Şimdi Ara

Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
144
Cevap
1
Favori
5.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sık sık Ankara-Konya ve Konya- Ankara arası aracımla git gel yapıyorum. (İlk veriler Araç Astra H 2010 model benzinli 1,4 easytronic, sonraki veriler 2016 Citroen cactus 1.6 ehdi etg6 ile)
    Aynı güzergahta farklı farklı koşullarda elde ettiğim değerleri paylaşmak istedim.
    Aynı güzergahı kullanan arkadaşların kendi araçlarıyla kıyaslaması açısından önemli olduğunu düşünüyorum.
    Belki ilginizi çeker.
    Ayrıca aynı güzergahı kullanan arkadaşlarda kendi verilerini paylaşırsa çok güzel olur diye düşünüyorum.

    Not: Veriler özel bir durum belirtilmemiş ise Ankara'da kepekli kavşağında sifirlanip Konya'da Ankara yolundan gelirken merkeze girmeden ilk ışıklar kadardir. Konya dönüşünde ise Ankara yoluna cikildiktan sonra sifirlanmis ve Ankamall önünde fotoğraflanmistir.

    Konya-Ankara Arası Veriler,

    1- Yol boyunca 90 km ye sabitledim.araçta tek başımaydım klima hiç açılmadı.
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)


    2- 95-100 civarı hızlarla seyir edildi, klima hiç açılmadı.
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)


    3- 98-99 gibi sabitleyerek geldik sonuç aşağıdaki gibi (klima çok az açıldı ve tek yetişkin tek çocuk var)
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)


    4- Arabada ben ve oğlum vardı klima hiç açılmadı 110 civarı hızlarla gittik cc çok az açıldı.
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)


    5- 2 yetişkin 2 çocuk Full bagaj kulu dan sonra Full yağmur altında elde edilen sonuç bu 110-120 bandında kullanıldı.
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)


    6- sert rüzgar ve yer yer sağnak yağış altında araçta 2 yetişkin 2,çocuk bagajda 150 kg yukle.
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)

    7- yolun yarısında klima açıktı 2 yetişkin 2 çocuk ve 100 kg den fazla bagaj ile 130 dan aşağı inmeden geldik
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)

    8- yolculuğun tamamında klima açıktı 2 yetişkin 2 çocuk ve tamamen dolu bagaj ile biraz 120-140 arası suratlerle geldik.
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)

    9- ( gölbaşında fotoğrafı çektim bayram ziyareti için gölbaşı na girdik) bu sefer bayağı süratliydim 2 yetişkin 2 çocuk klima yol boyunca otomatik modda açıktı.
    Bu mesaja eklenen görseller:

    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)

    10- Konya'dan Ankara'ya cactus ile ilk seferimizi yaptık.

    Klima otomatik te hep açık araçta 2 yetişkin 2 çocuk ve koltuk altlarına kadar full bagaj var. Araç 100-140 bandında kullanıldı.

    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)




    Ankara- Konya verileri

    1- Tuz golunude kapsayacak şekilde uzattım (Kulu makasından Tuz Gölüne kadar gidip tekrar Kulu makasına döndüm) Yolculuk boyunca 95-100 km civarı hızlarla seyrettim klima yolun yarısında açıktı araçta tek kişiydim.
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)


    2- bayağı süratliydim ve klima hiç kapanmadı ortalama şu şekilde oldu.
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)


    3-Araçta tek kişi var yolculuğun başından sonuna klima açık hız 100-120 bandında
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)


    4- klima yolculuğun %95 inde açık genelde 110 km artı eksi 5 km bandında gidildi araçta 2 yetişkin var
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)


    5-silme dolu bagaj, arka koltuk altları kapı kenarları vesaire ile geldik araçta 2 yetişkin bi2 çocuk var.
    120 ile geldim (artı eksi 10 km) sonuç bu.
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)


    6- araçta 2 yetişkin 2 çocuk ve ful bagaj var klima açık
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)


