Airbus geniş gövdeli yeni yolcu uçakları A330-800neo ve A330-900neo'yu duyurdu. Avrupa merkezli şirket, bir yandan Boeing Dreamliner'ın rakibi olan model üzerinde çalışırken, diğer taraftan gelişen teknoloji sayesinde var olan modellerini daha rekabetçi bir hale getiriyor.
Rolls-Royce üretimi Trent 7000 motorlarının kullanıldığı yeni uçaklar, aerodinamik geliştirmeler ve yeni kabin özellikleriyle ön plana çıkıyorlar. Her koltuk için %14 daha iyi yakıt tasarrufu sunan A330-800neo ve A330-900neo, geniş gövdeye sahip orta menzilli uçaklar arasında en yüksek maliyet verimliliğine sahip modeller olarak gösteriliyorlar. Yapılan geliştirmeler sayesinde menzili 400 deniz miline kadar arttırılan uçaklar, Airbus'ın en yeni gözdesi olan A350 XWB modelinden esinlenilmiş kanatçıkların yardımıylai karbon ayakizini de düşürüyorlar.
Kokpitin en son teknoloji ile revize edildiği uçaklarda, yolcular içinse 4. nesil eğlence sistemine yer veriliyor ve bu sayede seyahat esnasında 3D filmler de izlenebiliyor. Daha iyi iç aydınlatma sistemi ve internet bağlantısı gibi özelliklerin geliştirildiği uçaklar, her şey planladığı gibi gider eğer 2017 sonlarına doğru servise çıkmış olacaklar. Yeni motor altyapısı, yolcu konforunu arttıran unsurlar ve elde edilen daha yüksek yakıt verimliliği sayesinde Airbus A330neo'nun, geniş gövdeli orta menzil segmentinde havayolu şirketleri tarafından ilgiyle karşılanması bekleniyor.
Resim Galerisi
Galeri4 Görsel
Güzel teknoloji
levyesi olmayan uçağa uçak demem
Şu mor renkli kabin Ankara pavyonları gibi olmuş koy Ankara nın Bağlarını gerçek 3D deneyimini yaşasınlar :D
Fransa'nın işleri
DSİ
tek derdim buydu o da çözüldü
abartidan baska bir sey degil ..
mobilden yazmak ne kadar rezalet bir olay..
ana sayfadaki bazı haberler açılmıyor.
Note3 Neo dan esinlenmişler :)
Geçen Türk Hava Yolları uçağı ile Trabzona gittim Tv felan vardı iyi filmlerde vardı ama ses yoktu kulaklık istedim kulaklık yok dendi :) dedim o zaman neden koydunuz bunu :)
Airbus hikaye Boeing şahane. Boeing 777 ile Airbus A330-340 arasında çağ farkı var resmen. Biri 1.4 Avrupa arabası, ufak, yakıtı az yakıyo. Öbürü ise SUV mübarek, ferah ferah. 3D olayı ise Amerikalıların deyimi ile "Gimmick", o kadar yakın mesafeden 3D izlesen ne olur ufacık ekranda. Onunla uğraşacaklarına çok düşük maliyetli, herkesin kullanabileceği uçak içi internet erişimini yaygınlaştırsınlar. Yemek fotoğraflarından sıkıldık azıcıkta uçaktan çekilmiş bulut fotoğrafları yüklemek istiyoruz uçaktan check in yapıp :)))
Konfor sunmak istiyorlarsa o koltuklarin mesafesini biraz genişletsinler yeter
Koltuk mesafesi Airbus yada Boeing'in değil firmaların tercihidir. Firma isteğine göre dizayn ettiriyor uçağı. İstersen Koca A380'e 100 koltuk koyar yata yaya gidersin. İstersen 800 koltuk koyar sıkış pıkış gidersin.
3D filmler de bizi izleyebilecek mi?
Uçakta 3D li film izlemek aslında 4D li olur. Sonuçta 10 dakikada bir oturduğunuz yer sallanacak. Fena kaptırırsın valla.
Ben 3D olayının uçakla alakasını anlamadım. Yani uçağa yerleştirilen ekstralar bunlar. Başka uçaklarda sonradan eklenemeyecek bir sistem mi ki haber özelliği taşıyor?
Mağara
DH mobil uygulamasına bi el atsanız artık. Tarayicilarda sürünmesek ?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme