Şimdi Ara

Galaxy Beam Sim Kart sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli forumdaşlar, maalesef bir Samsung kullanıcısıyım. Hemde Galaxy Beam adlı projeksiyon özellikli telefon!

    Alalı 2 farklı hat kullandım ve her seferinde hat kaybetti. Servise götürdüm arıza yok diye geri verdiler. Şuan 5 seferdir servise girdi çıktı.
    Hatta bir sefer ürünü servisten alır almaz arıza verdi, ana kart ve sim yuvası değişti yani dolayısıyla imei nosu da değişti.
    artık telefondan bıktım usandım, konuşma yaparken dahi hat kaybetmeye başladı.

    Verdiği uyarı:
    SIM Kartı çıkarttınız!

    Konuşma esnasında bu uyarıyı verdi hat gitti! Samsung sorun bulamıyor, servis denedik sıkıntı yok diyor hemde 32Kb sim kart takarak deniyor bende 64Kb 9 aylık sim kart var!

    Konu hakkında yabancı bir forumda uzun uzun aynı sıkıntıyı yaşayanlar yazmış: >Forum<
    Aynı benim çektiğim sıkıntıları dile getirmişler, alet bildiğin üretim hatalı ürün ama samsung geri almaya yanaşmıyor. Son bir defa samsungu aradım bana yetkilimiz dönecek dedi.
    Eğer onlara da derdimi anlatamazsam gayri yasal yola başvuru yapıcam...

    Burdan tüm kamuoyuna çağrım olsun, bu model telefondan cidden uzak durun. Çünkü herkes sorun yaşıyor hep aynı sıkıntı mevcut ama çözüm YOK!







  • selam arkadaşlar ben replika bir s5 aldım hiç bir yerinde sıkıntısı yok sadece arada turksell yazısı gidiyor hizmet yok diyor 1 dk gecmeden geri turksell geliyor . arayan o sırada arayıncada telofon kapalı gözüküyor . acaba nedendir sizce
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.