Şimdi Ara

Battlefield: Bad Company'yi İyi Oyun Yapan Neydi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  •  

         Battlefield hayranlarından bazıları uzun zamandır yeni bir Bad Company oyunu bekliyor. Bu açıdan duyurulan yeni oyunun Hardline olması onlar için bir hayal kırıklığı oldu denebilir.

     

         DICE patronu Karl-Magnus Troedsson, Eurogamer'a bazı açıklamalarda bulundu. Hardline yerine Bad Company 3 yapmaları gerektiğini söyleyen insanlar olduğunu belirten Troedsson, DICE'ın Bad Company oyunlarında beğenilen şeyin tam olarak ne olduğunu bilmediğini söyledi. 

     

         Battlefield: Bad Company, 2008'de PS3 ve Xbox 360 için çıktığında, oldukça iyi yorumlar almıştı. O dönemde "konsoldaki en iyi FPS deneyimi" olarak nitelendirilen oyun, ayrıca seride bir senaryo moduna da sahip olan ilk oyundu. 2010'da onu takip eden devam oyunu Bad Company 2 ise konsolların yanı sıra PC'ye de çıkıp yine çok olumlu yorumlar almayı başarmıştı. Ancak o zamandan beri Bad Company serisiyle ilgili yeni oyun duyurulmadı, DICE Battlefield 3, 4 ve şimdi de Hardline ile ilgilenmekte. 

     

         Troedsson şunları belirtti: "Bazı oyuncular kontrolleri daha hızlı bulduğunu söylüyor. Kimisi de senaryo modundaki karakterleri ve mizahı sevdiğini belirtiyor. O halde biz de düşünüyoruz; eğer bir devam oyunu yapacaksak tam olarak neler yapmalıyız? Serinin hayranları yaptığımız en iyi multiplayer modunun Bad Company 2'de olduğunu söylüyorlar ancak bunun nedenini tam olarak açıklayamıyorlar. Bu bizim için de oldukça zor oluyor. Onun gibisini bir daha yapabilir miyiz? Elbette. Bizim de kendimize göre teorilerimiz var."

     

          Peki DICE yeni bir Bad Company oyunu yapacak mı? EA patronu Andrew Wilson birkaç gün önce yeni çıkacak oyunun şimdiden Battlefield 4 olarak tahmin edilmemesi gerektiğini belirtmişti. Bu belki ihtimalleri biraz güçlendirir. Troedsson ise bu soruya "bekleyin ve görün" yanıtını veriyor.  

     

         

     

          

    @import url(http://admin.bolumsonucanavari.com/CuteSoft_Client/CuteEditor/Load.ashx?type=style&file=SyntaxHighlighter.css);







  • En sevdiği MP oyun BC2 olan biri sıfatıyla, sen kafanı yorma EA ben sana sıralayayım:

    1) Müthiş sınıf dengesi vardı. Taş - kağıt - makas mantığı sınıflar arasında çok iyi oturtulmuştu. Medic, Assault, Recon ve Engineer sınıfları vardı. Haritaya göre hepsinde ustalaşmanız gerekebiliyordu. Yani taktiksel olarak daha çok kafa yoruyor, daha çok düşünüyordunuz.

    2) Yıkım özelliği efsaneydi, hemen hemen tüm binalar yıkılıyordu. BF4 ile bu özellik geri geldi neyse ki. BF3 çok kısırdı.

    3) Haritalar ve temaları çok çeşitliydi. Tropik, çöl, karlı vs. birçok farklı temada sıkılmadan oynuyorduk. Her bir harita kendi içerisinde feci eğlenceliydi. Tek bir yola değil, birden çok alternatife sahiptiniz. BF4 haritaları yine bu anlamda BC2 kadar olmasa da keyifli diyebiliriz.

    4) Araçlar ve araç kullanımı çok eğlenceliydi. Hele bir yandan Skype açıp bir yandan da arkadaşınızla aynı araçta gitmenin keyfi başka hiçbir şeyde yoktu. ATV falan BF'de vardı ama o haritalarda ATV'nin efektifliği çok daha fazlaydı. Az yardırmadık düşman hattının arkasına. Resmen stealth-action çevirdiğimiz dönemler oluyordu.

