Şimdi Ara

MOTOR SiLK TESTED BY ORLANDO (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
736
Cevap
4
Favori
115.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: honest30

    seyis 61 net olarak bildiğim bir konu var. bunu tüm samimiyetimle paylaşıyorum.95 model doğan slx 180 binde.lpg li.
    ilk önceleri aracımda % 8-10 luk bir tasarruf sağladı ama 5000 km sonra bunun bir etkisi kalmadı.
    şimdi bunun tam bir para tuzaği olduğunu düşünüyorum.
    aracınızı tasarruflu kullanmayı öğrenin %8-10 luk tasarrufu zaten yaparsınız.
    1. 5. viteste 90-95 km hızda gidinve ani fren-kalkış yapmayın
    2. hava filtresini temiz tutun
    3. bujilerinizi sık değiştirin
    4.yağınızın zamanını geçirmeyin.
    5.yakıtınızı aşırı sıcak havalarda almayın bunun yerine yaz aylarında geceleri yada sabah serinliğinde alın
    6. aracınısı fazla devirli kullanın sıkıştırmayın
    tüm bunları yaptığınızda zaten %10 tasarruf yaparsınız


    Sn Honest
    bütün bahsettiklerinizi, ve daha fazlasını yapmama rağmen ;
    aracın fabrika verisi 5 litre / 100 km ama ben 5,5 litre /100 km nin altına düşüremedim.
    Gerçi çokda elzem değil ama niçin gerçekleştiremeyelim.
    Araç 1999 model toyota 1332 motor enjeksiyonlu
    165.000 km de Araç full servis bakımlıdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seyis61 -- 19 Aralık 2008; 15:39:31 >




  • Günlük hayattan bir - 2 örnek;

    Günümüzün çok küçültülüp gücü çok arttırılmış modern motorlarında yağlama boşluklarının yani mesela yatak ile krank çapları arası boşluğun binde 10 civarı olduğu söylenir. Binde 10 demek 10 mikron demektir. Yani yarı çap farkı 5 mikron demektir. 100 nanometreye yani onda bir mikrona nanometrik boyut denmekte olduğuna göre uygulandığında bazı faydaları görülen nanometrik boyutlu bor veya başka zerre içeren yağ katkısının zamanla 10 zerresi birbirine birleşirse 1 mikronluk kaplama kalınlığı oluşturur. 5 mikronluk yağ geçişinde krankta 1 mikron, yatakta 1 mikron kalınlık oluşunca 5 mikronun 2 mikronu kapanır, buradan geçebilecek yağ debisi yarıya kadar azalır. Yağın olmazsa olmaz iki ilkesinden biri de motorun sürtünme ile ısınan yataklanmalarını soğutmaktır. Yataklanmalar yeterince soğuyamaz olur. yataklanmalarında ısı biriken karterin oraları daha çok genleşeceğinden ya deforme olur ya da çatlar. Motorlarda segman kaynatma denen olay segman yuvalarının kurum ve diğer kirliliklerle dolup segmanın yaylanamaz hale gelmesidir. Segman yuvaları da yağlanır. Segman yuvaları temizlenip segman rahatlatılmadan nanometrik incelikte de olsa birbiri ile birleşebilen zerreler içeren bir yağ katkısı kullanıldığında segman kaynatma daha gecikir mi erkenleşir mi? Ne kadar ikna edici laflarla anlatılırsa anlatılsın böyle zararlar verme ihtimali olan yağ katkılarını alıp ama bir arada ama ayrı ayrı kullanmak gelecekte zarar etmeyi satın almak olmaz mı? Bunlar ciddi irdelenmesi gereken konular, merak ne kadar güçlü olursa irdeleme de o kadar ciddi olur.

    Bu anlattıklarımdan sorularınız olursa bilebildiğim kadar açıklarım, elbette bilgim sınırsız değil, eksiklik ve yanlışlıklarımı açıklayacak arkadaşlara da müteşekkir olurum.

