Şimdi Ara

TT'nin DBsinin kalitesi :p [Kota Sıfırlandı]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar dün gece modem ip alamaz oldu ttyi aradım dediler bölgenizde genel bi problem var 3-4 saate düzelir ama sabaha kadar düzelmedi... ttyi tekrar aradım yaklaşık 30 dk telefonda her türlü olayı denedik ama hala ip alamıyordu.. onlar da kullanıcı adım ve şifremi değiştirdiler ben de modemden yazdım yenilerini.. tekrar olmayınca modemi fabrika ayarlarına getirmek geldi aklıma (niye daah önce gelmediyse) öyle yapıp ayarları baştan yaapınca sorun düzeldi... ama şimdi tt kota sorgulama sayfasına girdiğimde karşılaştığım sahneyi sizinle paylaşmak istiyorum...

     TT'nin DBsinin kalitesi :p [Kota Sıfırlandı]




    forumdan bi kişi daha deneyebilir mi arasın TTyi kullanıcı adm ve şifremi değiştirmek istiyorum desin güvenli olmadığından şüpheleniyorum bi başkası tarafından kullanılıyor gibime geliyor falan desin... aynısı olucak mı







  • oha! harbi böyle olursa herke dener bu yolu yada daha önceden bilinirdi

    kesin bug'dır bu ve en kısa zamanda tt kapatır
  • ahaha. işe bak. bütün ay durmadan download yap. son günü şifreni değiştir.
    telekom belki de başka bi yerde daha tutuyodur download bilgilerini. ayrıca sayaç falan olabilir. sonuçta adslkota sadece bize gösterme amaçlı bi uygulama. telekomun kendisi nerden bakıyo bilinmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lacrima -- 19 Eylül 2006; 11:20:28 >
  • kullanıcı adı değiştiği için olmuş olabilir. şifre ile bisiy olacağını sanmıyorum
  • evet kullanıcı adı da değişti

    biriniz arasın bi kull. adını değiştirsin yaw görelim herkeste aynı mı diye.. daha sonra bi icraat yapılsın şöyle ekim, kasım dönemlerinde kotalılar da yüklensin 1-2 ay da TT anlasın adam gibi yatırım yapması gerektiğini
  • Belki de iki fatura gelir biri eski kullanıcı adına diğeri yenisi için
  • enteresan limitsiz olmasam kesin denerdim başka deneyen varmı
  • sanmıoyrum faturaya yansımayacağını...telekom parasını öyle kolay kolay kaptrımaz..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yurdakuler

    Belki de iki fatura gelir biri eski kullanıcı adına diğeri yenisi için

    TT yapar mı yapar belli olmaz
  • Kesin ikifatura gelir.Sakın abanma downloada
  • ben olsam soylemezdim yayilir simdi bu acik
  • bug değil ki bu, kullanıcı adını değiştirdiğinde doğal olarak adslkota.ttnet databaseinde açılan yeni kullanıcı adı/hesap tertemiz sıfır oluyor ama tt faturalandırmayı oradan yapmıyordur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Silphatos

    bug değil ki bu, kullanıcı adını değiştirdiğinde doğal olarak adslkota.ttnet databaseinde açılan yeni kullanıcı adı/hesap tertemiz sıfır oluyor ama tt faturalandırmayı oradan yapmıyordur.


    +1

    bi de eski kullanıcı adın ve şifrenle girmeyi denesene kota sayfasına...
  • evet ilginç ama banada faturan doğru şekilde gelecek gibi geliyor ama tt nin işi belli olmaz belkide bir sistem hatasıdır yada telde konuştuğun görevlinin vs. fatura gelince bizi mutlaka bilgilendir.
  • arkadaslar bu kullanıcı adı degistigi için öyle sıfırlanmış görünüyor yoksa telekomda bi hata yok
  • yanılmıyorsam kullanıcı adı ve şifre değişikliğine ilişkin kalem vardı faturalarda. Bu işlemi yaptırdığın için de bir miktar para alacaklar..
  • arkadaşlar benimde ilk ay faturam çıktı yani ne kadar ödeyeceğim belli oldu 56gün+bağlantı parası(peşin)+vergilerle birlikte 114 ytl bana normal gibi geldi.
  • iyi de hadi ondan dolayı olsun o zaman sadece eylul ayının sıfırlanması gerekmez mi?
    tum ayları okuyo ondan hepsi sıfır denilebilir, e o zaman da hepsini okuyabiliyosa aralarındaki farkı da ayırt edebilir heralde.
    quote:

    Orjinalden alıntı: BlackF!Re

    arkadaslar bu kullanıcı adı degistigi için öyle sıfırlanmış görünüyor yoksa telekomda bi hata yok




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Silphatos

    bug değil ki bu, kullanıcı adını değiştirdiğinde doğal olarak adslkota.ttnet databaseinde açılan yeni kullanıcı adı/hesap tertemiz sıfır oluyor ama tt faturalandırmayı oradan yapmıyordur.

    +1905 bende öyle düşünüyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.