    7- 2 yetişkin 2 çocuk orta doluluk ta bagaj, klima 50 km acildi.ankaradan bayagi trafik yoğun olarak başladık sol şerit kapatıp Altınekin kadar geldik,
    213 km yol yapmış ken ortalama sürat 107 km idi ancak bu noktada öyle bir fırtına ve yağmur başladı ki anlatılmaz yaşanır diyeyim.
    Sonuçta durum bu.
    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)

    8- Bu yolculuğun dönüşünü farklı bir rotadan yaptık (kulu makasından Kırıkkale üzerinden)

    9-bu sefer biraz dikkat ederek aracı kullandım (anı hızlanmalardan kaçınarak genelde 110 km ile aralık olarakta 100-130 bandında 2 yetişkin 2 çocuk full bagaj ile klima 20 derecede otomatikte geldik.
    Bu mesaja eklenen görseller:

    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)


    10- Yeni araçla (1.6 ehdi cactus) ilk ankara-konya seyahtimizi tuz gölünü kapsayacak şekilde (kulu makasından tuz gölüne gidip tekrar kulu makasina dönüş) yaptık 110-140 bandında kullandım arabada 2 yetişkin 2 çocuk vardı klima otomatik te hep açıktı otopark sırası anayola giriş gibi nedenlerle ortalama hız düşük çıktı yoksa 107-108 gibi falandı.

    Konya-Ankara, Ankara-Konya yakıt verileri.(10 gidiş/geliş)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 4 Eylül 2017; 12:6:56 >







  • Antalyadan dönüşte aksaray da dönüşü kaçırdım ankaraya geliyordum az kalsın tuz golünü gördüm :) çok güzel değerler ben antalyaya klima açık 4 kişi bagaj ile 100 sabit 4.9 ile indim dönüşte klima biraz daha yüksek derecede açıktı yük arttı 120 nin altına düşmemem gerekti bir sıkıntıdan dolayi acele vardı yeri geldi 190 a çıktım Sonuç 5.4 ile tokata indim sizce nasıl ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Antalyadan dönüşte aksaray da dönüşü kaçırdım ankaraya geliyordum az kalsın tuz golünü gördüm :) çok güzel değerler ben antalyaya klima açık 4 kişi bagaj ile 100 sabit 4.9 ile indim dönüşte klima biraz daha yüksek derecede açıktı yük arttı 120 nin altına düşmemem gerekti bir sıkıntıdan dolayi acele vardı yeri geldi 190 a çıktım Sonuç 5.4 ile tokata indim sizce nasıl ?

    Aracınız dizel galiba çünkü benzinli bir araçla benden daha iyi bir tüketim verisi yakalamanız zor gibi şaka bir yana 2 hafta önce bende Konya'dan Antalya'ya indim tüketim 5,2 idi. Ancak dönüşte yokuşu çıkarken klimanın sürekli açık oluşu, arabanın tam yüklü oluşu ve trafik gibi (bayram dönüşü acaip yoğundu) tüketim 6,6 litre oldu(sadece dönüşün ortalaması). Şu durumda sizin dönüşteki veriniz oldukça iyi ve bu veriyi muhtemelen dizel bir araçla yakalamışsınızdır? Yanılıyormuyum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 11 Ağustos 2014; 23:13:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Antalyadan dönüşte aksaray da dönüşü kaçırdım ankaraya geliyordum az kalsın tuz golünü gördüm :) çok güzel değerler ben antalyaya klima açık 4 kişi bagaj ile 100 sabit 4.9 ile indim dönüşte klima biraz daha yüksek derecede açıktı yük arttı 120 nin altına düşmemem gerekti bir sıkıntıdan dolayi acele vardı yeri geldi 190 a çıktım Sonuç 5.4 ile tokata indim sizce nasıl ?

