Şimdi Ara

Lumia 925 için THH başvurdum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Telefonum 5 defa servise gitti ve sorun yok diye her defasında geri gönderildi. Bende Tüketici Haklarına başvurdum. Orda belgelerde şikayet edilen firmaya yerine Garanti belgesinde yazan Nokia Adresini yazdım fakat cihazı hepsiburada.com dan almıştım. Ama olay kısmına şu siteden almış olduğum cihaz diye belirttim doğru yapmışmıyım?



  • Konuyla alakam yok fakat bi soru sormak istiyorum. Ben de hepsiburada'dan alıcam l925. Sizin sorununuz neydi ve her soruna yine geri mi yollayacaklar? Yani Servisi kötü mü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalcinn54

    Konuyla alakam yok fakat bi soru sormak istiyorum. Ben de hepsiburada'dan alıcam l925. Sizin sorununuz neydi ve her soruna yine geri mi yollayacaklar? Yani Servisi kötü mü?

    Telefonun sorunu 3g bağlantısında ekran donması ve resetlemeydi. Nokianın servisi gerçekten çok kötü birde benim telefon gibi sorunun kaynağını bulamıyorlarsa hastalık sahibi olabilirsin bence başka markalara yönel.
  • Nokia pişmanlıktır. Uzak durun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nokia artık o eski nokia değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.