Şimdi Ara

Dağ Bisikletine Göre Yol Lastiği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şuan çift amotisörlü bir dağ bisikletim var. (Bianchi Graffiti FS 26). Yeni bir şehir bisikleti alana kadar bu bisiklet ile idare edeceğim. İlk olarak bisikleti genellikle asfaltta kullanacağım. Çifti 60-70 civarı bir yol lastiğine ihtiyacım var. Arkadaki amotisörü biraz sıkmayı düşünüyorum. Bu fark yaratırmı ve hangi marka lastiği tercih etmeliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Crag Drag kullanıcısına yanıt
    Schwalbe marathon türlerine bak. Çok kaliteli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agonfighter

    Schwalbe marathon türlerine bak. Çok kaliteli.

    Kaliteli biliyorum fakat çok pahalı yurt dışı alışveriş sitelerinde de defolu çıkıyormuş ucuza satan ve güvenilir bir site önerebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence yeni bisiklet alana kadar lastikleri değiştirme.
    eşeğe yarış atı nalı takmak işe yaramaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavzerturk

    bence yeni bisiklet alana kadar lastikleri değiştirme.
    eşeğe yarış atı nalı takmak işe yaramaz

    Haklısınız biraz daha idare etsem iyi olacak

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • boşuna masraf yapmanı önermem. bende dağ bisikleti vardı iyi gidiyo, hafif diyodum onu satıp yol bisikleti alınca mtblerin aslında çok büyük hamallık olduğunu anladım. mtb de 20 ile gittiğim hafif rampa bir yol vardı orayı yol bisikletimle 40'la gidiyorum aradaki farkı sen düşün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n0fx

    boşuna masraf yapmanı önermem. bende dağ bisikleti vardı iyi gidiyo, hafif diyodum onu satıp yol bisikleti alınca mtblerin aslında çok büyük hamallık olduğunu anladım. mtb de 20 ile gittiğim hafif rampa bir yol vardı orayı yol bisikletimle 40'la gidiyorum aradaki farkı sen düşün

    Yakında iyi bir şehir bisikleti alacağım (Salcano City Sport 40). Şuan dağ bisikleti ile yol yapıyorum baya yorucu oluyor 20 km de bitiriyor beni.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavzerturk

    bence yeni bisiklet alana kadar lastikleri değiştirme.
    eşeğe yarış atı nalı takmak işe yaramaz

    Çok doğru bir söz boşver takma alınca takarsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavzerturk

    bence yeni bisiklet alana kadar lastikleri değiştirme.
    eşeğe yarış atı nalı takmak işe yaramaz

    aynen öyle lastiğe vereceğin parayı da katarsın güzel bir bisiklet alırsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n0fx

    boşuna masraf yapmanı önermem. bende dağ bisikleti vardı iyi gidiyo, hafif diyodum onu satıp yol bisikleti alınca mtblerin aslında çok büyük hamallık olduğunu anladım. mtb de 20 ile gittiğim hafif rampa bir yol vardı orayı yol bisikletimle 40'la gidiyorum aradaki farkı sen düşün

    aslında mtb hammalık değil. senin 20 ile gittiğin mtb nin lastiğinin hava basıncı muhtemel 30 dur.
    ben asfaltta hava basıncını 60 vuruyorum. 40 hiç yorulmadan uzun süre devam ettiriyorum.
    birazda lastikle alakalı.
    yol bisikleti de kullandım ama uzun yol yapmadım. ama rahat da süremedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavzerturk

    quote:

    Orijinalden alıntı: n0fx

    boşuna masraf yapmanı önermem. bende dağ bisikleti vardı iyi gidiyo, hafif diyodum onu satıp yol bisikleti alınca mtblerin aslında çok büyük hamallık olduğunu anladım. mtb de 20 ile gittiğim hafif rampa bir yol vardı orayı yol bisikletimle 40'la gidiyorum aradaki farkı sen düşün

    aslında mtb hammalık değil. senin 20 ile gittiğin mtb nin lastiğinin hava basıncı muhtemel 30 dur.
    ben asfaltta hava basıncını 60 vuruyorum. 40 hiç yorulmadan uzun süre devam ettiriyorum.
    birazda lastikle alakalı.
    yol bisikleti de kullandım ama uzun yol yapmadım. ama rahat da süremedim.