    Aracınız dizel galiba çünkü benzinli bir araçla benden daha iyi bir tüketim verisi yakalamanız zor gibi şaka bir yana 2 hafta önce bende Konya'dan Antalya'ya indim tüketim 5,2 idi. Ancak dönüşte yokuşu çıkarken klimanın sürekli açık oluşu, arabanın tam yüklü oluşu ve trafik gibi (bayram dönüşü acaip yoğundu) tüketim 6,6 litre oldu(sadece dönüşün ortalaması). Şu durumda sizin dönüşteki veriniz oldukça iyi ve bu veriyi muhtemelen dizel bir araçla yakalamışsınızdır? Yanılıyormuyum?

    Astra 1.4 dizel yok bildigim kadarıyla , motoru yanlış belirtmiş olabilir arkadaş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualWorld

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Antalyadan dönüşte aksaray da dönüşü kaçırdım ankaraya geliyordum az kalsın tuz golünü gördüm :) çok güzel değerler ben antalyaya klima açık 4 kişi bagaj ile 100 sabit 4.9 ile indim dönüşte klima biraz daha yüksek derecede açıktı yük arttı 120 nin altına düşmemem gerekti bir sıkıntıdan dolayi acele vardı yeri geldi 190 a çıktım Sonuç 5.4 ile tokata indim sizce nasıl ?

    Aracınız dizel galiba çünkü benzinli bir araçla benden daha iyi bir tüketim verisi yakalamanız zor gibi şaka bir yana 2 hafta önce bende Konya'dan Antalya'ya indim tüketim 5,2 idi. Ancak dönüşte yokuşu çıkarken klimanın sürekli açık oluşu, arabanın tam yüklü oluşu ve trafik gibi (bayram dönüşü acaip yoğundu) tüketim 6,6 litre oldu(sadece dönüşün ortalaması). Şu durumda sizin dönüşteki veriniz oldukça iyi ve bu veriyi muhtemelen dizel bir araçla yakalamışsınızdır? Yanılıyormuyum?

    Astra 1.4 dizel yok bildigim kadarıyla , motoru yanlış belirtmiş olabilir arkadaş.

    Arkadaş astra dememiş aracına zaten benim araç 1.4 astra.




  • Yine bomba tutetimmler arkadaşım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Yine bomba tutetimmler arkadaşım.

    Bugün diğer konuda beni haberdar ettiğiniz için konu açıp paylaşayım dedim
  • Kardeşim demek sende yeni Opel Corsa 1.0 turbo filan olsa kimbilir kaç litre tutturacaksın

    Bende 2011 - 2014 arası Corsa 1.4 ve Astra 1.4T vardı ikisinden de çok memnundum, şimdi ise Insignia 1.6 SIDI var :)


    Insignia ağırlığına ve otm olmasına rağmen uzun yolda ortalama ya da yüksek hıza göre 5.5-7.8 ve Ankara ş.içi 10, Balıkesir/Akçay da ş.içi 8 litre civarı ile bence az yakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 11 Ağustos 2014; 23:53:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Kardeşim demek sende yeni Opel Corsa 1.0 turbo filan olsa kimbilir kaç litre tutturacaksın

    Bende 2011 - 2014 arası Corsa 1.4 ve Astra 1.4T vardı ikisinden de çok memnundum, şimdi ise Insignia 1.6 SIDI var :)


    Insignia ağırlığına ve otm olmasına rağmen uzun yolda ortalama ya da yüksek hıza göre 5.5-7.8 ve Ankara ş.içi 10, Balıkesir/Akçay da ş.içi 8 litre civarı ile bence az yakıyor.


    bundan önceki aracım corsa 1.0 dı zaten turbo değildi ama o kadar kusur kadı kızında da olur
    bundan sonraki aracımda kuvvetle muhtemel insignia olacak (3 yıl sonraki hedefim o, ama zaman ne getirir ne götürür belli olmaz) bu yüzden aracınıza iyi bakın 3 yıl sonra bi pazarlık yaparız.

