Şimdi Ara

Bir Garanti Rezilliği | Nexus 4 (Yeri doğrumu emin değilim)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Cihaz sahibi arkadaşın dh'de hesabı yok onun adına yazıyorum;

    2013 Mart ayında Soygür Dayanıklı Tüketim Balıkesir Gönen Turkcell İletişim Merkezi'nden LG Nexus 4 cihazımı aldım.Bir ay kadar önce arka cam çatlayınca gözüme hoş gelmedi ve cihazın kasasını Şengüller İletişim Yetkili Servisi'ne gönderip garantisine zarar gelmeden kasa değişimini istedim,hem zaten bataryasıda ölmeye yakındı onuda garanti dahilinde değişimi gerçekleşti.Yaklaşık bir 20 gün kadar öncede her zamanki gibi normal olarak gece telefonumu şarja taktım ve sabah uyandığımda baktım ki cihazın dokunmatiği sapıtmış,kendi kendine basıyordu.Cihazın ekranının ortasında da dokunmatik algılamadığını farkettim.Kilit tuşumda tam olarak basmıyordu.Bu sefer bana Şengüller yerine ufak bir araştırma ve etraftan edindiğim bilgiler doğrultusunda cihazımı Vintek Elektronik Yetkili Servisi'ne gönderdim.Düne kadar herşey normaldi.Cihaz Garanti dahili parça değişimi için parça bekliyordu.Ama bugün baktım ki cihaz garanti dışı bırakılmış, 475 TL ücret onayı bekleniyor olarak değiştirilmiş.Hemen Müşteri hizmetlerini aradım tabi ben kullanıcı hatası felan demelerini bekliyordum.Ama öyle olmadı,şimdiye kadar sadece Şengüller'de batarya ve arka kasa değişimi olan cihazımın nedense üzerinde yan sanayi parça olduğunu söylediler.Arka kasa ise evrakları gönderdim dedim,ama bana verdikleri cevap ön kasa ve kilit tuş takımının yan sanayi olduğu söylendi.Nedense değişmesi gereken parçalar sadece(!).Madem öyle yan sanayi bana bu bilgi hakkında bir rapor gönderin dedim göndereyemeyiz dediler.Şengüller ile iletişime geçtim isterseniz cihazı kontrol edelim dediler,biz rapor veriyoruz ,isterlerse rapor verirler diye bilgi aldım.1400 lirarık cihaz alıyorum ve cihazın değişmeyen parçası bana yan sanayi deniyor.Bu işin peşini bırakmayıda düşünmüyorum.Ya Vintek benden para almaya çalışıyor ya da benim cihazım fabrika çıkışı hatalı.Vintek'i de şikayet etmeyi düşünüyorum kaba konuşmalarından ve de teşekkür ediyorum onlara hiç yardımcı olmadıkları için.Bu durum karşısında ne yapmalıyım bilemedim.Önce cihazımı alıp Şengüller'e göndermeyi düşünüyorum kontrol etsinler.Eğer cihazım gerçekten satın aldığımda yan sanayi parçalıysa aldığım yerden yeni cihaz talep edebilirim değil mi?O kadar para verip sonradan toplama bir cihaz Ne yapmam gerekli fikri olan arkadaşlar yazarsa sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Kardeş valla Allah yardımcın olsun ..Bu gibi durumlarda tüketici mahkemelerine basvurulabiliyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hiusanmaz

    Kardeş valla Allah yardımcın olsun ..Bu gibi durumlarda tüketici mahkemelerine basvurulabiliyor mu?

    Tabikide,Başvurmayı düşünüyor arkadaş cihaz eline geçince

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Bunlarla ugrasabuldiginiz kadar uğraşın hocam ,gerçi bazı insanların hala korunup kollandigi bir ülkede ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önce savcılığa tüm taraflar hakkında soruşturma açılması için suç duyurusunda bulunun. Hakem heyeti en fazla para iadesi veya değişim kararı verir olay kapanır. Siz peşini bıakmayın iş tazminat'a kadar gidebilir bir tüketici hakları avukatıyla görüşün dava masrafı olur ama tazminatla halledilebiir. Siz kesin haklısınız peşini bıakmayın sakın.
  • çok geçmiş olsun, zamanında sınıf arkadaşımda hp laptop için çok uğraşmıştı sonunda tüketici mah. para iadesi hükmü verdi umarım sende paranı geri alabilirsin ki ülkemizdeki servisler özellikle telefon servisleri bildiğin KASAP !!!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.