Şimdi Ara

2008 JETTA şanzıman sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
5.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar hayırlı ramazanlar ,

    bir konuda deneyimlerinize ve yorumlarınıza ihtiyacım var. değerli görüşleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
    2008 model 1.6 jetta aracım var. çok fazla kullanmadığımdam kilometresi hala 36binde. geçen ay debriyaj baskı balata değişimi yaptırdım fakat sonrasında otobanda giderken araçtan uğultu gelmeye başladı.3 farklı şehirde 3 farklı servise götürdüm. görüşlerini aldım. sonunda bugün şanzımanı yetkili serviste açtırdım. rulmanlar gidik ve 2700 tl masraf. bilyalı rulmanı elime alıp inceledim hafif ses var. makaralı rulmanı inceledim.üzerinde aşınmalar ciddi boyutta. 6 yılda 36bin km yapmış bir araçta bu denli rulman aşınması normal mi sizce. kendi fikrimce metal malzeme yorulma sonucunda aşınma yapar ama benim araç zaten yol yapmamış.şanzıman yağı ise zaten serviste değişiyor acaba yanlış yağ mı koydular diyorum. bu aşınma neyin nesi olabilir ?

    hem doğuşa hemde almanya mail gönderdim bakalım ne olacak merak ve endişe içindeyim.
     2008 JETTA şanzıman sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mekatronik_muh6754 -- 14 Temmuz 2014; 17:38:55 >







  • Çok anormal. Böyle birşey olmaması gerekli. Şanzıman yağı 80 bin km de değişir. Sizinki değişmemiştir. Fakat yağ kaçagı olup tamamen yağsız kalırsa bu durum oluşabilir. Bunun dışında bir durum sadece üretim hatası ile açıklanabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca yağdan şüpheniz varsa şanzıman açılırken içinden çıkan yağı saklasaydınız iyi olurdu.çünkü şanzıman yağı ile motor yağı bariz şekilde farklıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dogru soyluyorsunuz motor yagi ile karistirdim ben yanlis yazdim. Almanya gebze ve kendi servisim arasinda gecen yogun yazismalarla fiyati yari yariya indirdiler ama hala hatali oldugunu tam kabul etmis degiller. Bana gore bir kac ihtimal var. Ya yag uygun yag degil fabrika cikisi olarak.ya sanziman kapagi govdesinden zamanla parcaciklar koptu ve rulmani bu hale getirdi. Miknatisa baktim baya metal tozu vardi. ya iceri su girdi yada rulman malzeme kalitesi kotu. Aklima gelenler bunlar. Bunlari hepsini yazdim almanyaya. Tek mantikli rulman malzeme kalitesi var nedenler arasinda. Ama kabul ettiremedim bir turlu Hatali oldugunu. Gondereyim dedim analiz edin onuda kabul etmediler. Son bir mail daha attim bugun siz sebebini yazin o zaman diye bakalim ne yorum yapacaklar
     2008 JETTA şanzıman sorunu
    Asinmalar burda daha ner goruluyor. Makaralari asindirmakla kalmamis govdeyi bile asindirmis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mekatronik_muh6754 -- 18 Temmuz 2014; 1:46:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mekatronik_muh6754 M kullanıcısına yanıt
    Slm arkadaşlar 2008 model 1.4 tsi 140 bg jettam var aldığım günden beri masraf üstüne masraf açıyor.dsg şanzuman aldığımda kalkışta titreme proglemi vardı önemsemedim sonra turbo devreye girdiğinde kayış sürtünmesi gibi ibr ses var turboyu temizlettim halen ses gelmekte titremeyide mekatronik ve kavramayı değiştirdim sorun çözüldü buzamana kadar focus kullanıcısıydım hepte otomatik kullandım en ufak sorun yaşamadım.tek kelimeyle berbat bi araç jetta halen dsg üretmeye devam ediyor.....
  • Bende anlamadım WV. bırde Toyota fenemon ama en sıkıntılı arızaları verebılıyoor anlamış degılım hıc Turbo otmesı Dsg Kuru kavramalılarda ses falan mekanotrenıgı ılk 1000 km. de hemde ama pıyasası en yüksek arabada WV. nasl oluyor anlamış degılım hıc bende...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    honda accord 2.4 şanzıman sorunu
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.