Şimdi Ara

LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
335
Cevap
0
Favori
117.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ACABA FİYAT ARALIĞI NE OLACAK FAZLA OLMAMASI LAZIM
  • Toros komple demirdi yahu
  • harika olmuş, fuarda sergilenen modelin bile bagaj kapağı oturmamış, dengesiz...



     LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU)


    edit : açık kalmış filan demeyin, katılımcıların aracın yanına sokulup, orasını burasını kurcaladıkları, kapılarını açıp kapattıkları bir stand değil orası...

     LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 23 Ekim 2006; 18:49:28 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: oguzcuk

    Toros komple demirdi yahu


    Yok ama sanırım dacia plastik Yada herneyse ama toros takozdu en azından, bu öyle değil bu lüks




  • araba concept...
    seriüretim olsa hadi hata ama concept araba sonuçta olsun o kadar....

    quote:

    Orjinalden alıntı: aya

    harika olmuş, fuarda sergilenen modelin bile bagaj kapağı oturmamış, dengesiz...



     LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU)


    edit : açık kalmış filan demeyin, katılımcıların aracın yanına sokulup, orasını burasını kurcaladıkları, kapılarını açıp kapattıkları bir stand değil orası...

     LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU)





  • SİZ KÖTÜLEMEYE DEVAM EDİN
  • ewet ARKADAŞLAR ŞUBAT AYINDA YOLLARDA BU VELET 16-20 BİN ARASI OLURSA TÜRK HALKI SW BİRAZ DÖNÜŞ YAPAR BU MODELLE NE DERSİNİZ KAÇ LİRA OLUR SİZCE BİLGİSİ OLAN VAR MI ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oguzcuk

    ewet ARKADAŞLAR ŞUBAT AYINDA YOLLARDA BU VELET 16-20 BİN ARASI OLURSA TÜRK HALKI SW BİRAZ DÖNÜŞ YAPAR BU MODELLE NE DERSİNİZ KAÇ LİRA OLUR SİZCE BİLGİSİ OLAN VAR MI ?


    logan+%10

    ancak hidrolik direksiyonu dahi olmayan baz model gibi gelmez.

    yani en azından 21-22 den başlar.
  • Önce şu takla olayını aydınlatalım,yine bu sitedey di sanırım aracın nasıl ve neden takla attığı sürücünün sapasağlam çıktığı.AutoBild di sanırım bi arkadaş almancasını çevirmişti.

    Aracın sadece sol ön jantı diğerlerinden farklı olarak sac jant kullanılıyor diğerleri alaşım jant laurette teki alaşım jantlar.Zaten resimlere dikkat edin hiçbirinde sol ön jant gösterilmiyo.Testin amacı 3 alaşım jant ve 1 sac jantla araba geyik testinde ne yapar tabi Almanlar imaj zedelemek için Logan takla attı diye kapak yaptı ama dergiyi okumayanlar bunun geyik testinde olduğunu sandılar çünkü herkes resimlere yorum yaptı.Sol ön jantı takla öncesi direksiyon çevrildiğinde görebilirsiniz.
    Yani standart logan geyik testinde takla atmamıştır.Çarpışmadan 4 yıldız alamamasının nedeni de Clio 2 ve 3 deki çift kademeli hava yastığı olmaması-tek kademeli.Emniyet kemerinde kuvvet kontrol ve aktif gergilerin olmaması.(clio 3 de expres.çift ön gergili).Birazda romen çeliğinin o kadar iyi olmaması.Bunlar bugün ne symbolde var nede albea da.Aslında abs li klimalı symbol ile aynı motorlu clio 3 aynı fiyat,Aynı durum fiat içinde geçerli.Abs li klimalı albea ile grande-punto aynı fiyata geliyo.Ama çoğu kişi 5 yıldızlı araçlar yerine ucuz versiyonları tercih ediyor.Ama son 3-4 senedir refah seviyesi arttığından insanlarda güvenlik seviyesine bakmaya başladılar.Demekki bu gelir grubuna hitap eden araçlar tutuluyo,Ayrıca bu araçlarda hiç yabana atılacak araçlar diil.Bunlara da özel izolasyon uygulayın ,biraz daha kaliteli plastik kullanın biraz makyaj ; alın size jetta,alın size focus.Focus un Sadece ghia sında bulunan yol bilgisayarının sadece ort yakıt tüketimini gösterebildiğini,kapı içlerinin tamamen logandaki gibi plastikten olduğunu biliyoruz ama bu araçlar bile satılıyosa,Bu orta sınıf ve hacimli araç hayli hayli satar.
    Doblo da tek yaprak makas var ama Kangoo da makas yok...

