Şimdi Ara

Seri üretim en hızlı sedan otomobil ödülü Amerikalılara mı gidiyor; İşte Dodge Charger SRT Hellcat (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
221
Cevap
0
Favori
5.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu da motorun kükremesi. Mp3 olarak indirilebiliyor.

    http://www.drivesrt.com/2015/challenger-srt-hellcat/gallery#downloads
  • Brabus 700 ayni beygirle daha iyi diyen neye gore diyor bunu merak ettim.
    1/4 mile Brabus Rocket 700: 11.6 sn
    1/4 mile Hellcat: 11 sn

    Aracin zaten aciklanan iki tane performans degeri var. 1/4 mile degeri ve 0-100-0 degeri. Onun haricinde aciklanmis bir performans verisi yok daha.
    Bunlarda yok oyle oyle essek sutcu beygiri vs. denecek bir sey yok gayet basarili degerler. Ha yarin obur gun arac cikar AMG ve M5 le yanyana kalkar ve geride kalirsa o zaman soylersiniz veriler yanlismis dersiniz o baska konu. Ama bu verilere bakarak Almanlardan yavas, Almanlar ayni beygiri koysa daha hizli olur demek komik sadece cunku veriler bunu desteklemiyor. Alman koymus 1000 beygiri onun da sonucu var onceki sayfalarda. Sanki verilere dayanarak yorum yapiyormus gibi gorunup carpitiyorsunuz.

    Almancilara bir de bel alti vurayim

    Bu aracin M5 gibi radyodan fake motor sesi vermesine gerek yok




  • Yalnız bu sedan sportiflikte en üst sıralara oynayacak bir şekilde tasarlanmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başlıkta Charger içerikte Challenger yazıyor ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican


    quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Hemen hemen aynı performansı mı veriyor? Bak yukarıda yazmışlar çeyrek milde M5ten 1.2 saniye daha iyiymiş. 4 çeker! E63ten de daha iyi süresi var.

    Dünyanın en hızlı alman sedanlarıyla ilgilen sen çünkü daha hızlısı yapılırsa kesin bir hile hurda vardır.

    Arkadasin kaninda Almanlik var herhalde. Anlatamazsin o yuzden bosver.

    4 çekerin kalkıştaki avantajını unutmamak lazım. Ikisinin aynı anda kalktığı 1/4 mile drag çok keyifli olurdu.

    Evet hocam cidden keyifli olacak.
    Simdilik sununla idare edelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devian

    quote:

    Orijinalden alıntı: X-GeN

    Bildiğin facelift yapmışlar
    İçi de değişmemiş, rakipleriyle güç dışında kıyaslanmaz bu araba...

    Komşumda 2013 model Charger SRT8 var, o daha vahim bir örnek. 6.4Lt V8 Hemi motor var ama 480 beygircik üretebiliyor

    evet o yüzden 1965 model bir amerikan aracını 5000cc lik orjinal hiç açılmamıs motoruyla bulabiliyorsun , ama 2004 model s2000 buluyorsun motoru 3 kez komple yenilenmiş... Honda crx im var 2 kez ben motor yaptırdım benden önce allah bilir kaç kez yapıldı...

    Hocam iyi hoş da, bahsettiğiniz düz Charger olsa neyse. Adamlar SRT8 üretiyor, rakipleriyle boy ölçüşebilmek için. O yüzden bana tuhaf geliyor.

    Bu arada ben de 1 yıl önce araba bakarken, 2009 model Mustang 4.0Lt V6 bulmuştum. Meğer araba 209 beygirmiş...
    Yani kimse kusura bakmasın da 6 silindir ve 4 litre motor koyup 209 beygir ürettirmek çok saçma oluyor bana göre




  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam bak bunu bilmiyordum ben. Çok da zor değilmiş emisyon kuralını delmek ama yine de varmış prosedürü
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Senin alman fanatikliğin için ameliyat olman lazım ama yine de cevap vereyim.

    Corvette ve viper srt-10 var piste odaklı ki zaten ikisi yeter yaptıkları sürelerle. İlla 10 tane amerikan modeli mi olması lazım pistlerde.