    5) Silahlar BF3 ve 4'e göre daha az ama daha efektifti. Ona keza vuruş hissi de daha toktu. Gadget ve diğer öğeler yine sınıf dengesine göre güzel dağıtılmıştı.

    6) Arayüz çok sadeydi. Ekstra bir menüye girmeden tüm silahları, ekipmanları değiştirebiliyorduk. Bir multiplayer oyuna katılmak daha pratikti. Multiplayer için hız kavramının ne kadar önemli olduğunu söylememe gerek yok. BC2, arayüzüyle büyük nimetti.

    7) BC serisi özellikle konsol temel alınarak geliştirildiği için crosshair ve karakter boyutları daha büyüktü. Bunun amacı, daha kolay adam vurulmasını sağlamaktı. BF3 ve 4'te crosshair küçüldü, adamların boyutları da ufaldı (haritalar daha da büyüdü çünkü). Dolayısıyla konsollar tarafında BF oynamak biraz daha zorlaştı. Küçük crosshair kullanmak için (merak eden BC2 Red Dot Sight ile BF3-4'ün RDS'sini konsolda karşılaştırsın) mouse hassasiyeti şart. Bu yüzden PC'de çok daha keyifli oyun. Yeni BF-BC oyunlarında bu detaya dikkat edilmeli.

    8) Senaryo modu müthişti çünkü karakterler keyifliydi. Klasik Amerikan aksiyon filmi senaryosu (BF3-4) yerine zevk alarak oynadığınız bir tecrübe sunuyordu.

    9) Daha az adam var diye daha az eğlence olacak diye düşünmeyin. Evet 32 vs 32 değildi oyun ama çatışmalar kesinlikle daha keyifliydi. 32 vs 32 için BF4 haritaları bile yer yer ufak kalabiliyor.

    Elbette özellikle BF4 ile BC2'de eksik olan birçok özellik seriye katıldı. İnkar etmeyelim. Ancak bir eğlence yüzdesi olsa, "BF4 mü BC2 mi?" diye sorsalar, "BF4'ten %65, BC2'den %90 oranında keyif aldım" derim.

    EA BC2 Remake'i bile yapsa ilk alacak adamlardan biri kesinlikle ben olurum. Bu kadar rafine ve eğlenceli bir multiplayer deneyimi zor bulunur.

    Unutmadan, BC 2 Limited Edition almıştım. Normal versiyon ile aynı fiyataydı. Ve Limited aldığınız zaman daha sonradan oyuna eklenen tüm haritalara bedavadan sahip oluyordunuz. 80 TL vermiştim, bir daha para bayılmamıştım (Vietnam hariç). Şimdi uçan kuşa DLC diyerek para isteyen EA'in bence en çok önem vermesi gereken nokta budur: Amatör ruh. Her şey para almak değil, güzel oyun yapmak olmalı.
  • Şehirden ne kadar çok uzaklaşırlarsa o kadar iyi.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Para gözlülük olmaması ve SAVAŞ ALANI!!! COD özentiliği değil. battlefield deyipte saçma sapan oyunlar çıkarırsanız...

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • .bad company 2 den sonra vietnam gibi harika bi ek paket sunabilen şirket, her ne oluyosa bi kac yıl icinde balon oyunlar yapıp balon dlc lerle milleti activisiondan daha fena yolar hale geldi. bence bad company 2 tadında bi oyun yapmak istiyolarsa oyundaki karambol olayını cözmeleri gerek. en ufak bi strateji olmaksızın haritada koşan bi ton adam. ayrıca bf3 ve bf4 arcade oyun tarzına oldukca yer vermiş iki oyun ama battlefield ın özü bu değil. eski günlere geri dönmek istiyolarsa oyunda vuruş ve çatışma hissini vermeliler bad company 2 de catışma hissi vardı ama maalesef yeni oyunlar arcade