    Birde mcv lerdeki dizel Renault un yeni geliştirdiği ve avrupa clio 3 lerde kullanılan dizel,yani Türkiyedeki Clio 3 lerde eski nesil 1.5 dci,Logan mcv de yeni nesil dci kullanılacak.Avrupadaki Clio 3 lerle Logan Mcv nin dizeli yeni nesil.Ama ülkemizde hala eski nesil 1.5 65,80 ve 100hp lik dizeller satılıyo.Avrupada bu motorlar 1.5 70,86 ve 107 240nm lik yeni nesilleriyle satılıyo üstelik 1 senedir.

    Sonuçta Güzel araç.Birde Clio 3 SW ile Ucuz albea yı çok merak ediyorum umarım Akıncl arkadaşım bizi aydınlatır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 25 Ocak 2007; 2:15:41 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x

    atılacak araçlar diil.Bunlara da özel izolasyon uygulayın ,biraz daha kaliteli plastik kullanın biraz makyaj ; alın size jetta,alın size focus.Focus un Sadece ghia sında bulunan yol bilgisayarının sadece ort yakıt tüketimini gösterebildiğini,kapı içlerinin tamamen logandaki gibi plastikten olduğunu biliyoruz ama bu araçlar bile satılıyosa,Bu orta sınıf ve hacimli araç hayli hayli satar.

    Sonuçta Güzel araç.Birde Clio 3 SW ile Ucuz albea yı çok merak ediyorum umarım Akıncl arkadaşım bizi aydınlatır.

    capitaldi galiba bi arkadaş yüz sayfa topik açmış herşeyini anlatıyodu okuyamadım.ama bilgisayar çok daha fazlasını yapıodu. yanlışın olmasın.




  • Bizzat test sürüşüne de çıktım,Donanım özelliklerinde de aynısı yazıyo ayrıca Autoshow dergisinin testinde de Megane karşılaştırmasında yazıyor.Sadece ortalama yakıt tüketimini gösteriyo ben çok şaşırmıştım,önceki modelde anlık yakıt vs gösteriyodu.
  • bu kapılar ayarsız duruyo ya j9 kapıları gibi


     LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras

    ...
    Ama sw olup da 7 kişilik olan sadece loganı gördüm. Benim bildiğim diğer 7 kişilikler ya corolla verso tipinde ya da doblo tipindeydi. Demekki loganın kalıp büyük olduğundan ufak tefek büyültmelerle sığdırmışlar. 6 ve 7. koltuk açıkken bile tiponunki kadar bagaj kalıyor...


    1980'lerin basinda bizim Peugeot 504 familiale (bir bakima sw)'miz vardi, Fransa'da sifir almistik ve onda da üçüncü koltuk sirasi ve arkada daha bagaj vardi...

    Bizim araba asagidaki örnek resimden daha güzeldi tabi, metalik açik yesildi. 2000motor, direksiyondan vitesli.

     LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurBJK -- 25 Ocak 2007; 13:10:42 >




  • kapı tam kapanmamış olabilir ben öyle bir şeye ihtimal vermiyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: ccaparli

    bu kapılar ayarsız duruyo ya j9 kapıları gibi


     LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU)

  • süper bir araç
  • aslında baya bir merak ediyorum bir plaza ya gitsek de görsek
  • su an bu arac plazalarda gosteriliyormu...isteyen istedigini diyebilir ben geecen yaz 95 kartalimi satip 2000 kartal aldim param vardi ama parca ucuz yakit az
    az sorun benim icin onemli sonucta arac ta sadece yuk tasiycaksan bu arac super
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x

    Önce şu takla olayını aydınlatalım,yine bu sitedey di sanırım aracın nasıl ve neden takla attığı sürücünün sapasağlam çıktığı.AutoBild di sanırım bi arkadaş almancasını çevirmişti.

