Şimdi Ara

.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _flintstone -- 6 Eylül 2015; 23:02:54 >



  • 1-Öncelikle Müşteri hizmetlerini aramayacaksın.

    2-Modem arayüzüne girip hat değerlerine bakacaksın sen ANLAMIYORSAN buraya koy bakalım.

    3-Hat değerlerin iyiyse yazıcıdan çıktı alıyorsun doğru santrale gidiyorsun.

    4-Kağıdı önlerine atıyorsun ve benim hattım "xx" hızı destekliyor derhal yükseltin diyorsun.İşlem bitiyor.



    Müşteri hizmetlerini arasan tabii sonuç alamazsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -NightFLY

    quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    1-Öncelikle Müşteri hizmetlerini aramayacaksın.

    2-Modem arayüzüne girip hat değerlerine bakacaksın sen ANLAMIYORSAN buraya koy bakalım.

    3-Hat değerlerin iyiyse yazıcıdan çıktı alıyorsun doğru santrale gidiyorsun.

    4-Kağıdı önlerine atıyorsun ve benim hattım "xx" hızı destekliyor derhal yükseltin diyorsun.İşlem bitiyor.



    Müşteri hizmetlerini arasan tabii sonuç alamazsın.


    Bugün aboneliğimi iptal için aradım. Blöf değil iptal ettirip Superonline geçiş yapacaktım.
    Müşteri hizmetleri hız konusunda hattınızı iyileştirebiliriz dedi. 4092 kbps ye çıkardı.
    Hat değerlerim aşağıdadır. Sizce bu hat adam olur mu hocam? Kaça kadar destekler?


    DSL Connection
    --------------------------------------------------
    DSL Status: Connected
    DSL Modulation Mode: ADSL2+
    DSL Path Mode: Fast
    Downstream Rate: 4092 kbps
    Upstream Rate: 799 kbps
    Downstream Margin: 14 db
    Upstream Margin: 13 db
    Downstream Line Attenuation: 37 db
    Upstream Line Attenuation: 9.5 db
    Downstream Transmit Power: 12 db
    Upstream Transmit Power: 20 db

    PVC Connection
    --------------------------------------------------
    Encapsulation: RFC 2516 PPPoE
    Multiplexing: LLC
    Qos: UBR
    Pcr Rate: 0
    Scr Rate: 0
    Autodetect: Disable
    VPI: 8
    VCI: 35
    Enable: Yes
    PVC Status: Up



    biraz daha zorlarsaniz 5 mbit olur sonrasi riskli.

    bu arada superonline nin adsl`ine gececekseniz yine bu degerleri alirsiniz

    modem farketmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bina girişindeki ankastreden sonraki telefon tesisatı nasıl? Tesisat eski ve ekler çoksa ankastreden yeni kablo çekmeniz işe yarayabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Laf anlatamazsın benim arıza varken evden diyorlardı boşuna yeni binanın kabloyu değiştirteceklerdi onlardan çıktı arıza okumuşlar ama ney okumuşlar arıza bulamayan ekip.

    Port değşikliği iste.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BonezCrusher -- 22 Temmuz 2014; 22:32:59 >
  • Telekom müdürlüğüne git port değişikliği istiyorum de hat sahibinle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -NightFLY

    Gerçekten iyi yardımcı oldunuz. Size teşekkür ederim.
    @BonezCrusher @MyWorldLife

  • hocam 1mb çekilecek gibi değil sen de 10 mb falan yap bari kesenin ağzını aç bi zahmet
  • the phantom of the opera kullanıcısına yanıt
    O kadar boş bir yorumki sanki adam keyfinden kullanıyor.
  • Ankastrenin yaninda testde yapin. Problem nerden kaynaklı daha rahat anlarsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşım santralin numarasını biliyorsan orayı arayıp port değişikligi istiyorum diyeceksin. eğer numarayı bilmiyorsan santrale git söyle onlar halleder.

    not: 3-4 sefer benzer duruma düştüm. hattım şuan 20mbit alabiliyor. bazen oynama yapiyorlar 3 mbit bile almıyor. port değişikligi istiyorum deyince normal degerlere çıkıyor hattım.
    Bu arada müşteri hizmetleri bir halt bilmiyor. papagan gibi aynı şeyleri söylüyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -NightFLY

    quote:

    Orijinalden alıntı: McCarty

    arkadaşım santralin numarasını biliyorsan orayı arayıp port değişikligi istiyorum diyeceksin. eğer numarayı bilmiyorsan santrale git söyle onlar halleder.

    not: 3-4 sefer benzer duruma düştüm. hattım şuan 20mbit alabiliyor. bazen oynama yapiyorlar 3 mbit bile almıyor. port değişikligi istiyorum deyince normal degerlere çıkıyor hattım.
    Bu arada müşteri hizmetleri bir halt bilmiyor. papagan gibi aynı şeyleri söylüyorlar.

    Şu an hızım 4092'de.
    2045 ten düştü 1095 falan olunca delirmiştim. Bayram sonu por değişikliği isteyeceğim.
    Hem bu arada müşteri hizmetlerini aboneliği iptal ettirecem demek işe yarıyor. 1095 bağlantısının hizmet olmadığını bu hızla hizmet vermeyin dedim. Arayın deyin ki sizin orası santrale uzak hizmet veremiyoruz hattınızı kapatacağız deyin bende başımın çaresine bakayım dedim.
    Hemde öyle yani. Interneti arkadaşla birlikte kullanıyoruz, 4 mobil cihaz, 1 masaüstü, 2 Notebook sürekli kullanıyor. 1 Mbit yetmiyor.

    1 Mbps hız ile 4 mobil cihaz, 1 masaüstü, 2 Notebook sürekli kullanıyorsa ve hala cinayet yoksa, ağa bağlanan her cihazın sahibi benim gözümde ayrı ayrı Oscar'a aday olmalıdır




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.