap olmayıp direk fiat Türkiye ye mail atacağım fotoğrafları çekip. Bu nasıl bir ahlaksizliktir ya haram olsun kazandıkları para. Adı üstünde yetkili servis. Ona da güvenip aracımızı birakamayacaksak nereyr bırakacağız... Diğer sorun ise debriyajdan gelen ses ve kalkistaki titreme hala devam ediyor. Bu adamlar güya motorun her parçasını söküp kontrol ettiler, bir gün boyunca test sürüsü yaptılar... yine servise gidip soylesem söyle böyle bir sürü bahane uyduracaklar. Bu sefer hiç onlarla muhattap olmayacağım. Ahlaksız adamlar yetkili servis olmanın sorumluluğunu kaldiramiyorsa onların iplerini tutanlar öğretir onlara sorumlu olmayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Tekrar aynı şikayetle gidin hocam çözüm bulmak zorundalar 3 gün boyunca bakmıslar bi 3 gün daha kalsın varsın diğer durumlarıda açıklayın terbiyesizlik yapmasınlar,üzerine düşün bence
  • Merkeze şikayet et hocam, şikayet var'a yaz. Memnuniyetsizliği her zaman resmileştirmek lazım.
  • Şu olaya bak ya hepte kayseride mi olur aynı şeylerin bir benzerini aracımı kayseri reno gülparlara bakıma götürdüğümde yaşadım söylediğim eksiklikler yapılmadan verdiler ayrıca motoru tazyikli su ile yıkamış motor tekliye tekliye eve döndüm.
    bunların bi daha yaşamamak için ne yapabiliriz bilmiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Celal-i Kibriya kullanıcısına yanıt
    Dava açarsa anca işin kötülüğünden açabilir yani belirtiği sorunlardan mesela teyip silinmesi ya da kokuyu bir unsur saymayabilir mahkeme.

    Servis aracın teknik donanımının tam çalışmasından sorumlu ama Fİat yetkililerine şikayet ederse bir sonuç alır.

    Aynı şekilde servise bırakmadan kanıt unsuru taşıyan fotoğraf,görüntü varsa alırken de tutanak tuttursaydı bir sonuç olabilir.

    Sonuçta servis biz sağlam verdik araç sürücüsü bozmuş tarzı bir iftira atabilir.
  • Önceden uyarmıştım.

     Fiat yetkili servisinin yaptığı terbiyesizlik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nıghtman -- 2 Eylül 2014; 0:13:35 >
  • Merhaba beyefendi,

    Söylediklerinize çok üzüldüm . Ancak bu durumu çözmek için direk olarak Fiat Türkiye ile iletişime geçmelisiniz. Yetkili servisler çok saygısız ve cahil davranışlar gösteriyorlar.

    444 22 55 adlı telefon numarası Fiat Türkiye'nin yetkili numarasıdır. Direk olarak bağlanıp şikayetinizi dile getirin.

    İzledikleri prosedür şu:

    Sizin şikayetinizi bir metin olarak hazırlıyorlar ve o metni şikayetçi olunan servise fax / mail çekiyorlar.. Daha sonra yetkili servisin müdürlerinden biri sizi arayıp şikayetinizi sözlü olarak belirtmenizi istiyorlar. Siz şikayetinizin giderilmesi için yetkili servise gidiyorsunuz ve sizinle ileitişme geçen yetkili kişi ile görüşüyorsunuz. Daha sonra yetkili servis durumu Fiat Türkiye'ye bildiriyor. Sonra Fiat Türkiye size konunun çözülüp çözülmediğini ve şikayetinizden sonra bu durumu düzeltip düzetlmediklerini soruyorlar.

    Geçmiş olsun




  • Koç grubu müşteri memnuniyetine önem veren bir şirkettir.Hiç aksatmadan bence de bir an önce Fiat Türkiye müşteri hizmetleriyle irtibata geçmenizde fayda var.Mutlaka çözüm bulunur.
  • Celal-i Kibriya kullanıcısına yanıt
    dava acarda turkiyede şahıs davayı zor kazanır
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.