Şimdi Ara

2005 Civic mi? 307 Dizel mi Aynı Fiyat !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
3.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İkisi de 50.000 km civarındalar Benim aklım civic'ten yana ama 307'de fena değil hani. Yardımcı olun ACİL!



  • 307 1,4 mü 1,6 mı?
    Eğer 1,4 ise tereddütsüz civic. Yoksa 307 düşünülebilir. Ama Fransız olması da ayrı bir konu
  • 307 1.4 se 0-100ü 14-15 sn fln
    civic ise sınıfının en iyi hızlanan arabalarından biri 10sn nin altında
    amaç performasn mı ekonomi mi ona karar verirsen daha kolay seçersin dostum
    ama civicin sorunsuzluk avantajı da var 307den şikayet eden çok insan var
  • makyajli ise 307 değilse civic.....
  • performans benim için 2, planda dersen tabiki 307 şehiriçnde 1 depo rahat 1000 km nin üzerinde yol yapıyor

    yakıt tüketimi muhteşem

    civic ise daha seri 1,6 benzinli araçlar arasında az tüketenlerden kokpiti çok zayıf kalitesiz

    tercihim 307 hdi
  • performans-basarsan sınıfının en iyi 0-100 une sahip basmassan sınıfının en ekonomik araclarından olan, rezil bir yol tutusuna sahip, fren dozajlaması alıskanlık isteyen,yuksek hızlarda direksiyonu yeterince sertleşmeyen ama direksiyon tepkileri cok cevik - net olan,kotu bir kokpit tasarımına sahip, buna rahmen guzel bir dıs tasarımı olan ,şaft olmasa bile bu sınıf araclarda aracın icinden gecen saft tunelinin bu aracta olmaması nedeyle ozellikle arkadakiler için rahat olan, makul fiyatı olan ve kesinlikle acemi kullanıcılara(ozellikle gaza basmayı seviyorsa) teslim edilmemesi gereken ,gaza basmadıgın zaman sessiz bastıgın zaman 4000dev/dak. dan sonra cok tatlı bir ses çıkaran,lastik sesini oldukça içeri alan bir araç istiyorsan civic almalısın.

    diger taraftan on camın yatıklıgından dolayı daha buyukmus izlwenimi veren ama aslında daha buyuk olmayan iç mekan ,dizel motorun vibrasyonu ve benzinliye gore insanın kulagını tırmalayan sesi,ama bununla beraber dizelin ekonomik avantajını istiyosan zaten performans bu araç için tanımlanması gereken bi ozellikdegil (1.6sı yeteri kadar performans verir ama) ve yerden biraz daha yuksek ce surus poziyonu daha yuksek olan bir araç istiyorsan 307 almalısın
    tabi hondanın olabildigince az sorun cıkarmasına karsın 307 hakkındaki bolbol duydugumuz sikayetleride sıkı bi arastırmalısın..


    tabi bu benim nacizane fikrim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bitdaemon

    performans-basarsan sınıfının en iyi 0-100 une sahip basmassan sınıfının en ekonomik araclarından olan, rezil bir yol tutusuna sahip, fren dozajlaması alıskanlık isteyen,yuksek hızlarda direksiyonu yeterince sertleşmeyen ama direksiyon tepkileri cok cevik - net olan,kotu bir kokpit tasarımına sahip, buna rahmen guzel bir dıs tasarımı olan ,şaft olmasa bile bu sınıf araclarda aracın icinden gecen saft tunelinin bu aracta olmaması nedeyle ozellikle arkadakiler için rahat olan, makul fiyatı olan ve kesinlikle acemi kullanıcılara(ozellikle gaza basmayı seviyorsa) teslim edilmemesi gereken ,gaza basmadıgın zaman sessiz bastıgın zaman 4000dev/dak. dan sonra cok tatlı bir ses çıkaran,lastik sesini oldukça içeri alan bir araç istiyorsan civic almalısın.

    diger taraftan on camın yatıklıgından dolayı daha buyukmus izlwenimi veren ama aslında daha buyuk olmayan iç mekan ,dizel motorun vibrasyonu ve benzinliye gore insanın kulagını tırmalayan sesi,ama bununla beraber dizelin ekonomik avantajını istiyosan zaten performans bu araç için tanımlanması gereken bi ozellikdegil (1.6sı yeteri kadar performans verir ama) ve yerden biraz daha yuksek ce surus poziyonu daha yuksek olan bir araç istiyorsan 307 almalısın
    tabi hondanın olabildigince az sorun cıkarmasına karsın 307 hakkındaki bolbol duydugumuz sikayetleride sıkı bi arastırmalısın..


    tabi bu benim nacizane fikrim

    arkadaş yeterince açıklamış ama sen civic ten şaşma




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bizde dizel 307'de var, Honda Civic'de var.