    Saygılarımla
    alıntıdır




  • bir kez daha anlıyoruz ki motorlu taştların en önemli kısmı motorlarıdır. motorlar olmasa geriye sadece taşıt kalıyor. Şimdi demek gerekir ki bu katkı maddelerin motorlara çekiş ve ataklık konusunda bir miktar katkı yaptığı inkar edilemez fakat bu tip katkı maddelerinin hiç biri uzun vadede kendini ispatlamış mıdır?, şimdi soracak olsak mu maddeleri 5 yıldır kullanıpta memnun kalan varmıdır?, bu katkı maddelerini 5 yıl aynı arabada kullanıp arabamın yakıtı, çekişi, ataklığı ayndır diyecek kimse varmıdır?. Şahse ben tahmin etmiyorum ama körü körüne de işe yaramaz şeyler demek istemiyrum sadece tahmin. Şahsen ben kesinlikle 20 milyarlık arabanın motoruna 60 ytl lik adını bilmediğim, etkisi tam ispatlanmamış, katkı maddeleri katmadım, bundan sonrada katmam da.
    Alıntıdır
  • MOTOR SİLKİ ÖNERİRİM BEN KULLANDIM VE EN AZ 300 ARABAYA MOTOR SİLK KOYDUM VE HİÇ KİMSE KÖTÜLEMEDİ VE HERKEZ FAYDASINI GÖRDÜĞÜNÜ SÖYLEDİ.FAYDASINI GÖRMEDİĞİNİ SÖYLEYENLER ONUN KULLANIŞ ŞEKLİNİ TAM YAPAMADIKLARI İÇİNDİR.(KULLANIŞ ŞEKLİ:MOTORUN YAĞ VE YAĞ FİLTRESİ YENİ OLMASI LAZIM,MOTORUN FANI AÇANA KADAR ÇALIŞTIRILIP ISITILMASI LAZIM.ISINDIKTAN SONRA İSTOP EDİP MOTOR SİLKİ 10 DK KOYMADAN ÖNCE ÇALKALANMASI LAZIM.ÇÜNKÜ BEKLEYEN MOTORSİLK MİNARELLERİ KUTUNUN DİBİNE ÇÖKÜYOR.O YÜZDEN ÇALKALAMDAN KOYANLAR BİR FAYDASINI GÖRMÜYOR.MİSAL BEKLEYEN BİR AYRAN GİBİ YOĞURDUN TABANA ÇÖKÜP ÜZERİNDE SUYU KALDIĞI GİBİ SUYUNU İÇERSENAYRAN İÇMİŞ GİBİ OLMASSIN SADECE SUYUNU İÇERSİN VE FAYDASINI GÖREMESSİN.)BAŞIMDAN GEÇEN BİROLAYI ANLATAYIM: RENOULT 9 BRODWAY'E MOTORSİLK KOYMUŞTUM.MOTORSİLKTEN SONRAKİ YAĞ DEĞİŞİMİNE GELDİĞİNDE MOTOR YAĞ BOŞALTMA TAPASINI AÇTIK.İÇİNDEN BİR DAMLA YAĞ BİLE BÜŞMEDİ.SAHİBİNE SORDUĞUMDA YAĞ LAMBASININ YANIP YANMADIĞINI SORDUĞUMDA O BİR LAMBA YANIYOR AMA BEN ONUN ŞARZ LAMBASI OLARAK OLDUĞUNU BİLİYORDUM DEDİ.BİRKAÇ GÜNDÜR BÖYLE YAĞSIZ GEZMİŞ ARABAYLA.AMA MOTORA HİÇ BİRŞEY OLMAMIŞ.MOTOR SİLK OLMASAYDI İÇİNDE YAĞSIZ 3 KM BİLE GİTMEDEN MOTORU YANAR.BÜTÜN HERKEZE MOTORSİLKİ TAVSİYE EDİYORUM.




