Şimdi Ara

Superonline abonelik iptali... Acil Yardım!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Olayı biraz uzun yazdım ama ayrıntı vermeye ihtiyaç duydum. Bu durumla karşılaşmış veya hukukçu ya da tüketici haklarından anlayan birileri yarmıcı olursa çok sevinirim.

    2010'dan beri fibernet müşterisi olduğum Superonline ile 28 Mart 2013 tarihinde 2 yıllık taahhüt ile aboneliğimi yeniledim. Mart 2013-2014 arasında bu taahhüdüme binaen Digiturk Şamp.Paketi hediyesini kullandım. Haziran 2014 itibariyle taşındığım için yeni adresime mevcut aboneliğimi taşımak istedim ancak taşındığım yerde Superonline fibernet altyapısı olmadığı bilgisini aldım. Daha sonra 18 ve 20 Haziran 2014 tarihlerinde MH ile görüştüm ve yalın ADSL hizmeti alma konusunda mutabakata vardık. (Bu tarihlerde abonelik iptal edildiği taktirde, digiturk şampiyonlar paketinden doğan 440 TL gibi bir ücretin tarafıma yansıtılacağı bildirilmişti). Elimdeki fiber modemi verip, ADSL modemi bayi aracılığıyla teslim aldım. Devamında yalın ADSL hizmetinin de altyapı sorunundan dolayı verilemediğini öğrendim. Dolayısıyla aboneliğimi sonlandırmak durumunda kaldım. Bu durumda Mart 2015 tarihine kadar olan taahhüdümü de tüm uğraşlarıma rağmen tamamlayamadım. Bu arada MH ile yaptığım konuşmaya binaen elimdeki ADSL modemi de kargo ile Superonline'a iade ettim. Son olarak 27 ve 28 Ağustos'ta Superonline MH tarafından aranıp, abonelik iptali karşılığı 790 TL ücret talep edildi. Bu ücretin Digiturk hediyesi karşılığı olduğundan bahsedildi. Önce 440 sonra 790 dendi. Oysa ben taahhüdümü doldursam zaten Mart-2015'e kadar 64x7=448 TL verecektim. Üstelik Digiturk yıllık abonelik bedeli bunun çok altında. Hepsi bir tarafa elimde olmayan bu durumdan ötürü bu bedeli ödemek zorunda bırakıldım. Bu ay sonunda faturayı göndereceklermiş. "Ses kayıtlarını inceleyin, daha önce 440 TL demiştiniz" diyorum. "Evet inceledik, size öyle denmiş ama 790 TL.. o elemanla ilgili de işlem başlatıldı" diyor. Banane sizin elemanınızla ilgili başlattığınız işlemden. Ne dersem "haklısınız" diyor ama devamında çözüm sunmuyor. Lanet olsun aboneliğim devam etsin o zaman, en azından Mart 2015'e kadar aylık 64 tl verir kurtulurum dedim. onu da kabul etmiyor, iptal gerçekleşmiş diyor. bir yandan ev kredisi ödüyorum. 790 TL çok büyük para benim için. ne yapacağımı şaşırdım. BTK'nın sitesinde şikayet metni oluşturdum. Ama o da zaten Superonline'a yönlendiriyormuş. ,Allah kahretsin bu taahhüt işini. Adamlar bana hem hizmet sunamıyor hem de bu kadar yüksek rakamlarla ödeme yaptırtıyor.

    Ne yapmalıyım. Faturaya itiraz hakkım var mı? İtiraz etmeden ödemeli miyim? Ödedikten sonra mı hakkımı aramalıyım. Ve nereye gitmeliyim? Tüketici Hakem Heyeti işimi çözebilir mi? Lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olsun.
    Teşekkürler







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.