Şimdi Ara

GOLF 7 mi, yoksa HONDA CIVIC HATCHBACK mi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
1
Favori
2.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dostum leonu sakin gozardi etmeyin. Kendi aracim diye demiyorum f/p olarak bu sartlarda piyasada daha iyisi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Araç Astra J ya da özellikle Focus kadar direkt bir direksiyona sahip değil ama onlara göre virajda zorlandığında daha temiz bir iz takibine sahip, özellikle viraj dışına doğru bir ağırlık transferi hissettirmemesi çok etkileyici geldi.


    Açıklamalar için teşekkürler.


    Ben Astra J kullanıyorum,yol tutuşundan ve viraj kabiliyetinden acayip memnunum ama Astranın girdiği her viraja Golf'te giriyor,yan yana virajlı yolda tatlı tatlı çekişmişliğim var,yalnız viraj içinde ne kadar güvende hissettiriyor Astra'ya göre bir tahminde bulunamıyorum,ama emininm ki Golf,en az Focus ve Astra kadar iyi bir yol tutuşuna sahip.Şunu da belirtmeliyim ki Civic'lerin viraj performansından hiç memnun kalmadım kullandığım süre zarfında,burda yol tutuşu köyü diyince eksileyen arkadaşlar bir se Fd6 (önceki kasa) civicle viraja girsinler gelip yazsınlar,hiç güven vermiyor.Hb ten de umudum yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benzin ve 2. El sıkıntısı yoksa civic daha dolu olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Araç Astra J ya da özellikle Focus kadar direkt bir direksiyona sahip değil ama onlara göre virajda zorlandığında daha temiz bir iz takibine sahip, özellikle viraj dışına doğru bir ağırlık transferi hissettirmemesi çok etkileyici geldi.


    Açıklamalar için teşekkürler.


    Hocam golf ile viraj içinde iki hareket deneyin farkı göreceksiniz focusa göre.

    1. Hızlı girdiğiniz virajda frene sertçe basın.

    2. Yine hızlı girdiğiniz virajda aniden direksiyonu sağ sol yapın.

    Eğer bu iki hareket sizi tedirgin etmezse sıkıntı yok. Ben yeni Leonda bu hareketleri (style 16" jant ve torsiyonlu) yaptığımda oldukça tedirgin olmuştum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence de Golf.
  • Benim de tercihim golf olurdu. Alman arabaları daha saglamdir ve kalitelidir. Golfte yalıtım falan da guzel. Ayrica ikinci el de primde yapiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda'nın o çirkin arabasi 5 para etmez gözümde. Astra'ya bakabilirsiniz ayrıca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Araç Astra J ya da özellikle Focus kadar direkt bir direksiyona sahip değil ama onlara göre virajda zorlandığında daha temiz bir iz takibine sahip, özellikle viraj dışına doğru bir ağırlık transferi hissettirmemesi çok etkileyici geldi.


    Açıklamalar için teşekkürler.


    Hocam golf ile viraj içinde iki hareket deneyin farkı göreceksiniz focusa göre.

    1. Hızlı girdiğiniz virajda frene sertçe basın.

    2. Yine hızlı girdiğiniz virajda aniden direksiyonu sağ sol yapın.

    Eğer bu iki hareket sizi tedirgin etmezse sıkıntı yok. Ben yeni Leonda bu hareketleri (style 16" jant ve torsiyonlu) yaptığımda oldukça tedirgin olmuştum.

    Aslında bir iki viraj macerası ile izlenim yazıyorum ama, esasen bir aracın limitlerini tam manasıyla anlamak için yüklü kullanım farklı yollar farklı hızlar farklı mevsimler vs vs gerekiyor..

    Golf ile dediğin hareketleri henüz yapmadım ama viraj içindeki rahatlığına bakılırsa fren yapınca da çok ciddi bir denge kaybı yaşatmayacak gibi hissettiriyordu, araç tam bağımsız ve 17" bu arada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turbobenzina


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Araç Astra J ya da özellikle Focus kadar direkt bir direksiyona sahip değil ama onlara göre virajda zorlandığında daha temiz bir iz takibine sahip, özellikle viraj dışına doğru bir ağırlık transferi hissettirmemesi çok etkileyici geldi.