  • bizimde 95 de reno brodway ımız vardı 50 -60 km yağsız gezdik arabayla motorcuya gittik tapayı açtı içinde gram yağ kalmamıştı ama bişey olmadı motora vede motorsilk falanda yoktu içerisinde.
    quote:

    Orjinalden alıntı: türktamirci

    MOTOR SİLKİ ÖNERİRİM BEN KULLANDIM VE EN AZ 300 ARABAYA MOTOR SİLK KOYDUM VE HİÇ KİMSE KÖTÜLEMEDİ VE HERKEZ FAYDASINI GÖRDÜĞÜNÜ SÖYLEDİ.FAYDASINI GÖRMEDİĞİNİ SÖYLEYENLER ONUN KULLANIŞ ŞEKLİNİ TAM YAPAMADIKLARI İÇİNDİR.(KULLANIŞ ŞEKLİ:MOTORUN YAĞ VE YAĞ FİLTRESİ YENİ OLMASI LAZIM,MOTORUN FANI AÇANA KADAR ÇALIŞTIRILIP ISITILMASI LAZIM.ISINDIKTAN SONRA İSTOP EDİP MOTOR SİLKİ 10 DK KOYMADAN ÖNCE ÇALKALANMASI LAZIM.ÇÜNKÜ BEKLEYEN MOTORSİLK MİNARELLERİ KUTUNUN DİBİNE ÇÖKÜYOR.O YÜZDEN ÇALKALAMDAN KOYANLAR BİR FAYDASINI GÖRMÜYOR.MİSAL BEKLEYEN BİR AYRAN GİBİ YOĞURDUN TABANA ÇÖKÜP ÜZERİNDE SUYU KALDIĞI GİBİ SUYUNU İÇERSENAYRAN İÇMİŞ GİBİ OLMASSIN SADECE SUYUNU İÇERSİN VE FAYDASINI GÖREMESSİN.)BAŞIMDAN GEÇEN BİROLAYI ANLATAYIM: RENOULT 9 BRODWAY'E MOTORSİLK KOYMUŞTUM.MOTORSİLKTEN SONRAKİ YAĞ DEĞİŞİMİNE GELDİĞİNDE MOTOR YAĞ BOŞALTMA TAPASINI AÇTIK.İÇİNDEN BİR DAMLA YAĞ BİLE BÜŞMEDİ.SAHİBİNE SORDUĞUMDA YAĞ LAMBASININ YANIP YANMADIĞINI SORDUĞUMDA O BİR LAMBA YANIYOR AMA BEN ONUN ŞARZ LAMBASI OLARAK OLDUĞUNU BİLİYORDUM DEDİ.BİRKAÇ GÜNDÜR BÖYLE YAĞSIZ GEZMİŞ ARABAYLA.AMA MOTORA HİÇ BİRŞEY OLMAMIŞ.MOTOR SİLK OLMASAYDI İÇİNDE YAĞSIZ 3 KM BİLE GİTMEDEN MOTORU YANAR.BÜTÜN HERKEZE MOTORSİLKİ TAVSİYE EDİYORUM.




  • bunun yağ değişiminde kullanılma zorunluluğunun anlamı nedir ? neden herhangi bir zamanda atamıyoruz ?
    Bir de bunu BMW aracında deneyen var mı ? Yağ değişim zamanım geldi aracım 230 000 km de 5.20,kullanmayı düşünüyorum,ama genelde yerli arabalarda kullanıldığını farkettim.
    ürünün deney sonuçlarını inceledim; toros ta % 12 kompresyon artışı sağlamış,yani biraz daha dayanıklı bir araçta bu değer % 5 lere iner gibi geliyor bana. Yorumlarınızı bekliyorum.
  • ben hem bunu hemde bor power s600 ü kullandım

    sonuç

    bu hiç bir işe yaramadı...

    borpower s 600 ise çok ama çok az sessizleştirdi motoru...

