Şimdi Ara

Epic Games, Yeni Anti-Aliasing Teknolojisini Gösterdi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •      Unreal Engine markası ile her zaman oyun geliştiricilere yakın olan Epic Games, yeni Anti-Aliasing teknolojisi, Temporal AA'i duyurdu.
     
         Bir video ve görseller aracılığıyla bu teknolojiyi gösteren Epic Games, Temporal AA'in günümüz Anti-Aliasing teknolojilerinden ileri olacağının sözünü verirken, bu teknolojinin Unreal Engine 4.4 ile birlikte destekleneceğini söylüyor.
     
        Aşağıdan karşılaştırma görsellerine ve videosuna ulaşabilirsiniz.
     
     
     









  • benim diyen ekran kartını bile bağırttırır bu :)

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • VE SCI OYUNLARA GELİR..

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Watch dogsta var zaten.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • kartları ne derece yoruyor acaba

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Nvidia'nın Anti-Aliasing teknolojisi TXAA daha iyi
  • Kartın canını okuyacaktır bu temporal AA. Ha ama sistemi sömürmeden bu işi halledecek bir yol bulmuşlarsa oh ne ala.fxaa nın pabucu dama atılır.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • O değilde şu videodaki gibi grafiklere sahip oyunları ne zaman göreceğiz acaba böyle grafikli oyun çıkarsınlar ben no temporal AA lı halinede talibim valla ömrümüz gidiyo dünya gözüyle şöyle bir oyun görsek :D
  • Unreal motoru kullanan oyunlar ekseriyetle orta derece kartlarda yüksek ayarlarda oynanabiliyordu. Geçen aylarda bu unreal4 yaratığının bir kaç demosunu indirdim, o ufacık ve içinde fazla detay olmayan haritalarda kasım kasım kastırdı vallahi.

    760 gtc o.c.
    İ5 2500
    8gb ddr2 ram.

    Bi süre daha gelmesin bu motor. :D

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Teknik yeni bir teknik değil 2000 lerden beri var olan bir teknik kendilerininmiş gibi göstermeleri ilginç olmuş

    Yıllardır süregelen Temporal AA dan farkı ne acaba , büyük ihtimal MSAA yada CSAA implementasyonu vardır. Bu da onu TXAA ya benzetir blur filtresi olmayan haline

    Ayrıca TXAA yı kullanırken bluru azaltmak mümkün merak edenler sorabilir

    Edit: Tekniğin gerçek isimlendirmesi High Quality Temporal Supersampling



    Epic Games, Yeni Anti-Aliasing Teknolojisini Gösterdi

    Epic Games, Yeni Anti-Aliasing Teknolojisini Gösterdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbo-powwer -- 21 Ağustos 2014; 10:52:17 >




  • Ben bir tablo gördüm TAA 1 MSAA x2 ile aynı seviye sistemi yoruyor ama kalite olarak msaa X8 in bile sütünde duruyordu eğer öyleyse konsollarda da aa problemini bitirir.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • No AA ;

    Epic Games, Yeni Anti-Aliasing Teknolojisini Gösterdi


    FXAA ;

    Epic Games, Yeni Anti-Aliasing Teknolojisini Gösterdi


    SMAA ;

    Epic Games, Yeni Anti-Aliasing Teknolojisini Gösterdi


    Temporal AA ;

    Epic Games, Yeni Anti-Aliasing Teknolojisini Gösterdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbo-powwer -- 21 Ağustos 2014; 10:43:17 >




  • Mütiş ama kartları sömürür gibide, neredeyse cgi/render kalitesinde.
  • ghost-BSC G kullanıcısına yanıt
    Kırıklıkları, görüntüyü bulanıklaştırarak gidermek marifet mi yani şimdi?
  • boş odada 50 60 fps veriyorsa içine yapay zeka gibi etkenler girince fps çok fazla düşer ki bu videodaki alan tamamen optimize edilmiştir . Her firma optimizasyonu çok iyi yapamıyor sonuçta veya yapmıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kısaca PC'den oynayanların fakir olanları ölsün demiş.

    Not:''Fakir PC'ciler ölsün'' diyecektim ama anlam kayması var.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • ooo çok güzel olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emiLL

    boş odada 50 60 fps veriyorsa içine yapay zeka gibi etkenler girince fps çok fazla düşer ki bu videodaki alan tamamen optimize edilmiştir . Her firma optimizasyonu çok iyi yapamıyor sonuçta veya yapmıyor

    Yapmıyor. Misal olarak Crysis ve Warfare'in sistem gereksinimlerine bakmak yeterli. İkisi de Crytek'in ama sistem gereksinimlerinde arada dağlar kadar fark var.
  • turbo-powwer kullanıcısına yanıt
    Değişim inanılmaz hakkatten...
  • bocekgrafik kullanıcısına yanıt
    İlginç ve yanlış bir yaklaşım olmuş hocam. TXAA zaten bir içerisine MSAA , CSAA vb implemente edildiği Temporal AA tekniğidir. Fakat bazen ne yaparsanız yapın aşırı güç harcanmadan tüm kırınımları gidermek mümkün olmuyor. Burada Blur Filter şart. Yukarıdaki örnekte Crysis 3 te(TXAA için iyi bir örnek değil ama elimizde bu var ) TXAA lı görüntüde az blur var fakat gerçeğe daha yakın , blur etkisini azaltmak aslında NVIDIA Inspector ile çok kolay Blur Filteri kaldırmadan azaltabilirsiniz yani Ha oyun yapımcıları TXAA yı biraz sonradan ekleme şeklinde kullanmasalardı daha kaliteli görüntüler görmemiz olasıydı.(Oyun yapımcıları bu tekniği bir yama gibi kullandı ))




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.