Şimdi Ara

Wireless adaptörleri çalışmıyor! Lütfen acil yardım!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
572
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 5 gün öncesine kadar TP-Link 722N kullanıyordum wireless adaptörü olarak, yanlışlıkla adaptörü çıkarmam sonucunda yeniden taktığımda bağlı değil - bağlantı yok hatası aldım. Normalde wireless adaptörünün modemden kaç çektiğini gösteren çubukların üzerinde kocaman bir çarpı işareti oldu. Windows'tan sorunu otomatik olarak sorunu algılamasını istediğimde ise sürücüyle ilgili bir problem olduğunu söyledi, ben de sürücünün güncel versi- yonunu bulup indirdim, yine aynı sorun oldu driverla ilgili 2 gün boyunca uğraştıktan sonra pes ettim aygıtın bozuk olduğuna karar verip yeni bir aygıt aldım. Aldığım adaptörün adı IUWA-150x driverı yükleyip ürünü taktım bu sefer wireless işaretinin olması gereken yerde ethernet işaretinin üzerinde çarpı işareti oluştu. Denetim masasından bağdaştırıcılara baktım, ethernet bağdaştırıcısı etkin, wireless bağdaştırıcısı etkin değildi, etkinleştirmeye çalıştığımda ise etkinleşti diyip tekrar etkin olmayan haline döndü. Windows sorun algılamayı başlattığımda ise yine sürücüsünde bir problem olduğunu söyledi ve yine ben 2 gün boyunca sürücüsüyle uğraştıktan sonra pes ettim inca'nın istanbul şubesini aradım ne zaman arasam mesai saati dışındadır diyip tam mesai saatini söylicekken ses kesiliyor. Lütfen biri bana yardım etsin! En kısa zamanda yardımlarınızı bekliyorum!







  • TP-Link 722N adaptoru 2 sene kadar kullandim. internet erisiminin uzerinde carpi isareti varsa urunle alakali bir sorun oldugunu zannetmiyorum. Zaten baska urunlerde de benzer sorun yasamissin. driveri komple silip bastan kurdun mu? surucuyu temiz bir sekilde komple silip baska bir usb girisine takip tekrar bastan kurmayi dene. ya da en son calistigi zamana, sistem geri yukleme ile o tarihe donup deneyebilirsin
  • Öncelikle cevabın için saol :) tek cevap veren sensin sorunuma :D Dediklerinin hepsini denedim ama olmuyor :(
  • Killerarm23 K kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    Konu ile ilgili olarak sizlere yardımcı olunabilmesi için bir irtibat numarasını mesaj olarak iletirseniz. Tarafınıza dönüş sağlanıp yardımcı olunacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.