    Açıklamalar için teşekkürler.


    Ben Astra J kullanıyorum,yol tutuşundan ve viraj kabiliyetinden acayip memnunum ama Astranın girdiği her viraja Golf'te giriyor,yan yana virajlı yolda tatlı tatlı çekişmişliğim var,yalnız viraj içinde ne kadar güvende hissettiriyor Astra'ya göre bir tahminde bulunamıyorum,ama emininm ki Golf,en az Focus ve Astra kadar iyi bir yol tutuşuna sahip.Şunu da belirtmeliyim ki Civic'lerin viraj performansından hiç memnun kalmadım kullandığım süre zarfında,burda yol tutuşu köyü diyince eksileyen arkadaşlar bir se Fd6 (önceki kasa) civicle viraja girsinler gelip yazsınlar,hiç güven vermiyor.Hb ten de umudum yok.

    Şöyle birşey; Astra J varken yakın arkadaşımın Golf 6 sını da kullanıyordum, Golf çok sarsıntısız ve sessiz yol alırken virajlarda da çok güvenliydi ama bir şekilde hissiz kalıyordu, Golf 7 ise 6 nın konforuna ilaveten daha direkt bir direksiyona, daha keskin ve kemikli bir manuel vitese sahip, sürücüyle viraj içindeki iletişimi Golf 6 dan daha eğlenceli ve virajlarda viraj dışına açılma eğilimi enteresan derecede az, bunda da arkadaşların açıkladığı gibi hafifi karoser ve aktarma teknolojisi etkili olsa gerek.


    Astra ile Golf ü 2 araçta varken tam manasıyla kıyaslayamadık ama kardeşimle araçları değiştiğimizde Astra nın daha eğlenceli bir araç olduğunda hemfikir oluyorduk, bunda Astra nın daha hisli ve de hafif direksiyonu ile yazılımlı 170 beygirlik motoru da etken oluyordu tabi.

    Golf 7 sahibi olarak şunu açıkca söyleyebilirim Astra dan çok memnundum ve bu yüzden de uzun yol için yine bir Opel i, Insignia yı -seçenekler arasında premiumlar da vardı- tercih ederken pek tereddüt etmedim, bence yeni gelecek olan Astra çok iddialı bir araç olacaktır.

    Civic ise kullanmadığım için yorum yapamıyorum ama birkaç kez incelediğim üzere aslında gayet ferah, farklı ve özgün bir model, 90 lı yıllarda sıklıkla Honda kullanırdım ve o zamanki mukayeselerde Honda vatandaşlarına oranla motoru, manuel vitesi ve sürüş kalitesi ile Alman rakiplerini daha fazla zorlardı, marka bu mirası eminim koruyordur ancak sedan versiyonuyla hedeflerinin konfor olduğunu tahmin ediyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 18 Ağustos 2014; 1:20:40 >




  • Her türlü Golf derim. Civic in öyle abartıldığı kadar über süper performansı yok. Golf kalite, yalıtım, yol tutuş, güvenlik donanımları, marka imaji, tasarım ve 2 el değeri ile Civic' den daha iyi bir araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Turbobenzina


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Araç Astra J ya da özellikle Focus kadar direkt bir direksiyona sahip değil ama onlara göre virajda zorlandığında daha temiz bir iz takibine sahip, özellikle viraj dışına doğru bir ağırlık transferi hissettirmemesi çok etkileyici geldi.


    Açıklamalar için teşekkürler.


    Ben Astra J kullanıyorum,yol tutuşundan ve viraj kabiliyetinden acayip memnunum ama Astranın girdiği her viraja Golf'te giriyor,yan yana virajlı yolda tatlı tatlı çekişmişliğim var,yalnız viraj içinde ne kadar güvende hissettiriyor Astra'ya göre bir tahminde bulunamıyorum,ama emininm ki Golf,en az Focus ve Astra kadar iyi bir yol tutuşuna sahip.Şunu da belirtmeliyim ki Civic'lerin viraj performansından hiç memnun kalmadım kullandığım süre zarfında,burda yol tutuşu köyü diyince eksileyen arkadaşlar bir se Fd6 (önceki kasa) civicle viraja girsinler gelip yazsınlar,hiç güven vermiyor.Hb ten de umudum yok.