    Ayrıca dünyanın en iyi 0-100 yapan değil, en hızlı sedanı iddiasında bu araç ki 4 çeker E63ü ayırmaya çeyrek milde başlarsa sonrasında ne fark olur tahmin et



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi replastone -- 14 Ağustos 2014; 16:57:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Eyvallah hocam bak bunu bilmiyordum ben. Çok da zor değilmiş emisyon kuralını delmek ama yine de varmış prosedürü

    Bizden birşeyler almislar

    İsi kılıfına uydurmak için...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 14 Ağustos 2014; 17:15:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: X-GeN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Devian

    quote:

    Orijinalden alıntı: X-GeN

    Bildiğin facelift yapmışlar
    İçi de değişmemiş, rakipleriyle güç dışında kıyaslanmaz bu araba...

    Komşumda 2013 model Charger SRT8 var, o daha vahim bir örnek. 6.4Lt V8 Hemi motor var ama 480 beygircik üretebiliyor

    evet o yüzden 1965 model bir amerikan aracını 5000cc lik orjinal hiç açılmamıs motoruyla bulabiliyorsun , ama 2004 model s2000 buluyorsun motoru 3 kez komple yenilenmiş... Honda crx im var 2 kez ben motor yaptırdım benden önce allah bilir kaç kez yapıldı...

    Hocam iyi hoş da, bahsettiğiniz düz Charger olsa neyse. Adamlar SRT8 üretiyor, rakipleriyle boy ölçüşebilmek için. O yüzden bana tuhaf geliyor.

    Bu arada ben de 1 yıl önce araba bakarken, 2009 model Mustang 4.0Lt V6 bulmuştum. Meğer araba 209 beygirmiş...
    Yani kimse kusura bakmasın da 6 silindir ve 4 litre motor koyup 209 beygir ürettirmek çok saçma oluyor bana göre

    1.8 lt hacim ve turbo desteğine rağmen 122 hp.lik Audi'ler de var. Üstelik çok fazla geçmişe gitmeye gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • God bless America



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thomassee -- 14 Ağustos 2014; 17:09:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: X-GeN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Devian

    quote:

    Orijinalden alıntı: X-GeN

    Bildiğin facelift yapmışlar
    İçi de değişmemiş, rakipleriyle güç dışında kıyaslanmaz bu araba...

    Komşumda 2013 model Charger SRT8 var, o daha vahim bir örnek. 6.4Lt V8 Hemi motor var ama 480 beygircik üretebiliyor

    evet o yüzden 1965 model bir amerikan aracını 5000cc lik orjinal hiç açılmamıs motoruyla bulabiliyorsun , ama 2004 model s2000 buluyorsun motoru 3 kez komple yenilenmiş... Honda crx im var 2 kez ben motor yaptırdım benden önce allah bilir kaç kez yapıldı...

    Hocam iyi hoş da, bahsettiğiniz düz Charger olsa neyse. Adamlar SRT8 üretiyor, rakipleriyle boy ölçüşebilmek için. O yüzden bana tuhaf geliyor.

    Bu arada ben de 1 yıl önce araba bakarken, 2009 model Mustang 4.0Lt V6 bulmuştum. Meğer araba 209 beygirmiş...
    Yani kimse kusura bakmasın da 6 silindir ve 4 litre motor koyup 209 beygir ürettirmek çok saçma oluyor bana göre

    Sebebi daha dayanıklı olması.Ayrıca amerikalılar da çok yüksek ego vardır... Büyük herzaman güçlü demektir onlar için.Bu tarz üreticiler özellikle Dodge kendi halkından baska bir piyasayı dusunmez.Aman avrupaya satayım gibi derdi yok.Göz dolduruyor adam... Benim arkadaşım 300m2 daire aldı anasını satim eşyası yok koymaya salondan baska yerde yasamıyor... Ama ohh ne buyuk evim var diyor... Ama o evi ilerde doldurabilecegi gibi sende bu 6 silindir 4 litre motoru doldurabilirsin banamısın demez... Al 200hp nosu standart mustang motoruna bas banamısın demez.Aynı nos'u Subarunun motoruna bas standart forgetsiz bir motorsa alırsın kucagına motoru bastıgın an.... Bunlar amerikan hocam muscle bunlar bakamaycaksın hacim/beygir egrisine... 40 yıl öncede buydu şimdide bu.Süren bilir gerçekten egonu fena tatmin ediyor gür gür gür altında 4-5 bin motorluk bir araç , çok acaip bir his...