    60 fazla değilmi ben 45-50 civarı basıyorum taş gibi oluyor 2 lik lastiklere

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • lastiğin yanağında basılması gereken minimum ve maximum basınç değeri yazıyor.
    benimkinde
    min 35 - max 65

    yani fazla değil. asfaltta kullanacağım için tam sayılır.
    yarış bisikletiyle yarıştım ben bu basınçla berabere kaldık
    ama kısa mesafede. çünkü benim nefesim hemen kesiliyo
  • Şimdi baktımda 1.95 miş lastikler 40-65 psı yazıyor bende de 65 civarı birşey bassam patlama riski varmı ne kadar uygundur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crag Drag -- 11 Ağustos 2014; 12:41:48 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 40 - 65 yazıyorsa 65 i gönül rahatlığıyla vurabilirsin. yani 65 tam sınır değil muhtemel 70 ve üzeri sınırdır. yani kırmızı çizgidir.
    ama 65 yazıyor diyede 65 vurmana gerek yok. ben 61 vuruyorum mesela. hem tam max değer olupta aklım lastikte kalmıyor max vurdum da patlarmı diye.
    hemde 61 trabzon olduğu için hoşuma gidiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavzerturk

    40 - 65 yazıyorsa 65 i gönül rahatlığıyla vurabilirsin. yani 65 tam sınır değil muhtemel 70 ve üzeri sınırdır. yani kırmızı çizgidir.
    ama 65 yazıyor diyede 65 vurmana gerek yok. ben 61 vuruyorum mesela. hem tam max değer olupta aklım lastikte kalmıyor max vurdum da patlarmı diye.
    hemde 61 trabzon olduğu için hoşuma gidiyor

    Ne olur ne olmaz 55 civarı birşey basayım. El pompasıyla bastığımdan el kararı ile belirliyordum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crag Drag


    quote:

    Orijinalden alıntı: mavzerturk

    40 - 65 yazıyorsa 65 i gönül rahatlığıyla vurabilirsin. yani 65 tam sınır değil muhtemel 70 ve üzeri sınırdır. yani kırmızı çizgidir.
    ama 65 yazıyor diyede 65 vurmana gerek yok. ben 61 vuruyorum mesela. hem tam max değer olupta aklım lastikte kalmıyor max vurdum da patlarmı diye.
    hemde 61 trabzon olduğu için hoşuma gidiyor

    Ne olur ne olmaz 55 civarı birşey basayım. El pompasıyla bastığımdan el kararı ile belirliyordum

    60 vurabilirsin rahat rahat ben vuruyom :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavzerturk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Crag Drag


    quote:

    Orijinalden alıntı: mavzerturk

    40 - 65 yazıyorsa 65 i gönül rahatlığıyla vurabilirsin. yani 65 tam sınır değil muhtemel 70 ve üzeri sınırdır. yani kırmızı çizgidir.
    ama 65 yazıyor diyede 65 vurmana gerek yok. ben 61 vuruyorum mesela. hem tam max değer olupta aklım lastikte kalmıyor max vurdum da patlarmı diye.
    hemde 61 trabzon olduğu için hoşuma gidiyor

    Ne olur ne olmaz 55 civarı birşey basayım. El pompasıyla bastığımdan el kararı ile belirliyordum

    60 vurabilirsin rahat rahat ben vuruyom :D

    Hocam benzinliğe gittim 55e ayarladım. Lastikler taş gibi oldu yol akışı çok iyi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • bide 65 yapsan uçarsın. ama gerek yok tabi. ben 61 basıyom en fazla. ama unutma araziye toprak zemine gireceğin zaman havayı indir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.