    Şöyle birşey; Astra J varken yakın arkadaşımın Golf 6 sını da kullanıyordum, Golf çok sarsıntısız ve sessiz yol alırken virajlarda da çok güvenliydi ama bir şekilde hissiz kalıyordu, Golf 7 ise 6 nın konforuna ilaveten daha direkt bir direksiyona, daha keskin ve kemikli bir manuel vitese sahip, sürücüyle viraj içindeki iletişimi Golf 6 dan daha eğlenceli ve virajlarda viraj dışına açılma eğilimi enteresan derecede az, bunda da arkadaşların açıkladığı gibi hafifi karoser ve aktarma teknolojisi etkili olsa gerek.


    Astra ile Golf ü 2 araçta varken tam manasıyla kıyaslayamadık ama kardeşimle araçları değiştiğimizde Astra nın daha eğlenceli bir araç olduğunda hemfikir oluyorduk, bunda Astra nın daha hisli ve de hafif direksiyonu ile yazılımlı 170 beygirlik motoru da etken oluyordu tabi.

    Golf 7 sahibi olarak şunu açıkca söyleyebilirim Astra dan çok memnundum ve bu yüzden de uzun yol için yine bir Opel i, Insignia yı -seçenekler arasında premiumlar da vardı- tercih ederken pek tereddüt etmedim, bence yeni gelecek olan Astra çok iddialı bir araç olacaktır.

    Civic ise kullanmadığım için yorum yapamıyorum ama birkaç kez incelediğim üzere aslında gayet ferah, farklı ve özgün bir model, 90 lı yıllarda sıklıkla Honda kullanırdım ve o zamanki mukayeselerde Honda vatandaşlarına oranla motoru, manuel vitesi ve sürüş kalitesi ile Alman rakiplerini daha fazla zorlardı, marka bu mirası eminim koruyordur ancak sedan versiyonuyla hedeflerinin konfor olduğunu tahmin ediyorum.



    Eğlence kısmına katılıyorum,Astra'nın veya genel olarak Opel'in en nefret ettiğim handikapı,iç mekanın Volkswagen'deki rakipleri kadar kaliteli olmaması,işçilik hataları çok fazla,Astra ile Golf arasındaki kalite farkı belki çok fazla göze batmayabilir ama Yeni insignia'nın içi ciddi anlamda kaliteden uzak hissettiriyor.Ağırlık sorunu da unutulmamalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Her türlü Golf derim. Civic in öyle abartıldığı kadar über süper performansı yok. Golf kalite, yalıtım, yol tutuş, güvenlik donanımları, marka imaji, tasarım ve 2 el değeri ile Civic' den daha iyi bir araç

    Abartıldığı kadar performansı yok demek? 225 Km/s hız az buz değil ya da 232 Km/s...Her dizel çıkamaz kolay kolay...Kullanmadan yorum yapmayın bari....

    6.vites 3800 Devir' de 218 Km/s diyorum yeterli sanırım Performans anlamın da...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 18 Ağustos 2014; 1:45:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turbobenzina

    Eğlence kısmına katılıyorum,Astra'nın veya genel olarak Opel'in en nefret ettiğim handikapı,iç mekanın Volkswagen'deki rakipleri kadar kaliteli olmaması,işçilik hataları çok fazla,Astra ile Golf arasındaki kalite farkı belki çok fazla göze batmayabilir ama Yeni insignia'nın içi ciddi anlamda kaliteden uzak hissettiriyor.Ağırlık sorunu da unutulmamalı



    Doğru, Vw deki işçilik Opel e göre daha özenli, malzeme kalitesi ise daha iyi ancak arada çok ciddi bir fark da yok ama bu iki araç arasındaki fiyat farkına da yansıyan bir etken. Muhtemelen yeni nesil Opel lerde bu konularda ciddi atılım yapılacak zira yönetimin yeni Antara projesinde mühendislerden Audi işçiliğini istediklerini okumuştum.