  • Bu arabaya bizim 2011 connect ne acaba

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizde bu vergiler ve milli gelir olduktan sonra sadece bakarız :(

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devian

    quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    E63 4 matic ile M5'in 0-200 süreleri 12 saniye iken...Şu aracın 100 mil hıza (160kmh) 13 saniyeden kısa bir sürede ulaşması o 707 beygirin yarısının sütçü olduğu anlamına geliyor maalesef.

    Ağırlık, şanzıman gibi şeyleri değişkene eklemişsinizdir umarım

    o bilmez öyle şeyleri

    sen motor gücü son hız için hiçbir anlam ifade etmiyor diyen adamsın, şahine m5 şanzımanı koyup 300 gösterecek adamsın ya senin burada ne işin var ki :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Senin alman fanatikliğin için ameliyat olman lazım ama yine de cevap vereyim.

    Corvette ve viper srt-10 var piste odaklı ki zaten ikisi yeter yaptıkları sürelerle. İlla 10 tane amerikan modeli mi olması lazım pistlerde.

    Ayrıca dünyanın en iyi 0-100 yapan değil, en hızlı sedanı iddiasında bu araç ki 4 çeker E63ü ayırmaya çeyrek milde başlarsa sonrasında ne fark olur tahmin et

    test verilerini görmek gerek, firmalar neler iddia etti bugüne kadar yalan oldu hepsi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: PsychicPower


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    E63 4 matic ile M5'in 0-200 süreleri 12 saniye iken...Şu aracın 100 mil hıza (160kmh) 13 saniyeden kısa bir sürede ulaşması o 707 beygirin yarısının sütçü olduğu anlamına geliyor maalesef.

    0 mühendislik bilgisiyle, sadece teknik özellik test tablolarına bakarak çıkardığınız bu olağanüstü yargıdan dolayı sizi tebrik ederim. Böyle devam edin, 0 bilgi, 0 deneyim bol bol laf.
    Kedi ciğer hesabı deyip geçiyorum.

    yanlış okuduğumu belirtmişim ilk sayfada değil mi odtü mezunu adam var karşında denyo bide 0 mühendislik falan demiş ya :)

    Odtü'de hangi bölümden mezun oldun merak ettim şimdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Devian

    quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    E63 4 matic ile M5'in 0-200 süreleri 12 saniye iken...Şu aracın 100 mil hıza (160kmh) 13 saniyeden kısa bir sürede ulaşması o 707 beygirin yarısının sütçü olduğu anlamına geliyor maalesef.

    Ağırlık, şanzıman gibi şeyleri değişkene eklemişsinizdir umarım

    o bilmez öyle şeyleri

    sen motor gücü son hız için hiçbir anlam ifade etmiyor diyen adamsın, şahine m5 şanzımanı koyup 300 gösterecek adamsın ya senin burada ne işin var ki :)

    ben motor gücü son hız için hiçbir anlam ifade etmiyor demedim.Atma... Son hızda en önemli parça şanzımandır dedim.Tatil yaramamış sana anlaşılan istersen bi 4-5 gün daha al ?



    edit: ooo yine hakaret etmişsin sağa sola.... hadi bakalım görüşmek üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devian -- 14 Ağustos 2014; 21:48:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PsychicPower


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: PsychicPower


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    E63 4 matic ile M5'in 0-200 süreleri 12 saniye iken...Şu aracın 100 mil hıza (160kmh) 13 saniyeden kısa bir sürede ulaşması o 707 beygirin yarısının sütçü olduğu anlamına geliyor maalesef.

    0 mühendislik bilgisiyle, sadece teknik özellik test tablolarına bakarak çıkardığınız bu olağanüstü yargıdan dolayı sizi tebrik ederim. Böyle devam edin, 0 bilgi, 0 deneyim bol bol laf.
    Kedi ciğer hesabı deyip geçiyorum.

    yanlış okuduğumu belirtmişim ilk sayfada değil mi odtü mezunu adam var karşında denyo bide 0 mühendislik falan demiş ya :)

    Odtü'de hangi bölümden mezun oldun merak ettim şimdi

    hocam muhattap olma şikayet ettim hakaret ettiği için.Tatile çıkıcak 2. kere yaptıgından 15 gün alır büyük ihtimalle.Cevap verme sürekli herkese hakaret ediyor konu ile ilgili tartıştıgı kişiye cevap veremediği zaman.Banada baska bir otomobil konusunda ben mühendisim ben mühendisim diyip duruyordu öğrendik ki gıda mühendisiymiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devian -- 14 Ağustos 2014; 21:54:46 >




  • Kefalci kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.