    Bu arada ben insignianın yaktığı yakıtın helal olduğunu düşünüyorum hatta 180 lik içinde aynısını düşünüyorum (tabi ikinci el alınacak 50-52 liraya cosmo donanımda hatasız 2011 model araç alıyorsunuz varsın 2 litre fazla yaksın değilmi ama) çünkü inanılmaz keyifli bir makine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 11 Ağustos 2014; 23:58:42 >




  • Dümdüz yol için bence kötü değerler...
    Ben 5 kişi+bagaj+klima 1.4 city ile 4.2 ile geldim.Hız sabitleyicisi filan yok hız 90-100 arasında idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06_EMRE

    Dümdüz yol için bence kötü değerler...
    Ben 5 kişi+bagaj+klima 1.4 city ile 4.2 ile geldim.Hız sabitleyicisi filan yok hız 90-100 arasında idi.

    Kötümü? Olabilir tabi herkesin görüşüne saygım var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: 06_EMRE

    Dümdüz yol için bence kötü değerler...
    Ben 5 kişi+bagaj+klima 1.4 city ile 4.2 ile geldim.Hız sabitleyicisi filan yok hız 90-100 arasında idi.

    Kötümü? Olabilir tabi herkesin görüşüne saygım var.

    Kasmayarak tüketim nasıl oluyor?
    Bir ben denemeyi de kasmadan yapın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06_EMRE


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: 06_EMRE

    Dümdüz yol için bence kötü değerler...
    Ben 5 kişi+bagaj+klima 1.4 city ile 4.2 ile geldim.Hız sabitleyicisi filan yok hız 90-100 arasında idi.

    Kötümü? Olabilir tabi herkesin görüşüne saygım var.

    Kasmayarak tüketim nasıl oluyor?
    Bir ben denemeyi de kasmadan yapın.

    emre gel bende ankaradayım seninle birlikte yapalım mı denemeyi.
    peş peşe ikimizde gideriz.
    100 km sen önde ben arkada 100 km ise tam tersi. aynı tabancada depoyu fulleriz sonrada test bitince tekrar fuller sonucu buradan paylaşırız.
    böylece sende böyle bol keseden desteksiz atmamış olursun..
    ne dersin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Kardeşim demek sende yeni Opel Corsa 1.0 turbo filan olsa kimbilir kaç litre tutturacaksın

    Bende 2011 - 2014 arası Corsa 1.4 ve Astra 1.4T vardı ikisinden de çok memnundum, şimdi ise Insignia 1.6 SIDI var :)


    Insignia ağırlığına ve otm olmasına rağmen uzun yolda ortalama ya da yüksek hıza göre 5.5-7.8 ve Ankara ş.içi 10, Balıkesir/Akçay da ş.içi 8 litre civarı ile bence az yakıyor.


    bundan önceki aracım corsa 1.0 dı zaten turbo değildi ama o kadar kusur kadı kızında da olur
    bundan sonraki aracımda kuvvetle muhtemel insignia olacak (3 yıl sonraki hedefim o, ama zaman ne getirir ne götürür belli olmaz) bu yüzden aracınıza iyi bakın 3 yıl sonra bi pazarlık yaparız.

    Bu arada ben insignianın yaktığı yakıtın helal olduğunu düşünüyorum hatta 180 lik içinde aynısını düşünüyorum (tabi ikinci el alınacak 50-52 liraya cosmo donanımda hatasız 2011 model araç alıyorsunuz varsın 2 litre fazla yaksın değilmi ama) çünkü inanılmaz keyifli bir makine.

    Hayırlısı olsun, sattığım araçlarımı bilenler "senin sattığın araç kaçırılmaz" derler çünkü hem çok bakımlı kullanırım hem de eş değer bakımdaki -nadir- benzerlerine nazaran uygun bir fiyata satarım :)


    Yalnız bir otomobil sever olarak mümkün olduğunca farklı ülke/marka aracını denemeyi severken Insignia ile 3. Opel i almış bulunuyorum. Bu markanın sanırım bende fiyatına nazaran çok etkin bir kalite-sürüş-tasarım-güvenlik olgusu var mesela "Astra dan sonra yeni C 180 ya da 320ED alırım" diyordum, Ankara ya gittiğimde iki aracı da test ettim, 3 serisini -bazı kalite ve donanım eksilerine rağmen- daha keyifli buldum ancak almaya "birtürlü" karar veremeden geri Akçay a döndüm, Insignia yı test edincede hiç ummadığım kadar etkilenip C ve 3 serisinden aradaki fiyat farkı kadar farklı (kötü) bir araç olmadığını gördüm ve yine Opel almış oldum, o derece!