    Ağırlık da çok olmasa da azalacak, daha etkin tork üreten daha sessiz ve titreşimsiz yeni motorlar, çok oranlı sürtünme oranı düşük otm. ve manuel şanzımanlar da neredeyse hazır, ayrıca ağırlık dışında güzel tasarım için feda edilen iç mekanda arkada baş mesafesi vb gibi detaylarda da gelişim olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 18 Ağustos 2014; 1:39:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Araç Astra J ya da özellikle Focus kadar direkt bir direksiyona sahip değil ama onlara göre virajda zorlandığında daha temiz bir iz takibine sahip, özellikle viraj dışına doğru bir ağırlık transferi hissettirmemesi çok etkileyici geldi.


    Açıklamalar için teşekkürler.


    Hocam golf ile viraj içinde iki hareket deneyin farkı göreceksiniz focusa göre.

    1. Hızlı girdiğiniz virajda frene sertçe basın.

    2. Yine hızlı girdiğiniz virajda aniden direksiyonu sağ sol yapın.

    Eğer bu iki hareket sizi tedirgin etmezse sıkıntı yok. Ben yeni Leonda bu hareketleri (style 16" jant ve torsiyonlu) yaptığımda oldukça tedirgin olmuştum.

    Aslında bir iki viraj macerası ile izlenim yazıyorum ama, esasen bir aracın limitlerini tam manasıyla anlamak için yüklü kullanım farklı yollar farklı hızlar farklı mevsimler vs vs gerekiyor..

    Golf ile dediğin hareketleri henüz yapmadım ama viraj içindeki rahatlığına bakılırsa fren yapınca da çok ciddi bir denge kaybı yaşatmayacak gibi hissettiriyordu, araç tam bağımsız ve 17" bu arada.


    Hocam pek sıkıntı olmaz o halde. Torsiyon olan golf ile sizinki çok farklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Turbobenzina

    Eğlence kısmına katılıyorum,Astra'nın veya genel olarak Opel'in en nefret ettiğim handikapı,iç mekanın Volkswagen'deki rakipleri kadar kaliteli olmaması,işçilik hataları çok fazla,Astra ile Golf arasındaki kalite farkı belki çok fazla göze batmayabilir ama Yeni insignia'nın içi ciddi anlamda kaliteden uzak hissettiriyor.Ağırlık sorunu da unutulmamalı



    Doğru, Vw deki işçilik Opel e göre daha özenli, malzeme kalitesi ise daha iyi ancak arada çok ciddi bir fark da yok ama bu iki araç arasındaki fiyat farkına da yansıyan bir etken. Muhtemelen yeni nesil Opel lerde bu konularda ciddi atılım yapılacak zira yönetimin yeni Antara projesinde mühendislerden Audi işçiliğini istediklerini okumuştum.

    Ağırlık da çok olmasa da azalacak, daha etkin tork üreten daha sessiz ve titreşimsiz yeni motorlar, çok oranlı sürtünme oranı düşük otm. ve manuel şanzımanlar da neredeyse hazır, ayrıca ağırlık dışında güzel tasarım için feda edilen iç mekanda arkada baş mesafesi vb gibi detaylarda da gelişim olacak.


    General Motors çok kullanıyor Opel'i,biraz özen gösterse daha güzel araçlar çıkar,Antara projesi de çok ilginçmiş,ilgimi çekti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    Hocam pek sıkıntı olmaz o halde. Torsiyon olan golf ile sizinki çok farklı.

    Bunlar hep can sıkıcı maliyet hesapları değil mi.. Birinde torsiyon birinde tam bağımsız..


    Arka kapı üstleri benim araçta sert plastik mesela, 6 da yumuşaktı!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    Hocam pek sıkıntı olmaz o halde. Torsiyon olan golf ile sizinki çok farklı.

    Bunlar hep can sıkıcı maliyet hesapları değil mi.. Birinde torsiyon birinde tam bağımsız..


    Arka kapı üstleri benim araçta sert plastik mesela, 6 da yumuşaktı!


