Şimdi Ara

Servisten Çıkmayan Cihaz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
974
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, DUOS i8262 çift hatlı cihaz sahibiyim.

    Bu cihazı aldığımız günden bu yana tek sorunsuz gün geçmedi. Şöyle ki, bir numarayı çevirip aradığımızda ekranda aranıyor yazısı dönüyor ama telefon bir türlü bağlanmıyor. Herhangi bir düşmeye maruz kalmadığı halde ekranda kırmızılıklar oluşuyor ve belli bir süre sonra kapanıp açılıyor. Bir ara arama yapar da karşı tarafla konuşmaya başlarsanız da ses boğuklaşıyor. Bir cihazda bu kadar çok sorun olur mu yahu?!

    Cihaz 2 kere servise gitti, her ikisinde de anakart değişti geri gönderildi. Bu da anakart ile çözülemeyen bir fabrikasyon kusuru olduğuna işaret bence. Bir yandan da Şikayetvar üzerinden Samsung ile görüşmeler yürütüyorum. Şikayet Var- Görüşmeler
    Az önce zoraki telefonla arandım. Facebook üzerinden taciz mesajları yazmasam, aramayacaklar. Velhasıl, biz sadece bilgilendirmek için ararız, biz değişim yada para iadesi yapma kararı veremiyoruz diyor. Uzun uzun prosedürlerinden bahsediyor, çözüme yönelik şöyle yaparız, bunu uygularız diye bir cümle dahi kurmuyor.

    Cihaz şu an üçüncü kez serviste. Yine muhtemel sorunlarla geri gelecek. Tüketici Hakem Heyetine de dilekçemi sundum. Oradan da sonuç bekliyorum.

    Samsung firmasıyla yaşadığım üçüncü sorun: Daha önce fotoğraf makinesi, harici diskte sorun yaşadım. Değişim yapmadılar. O zamanlar hakem heyetleri de yoktu. Çöp olarak çekmecemde duruyor. Bu da son oldu, akıllandım. Artık evime, yakınıma Samsung dahil hiçbir Kore malı cihaz sokmam.

    Samsung markasıyla ilgili fikir sahibi olunması üzerine okuyuculara sunulmuştur.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.