    boşuna para vermeyin
  • Arkadaşlar ürünü ankara da nerde bulabiliriz? Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antepsin -- 17 Nisan 2009; 12:00:03 >
  • Merhaba Arkadaşlar,
    1990 Model Şahin kullanıyorum.
    1 hafta kadar önce aracıma Motor Silk koydurdum. Öncelikle şunu söylemek istiyorum: Bunu motorunuza tek başınıza değil, bir motor ustasıyla beraber koyun. Kullanma talimatını yerine getirin. Mesela çok iyi çalkalamanız gerekir önce, motor sıcak olmalı. Koyduktan hemen sonra 30km. kadar aracınızı kullanmalısınız.
    İlk gözlemim aracımın sesindeki olağanüstü azalma oldu. Vites kolu önceden bayağı titriyordu, şimdi ise çok çok az titriyor. Aracımın sesi o kadar azaldı ki bir defasında rölantide iken motorun çalıtığından şüphelendim. Aracın çekişinde artış var. Tasarruf olarak şunu söyleyeyim. 1 litre LPG ile 7.8 km yapıyordu, şimdi 1 litre LPG ile 8.45 km. gitti. Bir kaç gün sonra depo yine bittiğinde tasarruf oranının değişip değişmediğini öğreneceğim. Eğer böyle devam ederse, en az böyle tasarruf sağlar ise parasını çıkardığı gibi epeyce de kâra geçiyorum. Plasebo, psikolojik etki vs değil bu. Satıcı, bayii vs değilim. Öyle olmadığımı ispatlamak için telefon numaramı veriyorum 0 505 267 40 16.
    Adana'da öğretmenim. Daha önce de Bor Power'i denedim. Ondan da çok memnun kalmıştım ve ciddi oranda tasarruf sağladım. Ama galiba motor Silk daha iyi. Çünkü Bor Power'de sesin azalmasını pek hissedememiştim.
    Motor Silk'in şanzıman ve diferansiyel için de ürünü var. Onlardan da koyduracağım. Karşı komşumun şanzımanında yağ bittiği için 400 TL masrafa girdi. Yani tamirden önce aracımızın sağlığını korumayı tercih etmeliyiz. Sonax yaptırdım ve onun da faydasını gördüm. Aracım uzun süre arıza vermedi 19 yaşında olmasına rağmen. Düşünün 19 yıllık arabam yaklaşık 1 yıldır motorundan arıza vermiyor. 1995 model Şahin kullanan bir arkadaşım 1500 TL harcayıp aracına bakım yaptırdı ama benim arabamdan çok daha fazla yakıyor. Ben aracımı 98 model Şahin'e değişmem. Anlayamadığım şey ise kullanmayanların yorum yapması. Kullanmayanların yorum yapması bize bir şey sağlamaz. Burada konuları ciddi olarak tartışalım. Aracıma Powerkit denilen mıknatıs taktırdım, memnun kalmayınca paramı geri aldım mesela. Tereddüt etmenize gerek yok. Gönül rahatlığıyla koydurabilirsiniz. Ama yeni arabalarda bu kadar fayda sağlayamaz belki. Araçtan araca büyük farklar olduğundan farklı sonuçlar alınması mümkündür. Ama az veya çok her araca yararlı olacağını sanıyorum.




  • Motor Silk Ürününü Ankara'da Kemal Oto dan bulabilirsiniz.. Kargo ilede türkiyenin heryerine gönderiyorlar...

    İnternet siteside var kemaloto.com..