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • YIKILABİLİRLİK VARDI B AKILSIZ CEO :D ADAMIN HALA KAFA BASMIYO YA KÜÇÜK İKİ KATLI EV YAPIN HERYERİ YIKILSIN ÇOK ZOR BİRŞEY DEĞİL Kİ

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Battlefield'ın severek oynadığım tek oyunu.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • o donemdeki en iyi fps oyunlarindan biriydi severek ve bikmadan oynadigim oyun.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darknesfx

    .bad company 2 den sonra vietnam gibi harika bi ek paket sunabilen şirket, her ne oluyosa bi kac yıl icinde balon oyunlar yapıp balon dlc lerle milleti activisiondan daha fena yolar hale geldi. bence bad company 2 tadında bi oyun yapmak istiyolarsa oyundaki karambol olayını cözmeleri gerek. en ufak bi strateji olmaksızın haritada koşan bi ton adam. ayrıca bf3 ve bf4 arcade oyun tarzına oldukca yer vermiş iki oyun ama battlefield ın özü bu değil. eski günlere geri dönmek istiyolarsa oyunda vuruş ve çatışma hissini vermeliler bad company 2 de catışma hissi vardı ama maalesef yeni oyunlar arcade

    Hocam bc2 de dediginiz gibi harita buyukde olsa 24 kisiye ragmen catisma hissi vardi. Bf3 ve bf4 te (64 kisi olmasina ragmen) gercekten de arcade olmus, catisma hissini bir turlu alamadim yapay san ki. Bf3 ve bf 4 e kotu demiyorum, bf3 ve bf4 iyi ise bc2 sahaserdi, demek istedigim bu.




  • Hocam benim diyecegimi agzimdan aldin. meselede o bc ve bc2 yi zevkli yapan en onemli detay iki katli binalari haritaya mukemmel adapte etmislerdi. Ps4 olmasina ragmen hala bc2 oynarim acayip zevkli multisi.
  • En sevdiği MP oyun BC2 olan biri sıfatıyla, sen kafanı yorma EA ben sana sıralayayım:

    1) Müthiş sınıf dengesi vardı. Taş - kağıt - makas mantığı sınıflar arasında çok iyi oturtulmuştu. Medic, Assault, Recon ve Engineer sınıfları vardı. Haritaya göre hepsinde ustalaşmanız gerekebiliyordu. Yani taktiksel olarak daha çok kafa yoruyor, daha çok düşünüyordunuz.

    2) Yıkım özelliği efsaneydi, hemen hemen tüm binalar yıkılıyordu. BF4 ile bu özellik geri geldi neyse ki. BF3 çok kısırdı.

    3) Haritalar ve temaları çok çeşitliydi. Tropik, çöl, karlı vs. birçok farklı temada sıkılmadan oynuyorduk. Her bir harita kendi içerisinde feci eğlenceliydi. Tek bir yola değil, birden çok alternatife sahiptiniz. BF4 haritaları yine bu anlamda BC2 kadar olmasa da keyifli diyebiliriz.

    4) Araçlar ve araç kullanımı çok eğlenceliydi. Hele bir yandan Skype açıp bir yandan da arkadaşınızla aynı araçta gitmenin keyfi başka hiçbir şeyde yoktu. ATV falan BF'de vardı ama o haritalarda ATV'nin efektifliği çok daha fazlaydı. Az yardırmadık düşman hattının arkasına. Resmen stealth-action çevirdiğimiz dönemler oluyordu.

    5) Silahlar BF3 ve 4'e göre daha az ama daha efektifti. Ona keza vuruş hissi de daha toktu. Gadget ve diğer öğeler yine sınıf dengesine göre güzel dağıtılmıştı.

    6) Arayüz çok sadeydi. Ekstra bir menüye girmeden tüm silahları, ekipmanları değiştirebiliyorduk. Bir multiplayer oyuna katılmak daha pratikti. Multiplayer için hız kavramının ne kadar önemli olduğunu söylememe gerek yok. BC2, arayüzüyle büyük nimetti.