    180beygirlik motoru hiç denemedim ancak kullanan arkadaşlar çok yakmasına rağmen hızlı kullanmaktan mümkün olduğunca geri kalmıyorlar hatta aracı çok eğlenceli bulan kimilerinde 320D de var, yeni SIDI motor ise beni en çok torkuyla etkiledi, bayram için bulunduğumuz Ankara nın dik yokuşlarında bile kolay kolay vites küçültmüyordu ve motor bu konuda aynı yokuşlarda karşılaşırdığım Bmw nin 1.6 170 liğiyle "en kötü ihtimalle" aynı performansa sahip, kaldı ki 3 serisi daha hafif ve daha etkin bir şanzımana sahip buda kalkış ve son sürat performansında daha iyi olmasını sağlıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Kardeşim demek sende yeni Opel Corsa 1.0 turbo filan olsa kimbilir kaç litre tutturacaksın

    Bende 2011 - 2014 arası Corsa 1.4 ve Astra 1.4T vardı ikisinden de çok memnundum, şimdi ise Insignia 1.6 SIDI var :)


    Insignia ağırlığına ve otm olmasına rağmen uzun yolda ortalama ya da yüksek hıza göre 5.5-7.8 ve Ankara ş.içi 10, Balıkesir/Akçay da ş.içi 8 litre civarı ile bence az yakıyor.


    bundan önceki aracım corsa 1.0 dı zaten turbo değildi ama o kadar kusur kadı kızında da olur
    bundan sonraki aracımda kuvvetle muhtemel insignia olacak (3 yıl sonraki hedefim o, ama zaman ne getirir ne götürür belli olmaz) bu yüzden aracınıza iyi bakın 3 yıl sonra bi pazarlık yaparız.

    Bu arada ben insignianın yaktığı yakıtın helal olduğunu düşünüyorum hatta 180 lik içinde aynısını düşünüyorum (tabi ikinci el alınacak 50-52 liraya cosmo donanımda hatasız 2011 model araç alıyorsunuz varsın 2 litre fazla yaksın değilmi ama) çünkü inanılmaz keyifli bir makine.

    Hayırlısı olsun, sattığım araçlarımı bilenler "senin sattığın araç kaçırılmaz" derler çünkü hem çok bakımlı kullanırım hem de eş değer bakımdaki -nadir- benzerlerine nazaran uygun bir fiyata satarım :)


    Yalnız bir otomobil sever olarak mümkün olduğunca farklı ülke/marka aracını denemeyi severken Insignia ile 3. Opel i almış bulunuyorum. Bu markanın sanırım bende fiyatına nazaran çok etkin bir kalite-sürüş-tasarım-güvenlik olgusu var mesela "Astra dan sonra yeni C 180 ya da 320ED alırım" diyordum, Ankara ya gittiğimde iki aracı da test ettim, 3 serisini -bazı kalite ve donanım eksilerine rağmen- daha keyifli buldum ancak almaya "birtürlü" karar veremeden geri Akçay a döndüm, Insignia yı test edincede hiç ummadığım kadar etkilenip C ve 3 serisinden aradaki fiyat farkı kadar farklı (kötü) bir araç olmadığını gördüm ve yine Opel almış oldum, o derece!