    Aracın sadece sol ön jantı diğerlerinden farklı olarak sac jant kullanılıyor diğerleri alaşım jant laurette teki alaşım jantlar.Zaten resimlere dikkat edin hiçbirinde sol ön jant gösterilmiyo.Testin amacı 3 alaşım jant ve 1 sac jantla araba geyik testinde ne yapar tabi Almanlar imaj zedelemek için Logan takla attı diye kapak yaptı ama dergiyi okumayanlar bunun geyik testinde olduğunu sandılar çünkü herkes resimlere yorum yaptı.Sol ön jantı takla öncesi direksiyon çevrildiğinde görebilirsiniz.



    Alakası yok nereden uyduruyorsunuz bunları,

    Dergide yazan daha önceki şerit değiştirme testinde lastiğin zorlandığı ve buna bağlı olarak lastik çelik tabanın bozulduğu ve takla attığı son geyik testinde lastiğin aracının ağırlığını taşıyamayarak jantın asfalta gömülüp kazaya sebebiyet verdiği.
    Sonradan Renault tarafından yeni lastiklerle yapılan testlerde Dacia logan'ın geyik testini ESPsiz de geçebildiği.

    autobild'in yazısını da aşağıya kopyalıyorum, lütfen biraz daha dürüst yorumlar yapın:




    " Dacia Logan ist kippsicher
    Schuld war nur der Reifen
    Erst hatte der ADAC den Dacia aufs Dach gelegt, dann sagte Renault, der Logan sei sicher. Die Franzosen haben wohl recht.
    Die spektakulären Bilder vom Dacia Logan, den ein ADAC-Tester beim "Elchtest" aufs Dach gelegt hatte, kamen einzig und allein durch defekte Reifen zustande. Das mußte jetzt der ADAC einräumen und bestätigte damit die Einschätzung von Renault, der Logan, für den es kein ESP gibt, sei auch ohne elektronische Fahrhilfen sicher.
    Röntgenuntersuchungen des ADAC haben jetzt den wahren Grund für die Landung auf dem Dach zutage gefördert: einen Defekt im Stahlgürtel der Reifen, die durch vorangegangene Spurwechseltest bereits stark belastet gewesen seien. Damals hatte sich trotz korrekten Reifendrucks eine Felge im Asphalt verhakt und den Unfall ausgelöst. Der französische Hersteller stellte nach dem ADAC-Test eigene Untersuchungen mit neuen Reifen an und brachte das Fahrzeug dabei nicht einmal in eine kritische Situation. "




  • Arkadaşım kaza fotolarında ön sol lastiğin niçin alaşım jant diil de saç jant olduğunu açıklarmısın .Sen okuğunu anlayamamış olabilirsin buna yapacak bişey yok.Fotoları göndericem.Sen sadece 3 alaşım jant ve bir saç jantla bu testin yapıldığını açıkla,inannalım o zaman doğru yorumu anlarız.
    Resimleri görüyosun sadece ön sol jant saç ve aracın ağırlığı tamamen bu lastiğe veriliyo.Bu testi standart 4 alaşım jantla yaptıklarında hiçbirşey olmadığı da yazıyo.
    Lütfen doğru yorumlar yapalımmmmm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 2 Şubat 2007; 15:28:49 >
  • Makaleyi aşağıya yazdığım halde hala ısrar ediyorsun, Autobild: Dacia Logan ist kippsicher

    ADAC'ın testinde neyin ne olduğu da wikpedia 'da yazıyor
    wikipedia: Geyik testi
    Bir sürü almanca bilen insan var , alır yazıyı birine çevirtir okursun , ufacık resimlerden yorum yapmaya çalışmak doğru bir davranış değil. Orada saç jant diye gördüğün şey kırılmış ön fren balatasının karartısı olmasın ne diyorsun?


    Ayrıca sorun sadece Logan'ın 65 km hızla takla atmış olması değil , bir çok araç da takla atabilir, testi düzenleyenler testin yapısıyla oynamış olabilir; sorun loganın takladan sonra A sütunun üzerine çökmesi , ölümcül olabilecek bu durum 2007 senesinde hiçbir mazeretle açıklanamaz. Sen belki Dacia'yı sevebilirsin ama bu doğru olmayan agrümanlarla insanları yanıltma hakkını sana vermez.



     LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU)


     LOGAN MCV HAYIRLI OLSUN ?(2006 TOROSU)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabena -- 2 Şubat 2007; 16:39:22 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.