    7) BC serisi özellikle konsol temel alınarak geliştirildiği için crosshair ve karakter boyutları daha büyüktü. Bunun amacı, daha kolay adam vurulmasını sağlamaktı. BF3 ve 4'te crosshair küçüldü, adamların boyutları da ufaldı (haritalar daha da büyüdü çünkü). Dolayısıyla konsollar tarafında BF oynamak biraz daha zorlaştı. Küçük crosshair kullanmak için (merak eden BC2 Red Dot Sight ile BF3-4'ün RDS'sini konsolda karşılaştırsın) mouse hassasiyeti şart. Bu yüzden PC'de çok daha keyifli oyun. Yeni BF-BC oyunlarında bu detaya dikkat edilmeli.

    8) Senaryo modu müthişti çünkü karakterler keyifliydi. Klasik Amerikan aksiyon filmi senaryosu (BF3-4) yerine zevk alarak oynadığınız bir tecrübe sunuyordu.

    9) Daha az adam var diye daha az eğlence olacak diye düşünmeyin. Evet 32 vs 32 değildi oyun ama çatışmalar kesinlikle daha keyifliydi. 32 vs 32 için BF4 haritaları bile yer yer ufak kalabiliyor.

    Elbette özellikle BF4 ile BC2'de eksik olan birçok özellik seriye katıldı. İnkar etmeyelim. Ancak bir eğlence yüzdesi olsa, "BF4 mü BC2 mi?" diye sorsalar, "BF4'ten %65, BC2'den %90 oranında keyif aldım" derim.

    EA BC2 Remake'i bile yapsa ilk alacak adamlardan biri kesinlikle ben olurum. Bu kadar rafine ve eğlenceli bir multiplayer deneyimi zor bulunur.

    Unutmadan, BC 2 Limited Edition almıştım. Normal versiyon ile aynı fiyataydı. Ve Limited aldığınız zaman daha sonradan oyuna eklenen tüm haritalara bedavadan sahip oluyordunuz. 80 TL vermiştim, bir daha para bayılmamıştım (Vietnam hariç). Şimdi uçan kuşa DLC diyerek para isteyen EA'in bence en çok önem vermesi gereken nokta budur: Amatör ruh. Her şey para almak değil, güzel oyun yapmak olmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wayward Son -- 24 Haziran 2014; 15:50:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wayward Son

    En sevdiği MP oyun BC2 olan biri sıfatıyla, sen kafanı yorma EA ben sana sıralayayım:

    1) Müthiş sınıf dengesi vardı. Taş - kağıt - makas mantığı sınıflar arasında çok iyi oturtulmuştu. Medic, Assault, Recon ve Engineer sınıfları vardı. Haritaya göre hepsinde ustalaşmanız gerekebiliyordu. Yani taktiksel olarak daha çok kafa yoruyor, daha çok düşünüyordunuz.

    2) Yıkım özelliği efsaneydi, hemen hemen tüm binalar yıkılıyordu. BF4 ile bu özellik geri geldi neyse ki. BF3 çok kısırdı.

    3) Haritalar ve temaları çok çeşitliydi. Tropik, çöl, karlı vs. birçok farklı temada sıkılmadan oynuyorduk. Her bir harita kendi içerisinde feci eğlenceliydi. Tek bir yola değil, birden çok alternatife sahiptiniz. BF4 haritaları yine bu anlamda BC2 kadar olmasa da keyifli diyebiliriz.

    4) Araçlar ve araç kullanımı çok eğlenceliydi. Hele bir yandan Skype açıp bir yandan da arkadaşınızla aynı araçta gitmenin keyfi başka hiçbir şeyde yoktu. ATV falan BF'de vardı ama o haritalarda ATV'nin efektifliği çok daha fazlaydı. Az yardırmadık düşman hattının arkasına. Resmen stealth-action çevirdiğimiz dönemler oluyordu.

    5) Silahlar BF3 ve 4'e göre daha az ama daha efektifti. Ona keza vuruş hissi de daha toktu. Gadget ve diğer öğeler yine sınıf dengesine göre güzel dağıtılmıştı.

