Şimdi Ara

minix hd mağduru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • sinyal yok diye minix hd mavi alıcımda sorun vardı.g.antep'te yüksek elektronik diye servise ürünü tesllim ettim.ilçede ikamet ettiğimden yaklaşık 2 ay sonrada ürünü aldım.ürünü yapıldığını söyledi.yetkili servis fişi no:002990.ürünü eve getirdikten 1 hafta sonra tv ye takıp açtım ama sorun hala aynı şekilde devam ediyordu.bunun üzerine yine g.antepte bulunan gürbüz elektroniğe cihazı yolladım.önceki yetkili servis fişini , faturasını ve garanti belgesini de.gürbüz elektronikte cihazı için demir elektroniğe yollamış.onlarda bord kurcalanmış deyip cihazı tekrar gürbüz elektroniğe iade etmişler.ve cihaz şuan çalışmadan bir köşede duruyor.şuan mağdur durumdayım.200 tl para verip aldığım cihazı 5 6 aydır kullanamıyorum ve cihazım bir türlü yapılmıyor ya da yapılamıyor.şimdi benim sorum şu.cihazım bord kurcalanmış şeklinde niye iade edildi?kurcalanmışsa bunu yapan yine sizin yetkili servisiniz.onun yaptığı bir yanlışı ben niye çekiyorum.
    arkadaşlar sorunumu anlatan mesajı destek.next.com.tr ye attım.böyle bir sorun karşısında yapabileceklerim nelerdir?hakkımı nasıl arayacağım?22 eylülde cihazın garantisi bitecek







  • Geçmiş olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayetvar'a yaz
    Next iel görüş. Çözüm sunmazlar ise kaymakamlıkta tüketici hakları hakem heyeti var. Orası %100 çözer size yeni cihaz bile gönderttirir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.