    Şöle söyleyeyim Civic, 307'nin yanında Mercedes kalır.
    Ben 307 kadar rezil bir işçiliği olan başka bir araba görmedim, hatta R12 bile görmedim.
    Ama kabul etmeliyim ki süspansiyon sistemi tangır tungur olmasına rağmen yol tutuşu Honda'dan daha iyi.
    İç mekan 2 araç da en ferah araçlar ama tabiki 307 daha ferah.
    İç mekan konusunda ise Honda daha kaliteli duruyor. Gerçi zevk meseledir, kişiye göre değişir.
    Motor konusu ise zaten tartışmasız.


    Gerisi tamamen sizin zevkinize ve kullanım amacınıza kalmış. İkisinide denemeden karar vermeyin.


    Selamlar.
  • 307'nin işçiliği ve arızaları 2004'ten itibaren düzelmeye başladı. 2005 modelin bu bakımdan kötü olmayacağını sanıyorum. Bende 2004 model var.
    Benzinli araçların neredeyse yarı fiyatına gezinmek de gerçekten çok zevkli.
    Ama iki aracı da iyi incelemek lazım. Herhangi bir hata, arıza olmasın.
  • tabiki civic
  • bence hiç düşünme.peugeot 307
  • 307 daha mantıklı bu şartlardaBana kalsa her şartta mantıklı ama genel olarak bu ara daha iyi olur.malum benzin fiyatları fln
  • civic güzel ama makyajlı 307 daha çekici bence 307
  • Seçimini Civic'ten yana kullan 307 çöpe
  • kesinlikle 307 derim hem yalitim olarak hem donanim olarak hem ferahlık olarak kesinlikle 307 derim. 307 'nin srounlari 2005 model 307 lerde kesinlikle yok düşünme git al bi 307
    sonuçta tüm dünyada 2002 ' de yılın arabasi seçilmiş bir araba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EmreGLC -- 28 Eylül 2006; 21:35:21 >
  • 307
  • y arkadasım bıde ıkısıne ıstenen fıyatlar nelerdır solersen yonlendırebılırız weya ne eder bu arabalar forum ahalısı ark.a yol gosterelım


    nacizane fıkrım civictir yasını bılmıorm ama cıvıc her yasa hıtap edıyor 307dızel pekde genc arabası gıbı degıl,dızel olması awantaj yaratabılır ama japon her konuda oldugu gıbı araba ısınde de ıyı fransız ne anlar arabadan (citroen haric)
  • civic
  • İç mekan kalitesi ve işçilik + Konfor olarak kesinlikle kozumu 307'den yana oynarım.. İç mekanı daha dar diyen arkadaş ise yanılıyor 1.86 boyunda biri olarak 307'de rahat, Civic'te ise orta derece rahattım.. (ön koltuk geyiğine girmeyin iki aracında sahibi bayan kısasacı koltuklar en öne yakın bir seviyede) Ayrıca estetik olarak da daha çok beğeniyorum.. Sorunsuzluk olayı şans meselesi dediğim gibi daha önceden dayımda vardı aynı araç (2004 model 1.6 16v Premium) 70.000km'ye kadar tık demeden geldi, ama dayım sakin normal kullanır, aracı zorlamaz falan filan. Sonra kaza yaptı arabayı değiştirdi kazanın oluş şeklini bilmiyorum ama burnu kapamadan çıkmıştı ve havayastığı açılmıştı dediğine göre, ondan snra paranoya oldu Volvo S60 aldı O ayrı konu..

    Civic ise performans ve modifiye tutkunlarının gözdesi.. Aynı zamanda da sade ve gösterişsiz olması sebebiyle günlük kullanıma çok ideal bir model fakat o konsol beni deli ediyor.. Yol sesini de bu kadar mı içeri alır bir araba yani yuhh. Ama performans manyağı isen bunları görmezden gelirsin, başarılı bir motoru var.. Tabii boş ağırlığının çok düşük olmasını da hesaba katmalıyız




  • günümüz şartlarına göre tabi ki 307
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.