    6) Arayüz çok sadeydi. Ekstra bir menüye girmeden tüm silahları, ekipmanları değiştirebiliyorduk. Bir multiplayer oyuna katılmak daha pratikti. Multiplayer için hız kavramının ne kadar önemli olduğunu söylememe gerek yok. BC2, arayüzüyle büyük nimetti.

    7) BC serisi özellikle konsol temel alınarak geliştirildiği için crosshair ve karakter boyutları daha büyüktü. Bunun amacı, daha kolay adam vurulmasını sağlamaktı. BF3 ve 4'te crosshair küçüldü, adamların boyutları da ufaldı (haritalar daha da büyüdü çünkü). Dolayısıyla konsollar tarafında BF oynamak biraz daha zorlaştı. Küçük crosshair kullanmak için (merak eden BC2 Red Dot Sight ile BF3-4'ün RDS'sini konsolda karşılaştırsın) mouse hassasiyeti şart. Bu yüzden PC'de çok daha keyifli oyun. Yeni BF-BC oyunlarında bu detaya dikkat edilmeli.

    8) Senaryo modu müthişti çünkü karakterler keyifliydi. Klasik Amerikan aksiyon filmi senaryosu (BF3-4) yerine zevk alarak oynadığınız bir tecrübe sunuyordu.

    9) Daha az adam var diye daha az eğlence olacak diye düşünmeyin. Evet 32 vs 32 değildi oyun ama çatışmalar kesinlikle daha keyifliydi. 32 vs 32 için BF4 haritaları bile yer yer ufak kalabiliyor.

    Elbette özellikle BF4 ile BC2'de eksik olan birçok özellik seriye katıldı. İnkar etmeyelim. Ancak bir eğlence yüzdesi olsa, "BF4 mü BC2 mi?" diye sorsalar, "BF4'ten %65, BC2'den %90 oranında keyif aldım" derim.

    EA BC2 Remake'i bile yapsa ilk alacak adamlardan biri kesinlikle ben olurum. Bu kadar rafine ve eğlenceli bir multiplayer deneyimi zor bulunur.

    Unutmadan, BC 2 Limited Edition almıştım. Normal versiyon ile aynı fiyataydı. Ve Limited aldığınız zaman daha sonradan oyuna eklenen tüm haritalara bedavadan sahip oluyordunuz. 80 TL vermiştim, bir daha para bayılmamıştım (Vietnam hariç). Şimdi uçan kuşa DLC diyerek para isteyen EA'in bence en çok önem vermesi gereken nokta budur: Amatör ruh. Her şey para almak değil, güzel oyun yapmak olmalı.

    Bc2 remake NOKTA. ilk alacaklarin arasina bende girdim.




  • Battlefield'ı biz oyuncular 1942'den başlayarak tüm oyunlarını PC odaklı geniş haritalarda araçlı ve piyadeli savaş mantığı üstüne kurdurttu . Tüm oyunlarında sınıf dengesi çok iyiydi BC2'de de BF3'de de . Battlefield diyince aklımıza geniş haritalar, araçlar ,yıkım ve conquest modu gelir . BF3 ve BF4 , CoD'un piyasayı domine etmesini engellemek için yapılmış oyunlardı bana göre , sürekli CoD ile kıyaslandı sürekli BF CoD'a benzemeye çalıştı bu işi o kadar iyi yaptı ki tüm haritalarda BF ruhunu özleyenler Conquest , BC ruhu isteyenler Rush , CoD tarzı hızlı oynayanlar Domination modunu oynuyorlardı bu harika bir şey bence ana seri bakımından . Bad Company tarafı ise tamamen konsol odaklı ki ilk oyunu sadece konsollara çıktı , yıkımı üst düzey (yıkım olayı aslında BF4'de de iyi fakat BC2 de haritalar şehir içi değildi ve çok sayıda bina yoktu) , senaryosu soğuk savaşı tiye almıştır . Demiştim ya ana seri olan BF'de normalde sadece mp modu olurdu fakat CoD'un pazar payını azaltmak için singleplayer koydular fakat BC'de gayet başarılı ve özgündü . PC oyuncuları BF3 ve BF4'ü çok sevmiştir zaten BF3 çıkmadan kendileri de PC odaklı gideceğiz demişti ve de bana göre BF3'de yıkımın az olması PS3 ve X360 ile PC'nin arasında 2 farklı oyun gibi gözükmesin diye azalttılar . Şimdi Hardline ile yeni bir şey deneyecekler ki ben bunun tamamen spin-off bir oyun olduğunu düşünüyorum . Son olarak BC3 gelecekse sadece BC3'e uyan bir oyun motoruyla gelmeli NFS'de ya da diğer EA oyunlarında kullanılmamalı ve de EA , DICE'ı özgür bırakmalı piyasaya değil oyuncuların isteklerine önem vermeli .