    Bende kesinlikle kullanın derim gerçekten farkı anlayacaksınız ...çekiş + yakıt hissedilir derecede belli ediyor...
  • Amma kafa bulandırıcı bir sıvıymış bu?
  • Bir ürün için kullanmadan, denemeden sallamak kolay.
    Bizim yağ veya araç üreticileri gibi milyonlarca dolar bütçe ile test edecek tekelleşmiş şirketlerimiz yok. Batıda teknik ilerlemeler deneme yapılmadan fire verilmeden mi kazanıldı zannediyorsunuz?
    Bor stratejik bir servet, AB kısırlığa sebep oluyor bahanesi ile aklı sıra bordan caydırmaya ve Türkiye'ye şantaja yöneliyor.
    Kullanan arkadaşlara bor katkılı koruyucuların uzun vadede korum amaçlı olduğunu hatırlatmakta yarar var. Motorunuz iyi ise ne tasarruf ne de çekiş farkı hissedersiniz. Aynı koşullarda kullanılmış bir araçla örneğin 50 000 km sonra karşılaştırılırsa belki değişiklik farkedilebilir.
    Ayrıca bir katkının etkisi sadece kullanıcınin hissetmesi ile değil teknik verilerle belli olur. Çoğumuzbu konuyu ihmal ediyoruz ve teknik veri ölçümü yaptırmıyoruz. Haliyle okuyanın kafası karışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akinci -- 30 Nisan 2009; 0:22:41 >
  • ben bu ürünü yaklaşık 1,5 ay önce 92 model 5.20 aracıma kullandım.çok yağ eksiltiyordu,bunu kesti,sadece
    yağ eksiltmesini kesmesi bile fiyatını amorti ediyor.ilk kullandığımda araç aşırı sessizdi,hatta kullandığım gün arabanın çalıştığını devir saatine bakarak anlayabiliyordum, ama şu anda aynı sessizlikte değil.
    Soğuk motorda çekiş daha iyi durumda.ben şimdilik memnunum ama zararları var mıdır,onu bilemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e.kenan -- 2 Mayıs 2009; 19:52:13 >
  • Zaten bunu kullanınca motorun demirbaşı haline gelmiyor.
    Bir faydası olmadı denirse, bir daha kullanılmaz olur-biter. Maziye karışır.
    2-3 yağ değişiminde motordan ayrılıyor anladığım kadarıyla. Japon yapıştırıcısı değil ki bu yapışıp kalsın orda.
    Kullanmadan da fikir yürütmek ne kadar doğru oluyor.. Olmuyor dimi? yaa yaa.. O açıdan, kafa bulandırmaya gerenk yok.
  • arkadaşlar uzun zamandır forumu izledim benim kannatim eski model araçlarda fayda sağlıyor.
    Bunu paylaşan arkadaşlar var yanlız yeni araçlarada pekte birşey değişmiyor.
    Yada ilk kullanımda biaz farkettiğini söleyenler var.
    Uzun dönemde fayda gören yok. Zaten motor silkide 0 araca kullanamıyorsun.
    Bence yeni araç sahipleri pek kullanmamalı diyorum. en azından 100000 km devirmiş olmalı araç.
    Kendi şahsi fikrimdir. Herkese kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eskplk -- 8 Mayıs 2009; 12:59:15 >
  • arkdaşlar bu ürünü siz 55 tl demişsiniz bizim burada 80 den aşağı satmıyolar nedense,
    internetten alabileceğim bir yer gösterirsenniz sevinirim ( Güvenilir bi yer olursa iyi olur.)
    Ha birde illa 55 tl olması gerekmiyo daha düşük fiyata satan bir yer varsa oda olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alaskan12 -- 19 Mayıs 2009; 20:06:53 >




  • bende geçen yıl ali eser den motorsilki 85 ytl almıştım,, heç bi yararını görmedim aracın ne çekişi arttı, nede uçtu, nede yakıt tasasrrufu yaptı,,bence bunler para tuzağı,,tamamen psikolojik,,castrol magnetec varken hiç gerek yok bence içinde her türlü katkı maddesi var adamlar yağ uzmanı.. benim gibi boşa para vermeyin ,,belki 20000-25000km yapmış araçlar için yararı olabilir,,bor power ler 40-50 tl arası,, ben kazığı yemiştim o zaman............. ben artık inanmıyorum bu bu tür katkı maddelerine,,,
  • Slm arkadaşlar ben motorsilk düz vites şanzıman katkısı aldım ama nereden koyağız bunu, nasıl koymalı.bilmiyorum.internetten aldığım için soracak kimse de yok. yağa karıştırıyoruz herhalde ama yağ koymak için herhangi bir yer görünmüyor arabada. bir bilen varsa söylesin lütfen.
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.