    180beygirlik motoru hiç denemedim ancak kullanan arkadaşlar çok yakmasına rağmen hızlı kullanmaktan mümkün olduğunca geri kalmıyorlar hatta aracı çok eğlenceli bulan kimilerinde 320D de var, yeni SIDI motor ise beni en çok torkuyla etkiledi, bayram için bulunduğumuz Ankara nın dik yokuşlarında bile kolay kolay vites küçültmüyordu ve motor bu konuda aynı yokuşlarda karşılaşırdığım Bmw nin 1.6 170 liğiyle "en kötü ihtimalle" aynı performansa sahip, kaldı ki 3 serisi daha hafif ve daha etkin bir şanzımana sahip buda kalkış ve son sürat performansında daha iyi olmasını sağlıyor.


    Aynı araçlardan hoşlanıyoruz. Bencede 3 serisi BMW'nin sürüş keyfi hiç bir araçta yok. Ancak Fiyat performans olarak bakınca (ki artık herşeye bu şekilde bakmak zorunda kalıyoruz) İnsignia benimde favorim. Bende 170 lik hiç kullanmadım ama 180 liği 2 kez kullanma şansım oldu. İkisinde de tadı damağımda kaldı. Yeni insignianın ise göğsü bence eskisine nazaran çok çok iyi dış tasarımıda mükemmel oldu. Kısacası çok güzel bir aracınız var güle güle binin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    Aynı araçlardan hoşlanıyoruz. Bencede 3 serisi BMW'nin sürüş keyfi hiç bir araçta yok. Ancak Fiyat performans olarak bakınca (ki artık herşeye bu şekilde bakmak zorunda kalıyoruz) İnsignia benimde favorim. Bende 170 lik hiç kullanmadım ama 180 liği 2 kez kullanma şansım oldu. İkisinde de tadı damağımda kaldı. Yeni insignianın ise göğsü bence eskisine nazaran çok çok iyi dış tasarımıda mükemmel oldu. Kısacası çok güzel bir aracınız var güle güle binin.

    Teşekkür ederim, daha iyileri sizin olsun inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Antalyadan dönüşte aksaray da dönüşü kaçırdım ankaraya geliyordum az kalsın tuz golünü gördüm :) çok güzel değerler ben antalyaya klima açık 4 kişi bagaj ile 100 sabit 4.9 ile indim dönüşte klima biraz daha yüksek derecede açıktı yük arttı 120 nin altına düşmemem gerekti bir sıkıntıdan dolayi acele vardı yeri geldi 190 a çıktım Sonuç 5.4 ile tokata indim sizce nasıl ?

    Aracınız dizel galiba çünkü benzinli bir araçla benden daha iyi bir tüketim verisi yakalamanız zor gibi şaka bir yana 2 hafta önce bende Konya'dan Antalya'ya indim tüketim 5,2 idi. Ancak dönüşte yokuşu çıkarken klimanın sürekli açık oluşu, arabanın tam yüklü oluşu ve trafik gibi (bayram dönüşü acaip yoğundu) tüketim 6,6 litre oldu(sadece dönüşün ortalaması). Şu durumda sizin dönüşteki veriniz oldukça iyi ve bu veriyi muhtemelen dizel bir araçla yakalamışsınızdır? Yanılıyormuyum?

    Evet 1.6 dizel c max. Torosları geçmek zor iş :) hele gurbetçiler çok gaza getiriyor aslında ankaraya kadar 4.6 ya kadar düşürdüm ama evdeki klima ve biraz hız diye isyan etti Sıkıldılar malum 2000 km yol yaptık gidiş donus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Abi o yol tam ekonomi testi icin. 104 km ortalama ile 7.9 litre lpg yakti (109 km ile 8 litre yakmisti) klima 1.kademede acik, 3 yetiskin ve kismen dolu bagaj ile.

    Lpg taktirmayi dusunuyor musunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gaza basmadan mı gidiyor bu arabalar anlamıyorum ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pi10

    Abi o yol tam ekonomi testi icin. 104 km ortalama ile 7.9 litre lpg yakti (109 km ile 8 litre yakmisti) klima 1.kademede acik, 3 yetiskin ve kismen dolu bagaj ile.

    Lpg taktirmayi dusunuyor musunuz ?

    Yolun düz olması tüketimi olumlu yönde etkiliyor. Lpg taktırmayı düşünmüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.