Şimdi Ara

Hızlı Tren (YHT) Bilet Fiyatları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
0
Favori
6.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EN UCUZ BİLET 70 LİRA, EN PAHALI BİLET 85 TL OLACAK

    İstanbul Ankara arasındaki Yüksek Hızlı Tren'deki en ucuz bilet fiyatı 70 lira olarak belirlendi. Biletler, 4 ayrı sınıfta olacak, ekonomi-yemeksiz, ekonomi-yemekli, business-yemeksiz ve business-yemekli. Yetkililer ekonomi yemeklinin bilet fiyatının 85 TL şeklinde ayarlandı.

    TOPLAM 9 DURAK OLACAK

    Toplam 533 kilometrelik Ankara-İstanbul YHT hattının 245 kilometrelik Ankara-Eskişehir bölümü 2009'da hizmete açılmıştı. Hattın tamamen hizmete girdikten sonra iki şehir arasındaki seyahat süresi ilk etapta 3,5 saate, kısa vadede de 3 saate düşecek. Ankara-İstanbul YHT hattında ilk etapta Polatlı, Eskişehir, Bozüyük, Bilecik, Pamukova, Sapanca, İzmit, Gebze ve Pendik olmak üzere toplam 9 durak bulunacak.

    GÜNDE 12 SEFER DÜZENLENECEK

    İlk aşamada son durağın Pendik olacağı hat Söğütlüçeşme istasyonuna kadar uzatılacak. Ankara-İstanbulYHT hattı, 2015'te Marmaray'a bağlanacak ve Halkalı'ya kadar ulaşacak. Hatta ilk etapta 6 gidiş 6 geliş olmak üzere günlük karşılıklı 12 sefer düzenlenecek. Marmaray'a bağlandıktan sonra her 15 dakika ya da yarım saatte bir sefer gerçekleştirilecek.

    4 MİLYAR DOLARA MAL OLDU

    Hatta 755 sanat yapısı inşa edildi. Köseköy-Gebze arasındaki bölüm 150 milyon avroluk AB hibesi ile yapıldı. Hattın 4 milyar dolar olan maliyetinin 2 milyar doları krediden oluştu.

    kaynak







  • tüm büyük şehirler arasında hızlı tren olmalı .
    yük trenide olmalı şu otobüslerin tırların kamyonalrın sayısı azaltılmalı.

    bu hükümetin takdir ettiğim 2/3 icraatindan biri.
  • Alo!!! trene lastik mi taktılar otomobil oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an için İstanbul Ankara arası hızlı treni bana göre pek kullanışlı değil Pendikten sonra İstanbul istikametine gidecekler için sıkıntı, ilerde metroya entegre edildiğinde tercih edilebilir , bilet fiyatları biraz fazla bence.
  • 2 kişi 1 araba ile giderse çok daha kârlı oluyor.
    Fiyatlar çok yüksek.
  • Fiyatlar pahalı. 50-59 liraya Pegasustan Ankara-Sabiha Gökçen bileti alabiliyorken 70 liraya hızlı treni tercih etmek pek avantajlı gelmedi.En fazla 50 tl olmalıydı fiyatlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canvarol -- 25 Temmuz 2014; 11:15:03 >
  • Bilet ücretleri yüksek ailecek trene binsen dünyanın parası tutar.
  • Ekonomi-yemekli 85 TL diyor. Business-yemekli ne kadar acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatta esnek fiyat uygulaması yapılacak. Başbakan Erdoğan tarafından açıklanması beklenen bilet fiyatları, hattın hizmete girmesinin ardından belirli gün ve saatlerde daha ucuz olacak.