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • Bad Company serisi neden mi çok eğlenceliydi ? Anlatayım:

    "Üzerimde beyaz kamuflajım, ATV ile düşman saflarının arkasına hızlı bir geçiş yapmışım.Elimde ki "Motion Sensor"lerden birisini aktifleştirdim ve karşımda ki iki katlı binanın üst katında ki pencerelerinden birine doğru fırlattım.Radarımın söylediğine göre, içeride 7-8 kişi var.Sessiz ve ağır adımlarla içeriye girdim ve tam karşımda ki düşman "Medic"i kafasından, susturuculu tabancam ile vurdum, yukarı kata yöneldim ve elinde ki roket-atar ile müttefik tanklardan birisini avlamayı bekleyen "Engineer"i gördüm.Bıçağımla onu avlamak üzere harekete geçtiğimde, başka bir takım arkadaşım binayı elinde ki işaretleyici ile hedef göstermişti.Bu sırada ben balkona doğru koşarken "Engineer" elinde ki roket-atar'ı ateşledi ve tankımız havaya uçtu, bombalar yağmaya başlayınca içinde bulunduğumuz bina ile birlikte ben, düşman "Engineer" ve çatıda ki makineli tüfek bataryası ile birlikte "5" düşman askeri daha yeniden spawn olmak üzere ölmüştük ve bina da yerle bir olmuştu."

    İşte bu ve benzeri bir çok sahneyi her multiplayer maçta en az 8-10 kere yaşayabiliyorduk hatta belki daha fazla...Bu sahneyi ve yaşattığı hisleri vermek için yapay yıkımlar, ara sahneler kullanmayan ilk ve tek oyundu belki de "BC2" keşke yeniden yaşayabilsek o çatışma atmosferini...

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • sadece tek kelime : Gerçekçilik.
  • Bence en önemlisi özen farkı.En basitinden Bc2'de ki rush ile Bf4'tekini karşılaştırmak yeterli (Bf3 oynamadım o yüzden yorum yapamayacağım.)
    Bc2'de rush haritaları gerçekten özeldi.Conquest haritalarından çok daha farklı bölümler içeriyordu.
    Bf4 versiyonu ise conquest modunun M-com'lusu gibi hissettiriyor.

    Bc2'de bir el bittiğinde ara videolar girerdi (Baraj patlatılır,düşman tankları bölgeye gelir v.b...).Haritalarının yapısı ile birlikte campaign oynuyor hissi veriyordu.
    Bf4'te ise hiçbiri yok.Seslendirme bile yok bu konuda.

    Ayrıca yıkım aynı derece de olsa da Bf4'te Bc2'deki kadar işlevli değil.
    Bc2'de etrafı yıkmak cidden işe yarıyordu, karşı tarafı savunmasız bırakabiliyordunuz.
    Bf4'te bir yeri yıksanız bile rakip yıkılmayan bir yere kaçıyor anında.

    Bunun dışında başka bir çok şey var ama en çok özlediklerim bunlar açıkçası.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • Tek kelime: Gerçekçilik.
    Son zamanlarda oyunlarda oldukça az gördüğümüz olay yani.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • bc 2 deki o az kişi kalınca çıkan ses yeterli :D efsane oyundu
  • Takım oyunu, gerçekçilik, herşeyin yıkılabilir olması.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Yıllar geçsede özleyeceğim tek oyun.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Kısa öz : Campaign ve diğer oyunlara göre hissettirdiği farklılık.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.