    Aynen maliyet hocam. Genel olarak 6 daki malzemeler daha kalite gözüküyor 7. Nesle göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turbobenzina


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Turbobenzina

    Eğlence kısmına katılıyorum,Astra'nın veya genel olarak Opel'in en nefret ettiğim handikapı,iç mekanın Volkswagen'deki rakipleri kadar kaliteli olmaması,işçilik hataları çok fazla,Astra ile Golf arasındaki kalite farkı belki çok fazla göze batmayabilir ama Yeni insignia'nın içi ciddi anlamda kaliteden uzak hissettiriyor.Ağırlık sorunu da unutulmamalı



    Doğru, Vw deki işçilik Opel e göre daha özenli, malzeme kalitesi ise daha iyi ancak arada çok ciddi bir fark da yok ama bu iki araç arasındaki fiyat farkına da yansıyan bir etken. Muhtemelen yeni nesil Opel lerde bu konularda ciddi atılım yapılacak zira yönetimin yeni Antara projesinde mühendislerden Audi işçiliğini istediklerini okumuştum.

    Ağırlık da çok olmasa da azalacak, daha etkin tork üreten daha sessiz ve titreşimsiz yeni motorlar, çok oranlı sürtünme oranı düşük otm. ve manuel şanzımanlar da neredeyse hazır, ayrıca ağırlık dışında güzel tasarım için feda edilen iç mekanda arkada baş mesafesi vb gibi detaylarda da gelişim olacak.


    General Motors çok kullanıyor Opel'i,biraz özen gösterse daha güzel araçlar çıkar,Antara projesi de çok ilginçmiş,ilgimi çekti.

    80 li yılların son çeyreğine kadar Opel in hız ve kalite konusunda halk üzerindeki imajı çok iyiydi, Almanya da Mercedes e çok yakın bir lüks model satışı vardı ancak hantal ABD firması GM bünyesindeki Alman markayı Arge kısıtlamaları yüzünden düşüşe geçirince Opel bir müddet elektronik çağa sorunsuz giriş yapamayan modeller üretti, orta yaşlı-yaşlı kesim hala Opel i seviyorsa sebebi geçmişindeki sağlam ve kaliteli modeller, sevmiyorlarsa da sebebi beceriksiz ellerde kolayca sorun yumağına dönüşen araçlara sahip olmaları.


    Firma Insignia ve Astra J ile GM in bencil politikası sonucu batmaktan kurtuldu gibi gibi, şimdiyse yönetime atanan yetenekli bir isim sayesinde şansı yüksek görünüyor, otomobil dünyası çok dalgalı bir dünya..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    Hocam pek sıkıntı olmaz o halde. Torsiyon olan golf ile sizinki çok farklı.

    Bunlar hep can sıkıcı maliyet hesapları değil mi.. Birinde torsiyon birinde tam bağımsız..


    Arka kapı üstleri benim araçta sert plastik mesela, 6 da yumuşaktı!


    Aynen maliyet hocam. Genel olarak 6 daki malzemeler daha kalite gözüküyor 7. Nesle göre.

    6 da arka kapıların üstü de yumuşak, döşemeler daha tatminkar bir yapıda.

    7 de ise göğüsteki yumuşak plastik daha güzel, konsoldaki tuş takımlarının dokunuş hissi daha iyi, kapılar daha haff ancak daha tok :) bir sesle kapanıyorlar.


    Yani bir yerden almış bir yere koymuş gibi bir durum var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Her türlü Golf derim. Civic in öyle abartıldığı kadar über süper performansı yok. Golf kalite, yalıtım, yol tutuş, güvenlik donanımları, marka imaji, tasarım ve 2 el değeri ile Civic' den daha iyi bir araç

    Abartıldığı kadar performans farkı yok demek için elinizde bir veri var mı ?
    15 hp güç 50 nm fazla torkun über olmasa da süper bir performans farkı ortaya çıkardığını söylebilirim. 0-100 değeri kesinlikle bir kriter olamaz.Benim elimde olan verilere göre resim ekleyemiyorum bari yazayım durum çok açık.

    Golf Civic

    0-1000m 33 32,1

    40-100 ara 9.8 8.7 3.vites
    hızlanma 16.8 12.9 4.vites

    60-100 ara 9.5 7.6 4.vites
    hızlanma 15.5 10,4 5.vites

    80-120 ara 14.4 10,7 5.vites
    hızlanma

    Aerodinamik olarakta fark ortada , son hız ve yüksek hızlarda beygir gücünün daha çok etkin olacağını düşünürsek bence kayda değer ve hissedilebilir bir performas farkı araçlar arasında mevcut.
    Açıkçası golf bana daha çok hitap eden bir araç ama sezarın hakkı sezara.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.