    Yolcu taşımacılığına teşvik amacıyla, yolcu tarifesi gereğince gidiş-dönüş bilet alanlara, 26 yaşına kadar olan gençlere, öğretmenlere, askeri yolculara, gruplara, 60 yaş ve üzerindeki yolculara, basın kartı sahiplerine yüzde 20'şer, 65 yaş üzerindeki yolcular ile 7-12 yaş arası çocuklara yüzde 50 indirim uygulanacak. Hızlı tren, İstiklal Madalyası sahiplerine, harp malullerine, terörle mücadelede yaralanan veya sakatlanan gaziler ile engellilere ücretsiz olacak.

    http://www.canlihaber.com/yht-ankara-istanbul-hizli-tren-ne-zaman-acilacak-ankara-istanbul-hizli-tren-fiyatlari-23634h.htm




  • fiyatlar pahalı çok zor da kalmadıkça kullanılmaz . zaten ist avp yakasın da oturan Anadolu yakasına geçmeye kalksa 2 saat gider trafikte onun yerine AHL den uçağa binse ankara da olur

    umarım kazalar olmaz çünkü bu ülke de en ucuz şey insan .
  • Büyük beklentilerim vardı ama hayal kırıklığı oldu.

    Japonların trenleri falan 400-500 yapıyor nerdeyse.

    Bunlar gidip dandik tren almışlar herhalde.

    Arabayla aynı ya da daha kısa sürede daha ucuza gidilebilir.

    Ne anladım o işten??

    Aleti amacına ters yapmışlar.

    İlerde daha hızlı olursa deneriz.
  • Valla kendi payıma ilk birkaç ay bedava bile olsa binmem...Göz göre göre gelen Hızlandırılmış tren faciasını unutmadım...
  • Bilet pahalı otobüs anadolu yakasına 5 saatte varıyor zaten. Molasiz gitse 4,5 saatte varır...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D@rbeli M@tk@p

    Valla kendi payıma ilk birkaç ay bedava bile olsa binmem...Göz göre göre gelen Hızlandırılmış tren faciasını unutmadım...

    Ve dönemin bakanı istifa etmek şöyle dursun utanmadan bir de belediye başkan adayı oldu. Çok çabuk unutuyoruz, insan hayatı memleketimizde çok ucuz maalesef. Soma'da ölmenin bedeli 150bin TL. Bitti gitti...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Büyük beklentilerim vardı ama hayal kırıklığı oldu.

    Japonların trenleri falan 400-500 yapıyor nerdeyse.

    Bunlar gidip dandik tren almışlar herhalde.

    Arabayla aynı ya da daha kısa sürede daha ucuza gidilebilir.

    Ne anladım o işten??

    Aleti amacına ters yapmışlar.

    İlerde daha hızlı olursa deneriz.

    tomascım haklısın bende sen gibi düşünüyordum hayal kırıklıgına ugradım..
    hele ki fiyat konusunda..fiyatlar pahalı...50tl olmazsa beklenen talebi görmez...
    tren hızı biraz araştırınca konusunda ise bizimki çokta yavaş öyle olmadıgını anladım..
    japonlların 400-500ile giden trenleri yok.. sadece maglev 500km hıza çıkıyor onunda hat uzunlugu 30km felan...

    raylı sistemde sürekli 400-500 giden tren yok dünyada.. en hızlısı tgv bile test sürüşünde 580 felan yapıyordu ama günlük seyir hızı 330 km

    bunlar da hele bir 250 ile başlasın sonra 300 felan yapıştırır giderler..




  • Hızlı tren diyorlar en fazla 250 km/s çıkabiliyor. Aranızda yurtdışına giden varsa bilir.En az 300-350 km/s ki o trenlerin kapasitesi 400 km/s.Bir işide tam yapın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Öyle zaten deli kar ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • durak sayısı fazla, hat şehir içinden geçiyor.

    İstasyonlara ulaşım açısından problem yok ama güzergah sebebiyle pek de "hızlı" olamıyor.

    yani tren yer yer 250 km ye çıksa bile ortalaması düşük.

    250 ortalaması olsa 2 saatten kısa sürede gider A-B arası.

    ben yine de takdir ediyorum. "toplu taşımanın temel çözümü raylı sistemdir" ve bu da bir başlangıç...

    edit: fiyatlar çok yüksek... 50 tl ye kimse bir şey demezdi sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.big -- 25 Temmuz 2014; 12:01:24 >
  • falken34 kullanıcısına yanıt
    Hızlandırılmış hızlı tren
  • Bana cazip gelmedi. Gümüşsuyu'nda yaşayan biri olarak Pendik'te inip oraya geçmem eziyet. Fiyatlarda biraz daha aşşağı olabilirdi.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.